Resultats globals: 60 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 1 registres trobats
Documents de recerca, 18 registres trobats
Articles, 39 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 1 registres trobats  
1.
42 p, 1.8 MB Programar per emocionar a EP i ESO / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Si algú ens pregunta com ens imaginem l’educació del segle XXI hi ha dos conceptes que no podrem evitar incloure sota aquest títol. Dos conceptes, que malgrat contar amb poc més d’una dècada de vida, estan transformant la nostra societat, i, com no podia ser d’una altre manera, el món educatiu. [...]
2016  

Documents de recerca 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11 p, 7.4 MB Aplicación online para determinar la relación entre color y emoción / Blanco de la Cruz, Jose Carlos ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El objetivo de este proyecto se centra en la creación de una herramienta, que permita determinar la capacidad humana de relacionar una gama de colores concreta a una emoción o conjunto de emociones. [...]
The main objective of this project remains on create a tool that allows the human capacity to relate a specific color range to an emotion or set of emotions. It is known that not all people react in the same way when perceiving a color [1], therefore, the tool should tke into account extra aspects of the user, such as the region from where the experiment is done or the age of the person. [...]
L'objectiu d'aquest projecte es centra en la creació d'una eina, que permeti determinar la capacitat humana de relacionar una gamma de colors concreta a una emoció o conjunt d'emocions. És sabut que no totes lespersones reaccionen de la mateixa manera en percebre un color [1], per tant, l'eina ha de tenir en compte aspectes extra de l'usuari, com la regió des d'on es fa l'experiment o l'edat de la persona. [...]

2017-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
91 p, 16.3 MB THE ONE : l'estètica audiovisual com a catalitzador d'emocions / Rozas Belmonte, Gemma ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
THE ONE és un treball de fi de grau de modalitat de projecte, on s'indaga en la capacitat de l'estètica audiovisual per transmetre emocions a l'espectador i es posa a prova amb la realització d'una peça audiovisual.
THE ONE es un trabajo de fin de grado de modalidad de proyecto, donde se indaga en la capacidad de la estética audiovisual para transmitir emociones al espectador, y se pone a prueba con la realización de una pieza audiovisual.
THE ONE is an end-of-degree project work, which investigates the ability of audiovisual aesthetics to send emotions to the viewer. A test of it is THE ONE; the production of an audiovisual piece.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children’s program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
23 p, 525.7 KB Projecte EEPAMA (Educació Emocional per a Pares i Mares). Una proposta de formació a pares i mares per a l'educació emocional dels seus fills / Garcia del Pino, Sandra ; Marzo Ruiz, Lourdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest el projecte EEPAMA (Educació Emocional per a Pares i Mares), un projecte enfocat en el context específic d’una escola de Sabadell, el qual té com a objectiu principal la millora les competències emocionals dels pares i mares i les competències com a educadors emocionals dels seus fills. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
159 p, 1.4 MB The Cognitive bias test as a measure of emotional state in pigs / Carreras Ubach, Ricard ; Mainau Brunsó, Eva, dir. ; Manteca Vilanova, Xavier, dir. ; Velarde Calvo, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments ; Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries
L'avaluació de les emocions és un dels principals objectius de la ciència del benestar animal. El test del biaix cognitiu (BC) s'ha proposat com una mesura per avaluar la valència (positiu vs. negatiu) i la intensitat de les emocions en animals i es basa en la premissa que els subjectes amb un estat emocional negatiu jutjaran un estímul ambigu més negativament que els subjectes amb un estat emocional positiu. [...]
The assessment of animal emotions is a crucial goal in the study of animal welfare science. The cognitive bias (CB) test has been proposed as a measure to assess the valence (positive vs. negative) and the intensity of animal emotions and is based on the premise that subjects in negative emotional state will judge an ambiguous stimulus more negatively than subjects in positive emotional state. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
1 p, 1.1 MB Neuroanatomy and neurochemistry of pleasure and fear : are they opposite emotions? / Marcos Puig, Aina ; Ortiz de Pablo, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Ciències Biomèdiques [832]  
7.
9 p, 1.2 MB Detector de las emociones que transmite la combinación cromática de una imagen / Orduña Heredia, Jesús ; Benavente Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo se ha desarrollado una aplicación de escritorio capaz de detectar que emociones transmite una imagen a partir de los colores que la componen. Estas emociones pueden ser sentimientos e ideas cómo por ejemplo alegría, afecto, diversión, atracción, salud, rústico, suave o ruido. [...]
In this project, a desktop application able to detect the emotions that an image is able to transmit based on its colors has been developed. These emotions can be feelings or ideas such as joy, affection, fun, attraction, health, rustic, soft or noise. [...]
En aquest treball s'ha desenvolupat una aplicació d'escriptori amb la capacitat de detectar quines emocions transmet una imatge a partir dels colores que la composen. Aquestes emocions poden ser sentiments i idees com per exemple alegria, afecte, diversió, atracció, salut, rústic, suau o soroll. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
14 p, 2.1 MB ¿Es útil la armonía cromática en visión por computador? / Ciurana Lanau, Adrià ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto trata un problema poco abordado en el campo de la visión por computador: el contenido armónico y su interpretación. El objetivo inicial era explorar la capacidad de los métodos computacionales para valorar la calidad cromática de las imágenes basándose en criterios de armonía de su contenido. [...]
The project addresses an issue little discussed in the computer vision area: the harmonic content and its interpreta-tion. The initial objective was to explore the ability of computational methods to value the chromatic quality of the pictures on the basis of the harmony criteria. [...]
El projecte tracta un problema poc abordat en el camp de la visió per computador: el contingut harmònic i la seva interpretació. L'objectiu inicial era explorar la capacitat dels mètodes computacionals per valorar la qualitat cromàtica de les imatges basant-se en els criteris d'harmonia del seu contingut. [...]

2015-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
1 p, 610.2 KB How emotions influence appetite regulation / Rigau Planella, Blanca ; Bassols Teixidó, Anna Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Biotecnologia [815]  
10.
107 p, 2.2 MB Les emocions com a tècnica publicitària "Estrategies que fan por" / González Méndez, Blanca ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les emocions juguen un paper molt important a l'hora de prendre decisions, es per això que els professionals de la publicitat les utilitzen en les seves estratègies. El treball es centra en l'emoció de la por com a recurs publicitari i tracta d'investigar quins sectors comercials l'utilitzen com a recurs persuasiu i quines son les tècniques més efectives per tal de convèncer els consumidors mitjançant aquesta emoció.
Las emociones juegan un papel muy importante a la hora de tomar determinadas decisiones, es por esto que los profesionales de la publicidad las utilizan en sus estrategias. El trabajo se centra en la emoción del miedo como recurso publicitario y trata de investigar cuales son los sectores comerciales que la utilizan como recurso persuasivo y que técnicas son las más efectivas para convencer a los consumidores mediante esta emoción.
The emotions play an important role in making decisions, for this reason many marketing professionals use them in their advertising strategies. This project is about investigating the emotion of fear as advertising resource. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
25 p, 143.7 KB Explorando la agencia de las mujeres encarceladas a través de sus experiencias amorosas / de Miguel Calvo, Estibaliz (Universidad del País Vasco)
El presente trabajo explora la agencia de las mujeres encarceladas a través de sus experiencias emocionales, una agencia caracterizada por la redefinición de la propia identidad y por las decisiones en la vida emocional, que resultan disruptivas de las lógicas carcelarias. [...]
This article explores the agency of incarcerated women through their emotional experiences; an agency characterised by the redefinition of one's identity and decisions in the realm of emotions, which are disruptive of prison logics. [...]
Aquest treball explora l'agència de les dones empresonades a través de les seves experiències emocionals, una agència caracteritzada per la redefinició de la pròpia identitat i per les decisions en la vida emocional, que resulten disruptives de les lògiques carceràries. [...]

2017 - 10.5565/rev/papers.2340
Papers : revista de sociologia, Vol. 102 Núm. 2 (Abril-Juny 2017) , p. 311-335 (Artículos de monográfico)  
2.
4 p, 204.0 KB Actualidad de la concepción cartesiana de las emociones / Casacuberta, David, 1967- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Científicos y pensadores se han empeñado en ubicar a Descartes en una simplista visión de lo que son las emociones. No hay mejor ejemplo que el libro del neurofisiólogo Antonio Damasio "El Error de Descartes" en el que Damasio acusa a nuestro filósofo de ser un poco padre del olvido total que se ha tenido de las emociones en nuestra historia de indagaciones teóricas. [...]
1999 - 10.5565/rev/enrahonar.1086
Enrahonar : quaderns de filosofia, 1999, p. 169-172 (Articles)  
3.
4 p, 285.0 KB Lenguajes para sentir y pensar / Leal García, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Palabras y dibujos constituyen formas de simbolización que utilizamos para expresar ideas y sentimientos. Al realizar este proceso, se seleccionan unos aspectos con preferencia a los otros. El resultado es una representación única e individual percibida de forma diferente por el autor o por quienes la contemplan. [...]
1998
Cuadernos de pedagogía, Num. 1 (Jun 1998)  
4.
5 p, 72.8 KB Neurociencia y docentes : crónica de un encuentro / della Chieda, Bruno (University Harvard & OECD’s Ceri) ; Christoph, Vanessa (Fernuniversität Hage (Alemanya))
Esta disciplina realiza interesantes aportaciones al ámbito educativo: ayuda a cerrar algunos debates ya desfasados, como el del miedo, y recurre a métodos alternativos, beneficiosos para el cerebro, con el objetivo de superar ciertas dificultades de aprendizaje. [...]
2009
Cuadernos de pedagogía, Num. 386 (2009) , p. 92-96  
5.
22 p, 118.2 KB Las emociones en la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias en educación secundaria / Borrachero Cortés, Ana Belén
Analizar la influencia que posee la dimensión afectiva en el proceso de aprender y enseñar ciencias, en la eficacia docente y en el desarrollo del profesor de ciencias experimentales, es un ámbito de investigación de suma importancia en la formación de los profesores noveles. [...]
Analitzar la influència que posseeix la dimensió afectiva en el procés d'aprendre i ensenyar ciències, en l'eficàcia docent i en el desenvolupament del professor de ciències experimentals, és un àmbit de recerca de summa importància en la formació dels professors novells. [...]
Analyze the influence that has the emotional dimension in the process of learning and teaching science, teaching effectiveness and the development of Experimental Sciences Professor, is a field of investigacion of utmost importance in the formation of new teachers. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1823
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 199-200 (Tesis Didácticas)  
6.
5 p, 253.9 KB Preface : Why Do Emotions History? / Stearns, Peter N. (George Mason University)
L'ampliació del camp de la història de les emocions per tenir una major participació dels acadèmics espanyols i una major atenció a la seva aplicació a la història espanyola -que aquest volum reflecteix i promou- és un fet que mereix ser celebrat. [...]
La ampliación del campo de la historia de las emociones para tener una mayor participación de los académicos españoles y una mayor atención a su aplicación a la historia española - que este volumen refleja y promueve - es un hecho que merece ser celebrado. [...]
Expansion of the field of emotions history to include greater participation by Spanish scholars and greater attention to applications of the approach to Spanish history – which this volume reflects and promotes – is a truly welcome development. [...]

2015
Rúbrica contemporánea, Vol. 4 Núm. 7 (2015) , p. 5-9 (Dossier)  
7.
20 p, 359.3 KB Mujeres en un Estado ideal : la utopía romántica del fourierismo y la historia de las emociones / Pro Ruiz, Juan (Universidad Autónoma de Madrid)
La historia de las emociones proporciona una serie de conceptos y teorías útiles para el análisis del romanticismo, considerándolo como algo más que un movimiento artístico, literario y cultural, tal vez un verdadero régimen emocional que hizo cambiar a Europa y América tanto como las otras revoluciones de su época, las de carácter político y económico. [...]
La història de les emocions proporciona un seguit de conceptes i teories útils per a l'anàlisi del romanticisme, considerant-lo com una mica més que un moviment artístic, literari i cultural, potser un veritable règim emocional que va fer canviar Europa i Amèrica tant com les altres revolucions de la seva època, les de caràcter polític i econòmic. [...]
The history of emotions brings about a series of concepts and theories useful to the analysis of romanticism, considering it as something more than an artistic, literary and cultural movement; maybe as a real emotional regime which made Europe and America change as much as the other revolutions of the time, the political and economic ones. [...]

2015
Rúbrica contemporánea, Vol. 4 Núm. 7 (2015) , p. 27-46 (Dossier)  
8.
10 p, 226.7 KB Politics of Pain : “A Good Subject for Eminent Amateurs” / Moscoso Sanabria, Javier (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya). Centro de Ciencias Humanas y Sociales)
This paper explores the connection between the history of emotions and the political dimension of history. To do so, it will first explore the history of emotional expression and repression in the work of Peter N. [...]
Aquest article explora la relació entre la història de les emocions i la dimensió política de la història. Per a això, parteix d'una anàlisi de la història de l'expressió i repressió emocional en els treballs de Peter N. [...]
Este artículo explora la relación entre la historia de las emociones y la dimensión política de la historia. Para ello, parte de un análisis de la historia de la expresión y represión emocional en los trabajos de Peter N. [...]

2015
Rúbrica contemporánea, Vol. 4 Núm. 7 (2015) , p. 67-76 (Dossier)  
9.
7 p, 75.9 KB Ensenyar ciències a l’ESO / Aliberas i Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya))
La realitat a les aules de secundària ha canviat tant que requereix repensar moltes de les idees implícites que hi ha darrera de la nostra activitat docent. Es proposa optar per una classe de ciències que proporcioni noves maneres de mirar el món i d’actuar-hi, que tingui en compte els aspectes emocionals de l’aprenentatge, que aprofiti la potència del treball en equip, i que desenvolupi en els alumnes capacitats d’autoregulació dels aprenentatges. [...]
2008
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) , p. 28-34  
10.
26 p, 1.1 MB Las emociones en la enseñanza de las ciencias / Mellado Jiménez, Vicente (Universidad de Extremadura) ; Borrachero, A. Belén (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Brígido, María (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Melo, Lina V. (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Dávila, M. Antonia (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Cañada, Florentina (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Conde, M. Carmen (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Costillo, Emilio (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Cubero Juánez, Javier (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Esteban, Rocío (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Martínez Guadalupe (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Ruiz, Constantino (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Sánchez, Jesús (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica Ciencias Experimentales y Matemáticas) ; Garritz, Andoni (Universidad Nacional Autónoma de México. Facultad de Química) ; Mellado, Lucía (Universidad Nacional de Educación a Distancia. Departamento de Economía de La Empresa y Contabilidad) ; Vázquez, Bartolomé (Universidad de Huelva. Departamento de Didáctica de las Ciencias y Filosofía) ; Jiménez, Roque (Universidad de Huelva. Departamento de Didáctica de las Ciencias y Filosofía) ; Bermejo, M. Luisa (Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología)
En la primera parte del artículo, se incide en la importancia del estudio de las emociones desde la didáctica de las ciencias, así como en la necesidad de establecer programas de intervención metacognitivos y metaemocionales, tanto en el aprendizaje como en la formación del profesorado, para que alumnos y profesores puedan conocer sus emociones, controlarlas y autorregularlas. [...]
The first part of this communication highlights the importance of studying emotions in the context of science teaching. It also examines the need for programs of meta-emotional and metacognitive intervention in learning and teacher education that are aimed at both the future teachers’and their pupils’ gaining awareness of, and then controlling and self-regulating, their emotions. [...]
En la primera part de l'article, s'incideix en la importància de l'estudi de les emocions des de la didàctica de les ciències, així com en la necessitat d'establir programes d'intervenció metacognitivos i metaemocionales, tant en l'aprenentatge com en la formació del professorat, perquè alumnes i professors puguin conèixer les seves emocions, controlar-les i autorregularlas. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1478
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 11-36 (Investigaciones Didácticas)  

Articles : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
1 p, 967.6 KB Un diseño experimental para evaluar la inducción emocional mediante películas : posibilidades y limitaciones / Serrano, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soler Vilageliu, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Iturregui-Gallardo, Gonzalo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jankowska, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
VI Jornadas Emociones y Benestar & XXIV Reunión Anual de la Sociedad Española para el Estudio de la Ansiedad y el Estrés (SEAS). Madrid, : 2017  
2.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d’adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.