1.
|
112 p, 52.3 MB |
Plan de redes sociales para la bodega Castelo de Pedregosa
/
Sanz Díez, Carla ;
Pérez Creus, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball fi de grau consisteix a dur a terme un pla de xarxes socials per les caves Castelo de Pedregosa, ubicada a Sant Sadurní d'Anoia. El pla està centrat en Instagram i l'objectiu principal és generar més engagement amb els usuaris. [...] Este trabajo fin de grado consiste a llevar a cabo un plan de redes sociales por la bodega Castelo de Pedregosa, ubicada en Sant Sadurní d'Anoia. El plan está centrado en Instagram y el objetivo principal es generar más engagement con los usuarios. [...] This final degree project consists of carrying out a social media plan for the Castelo de Pedregosa winery, located in Sant Sadurní d'Anoia. The plan is focused on Instagram and the main objective is to generate more engagement with users. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
2.
|
53 p, 1.8 MB |
L'engagement com a estratègia de màrqueting digital : influencers i consumidors d'Instagram
/
Camacho Armengol, Silvia ;
Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Un dels grans canvis provocat per l'avenç tecnològic dels últims anys, ha sigut la derivació del comerç tradicional cap al comerç digital, sent aquest recolzat per totes les plataformes digitals. [...] Uno de los grandes cambios provocado por el avance tecnológico de los últimos años, ha sido la derivación del comercio tradicional hacia el comercio digital, siendo éste apoyado por todas las plataformas digitales. [...] One of the most significant changes brought about by the technological progress in the last years, has been the shift from traditional commerce to digital commerce, being this one supported by all the digital platforms. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
3.
|
56 p, 650.5 KB |
Desigualtats educatives : model pedagògic i les formes de vinculació educativa de l'alumnat
/
Lluch Calvet, Raquel ;
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'educació com a eina per combatre les desigualtats socials, com les derivades de la classe social (Bernstein, 1985) ha estat el centre de molts debats. Aquestes desigualtats poden reproduir-se i agreujar-se a través de l'escola, donant lloc a diferents desigualtats educatives. [...] La educación como herramienta para combatir las desigualdades sociales, como las derivadas de la clase social (Bernstein, 1985) ha sido el centro de muchos debates. Estas desigualdades pueden reproducirse y agravarse a través de la escuela, dando lugar a desigualdades educativas. [...] Education as a tool to combat social inequalities, such as those derived from social class (Bernstein, 1985) has been the focus of many debates. These inequalities can be reproduced and exacerbated through school, leading to educational inequalities. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
4.
|
1.7 MB |
From the Triple to the Quadruple Helix of Innovation : Theory and Practice
/
Nguyen, Thu Huong ;
Marquès i Gou, Pilar, dir. ;
Drejer, Ina, dir. ;
Grifell-Tatjé, Emili, dir.
Aquesta tesi doctoral aborda la principal preocupació dels responsables polítics i els professionals de la innovació sobre com estimular la innovació i el creixement socioeconòmic mitjançant la interacció amb diferents actors. [...] Esta tesis doctoral aborda la principal preocupación de los responsables políticos y los profesionales de la innovación sobre cómo estimular la innovación y el crecimiento socioeconómico en base a la interacción entre diferentes actores. [...] This PhD thesis addresses the main concern of policymakers and innovation practitioners on how to spur innovation and socio-economic growth by interacting with different actors. It responds to the call for further research on the Quadruple Helix model, an extension of the Triple Helix. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Economia, Organització i Gestió (Business Economics).
2022
|
|
5.
|
126 p, 3.8 MB |
Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic
/
Molist Delisau, Ariadna ;
Martínez Melo, Montserrat, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...] El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...] Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]
2022 Grau en Pedagogia [1211]
|
|
6.
|
132 p, 1.1 MB |
Leadership Styles, Work Engagement and Perceived Organizational Support among Nurses
/
Mehrad, Aida ;
Fernández-Castro, Jordi, dir. ;
González Gómez de Olmedo, María Paz, dir.
L'engagement és un factor essencial en el treball d'infermeria, tant per a la qualitat assistencial, com per a la salut laboral de les infermeres. El present estudi proposa estudiar l'associació entre estils de lideratge de les supervisores en infermeria i l'engagement i dilucidar el paper que té el Suport Organitzacional Percebut (POS) en aquesta relació. [...] El engagement es un factor esencial en el trabajo de enfermería, tanto para la calidad asistencial, como para la salud laboral de las enfermeras. El presente estudio propone estudiar la asociación entre estilos de liderazgo de las supervisoras en enfermería y el engagement y dilucidar el papel que tiene el Apoyo Organizacional Percibido (POS) en esta relación. [...] Work engagement is an essential factor in nursing work, both for the quality of the service provided and for nurses' occupational health. The present study proposes investigating the association between leadership styles of nursing supervisors and work commitment and elucidating the role that Perceived Organizational Support (POS) has in this relationship. [...]
2021
|
|
7.
|
12 p, 798.7 KB |
Aplicació mòbil per impulsar la recollida selectiva de residus
/
Chingo Cedeño, Steeven ;
Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Barrena Gómez, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En l'actualitat la tecnologia ha avançat molt, i continuarà fent-ho. De fet, no podem viure sense el nostre telèfon mòbil, amb els seus serveis, amb les xarxes socials, amb les aplicacions. Aquest dispositiu s'ha tornat imprescindible per a estar realment connectat en la societat actual, partint d'aquesta premissa el següent treball pretén donar una nova aplicació a aquest canal que podríem dir innat. [...] Nowadays, technology has come a long way and will continue to do so. In fact, we cannot live without our mobile phones. There are many services they provide, through social networks and also applications (apps). [...]
2021 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
8.
|
63 p, 981.2 KB |
Incorporating songs in the EFL classroom to discuss mental health. What are the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence?
/
López de Torre Chávez, Silvia ;
Torras Vila, Berta, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Not only do songs play a pivotal role throughout people's lives, but also in the EFL classrooms for a myriad of years. This master's dissertation aims to analyze the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated to discuss mental health in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence. [...] Les cançons no sols juguen un important paper al llarg de la vida de les persones, sinó que també en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera al llarg dels anys. Aquest treball final de Màster té com a objectiu analitzar els efectes que té incorporar cançons, a l'hora de parlar sobre la salut mental, en la motivació dels estudiants i les percepcions d'aquests en una classe de speaking de primer de Batxillerat dirigida a la competència emocional. [...] Las canciones no solo juegan un importante papel a lo largo de la vida de las personas, sino que también en la enseñanza del inglés como lengua extranjera durante muchos años. Este trabajo final de Máster tiene como objetivo analizar los efectos que tiene incorporar canciones, a la hora de hablar sobre la salud mental, en la motivación de los estudiantes y las percepciones de estos en una clase de speaking de primero de Bachillerato dirigida a la competencia emocional. [...]
2021 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937] Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
|
|
9.
|
67 p, 585.6 KB |
Attitudes, choices and inequalities in the transition from compulsory to post-compulsory school
/
Valls Casas, Ona ;
Merino Pareja, Rafael, dir.
Des de diferents disciplines, corrents i tradicions s'ha posat el focus en l'estudi de les actituds i l'engagement de l'alumnat a l'escola, sent de particular interès des de la sociologia de l'educació per comprendre els processos escolars, les desigualtats educatives i les trajectòries de l'alumnat. [...] Desde distintas disciplinas, corrientes y tradiciones se ha puesto el foco en el estudio de las actitudes y el engagement del alumnado hacia la escuela, siendo de particular interés desde la sociología de la educación para comprender los procesos escolares, las desigualdades educativas y las trayectorias del alumnado. [...] From different disciplines, currents and traditions, the focus has been on the study of the attitudes and engagement of the students towards school. It has been a subject of particular interest from the sociology of education to understand school processes, educational inequalities and students' trajectories. [...]
2021
|
|
10.
|
283 p, 5.4 MB |
Language learner engagement in asynchronous discussion forums : an exploratory study
/
Robbins, Jacqueline ;
Masats, Dolors, dir. ;
Canals Fornons, Eulalia, dir.
Aquesta tesi explora la implicació (engagement) d'estudiants d'idiomes en fòrums de discussió asíncrons que formen part d'un curs d'aprenentatge de l'anglès en línia per a adults a la Universitat Oberta de Catalunya. [...] Esta tesis explora la implicación (engagement) de estudiantes de idiomas en foros de discusión asíncronos que forman parte de un curso de inglés en línea para adultos en la Universitat Oberta de Catalunya. [...] This thesis explores engagement of language learners in asynchronous discussion forums which are used as part of a fully online English language learning course for adults at the Universitat Oberta de Catalunya. [...]
2020
|
|