1.
|
|
2.
|
97 p, 28.7 MB |
Plan de empresa 627.STUDIO
/
Marsal Blasco, Irene ;
Lecha Salvador, Mercedes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El TFG tracta d'un projecte d'emprenedoria a la marca de moda sostenible 627. STUDIO, centrat en el model i tendència slow fashion. La indústria de la moda és el principal motiu de contaminació a escala mundial. [...] El TFG trata de un proyecto de emprendimiento a la marca de moda sostenible 627. STUDIO, centrado en el modelo y tendencia slow fashion. La industria de la moda es el principal motivo de contaminación a escala mundial. [...] The project is an entrepreneurship project for the sustainable fashion brand 627. STUDIO, focused on the slow fashion model. The fashion industry is the main cause of pollution worldwide. For this reason, it is essential to create brands that aim to respect and protect the environment. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
147 p, 1.2 MB |
Corporate Entrepreneurship Activities in the Saudi Context
/
Basingab, Ahmed ;
Turro Sol, Andreu, dir. ;
Urbano Pulido, David, dir.
Les investigacions coincideixen en que l'emprenedoria corporativa juga un paper vital en els resultats organitzatius i econòmics, ja que permet a les organitzacions identificar oportunitats, planificar noves estratègies i obtenir avantatges competitius. [...] Los académicos coinciden en que el emprendimiento corporativo juega un papel vital en el desempeño organizacional y económico, ya que alienta a las organizaciones a identificar oportunidades, planificar estrategias y obtener una ventaja competitiva. [...] Scholars agree that corporate entrepreneurship plays a vital role in organizational and economic performance since it encourages organizations to identify opportunities, plan strategies and gain a competitive edge. [...]
2022
|
|
4.
|
211 p, 2.4 MB |
Institutional Antecedents of Green Entrepreneurship and Sustainable Development in Saudi Arabia
/
Alwakid, Wafa Naif ;
Urbano, David, dir. ;
Aparicio, Sebastián, dir.
L'emprenedoria sostenible és un tema que ha despertat un interès creixent en recerca. Portant conjuntament els tres pilars de la sostenibilitat: societat, medi ambient i economia. Els estudiosos consideren que l'emprenedoria sostenible és un camí pràctic i factible cap a aquesta la integració significativa de les persones, els beneficis i el planeta. [...] El emprendimiento sostenible es un tema que ha atraído un creciente interés de investigación. trayendo juntos los tres pilares de la sostenibilidad - sociedad, medio ambiente y economía - Los académicos consideran que el emprendimiento sostenible es un camino práctico y factible hacia la integración significativa de las personas, las ganancias y el planeta. [...] Explanatory Summary of the Content of the Thesis Sustainable entrepreneurship is a subject that has attracted growing research interest. Bringing together the three pillars of sustainability - society, the environment, and the economy - sustainable entrepreneurship is considered by scholars to be a practical and feasible path towards the meaningful integration of people, profit, and planet. [...]
2022
|
|
5.
|
180 p, 3.4 MB |
Understanding the Influence of Institutional Dimensions on Entrepreneurship Phenomenon
/
Lopez Orozco, Tatiana ;
Urbano, David, dir. ;
Alvarez, Claudia, dir.
La perspectiva institucional resalta la relevancia del contexto social dentro del cual ocurre el comportamiento humano y operan las organizaciones. El emprendimiento no se excluye de este contexto, y la literatura previa ha demostrado que las dimensiones institucionales (regulativa, normativa y cultural-cognitiva) influyen en el emprendimiento en todos los países. [...] The institutional perspective highlights the relevance of the social context within which human behavior occurs and organizations operate. Entrepreneurship is not excluding from this social context, and prior literature has demonstrated that institutional dimensions (regulative, normative, and cultural-cognitive) influence entrepreneurial activity across countries. [...]
2021
|
|
6.
|
83 p, 10.3 MB |
Katch Up STQ : el mitjà juvenil de Sant Cugat del Vallès
/
Spinnox Lesire, Lisa ;
Vila Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Katch Up STQ és un mitjà de comunicació enfocat exclusivament al jovent santcugatenc, on a través de diverses seccions i temàtiques podran assabentar-se dels esdeveniments de Sant Cugat del Vallès que més els interessen, a més a més de ser un espai de debat i reflexió, on el lector pren protagonisme i esdevé actiu en la rutina periodística i la creació de contingut. Katch Up STQ es un medio de comunicación enfocado exclusivamente a la juventud sancugatenca, donde a través de distintas secciones y temáticas podrán enterarse de todos los acontecimientos de Sant Cugat del Vallés que más les interesa, además de ser un espacio de debate y reflexión, donde el lector toma el protagonismo y acaba siendo partícipe de la rutina periodística y la creación de contenido. Katch Up STQ is a media focused exclusively on the youth of Sant Cugat del Vallés, where through different sections and themes they can find out about all the events of Sant Cugat del Vallés that interest them most, as well as being a space for debate and reflection, where the reader takes the lead and ends up being part of the journalistic routine and the creation of content.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
84 p, 3.9 MB |
Femtech : Start-ups con perspectiva de género
/
Sarmiento Santana, Marina ;
Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge periodístic té l'objectiu de ressaltar una àrea que necessita atenció i suport: la salut de la dona. Després de segles d'androcentrisme i biaix de gènere en la medicina, el cos i el benestar de la dona han quedat invisibilitzats. [...] Este reportaje periodístico tiene el objetivo resaltar un área que necesita atención y apoyo: la salud de la mujer. Después de siglos de androcentrismo y sesgo de género en la medicina, el cuerpo y el bienestar de la mujer quedaron invisibilizados. [...] This journalistic report aims to highlight an area that needs attention and support: women's health. After centuries of androcentrism and gender bias in medicine, the body and well-being of women have become invisible. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
76 p, 4.5 MB |
Creació d'un magazín digital sobre reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics
/
Freixenet Manent, Gemma ;
Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de la creació d'un projecte empresarial sobre un magazín digitals de reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics que expliquen històries que passen al nostre voltant, donant visibilitat a temàtiques d'actualitat i de no-actualitat. [...] El proyecto trata de la creación de un proyecto empresarial sobre un magacín digital de reportajes audiovisuales, radiofónicos y fotográficos que cuentan historias que pasan a nuestro alrededor, dando visibilitadad a temáticas de actualidad y de no-actualidad. [...] The project is about the creation of a business project of a digital magazine of audiovisual, radio and photograpic reports that tell stories that happen aroound us, giving visibility to current and non-current issues. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
1.6 MB |
Programa d'emprenedoria col·lectiva ESS : millor emprendre junts!
/
Pérez Viñas, Xavier ;
García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El treball proposa una iniciativa de recolzament i impuls de l'economia social i solidària (en endavant ESS) des de l'àmbit públic. Partint de la constatació que l'emprenedoria en ESS és quantitativament molt inferior a l'emprenedoria convencional i, que aquesta darrera, és en gran mesura d'autocupació (un sol/a promotor/a), en aquest treball es justifica i defineix un programa innovador i de baix cost que persegueix incrementar el volum d'emprenedoria col·lectiva en ESS, optimitzar la inserció de persones en les petites iniciatives ESS existents i augmentar el nombre de persones (emprenedores i aturats) que coneixen els principis, els valors i les pràctiques diferencials de l'ESS. El trabajo propone una iniciativa de apoyo e impulso de la economía social y solidaria (en adelante ESS) desde el ámbito público. Partiendo de la constatación de que el emprendimiento en ESS es cuantitativamente muy inferior al emprendimiento convencional y, que este último, es en gran medida de autoempleo (un solo / a promotor / a), en este trabajo se justifica y define un programa innovador y de bajo coste que persigue incrementar el volumen de emprendimiento colectivo en ESS, optimizar la inserción de personas en las pequeñas iniciativas ESS existentes y aumentar el número de personas (emprendedores y parados) que conocen los principios, los valores y las prácticas diferenciales de la ESS. The project proposes a públic administration-led initiative to support and boost the social and solidarity economy (hereinafter referred as ESS, its Catalan language acronym). Based on the observation that entrepreneurship in ESS is quantitatively much lower than conventional entrepreneurship and that the latter is largely promoted and developed by a single individual, this dissertation defends and defines an innovative and low-cost program that aims to increase collective entrepreneurship in ESS, enhance the insertion of workers in existing small ESS initiatives and increase the number of people (entrepreneurs and unemployed workers) that are aware of the principles, values and the differential practices of the ESS.
2021 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
10.
|
72 p, 13.5 MB |
Pla d'empresa per a la venda de fotografies de microstock
/
Llibrer Ribas, Mariona ;
Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla d'empresa d'un projecte personal enfocat a la creació i venda de fotografies de microstock a través de quatre plataformes distribuïdores, anomenades bancs d'imatges, i a través d'una pàgina web pròpia, la qual s'utilitzarà també com a portfoli personal per mostrar els diferents serveis que s'ofereixen com a fotògraf. Plan de empresa de un proyecto personal enfocado a la creación y venta de fotografías de microstock a través de cuatro plataformas distribuidoras, también conocidas como bancos de imágenes, y a través de una página web propia, la cual se utilizará también como porfolio personal para mostrar los diferentes servicios que se ofrecen como fotógrafa. Business plan of a personal project focused on the creation and sale of microstock photographs through four distribution platforms, also known as images banks, and through a personal website, which will also be used as a personal portfolio to show the different services that are offered as a photographer.
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|