Resultados globales: 4 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
18 p, 244.2 KB Una secuencia didáctica gramatical : el incremento personal hu, hue del benasqués / Saura Rami, José Antonio (Universidad de Zaragoza)
La contribución que presentamos aquí se ha fijado como objetivo fundamental la implantación de una secuencia didáctica de carácter gramatical (SDG) relacionada con la lengua benasquesa, lengua románica minoritaria descendiente del latín tardío y hablada hoy en el Valle de Benasque (Alta Ribagorza occidental). [...]
La contribució que presentem aquí s'ha fixat com a objetiu fonamental l'implantació d'una seqüència didàctica de caràcter gramatical (SDG) relacionada amb la llengua benasquesa, llengua romànica minoritària provinent de l'evolució del llatí vulgar i parlada avui a la Vall de Benasc (Alta Ribagorça occidental). [...]
L'article que nous présentons ici a un objetif fondamental: introduire une séquence didactique grammatical (SDG) concernant la langue vénascaise, langue neolatine minoritaire issue du latin vulgaire et parlée aujourd'hui à la Vallée de Vénasque (Haute Ribagorce occidentale). [...]

2014 - 10.5565/rev/jtl3.509
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7 Núm. 3 (August-September 2014) , p. 47-64 (Articles)  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
16 p, 1.0 MB Les noves tecnologies en l'ensenyament de la traducció audiovisual / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Les noves tecnologies de la informació i de la comunicació no es poden deslligar actualment de l'ensenyament de la traducció. En aquesta comunicació ens proposem de descriure quins recursos tecnològics s'han implementat en el màster de traducció audiovisual de la Universitat Autònoma de Barcelona per oferir als alumnes entorns de treball reals. [...]
2006
Jornades de Traducció i d'Interpretació. Tecnologies a l'abast. Vic, Catalunya, 10es : 2006  
2.
12 p, 185.8 KB La diferència entre l'ensenyament presencial i l'ensenyament a distància / Fernández Rodríguez, Mònica
Els intents de definir l'ensenyament a distància passen sempre per comparacions amb l'ensenyament presencial, ja que n'és el seu referent més directe. A partir d'aquí s'estableixen punts convergents i divergents entre les dues modalitats. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
64 p, 841.6 KB Teaching English to Adults : The Students' Perceptions on Coteaching Adjustments during the COVID-19 Pandemic / Amieva Potrony, Anna ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The COVID-19 pandemic and the safety measures and restrictions implemented by the governments have had a huge impact on education world-wide. Educational institutions were forced to abruptly close the school premises and adopt different - and improvised - online teaching approaches. [...]
La pandèmia de la COVID-19 i les mesures i restriccions de seguretat implementades pels governs han tingut un gran impacte en l'educació mundialment. Les institucions educatives es van veure forçades a tancar els centres educatius i a adoptar diferents (i improvisades) metodologies d'ensenyament en línia. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.