Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 2.7 MB La situació actual de la ràdio a Catalunya / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1993
Annals del periodisme català, Vol. 23 (1993) , p. 149-157  
2.
7 p, 74.9 KB La producció pròpia a las televisions d'Espanya / Vilches, Lorenzo
2002
Quaderns del CAC, Núm. Extra (novembre 2002) , p. 25-31  
3.
8 p, 611.9 KB Les primeres locutores de ràdio a Catalunya, dels inicis de l'invent al primer franquisme / Espinosa-Mirabet, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Aquest article posa de manifest el paper preponderant que tingueren les locutores en les emissores de ràdio que operaven a Catalunya sota l'epígraf EAJ durant els anys vint i trenta del segle XX. Les locutores foren les primeres professionals del mitjà que crearen programes (els femenins) amb un format que més endavant es coneixeria com a magazín, en un moment històric (anys vint) en el qual la ràdio estava plena de conferències i xerrades. [...]
This article examines the major role of female radio presenters in Catalonia as pioneers in creating new programme formats: magazines. The study highlights the major influence of the way radio was presented by these women, who lived exclusively from their radio work and, in many cases, for example during the Civil War, were the only presenters that were heard. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 125-132  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
97 p, 2.8 MB La parcialitat com element de fidelització dels programes d'infotainment esportiu : El cas de Deportes Cuatro i Jugones / Cantón Rodríguez, María Jesús ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'auge del periodisme esportiu en l'àmbit audiovisual és cada dia més destacat, i la lluita pels índexs d'audiència enfronta a les cadenes. Per mantenir l'atracció dels seus espectadors, les televisions han arribat a utilitzar estratègies poc ètiques com un tracte parcial de la informació i l'ús del gènere híbrid de l'infotainment. [...]
El auge del periodismo deportivo en el ámbito audiovisual es cada día más destacado y la lucha por los índices de audiencia enfrenta a las diferentes cadenas. Para mantener la atracción de sus espectadores, las televisiones han llegado a utilizar estrategias poco éticas como un trato parcial de la información o el uso del género híbrido infotainment. [...]
The rise of sports journalism in the audiovisual field is higher every day and the deal for improving audience is a struggle that different channels have to face. To keep the viewers attraction, TVs have even used unethical strategies like partial information treatment or the use of infotaiment. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
66 p, 1.9 MB Bíblia de la serie "Valverde" / Ballart Garcia, Joan ; Bolunya Sabaté, Fran ; Huguet Carreras, Àlex ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte per la sèrie de ficció "Valverde" va començar ja fa més d'un any. Amb l'experiència acumulada de tot el procés viscut durant aquest any els seus creadors han anat donant-li forma al producte per acabar creant la bíblia de la primera temporada de la sèrie. [...]
El proyecto para la serie de ficción "Valverde" comenzó hace más de un año. Con la experiencia acumulada de todo el proceso vivido durante este año sus creadores han ido dándole forma al producto para acabar creando la biblia de la primera temporada de la serie. [...]
The project for the fictional series "Valverde" began over a year ago. With the experience of the whole process collected during this year its creators have created the bible of the first season of the series. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
298 p, 1.9 MB Anàlisi econòmica i financera de TVE, Antena 3 TV, Telecinco i Canal Plus en el seu entorn industrial (1990-2000) : la mercantilització de la televisió espanyola / Bergés Saura, Laura ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Estudi sobre l'economia i finançament de les principals cadenes generalistes entre els anys 1990 i 2000, els primers deu anys de televisió privada a Espanya.
2005  
4.
140 p, 1.3 MB Análisi econòmica i financera de TVE, Antena 3 TV, Telecinco i Canal Plus i del seu entorn (1990-2000) : la mercantilització de la televisió espanyola / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Mateo, Rosario de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La tesi planteja una anàlisi econòmica i financera de qui fa televisió, com i perquè en un període de canvi en el sistema televisiu espanyol, des d'un model de televisió pública monopolitzada per l'estat, a un model televisiu de mercat i propietat privada, un canvi que a Espanya s'ha concretat en la dècada dels noranta. [...]
The thesis approaches an economic and financial analysis of who produces the television, how and why, in a time period of the changes from a public monopolized television state to a market and a private television, that occurred in Spain in the nineties. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.