visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: English
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
cvicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
233
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
115
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
11
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
7
registres trobats
Documents de recerca
,
91
registres trobats
Materials didàctics
,
8
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
1
registres trobats
Fons personals i institucionals
,
1
registres trobats
Articles
115
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
14 p, 694.5 KB
Students' English-medium instruction motivation in three English-medium instruction courses in China
/
Zhang, Mengjia
(Xi'an International Studies University. School of English Education) ;
Pladevall Ballester, Elisabet
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
English-medium instruction (EMI) has been spreading rapidly as the result of China's movement to internationalize its HEIs (higher education institutions). However, there is a dearth of research studies on students' motivation in EMI contexts, which should not only explore students' Foreign Language Learning (FLL) motivation in isolation but the highlights of integrating both content and language learning as a complex. [...]
2023 -
10.3389/fpsyg.2022.1077852
Frontiers in psychology
,
Vol. 13 (january 2023)
Registre complet
-
2.
22 p, 716.3 KB
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education : A study on economics undergraduates at a Catalan University
/
Ament, Jennifer Rose
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Pérez-Vidal, Carmen
(Universitat Pompeu Fabra)
Globalisation and international mobility in the 21st century has led to the internationalisation of the English language (Crystal, 2003). Research regarding linguistic gains at university levels is however extremely scarce. [...]
2015 -
10.18870/hlrc.v5i1.239
Higher Learning Research Communications
,
Vol. 5 Núm. 1 (2015)
, p. 47-68
Registre complet
-
3.
32 p, 331.2 KB
A study on the functional uses of textual pragmatic markers by native speakers and English-medium instruction learners
/
Ament, Jennifer Rose
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barón Parés, Júlia
(Universitat Internacional de Catalunya) ;
Pérez-Vidal, Carmen
(Universitat Pompeu Fabra)
This study aims at describing and comparing the distribution of pragmatic marker (PM) use by English as a Foreign Language (EFL) speakers and English native speakers (NSs). To do this, the effect of increased contact with English, via English-medium instruction (EMI), on the use of textual PMs in learner's oral communication was explored. [...]
2020
Journal of pragmatics
,
Vol. 156 (2020)
, p. 41-53
Registre complet
-
4.
21 p, 969.7 KB
Desafíos y formación para los creadores de plantillas dinámicas : hallazgos de una encuesta con subtituladores y formadores en subtitulado
/
Pięta, Hanna
(Universidade Nova de Lisboa) ;
Valdez, Susana
(Universiteit Leiden) ;
Torres-Simón, Ester
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Menezes, Rita
(Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Gregal: Circulació cultural Japó-Corea-Catalunya)
Dado el aumento de contenido que no está en inglés, la traducción a través de plantillas dinámicas es cada vez más común. Sin embargo, las plantillas dinámicas han atraído escasa atención académica. [...]
Given the increase of non-English audiovisual content, translating through pivot templates is increasingly common. Yet, pivot templates have attracted scant scholarly attention. Several factors remain unclear. [...]
2023 -
10.17533/udea.ikala.v28n2a02
Íkala, revista de lenguaje y cultura
,
Vol. 28 Núm. 2 (2023)
, p. 1-21
Registre complet
-
5.
17 p, 311.8 KB
Violence, Naxalbari Movement (1965-1975), and its Representation in Indian English Literature : a Re-reading of History through The Lives of Others (2014)
/
Sarkar, Pritha
(Indian Institute of Technology)
In this article, the objective is to read The Lives of Others (2014) by Neil Mukherjee as a representative text of the Naxalbari movement (1965-1975) of Bengal. The Naxalbari movement was the first peasant insurgency within twenty years of Indian independence that developed into a movement of dissent (1965-75), opposing the existing class hierarchy. [...]
El objetivo de este artículo es leer The Lives of Others (2014) [Las vidas de otros], de Neil Mukherjee, como un texto representativo del movimiento Naxalbari (1965-1975) de Bengala. El movimiento Naxalbari fue la primera insurgencia campesina en veinte años de independencia india, y se convirtió en un movimiento de disidencia (1965-75) contra la jerarquía de clases existente. [...]
2023 -
10.5565/rev/indialogs.217
Indialogs : Spanish journal of India studies
,
Vol. 10 (2023)
, p. 27-43 (Articles)
Registre complet
-
6.
21 p, 672.4 KB
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca
/
Santos, Alaitz
(Universidad del País Vasco)
Este artículo presenta un estudio sobre las percepciones que los habitantes de la Comunidad Autónoma Vasca (CAV) tienen hacia el inglés. El artículo tiene como objetivo analizar la ansiedad comunicativa de la población joven de la CAV hacia la L3, inglés. [...]
Aquest article presenta un estudi sobre les percepcions que tenen els habitants de la Comunitat Autònoma Basca (CAV) cap a l'anglès. L'objectiu de l'article és analitzar l'ansietat comunicativa de la població jove del CAV envers la L3, anglès. [...]
This article reports a study on the perceptions that the inhabitants of the Basque Autonomous Community (CAV) have towards English. The article aims to analyze the communicative anxiety of young adult population of the CAV towards L3, English. [...]
Cet article présente une étude sur les perceptions que les habitants de la Communauté autonome basque (CAV) ont vis-à-vis de l'anglais. L'article vise à analyser l'anxiété communicative de la population jeune du BAC envers la L3, l'anglais. [...]
2023 -
10.5565/rev/jtl3.1131
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 16 Núm. 1 (2023)
, p. e1131 (Articles)
Registre complet
-
7.
30 p, 488.2 KB
Gender strategies in the perception and production of mixed nominal constructions by New Mexico Spanish-English bilinguals
/
Cisneros, Mark
(University of New Mexico) ;
Rodríguez-González, Eva
(University of New Mexico) ;
Bellamy, Kate
(Leiden University) ;
Parafita Couto, M. Carmen
(Vigo University and Leiden University)
This study investigated gender assignment strategies in mixed noun phrases containing a Spanish determiner and an English noun among Spanish-English bilinguals (n = 38) in New Mexico (U. S. A. ). Previous research has reported different gender assignment strategies based on a preference for a default determiner, the gender of the translation equivalent, or shape-based cues from the other language. [...]
2023 -
10.5565/rev/isogloss.253
Isogloss
,
Vol. 9 Núm. 2 (2023)
, p. 1-30 (Articles)
Registre complet
-
8.
20 p, 407.6 KB
The Exacerbation of (Grammatical) Gender Stereotypes in English-Spanish Machine Translation
/
Ondoño-Soler, Nerea
;
Forcada, Mikel L.
(Universitat d'Alacant)
The information required to select grammatical gender in machine translation of isolated sentences for gender-marking languages is frequently missing or difficult to extract. Our text-centric, black-box study demonstrates how the gender distribution of the training set is distorted at the output. [...]
En la traducció automàtica d'oracions aïllades a llengües que marquen el gènere, la informació necessària per seleccionar el gènere gramatical sovint n'és absent o és difícil d'extraure'n. [...]
La información necesaria para seleccionar el género gramatical en la traducción automática de oraciones aisladas a lenguas que marcan el género suele estar ausente o ser difícil de extraer. Este estudio de caja negra y centrado en el texto demuestra cómo la distribución de género del conjunto de entrenamiento se distorsiona en la salida. [...]
2022 -
10.5565/rev/tradumatica.307
Tradumàtica
,
Núm. 20 (2022)
, p. 176-196 (Tradumàtica oberta)
Registre complet
-
9.
28 p, 500.2 KB
What is "residual verb second"? : and what does Romance have to do with it?
/
Cruschina, Silvio
(University of Helsinki) ;
Sailor, Craig
(The University of Edinburgh)
This paper aims to clarify a point of persistent confusion in the literature: namely, the status of residual verb second. We approach this from both a terminological and typological perspective. Terminologically, traditional usage of residual V2 in the literature has conflated two different senses (one formal, and one historical); we argue that it is essential to keep these two senses separate. [...]
2022 -
10.5565/rev/isogloss.235
Isogloss
,
Vol. 8 Núm. 3 (2022)
, p. 1-28 (Articles)
Registre complet
-
10.
65 p, 3.0 MB
Illusory vowels in Spanish-English sequential bilinguals : Evidence that accurate L2 perception is neither necessary nor sufficient for accurate L2 production
/
Leuuw, Esther de
(Queen Mary University of London) ;
Stockall, Linnaea
(Queen Mary University of London) ;
Lazaridou-Chatzigoga, Dimitra
(Humboldt-Universität zu Berlin) ;
Gorba, Celia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
University of Cambridge
Spanish native speakers are known to pronounce onset /sC/ clusters in English with a prothetic vowel, as in esport for sport, due to their native language phonotactic constraints. We assessed whether accurate production of e. [...]
2021 -
10.1177/0267658319886623
Second Language Research
,
Vol. 37 Núm. 4 (October 2021)
, p. 587-618
Registre complet
-
Articles :
115
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
15 p, 26.6 MB
Collaborative authorship : publishing e-books on fantasy and science fiction with BA and MA students
/
Martín Alegre, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Since the academic year 2013-14 I have published 9 e-books with my BA and MA students in English Studies at the Universitat Autònoma de Barcelona, on topics ranging from Harry Potter to the American film documentary, passing through feminism and a guide on the SF short story. [...]
2021
Born-digital Texts in the Foreign Language Classroom
. Online,
:
2021
Registre complet
-
2.
28 p, 13.3 MB
Translating identities : new words for old aspirations. The Catalan case
/
Ponomarenko, Lesia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Santamaria, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Political and social processes often come along with creation of new lexical items (words or expressions) and addition of new meanings to the existing words in the context of such events. In this presentation we deal with such lexical units created in Spanish and Catalan languages to account for the hopes of independence in the autonomous region of Catalonia. [...]
2018
National identity in translation
. Lviv,
:
2018
Registre complet
-
3.
26 p, 128.1 KB
Reading academic texts : gamification
/
Curell, Hortènsia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanahuges Escoda, Maria del Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Reading academic texts is a skill which is as difficult as necessary for university students. It has been seen (Dhieb-Henia 2003, Hellekjær 2009, Nergis 2013) that even when students have an acceptable level of English, they still encounter difficulties when dealing with academic texts. [...]
2017
Congreso de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos (AEDEAN)
. La Laguna,
41è
: 2017
Registre complet
-
4.
19 p, 118.0 KB
Teaching Academic reading with an App
/
Copy, Christine
(Université de Pau et de Pays de l'Adour) ;
Curell, Hortènsia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
StratApp is a project within KA2 Erasmus+, whose aim is to improve the English academic reading skills of university students by means of a game-based app accessible through mobile technology or web. [...]
2017
CAAD. International Conference on Corpus Analysis in Academic Discourse
. València,
1r
: 2017
Registre complet
-
5.
18 p, 1.4 MB
What was the original name of this movie? When foreign marketing imposes its own rules
/
Santamaria, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Han, Mengye
(Universidade de Vigo)
Their titles are one of the key elements for the commercial success of movies, but if we look at how mov- ie titles are translated, we could conclude that their meaning has been changed at random. Moreover, although a number of researchers have discussed the role played by titles, like Bransford and Johnson (1972) and Genette (1987), or the translation of titles, as Nord (1993), when coming to the speci c genre of movies, there is scarce academic research about the translation of movie titles, perhaps because it has not been considered as a thorough translation activity. [...]
2017
Leipzig International Conference on Translation & Interpretation Studies
. Leipzig, Alemanya,
10è
: 2017
Registre complet
-
6.
20 p, 83.2 KB
ELT Coursebooks and the Elite : Examining Social Representations in ESL
/
Lara, Clara
ESL/EFL instructional materials have traditionally represented an ideal society and some texts can be offensive to certain learners. The mainstream ideologies reflected in the coursebooks exert a negative influence to the diverse lifestyles we have in our classrooms. [...]
2012
TESOL-Spain Convention
,
35
: 2012
Registre complet
-
7.
5 p, 40.1 KB
Learning english in content-rich classrooms
/
Pallarés Monge, Oriol
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Ciprés, Helga
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Parellada Torres, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bernaus, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lobo, María José
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 248-252
Registre complet
-
8.
4 p, 19.8 KB
Encountering english: a case study of three swedish students in an english-medium upper secondary school programme
/
Yoxsimer Paulsrud, Bethanne
(Stockholm University, Dalarna University) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 138-141
Registre complet
-
9.
7 p, 28.3 KB
Content and language integrated instruction: supporting immigrant students in mainstream science classrooms
/
Faez, Farahnaz
(University of Western Ontario) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 42-48
Registre complet
-
10.
10 p, 346.8 KB
Literature study guides and guided notes : a guide to guided reading
/
Pividori, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Keeping in mind the challenges brought by the European Higher Education Area (EHEA), particularly those connected with independent study and the promotion of variety and flexibility in the learning experience, new teaching strategies are required to cope with new educational demands. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
7
registres trobats
1.
4 p, 542.2 KB
Final reflections
/
Moore de Luca, Emilee
;
Morodo, Andy
This concluding chapter offers some final reflections regarding the four objectives of the research project 'Inclusive epistemologies and practices of out- of- school English learning (IEP!)1', funded by the Spanish Ministry of Science and Innovation, which ran from January 2019 until June 2021. [...]
teenagers' existing practices of using and learning English out of school time; 2) to implement new, inclusive, nonformal English language educational initiatives; 3) to evaluate the impact of the nonformal English language educational intiatives implemented; 4) to support the sustainability and transferability of the initiatives. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
,
2021,
p. 161-164
Registre complet
-
2.
25 p, 818.6 KB
Is English important in your life? : A collaborative experience in a secondary school
/
Corona, Victor
;
Solans, Jorge
;
Vallejo Rubinstein, Claudia
;
Moore de Luca, Emilee
In this chapter, we describe a collaborative action-research project involving an ethnographer, an English teacher and secondary school students in the production of videos about the role of English in the youths' lives. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
,
2021,
p. 43-67
Registre complet
-
3.
19 p, 654.6 KB
Introduction : Inclusive epistemologies and practices of out- of- school English learning
/
Moore de Luca, Emilee
Official indicators suggest that English as a Foreign language is one of the school subjects that is most telling of social inequalities in Catalonia, this being the geographical and educational context where the research presented in this volume was carried out. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
,
2021,
p. 7-25
Registre complet
-
4.
31 p, 892.7 KB
Is English important in your life? A collaborative experience in a secondary school
/
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corona, Victor
;
Vallejo Rubinstein, Claudia
;
Solans, Jorge
In this chapter, we describe a collaborative action- research project involving an ethnographer, an English teacher and secondary school students in the production of videos about the role of English in the youths' lives. [...]
2021
Learning English out of school : An inclusive approach to research and action
,
(2021)
, p. 43-68
Registre complet
-
5.
408 p, 7.4 MB
Focus on the USA : representing the nation in early 21st century documentary films
/
Martín Alegre, Sara,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
An analysis of 90 high quality documentary films (2000-2020) considering how the USA is represented in them.
Bellaterra : Departament de Filologia Anglesa i de Germanística, 2020
Registre complet
-
6.
204 p, 4.6 MB
Gender in 21st century SF cinema : 50 titles
/
Martín Alegre, Sara,
ed.
2019
Registre complet
-
7.
115 p, 2.3 MB
The Joys of teaching literature
/
Martín Alegre, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2010-
15 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
91
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
121 p, 2.1 MB
Propuesta de traducción creativa de voces superpuestas : multilingüismo y broken English en el programa de telerrealidad Love Trip: Paris
/
García López, Claudia
;
Iturregui-Gallardo, Gonzalo,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
La traducció per a veus superposades o voice-over ha quedat relegada a un segon pla en comparació amb les altres modalitats de traducció audiovisual (TAV). Així mateix, tampoc s'han dedicat molts estudis a la traducció de productes de telerealitat. [...]
La traducción para voces superpuestas o voice-over ha quedado relegada a un segundo plano en comparación con las otras modalidades de traducción audiovisual (TAV). Asimismo, tampoco se han dedicado muchos estudios a la traducción de productos de telerrealidad. [...]
Voice-over translation has been overlooked compared to other modalities of audiovisual translation (AVT). Nor have many studies been devoted to the translation of reality television. This Master's dissertation focuses on a creative translation proposal for Love Trip: Paris: a reality show that includes participants from different cultural and linguistic backgrounds. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Traducció Audiovisual
[
1349
]
Registre complet
-
2.
67 p, 2.9 MB
Avaluació de la utilitat de l'eina de neteja de corpus automàtica bicleaner : avaluació aplicada al corpus wilimatrix Anglès-Catlà en comparació amb l'avaluació manual de Keops
/
Balaguer Falco, Mar
;
Riera Irigoyen, Marc,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball de fi de màster té com a objectiu avaluar la qualitat de l'eina de neteja i avaluació de corpus automàtica, Bicleaner. Per aconseguir-ho s'ha passat una mostra del corpus de WikiMatrix anglès-català de 200 feta amb segments aleatoris per l'eina. [...]
El presente trabajo de final de máster tiene como objetivo evaluar la calidad de la herramienta de limpieza y evaluación de corpus automática, Bicleaner. Para conseguirlo se ha pasado una muestra del corpus de WikiMatrix inglés-catalán hecha con segmentos aleatorios por la herramienta. [...]
The aim of this master's thesis is to evaluate the quality of the automatic corpus cleaning and evaluation tool, Bicleaner. To achieve this, a sample of the English-Catalan WikiMatrix corpus made with random segments has been evaluated with the tool. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció
[
4315970
]
Registre complet
-
3.
37 p, 590.6 KB
ESP, Feminism and Gender Roles : Revision of Jane Austen's Pride and Prejudice from a Linguistic Perspective
/
Marcen Ribas, Anna
;
Oliver del Olmo, Sònia,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
ESP allows people to focus their study of language and language practice on certain fields of knowledge. Accordingly, ESP applied to the branch of feminism and gender roles in society allows those interested in the field to attain a higher degree of knowledge towards this matter. [...]
L'AFE permet centrar l'estudi de la llengua i la pràctica lingüística en determinats camps de coneixement. En aquest sentit, l'AFE aplicat a la branca del feminisme i rols de gènere en la societat permet, a aquells interessats en la materia, assolir un major grau de coneixement del tema. [...]
El IFE permite centrar el estudio de la lengua y la práctica linguística en determinados campos de conocimiento. En este sentido, el IFE aplicado a la rama del feminismo y roles de género en la sociedad permite, a aquellos interesados en la materia, alcanzar un mayor grado de conocimiento del tema. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Registre complet
-
4.
40 p, 492.0 KB
Language use and ideologies of english among future english professionals
/
Alomar Llompart, Antonina Maria
;
Garrido, Maria Rosa,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This thesis tries to investigate attitudes towards English varieties, English as a Lingua Fraca, and Standard English, as well as their reported language use in a multilingual setting. A qualitative questionnaire targeted to third- and fourth- year English undergraduates at the Univeristat Autònoma de Barcelona has been developed and piloted. [...]
Aquesta tesi investiga les actituds envers les variacions de l'anglès, anglès com a llengua franca i l'anglès estàndard, així com l'ús lingüístic reportat en un entorn multilingüe. S'ha desenvolupat un qüestionari qualitatiu i se n'ha fet una prova pilot, dirigit als estudiants d'anglès de tercer i quart any, a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Esta tesis investiga las actitudes hacia las variedades del inglés, inglés como lengua franca y el inglés estándar, así como su uso lingüístico reportado en un entorno multilingüe. Se ha desarrollado y probado un cuestionario cualitativo dirigido a estudiantes de inglés de tercer y cuarto año en la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Registre complet
-
5.
113 p, 711.9 KB
The Native/Non-Native Dichotomy in the Teaching of Foreign Languages : a Study of EFL Students' Perceptions
/
Prats Carreras, Sònia
;
Nussbaum, Luci,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua
This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire.
Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
Registre complet
-
6.
382 p, 3.8 MB
Learning and Assessment of Content and Language in EMI in Higher Education : Is Integration Possible? Multiple Case Study
/
Andjelkov, Sonja
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir.
La DUA (Docència Universitària en Anglès) fa referència a l'anglès com a llengua vehicular en assignatures acadèmiques als països on l'anglès no es parla com a idioma principal. En el cas d'Espanya, i d'altres països de parla no anglesa, la DUA ha estat adoptada pels responsables de nombroses universitats amb l'objectiu de contribuir al domini d'aquest idioma com a llengua addicional (ILA) per part dels estudiants. [...]
Las últimas décadas han traído muchos cambios en la educación superior. En Europa, por ejemplo, tanto el Proceso de Bolonia, como el programa de intercambio interuniversitario "Erasmus", han ampliado las oportunidades educativas y han creado una perspectiva diferente sobre el perfil de la universidad para el siglo XXI. [...]
One of the trends taking place in non-English-speaking countries in both Europe and elsewhere, which promotes cultural and international diversity, is the offering of degree programmes either partly or wholly in English. [...]
2022
Registre complet
-
7.
154 p, 3.2 MB
La influencia africana en el portugués de Angola. Glosario comparado de léxico de origen africano con el portugués brasileño, el portugués europeo, el español y el inglés
/
Polisena Montolio, Gloria
;
Pons i Casanovas, Jofre,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Con este trabajo pretendo proporcionar un glosario de palabras utilizadas en el portugués de Angola que tengan origen en las lenguas autóctonas del país, debidamente comparadas con el portugués europeo, el portugués brasileño, el español y el inglés. [...]
Amb aquest treball pretenc proporcionar un glossari de paraules utilitzades en el portuguès d'Angola que tinguin origen en les llengües autòctones del país, degudament comparades amb el portuguès europeu, el portuguès brasiler, l'espanyol i l'anglès. [...]
By means of this paper I aim to provide a glossary of vocabulary used in Angolan Portuguese that originates in the indigenous languages of the country, duly compared with European Portuguese, Brazilian Portuguese, Spanish and English. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Traducció i Interpretació
[
1204
]
Registre complet
-
8.
82 p, 741.9 KB
Traducció i anàlisi comparativa dels dos primers capítols d'"Anne of Green Gables" de L. M. Montgomery
/
Cortés Jornet, Marina
;
Borrell Carreras, Helena,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball té com a objectiu proposar una nova traducció al català de la novel·la Anne of Green Gables, de Lucy Maud Montgomery. Per a fer-ho, ens proposarem uns objectius i una metodologia a seguir i elaborarem un marc teòric investigant sobre l'obra, l'autora, la situació de la dona en l'època i la traducció de literatura infantil i juvenil. [...]
Este trabajo tiene como objetivo proponer una nueva traducción al catalán de la novela Anne of Green Gables, de Lucy Maud Montgomery. Para ello, nos propondremos unos objetivos y una metodología a seguir y elaboraremos un marco teórico investigando sobre la obra, la autora, la situación de la mujer en la época y la traducción de literatura infantil y juvenil. [...]
This project aims to propose a new Catalan translation of Lucy Maud Montgomery's novel Anne of Green Gables. To do so, we will propose goals and a methodology to follow and we will develop a theoretical framework in which we wil research the novel, the author, the situation of women at the time and the translation of children's literature. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Traducció i Interpretació
[
1204
]
Registre complet
-
9.
40 p, 450.9 KB
Identities of Catalan Speakers of English : The Influence of the English as a Lingua Franca Paradigm
/
Vinyet Masoliver, Ivet
;
Ament, Jennifer Rose,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This TFG explores the identity of Catalan speakers of English as a foreign language (EFL) reflecting on the impact of the positioning of English as a Lingua Franca (ELF). The literature review includes identity, ELF paradigm and English Language Teaching (ELT) studies. [...]
Aquest TFG explora les identitats de catalans parlants de l'anglès com a llengua estrangera, aprofundint en l'impacte del posicionament de l'anglès com a llengua franca. El marc teòric inclou estudis d'identitat, anglès com a llengua franca i ensenyament de l'anglès. [...]
Éste TFG explora las identidades de catalanes hablantes del inglés como lengua extranjera, profundizando en el impacto del posicionamiento del inglés como lengua franca. El marco teórico incluye estudios de identidad, inglés como lengua franca y enseñanza del inglés. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Registre complet
-
10.
39 p, 1.3 MB
Female Firmness in the Face of Adversity : Felicia Hemans' Records of Woman
/
McElwee Bertomeu, Monica
;
Font Paz, Carme,
1972-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The following BA dissertation aims to explore Felicia Hemans' Records of Woman (1828), focusing exclusively on the representation of female experience in the face of adversity. A selection of three distinct poems is examined with respect to the use of memory as a tell-tale mechanism and the overarching themes of mourning and firmness of mind. [...]
Esta tesis tiene como objetivo explorar "Records of Woman" (1828) de Felicia Hemans, centrándose exclusivamente en la representación de la experiencia femenina frente a la adversidad. Se examinan tres poemas distintos con respecto al uso de la memoria como mecanismo revelador y los temas generales del duelo y la firmeza de la mente. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu explorar "Records of Woman" (1828) de Felicia Hemans, centrant-se exclusivament en la representació de l'experiència femenina enfront de l'adversitat. S'examinen tres poemes diferents respecte a l'ús de la memòria com a mecanisme revelador i els temes generals del dol i la fermesa de la ment. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
91
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
8
registres trobats
1.
36 p, 5.3 MB
A World of Diversity
/
Adrover, Marga
;
Carrasco, Maria
;
Pallarés Monge, Oriol,
dir. ;
Batlle, M. Rosa,
dir.
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world's diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
2.
147 p, 15.5 MB
New Materials
/
Mateo, Carmen
;
Pozo, Raquel del
;
Simon, Jill,
dir. ;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
3.
59 p, 5.7 MB
Triangulate the world
/
Vera Llistar, Anna
;
Petit Olivella, Carlota,
dir. ;
Pallarés Monge, Oriol,
dir. ;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit students will experiment, observe, deduce and prove everything related to triangles. There will be a connection between the mathematical concepts and the present architecture in our lives.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
4.
41 p, 3.6 MB
Nothing is what it seems
/
Morales Herrero, Rocío
;
Villagrasa Valdivieso, Núria
;
Malonda Mena, Anna,
dir. ;
Lobo Vírseda, María José,
dir.
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Stereotypes are false ideas about social groups that we can find in our day-to-day, and they are usually related to prejudices and discrimination. In this lesson you will learn to become aware of them in different contexts, and you will work in teams to perform an oral presentation to show your classmates an example of stereotypes.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
23 documents
Registre complet
-
5.
57 p, 1.9 MB
Discovering China
/
Carrion, Virgínia
;
Parera, Montse
;
Orquín, Salvador,
dir. ;
Pallarés Monge, Oriol,
dir.
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This Teaching Unit will bring students through a brief journey around China, giving them a brief insight of Chinese culture.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
6.
101 p, 2.4 MB
Be water my friend
/
Medina, Tatiana
;
Serra, Núria
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Mas, Miquel,
dir.
;
Pelegrina, María Jesús,
dir. ;
CLILSI
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
7.
80 p, 3.4 MB
An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times
/
Crous, Mariona
;
Pérez, Carla
;
Prat, Jaume
;
Lobo Vírseda, Maria José,
dir.
;
Manau Santacana, Glòria,
dir. ;
CLILSI
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time -going backwards and forwards- while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
8.
52 p, 2.6 MB
Chemistry in everyday life
/
Fuentes Arjona, Miquel Àngel
;
Hernández, Helena
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
CLILSI
We are surrounded by chemistry, but many people are not aware of that fact. By the end of this unit, you and your group will be able to explain to everybody how our everyday life is conditioned by chemistry and to which extent it is important in our lives.
2010
11 documents
Registre complet
-
Documents gràfics i multimèdia
1
registres trobats
1.
1024x768, 355.6 KB
Bibliografía sobre cocina inglesa e irlandesa
/
Fàbregas i Comadran, Xavier
Se presenta en formato fotografía, una bibliografía sobre cocina inglesa e irlandesa.
Es presenta en format fotografia, una bibliografia sobre cuina anglesa i irlandesa.
2020 (
Memòria gastronòmica digital
)
6 documents
Registre complet
-
Fons personals i institucionals
1
registres trobats
1.
1024x768, 355.6 KB
Bibliografía sobre cocina inglesa e irlandesa
/
Fàbregas i Comadran, Xavier
Se presenta en formato fotografía, una bibliografía sobre cocina inglesa e irlandesa.
Es presenta en format fotografia, una bibliografia sobre cuina anglesa i irlandesa.
2020 (
Memòria gastronòmica digital
)
6 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.