Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
25 p, 114.5 KB La gestió de l'aula i la diversitat de l'alumnat : les relacions comunicatives com a experiències educatives inclusives / Carreras Tudurí, Ferran (Universitat de les Illes Balears. Àrea Didàctica i Organització Escolar)
Des dels primers estudis naturalistes sobre pràctica docent sabem que, mitjançant l'anàlisi de la tasca de l'aula, tenim més accés sobre qüestions que ens han ajudat a conèixer millor el món de l'escola a través de l'estudi de la seva vida quotidiana. [...]
Desde los primeros estudios naturalistas sobre práctica docente sabemos que, mediante el análisis y la argumentación racional de la actividad del aula, tenemos mayor acceso sobre cuestiones y problemas teóricos y prácticos que nos han ayudado a conocer mejor el mundo de la escuela a través del estudio de su vida cotidiana. [...]
From the first naturalistic studies on educational practice know that, by means of the analysis, the critic and the rational argument of the activity of the classroom, we have bigger access on questions and theoretical and practical problems that have helped us to know the world of the school better, through the study of their daily life. [...]

2003 - 10.5565/rev/educar.308
Educar, N. 31 (2003) , p. 121-145  
2.
18 p, 101.1 KB L'ensenyament secundari comprensiu. Contradiccions i possibilitats de les reformes educatives / Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Aquest article pretén analitzar els elements principals que configuren l'evolució dels sistemes educatius dels països desenvolupats, fent un èmfasi especial en l'ensenyament secundari. S'hi fa un repàs al paper de les reformes educatives en aquesta evolució, especialment de les anomenades «reformes comprensives», les que tenen com a objectiu unificar el currículum i integrar la formació acadèmica i la formació professional. [...]
The aim of this article is to analyse the principal features of educational systems evolution in developed countries, emphasising the secondary schooling. There is an overview of educational reforms, specially the reforms called comprehensives», that they want to unify the curricula and integrate academic and vocational education. [...]

2004 - 10.5565/rev/papers/v74n0.1089
Papers : revista de sociologia, N. 74 (2004) , p. 111-128  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.