Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
33 p, 530.0 KB Industrial districts and migrant enclaves : a model of interaction / Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Martínez Cháfer, Luis (Universitat Jaume I) ; Molina Morales, Francesc Xavier (Universitat Jaume I) ; Lubbers, Miranda J.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
So far, the relationship between Industrial Districts (IDs; clusters of interconnected local industries) and migrant enclaves (areas with a high concentration of international migrants from a single nationality) has been studied mostly by focusing on the emergence of 'ethnic enclave economies' within the district and/or by highlighting racist conflicts that achieved notoriety in the media. [...]
2018 - 10.1080/09654313.2018.1455808
European planning studies, 2018, p. 1-21  

Research literature 1 records found  
1.
51 p, 2.1 MB L'eficàcia del product placement en contingut cinematogràfic : cas aplicat al sector automobilístic / Vila Pujolràs, Irene ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El product placement és una tècnica publicitària que actualment s'ha potenciat degut als canvis que ha patit el sector de la comunicació i el consum de mitjans. Aquesta investigació estudia l'eficàcia d'aquesta pràctica en quant a la comunicació de valors aplicat al sector automobilístic. [...]
El product placement es una técnica publicitaria que actualmente se ha potenciado debido a los cambios que ha sufrido el sector de la comunicación y el consumo de medios. Esta investigación estudia la eficacia de esta práctica en cuanto a la comunicación de valores aplicado al sector automovilístico. [...]
Product placement is an advertising technique that has currently been promoted due to the changes suffered by the sector of communication & media consumption. This research investigates the effect of this practice on the communication of values applied to the automotive industry. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.