Resultats globals: 1,360 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 517 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 84 registres trobats
Publicacions periòdiques, 39 registres trobats
Llibres i col·leccions, 79 registres trobats
Documents de recerca, 567 registres trobats
Materials didàctics, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 61 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 517 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
14 p, 136.8 KB Demanding Relations : Sociological Imagination, Education, the Usefulness of Concepts and the World Around Us / Kos, Živa (University of Ljubljana) ; Tašner, Veronika (University of Ljubljana)
El presente trabajo se basa en el fomento de la imaginación sociológica (Wright Mills, 2000) y las posibilidades contemporáneas en la enseñanza y el aprendizaje de conceptos sociológicos en relación con la educación. [...]
El present treball es basa en els fonaments de la imaginació sociològica (Wright Mills, 2000) i en les possibilitats contemporànies d'ensenyar i aprendre conceptes sociològics en relació amb l'educació. [...]
The present paper draws on fostering sociological imagination (Wright Mills, 2000) and contemporary possibilities in teaching and learning sociological concepts in relation to education. The authors present a method of reading films as a didactic tool in connection to selected sociological texts in order to better understand theory and praxis in the educational field and beyond. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1144
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 261-274 (Puntos de vista)  
2.
16 p, 1.2 MB Teaching about sustainable consumption with sustainable tools / Knight, Janine (Universitat Internacional de Catalunya)
This paper focuses on the topic of sustainable consumption in order to support teacher trainers and future primary teachers in planning and integrating Education for Sustainable Development (ESD) competencies within their classes. [...]
Aquest article se centra en el tema del consum sostenible per tal de donar suport als formadors de mestres i futurs mestres de primària en la planificació i integració de les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) dins de les seves classes. [...]
Este artículo se centra en el tema del consumo sostenible para dar apoyo a los formadores de maestros y futuros maestros de primaria en la planificación e integración de las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible (EDS) dentro de sus clases. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.41
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 19-34 (Innovació i transmissió de coneixement)  
3.
18 p, 263.1 KB Dónde ponemos los locativos / Gumiel Molina, Silvia (Universidad de Alcalá)
La enseñanza de la gramática del español como lengua materna en secundaria ha sufrido algunos cambios con motivo de las diferentes leyes educativas. Todas ellas comparten, sin embargo, un análisis funcional para el estudio de la gramática que se limita a la identificación de funciones gramaticales. [...]
L'ensenyament de la gramàtica de l'espanyol com a llengua materna a secundària ha experimentat alguns canvis amb motiu de les diferents lleis educatives. Totes elles comparteixen, però, una anàlisi funcional per a l'estudi de la gramàtica que es limita a la identificació de funcions gramaticals. [...]
The teaching of grammar in secondary school has undergone several changes because of the existence of several educational laws in the last 40 years. All of them propose a functional analysis that deals only with the identification of several grammatical functions. [...]

2020 - 10.5565/rev/regroc.25
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 19-36 (Actualización gramatical)  
4.
23 p, 695.8 KB La enseñanza del verbo y la actividad metalingüística de los alumnos : dos investigaciones en aulas de Secundaria / Durán, Carmen (Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
La investigación en Didáctica de la lengua persigue entender las relaciones entre la perspectiva de la enseñanza, la perspectiva del aprendizaje y la de los contenidos trabajados en el aula de Lengua. [...]
La investigació en Didàctica de la llengua persegueix entendre les relacions entre la perspectiva de l'ensenyament, la perspectiva de l'aprenentatge i la dels continguts treballats a l'aula de Llengua. [...]
Research in language learning seeks to understand the relationship between the teachers' perspective, the students' perspective and the content in the language classroom. This paper focuses on the verb as grammatical content from two investigations based on the metalinguistic activity of the students of ESO (Compulsory Secondary Education). [...]

2020 - 10.5565/rev/regroc.24
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 113-135 (Gramática en el aula)  
5.
13 p, 428.5 KB La Memòria Històrica en l'Ensenyament Científic Contextualitzat / Puig Rosell, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Cantero, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
L'ensenyament de coneixements científics a l'ESO necessita eines contextualitzadores per a facilitar l'aprenentatge de l'alumnat. El treballs interdisciplinaris són una eina didàctica excepcional, però necessiten d'un eix vertebrador que condueixi la sinergia de les matèries implicades. [...]
Teaching science in secondary school needs contextualizing tools in order to facilitate student learning. Interdisciplinary work is an exceptional teaching tool, but it needs a backbone that leads to the synergy of the involved subjects. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.437
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 41 (2020) , p. 9-21 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
6.
34 p, 536.7 KB Editors' Note : Current Research on Grammar Teaching. What is the Use of Teaching Grammar? / Marcotte, Sylvie (Université du Québec en Outaouais) ; Beaumanoir-Secq, Morgane (Université de Paris) ; Reig, Aina (Université du Québec en Outaouais)
Research on grammar teaching covers a variety of topics and adopts plural perspectives. The III International Conference on Teaching Grammar (Congram19), held at the Autonomous University of Barcelona from January 23 to 25, 2019, is a sample of this. [...]
La recerca sobre l'ensenyament de la gramàtica abasta temes diversos i adopta perspectives plurals. El III Congrés Internacional sobre Ensenyament de la Gramàtica (Congram19), celebrat a la Universitat Autònoma de Barcelona del 23 al 25 de gener de 2019, n'és una mostra. [...]
La investigación sobre la enseñanza de la gramática abarca temas diversos y adopta perspectivas plurales. El III Congreso Internacional sobre Enseñanza de la Gramática (Congram19), celebrado en la Universidad Autónoma de Barcelona del 23 al 25 de enero de 2019, es una muestra de ello. [...]
Les recherches sur l'enseignement de la grammaire portent sur des thèmes variés et adoptent des perspectives plurielles. La IIIe Conférence internationale sur l'enseignement de la grammaire (Congram19), tenue à l'Université autonome de Barcelone du 23 au 25 janvier 2019, en est une démonstration. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.966
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e966 (Editors' Note)  
7.
27 p, 322.2 KB The role of grammar in learning to write : an interview with Joaquim Dolz and Carmen Rodríguez-Gonzalo, experts in writing didactics / Compte Rosich, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona)
Joaquim Dolz holds a PhD in Educational Sciences and is Professor of Language Teaching at the University of Geneva (Switzerland). His research ranges from analysis of the teaching and learning process to teacher training. [...]
Joaquim Dolz és Doctor en Ciències de l'Educació i Catedràtic en Didàctica de les Llengües a la Universitat de Ginebra (Suïssa). La seva recerca va de l'anàlisi del procés d'ensenyament i aprenentatge a la formació del professorat. [...]
Joaquim Dolz es Doctor en Ciencias de la Educación y Catedrático en Didáctica de las Lenguas en la Universidad de Ginebra (Suiza). Su investigación abarca desde el análisis del proceso de enseñanza y aprendizaje hasta la formación del profesorado. [...]
Joaquim Dolz est docteur en sciences de l'éducation et professeur d'enseignement des langues à l'Université de Genève (Suisse). Ses recherches vont de l'analyse du processus d'enseignement et d'apprentissage à la formation des enseignants. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.855
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (may-june 2020) , e855 (Interviews)  
8.
20 p, 846.1 KB Comment la ponctuation se développe-t-elle chez les élèves? : Une revue systématique des recherches empiriques en classe de français langue d'enseignement / Arseneau, Rosianne (Université du Québec à Montréal)
How does punctuation in the texts of primary and secondary students develop? For example, in what order do the different signs be mastered in the written productions (in the absence of a particular didactic intervention)? The systematic review of empirical research proposed here lists 15 studies on the development of punctuation among elementary and secondary students (6 to 17 years old) in French as a language of instruction. [...]
Com es desenvolupa la puntuació en textos d'alumnes de primària i secundària? Per exemple, en quin ordre apareixen ben emprats els diferents signes en les produccions escrites (en absència d'una intervenció didàctica concreta)? La revisió sistemàtica de la recerca empírica proposada aquí llista 15 estudis sobre el desenvolupament de la puntuació en alumnes de primària i secundària (de 6 a 17 anys) a la classe de francès com a primera llengua. [...]
¿Cómo se desarrolla la puntuación en los textos de alumnos de primaria y secundaria? Por ejemplo, ¿en qué orden aparecen los diferentes signos usados correctamente en las producciones escritas (en ausencia de una intervención didáctica particular)? La revisión sistemática de la investigación empírica propuesta aquí lista 15 estudios sobre el desarrollo de la puntuación en alumnos de primaria y secundaria (de 6 a 17 años) en la clase de francés como primera lengua. [...]
Comment la ponctuation dans les textes des élèves du primaire et du secondaire se développe-t-elle? Par exemple, dans quel ordre les différents signes apparaissent-ils maitrisés dans les productions écrites (en l'absence d'une intervention didactique particulière)? La revue systématique des recherches empiriques proposée ici recense 15 études portant sur le développement de la ponctuation chez les élèves du primaire et du secondaire (6 à 17 ans) en classe de français langue d'enseignement. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.850
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e850 (Articles)  
9.
18 p, 387.7 KB Innovación educativa en el grado de Educación Social de las universidades españolas : una revisión sistemática / Martínez de Miguel López, Silvia (Universidad de Murcia) ; Salmerón Aroca, Juan Antonio (Universidad de Murcia) ; Moreno Abellán, Pedro (Universidad de Murcia)
Desde finales del siglo XX se ha venido produciendo en Europa un importante cambio ideológico a la hora de entender la formación universitaria a través de múltiples dimensiones. Uno de los principales cambios afectaba a los procesos metodológicos y evaluativos desarrollados por los docentes de la educación superior. [...]
Des de finals de segle XX s'ha produït a Europa un important canvi ideològic a l'hora d'entendre la formació universitària a través de múltiples dimensions. Un dels principals canvis afectava els processos metodològics i avaluatius desenvolupats pels docents de l'educació superior. [...]
From the end of the twentieth century, an important ideological change influenced our understanding of multiple dimensions of higher education training in Europe. One of the principal changes affected the methodological and evaluative processes of university students. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1106
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 491-508 (Temas de investigación)  
10.
22 p, 6.6 MB Classroom observation in second language classrooms : bridging the gap between theory and practice for pre-service and in-service teachers of Greek as an L2 / Iakovou, Maria (National and Kapodistrian University of Athens)
This paper is a qualitative study in the framework of a broader project (LETEGR2) that aims to shed light on the way classroom-based observation might contribute to bridging the gap between teaching theory and practice and assisting teacher education. [...]
La investigació següent és un estudi qualitatiu que forma part d'un projecte més ampli anomenat LETEGR2. L'objectiu d'aquesta investigació és explicar com l'observació a l'aula pot contribuir a disminuir la bretxa entre els coneixements teòrics, la pràctica docent i la formació del professorat. [...]
La presente investigación es un estudio cualitativo que forma parte de un proyecto más amplio llamado LETEGR2. El objetivo de esta investigación es elucidar cómo la observación en el aula puede contribuir a disminuir la brecha entre los conocimientos teóricos, la práctica docente y la formación del profesorado. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.45
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 2 (2020) , p. 15-36 (Investigació i qüestions teòriques)  

Articles : 517 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 84 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 838.8 KB Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la Diplomatura de Relacions Laborals / Sierra Noguero, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
2006
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 3es : 2006  
2.
24 p, 1.2 MB Obrint les Humanitats : les ficcions populars i el que els estudiants ens podeu ensenyar / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2017
Lliço inaugural curs 2017-18 Facultat de Filosofia i Lletres. Campus UAB, : 2017  
3.
16 p, 220.7 KB El largo camino de la traducción hacia las nubes / Piqué i Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació)
El artículo aborda el desarrollo de los procesos de traducción a lo largo de las diferentes etapas como factor angular de la formación de traductores.
2011
7º Simposio de traducción, interpretación y terminología Cuba-Canadá. L'Havana, : marzo 2011  
4.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
5.
1 p, 158.2 KB Aprenentatge cooperatiu / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
6.
12 p, 69.8 KB Fem protagonista a l'alumne / Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
7.
16 p, 1.2 MB Estratègies : per a motivar als alumnes en matèries massa teòriques. L'exemple de la Biologia Animal a 1er i altres / Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Constenla Matalobos, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
8.
7 p, 535.6 KB Aprenentatge cooperatiu / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
9.
5 p, 1.1 MB Jocs per aprendre agronomia / Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
10.
30 p, 3.6 MB Per què complicar-se la vida treballant col·laborativament en l'Administració Pública? / Gimenez, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovacio Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  

Contribucions a jornades i congressos : 84 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias / Universitat Autònoma de Barcelona
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018-
3 documents
2.
74 p, 20.6 MB Eth Sautarèth
Vielha : CRP Val d'Aran, [199?]-
2 documents
3.
Doblele : revista de lengua y literatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
[Bellaterra : Departamento de Filología Española de la Universidad Autónoma de Barcelona], 2015-
6 documents
4.
Methodos : revista de didàctica dels estudis clàssics / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Paideia. Trobada internacional de didàctica dels estudis clàssics (1a : 2011 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra: Institut de Ciències de l'Educació, 2011-
5 documents
5.
8 p, 12.1 MB Front ensenyant : butlletí dels Comités d'Acció d'Ensenyants / Comités d'Acció d'Ensenyants
[s.l.] : CAE, 1971-
11 documents
6.
13 p, 18.3 MB Escuela roja : revista del Frente de Enseñanza de la Organización Comunista Bandera Roja / Organización Comunista de España-Bandera Roja. Frente de Enseñanza
[s.l.] : Organización Comunista Bandera Roja, [1970-1973]
12 documents
7.
6 p, 657.3 KB El Toro
[S.l.] : [s.n.], 197?-  
8.
7 p, 1.0 MB Tribuna / Instituto Nacional de Educación Media Balmes
Tribuna (Barcelona, Catalunya)
Barcelona : Instituto Nacional de Educación Media (INEM) Balmes, 1976-  
9.
2 p, 124.8 KB Informatiu : IDES / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior, 2010-2013
9 documents
10.
2 p, 346.2 KB Por la organización revolucionaria de la juventud : órgano periódico de CJR en el INEM San José de Calasanz / Círculos de Jóvenes Revolucionarios. INEN San José de Calasanz
Barcelona : CJR en el INEM San José de Calasanz, 1973-  

Publicacions periòdiques : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 79 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 638.7 KB Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau / Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013  
2.
492 p, 13.5 MB Quin professorat, quina ciutadania, quin futur? Els reptes de l'ensenyament de les ciències socials, la geografia i la història / Ballbé, Maria, ed. ; González Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed.
Quins són els reptes de l'ensenyament de les ciències socials i de l'educació per a la ciutadania? Per contestar aquesta pregunta hauríem de pensar quina ciutadania volem educar, quin professorat volem formar i quin futur volem construir. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)  
3.
3 p, 550.6 KB Case Study-ProjecTA-U : where artificial intelligence (Science), machine translation (technology) and tranlation studies (humanities) meet to improve higher education students' acess to global knowledge / Aguilar-Amat, Anna, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torres Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona: GUNI, 2019
Higher education in the world 7: humanities and higher education: synergies between science, technology and humanities, 2019, p. 160-162  
4.
88 p, 1.7 MB Sociologia, economia i ciència política : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ortiz Monera, Rosa María (Universitat de Barcelona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Morero Beltrán, Anna María (Universitat de Barcelona)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la sociologia, l'economia i la ciència política. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica i perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
5.
36 p, 2.2 MB Psicologia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Bosch Fiol, Esperanza (Universitat de les Illes Balears) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Mantero Heredia, Salud (Universitat de les Illes Balears)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la psicologia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
6.
50 p, 1.9 MB Medicina : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ruiz Cantero, María Teresa (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'evidència científica i l'experiència, tant acadèmica com professional, demostren que és imprescindible incorporar un enfocament de gènere com a criteri de millora de la qualitat dels estudis universitaris en ciències de la salut. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
7.
42 p, 1.9 MB Història de l'art : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Faxedas Brujats, M. Lluïsa (Universitat de Girona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l'Art. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
8.
30 p, 1.9 MB Història : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Moreno Seco, Mónica (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
En aquesta guia es realitzen aportacions per a la inclusió de la perspectiva de gènere en la docència en Història. L'autora trasllada la seua expertesa en la recerca històrica amb enfocament de gènere a l'aula universitària. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
9.
40 p, 2.0 MB Física : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Calvo Iglesias, Encina (Universidade de Santiago de Compostela) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària de física que presenta l'autora, ofereix orientacions i recomanacions per a eludir els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
10.
40 p, 1.9 MB Filosofia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Reverter-Bañón, Sonia (Universitat Jaume I) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la filosofia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  

Llibres i col·leccions : 79 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 567 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
367 p, 4.7 MB Relaciones de poder y empoderamiento docente para la innovación educativa / Pascual Medina, Javier ; Rodríguez Gómez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La demanda pel canvi educatiu i la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda pel canvi i educatiu la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda por el cambio y el mejoramiento educativo nunca se había posicionado tan fuertemente en la historia de Chile como lo ha hecho recientemente. El surgimiento de la Sociedad del Conocimiento, sumada a las numerosas revueltas estudiantiles y sociales, han puesto a la educación en el punto de mira de la opinión pública y la agenda política. [...]
Social demand for change and educational improvement had never positioned itself in Chilean history as strongly as it has during the past decade. The emergence of Knowledge Society and the numerous student and social revolts have put education in the spotlight of public opinion and political agenda. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
0 p, 14.5 MB El Nuevo diseño institucional sobre educación superior y los cambios en la producción científica del profesorado en la Pontificia Universidad Católica del Ecuador / Flores Núñez, Querubín Patricio ; Armengol Asparó, Carme, dir. ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
L'estudi destaca la raó de ser de la universitat, el seu origen i trajectòria en context d'eficiència, eficàcia i la globalitat actual en aspectes de docència, investigació i vinculació amb la societat, s'estudia l'aportació de la universitat en la construcció de la ciència, la formació dels professionals i el rol de les professions en el quefer de la gestió del coneixement i s'analitza la importància de la universitat en la formació del professorat i la incidència de la universitat en el món de la producció acadèmica i científica. [...]
El estudio destaca la razón de ser de la universidad, su origen y trayectoria en contexto de eficiencia, eficacia y la globalidad actual en aspectos de docencia, investigación y vinculación con la sociedad, se estudia el aporte de la universidad en la construcción de la ciencia, la formación de los profesionales y el rol de las profesiones en el quehacer de la gestión del conocimiento y se analiza la importancia de la universidad en la formación del profesorado y la incidencia de la universidad en el mundo de la producción académica y científica. [...]
The study highlights the raison d'être of the university, its origin and trajectory in the context of efficiency, effectiveness and current globality in aspects of teaching, research and relationship with society, the contribution of the university in the construction of science is studied , the training of professionals and the role of professions in the task of knowledge management and the importance of the university in teacher training and the impact of the university in the world of academic and scientific production are analyzed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
3.
9.7 MB Dificultades en el aprendizaje y el uso de las preposiciones españolas para alumnos chinos / Guo, Jingxuan ; Julià Luna, Carolina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
L'aprenentatge de les preposicions resulta un dels aspectes més complexos de l'adquisició de les llengües estrangeres a causa de multiplicitat de factors, entre els quals poden destacar-se la polisèmia d'una mateixa preposició en diferents contextos, la sinonímia de diverses preposicions per expressar circumstàncies pròximes i la heterogeneïtat interna que presenta cada idioma. [...]
El aprendizaje de las preposiciones resulta uno de los aspectos más complejos de la adquisición de las lenguas extranjeras debido a multiplicidad de factores, entre los cuales pueden destacarse la polisemia de una misma preposición en diferentes contextos, la sinonimia de varias preposiciones para expresar circunstancias próximas y la heterogeneidad interna que presenta cada idioma. [...]
The acquisition of prepositions has always been one of the most complex aspects of foreign language learning. This may due to many factors, such as the contextual polysemy of different prepositions, the synonymy of several prepositions which are meant to be used in similar situations and the internal heterogeneity within each language. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
4.
11.2 MB La función de lo teatral en la enseñanza de las artes plásticas en contextos transversales : del Arts and Crafts a la Bauhaus / Mata, Athenea ; Masgrau, Lluís, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Entre 1880 y 1933, en algunas partes de Europa, principalmente en Inglaterra y en Alemania, surgieron unas escuelas, a priori dedicadas a las artes plásticas, el diseño y la arquitectura, en las que se emplearon herramientas más bien propias de las artes escénicas. [...]
Between 1880 and 1933, in some parts of Europe, mainly in England and Germany, schools dedicated to plastic arts, design and architecture began using theatrical tools as a method of teaching. My thesis is an analysis of the role played by those theatrical methodologies within the pedagogies of teachers such as: Charles Ashbee, Josef Maria Olbrich, Peter Behrens, Henri van de Velde, Hermann Muthesius, Johannes Itten, Laszlo Moholy-Nagy, Vasili Kandinsky , Lothar Schreyer and Oskar Schlemmer; in the context of their respective schools: the Guild and School of Handicraft, the Cologne of Darmstadt, the School of Visual Arts in Weimar, and the schools linked to the Werkbund and the Bauhaus. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
5.
4.2 MB Bases didáctico-curriculares para la enseñanza y el aprendizaje de la argumentación oral en la educación media / Rodríguez León, Daniel Mauricio ; Cros, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La present recerca integra tres camps d'estudi -la didàctica de la llengua, la de les ciències, i el currículum- articulats en un interès comparatiu internacional mitjançant el qual establim un conjunt de bases didàctic-curriculars per a l'ensenyament i l'aprenentatge de l'argumentació oral en l'etapa mitjana d'escolaritat. [...]
La presente investigación integra tres campos de estudio -la didáctica de la lengua, la de las ciencias, y el curriculum- articulados en un interés comparativo internacional mediante el cual establecemos un conjunto de bases didácticocurriculares para la enseñanza y el aprendizaje de la argumentación oral en la etapa media de escolaridad. [...]
This research integrates three fields of study -the didactics of language, science, and curriculum- articulated in the framework of an international comparative interest through which we establish a set of didactic-curricular bases for teaching and learning oral argumentation during the middle stage of schooling. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
6.
14.6 MB La reflexió sobre la pràctica d'ensenyament del patrimoni cultural : estudi de cas d'una mestra d'educació primària / Callarisa, Joan ; González Monfort, Neus, dir. ; Santisteban, Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La tesi doctoral La reflexió sobre la pràctica d'ensenyament del patrimoni cultural. Estudi de cas d'una mestra d'educació primària té la finalitat de descriure i interpretar el cas d'una mestra de primària que utilitza l'entorn i els seus elements patrimonials per treballar més que continguts a l'aula. [...]
La tesis doctoral La reflexión sobre la práctica de enseñanza del patrimonio cultural. Estudio de caso de una maestra de educación primaria tiene como objetivo describir e interpretar el caso de una maestra de educación primaria que utiliza el entorno y los elementos patrimoniales de éste para trabajar más contenidos en el aula. [...]
The doctoral thesis "Reflection on cultural heritage teaching practice. Case study of a Primary Education teacher" has the purpose to decribe and interpret the case study of a Primary Education teacher who uses the environment and cultural heritage elements to work more than content in classroom. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre de 2019.  
7.
61 p, 2.2 MB Ser periodista en la era digital : conocimientos y habilidades para un perfil profesional competitivo / Lezaeta Marín, Millaray ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses i els mitjans de comunicació s'enfronten a la digitalització i han d'innovar no només en els seus productes, sinó també en els seus equips profesionals. Així sorgeix la necessitat de periodistes amb nous perfils professionals que configuren les noves funcions dels comunicadors en diferents llocs de treball. [...]
Las empresas y los medios de comunicación se enfrentan a la digitalización y deben innovar no sólo en sus productos, sino también en sus equipos profesionales. Así surge la necesidad de periodistas con nuevos perfiles profesionales que configuran las nuevas funciones de los comunicadores en distintos lugares de trabajo. [...]
Companies and media are facing the digital era and they must innovate not only in their products, but also in their professional teams. That's how appear the need for journalists with new professional profiles that set up the new functions of communicators in different workplaces. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
8.
76 p, 2.3 MB La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu / Pladevall Vilavendrell, Judit ; Tomàs i Folch, Marina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació del segle XXI s'exposa als desafiaments d'un món canviant, i apareix la necessitat de canvis i millora de la teoria i la pràctica educativa. Aquesta recerca té l'objectiu d'identificar les característiques culturals comuns entre centres d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu en el context català. [...]
2019
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
9.
76 p, 1005.6 KB Aprendre història mitjançant el llenguatge audiovisual : disseny d'una estratègia per incentivar l'assoliment de conceptes i la motivació de l'alumnat de secundària en el marc del 'Programa Èxit' / Recasens Benito, Aina ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén fer un repàs de la situació actual en l'aplicació de l'audiovisual a les aules per fer un posterior disseny d'una estratègia per incentivar i facilitar l'aprenentatge en la secundària dins del marc del 'Programa Èxit'. [...]
Este proyecto pretende hacer un repaso de la situación actual en la aplicación del audiovisual en las aulas para hacer un posterior diseño de una estrategia para incentivar y facilitar el aprendizaje en la secundaria dentro del marco del 'Programa Èxit'. [...]
This project intends to go over the current state of the use of audiovisuals in classrooms to later design a strategy to encourage and facilitate learning in secondary education within the framework of the 'Èxit Program'. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
34 p, 2.4 MB Conocimiento de futuros profesores de primaria sobre el uso de la lengua para la enseñanza de Matemáticas. Estudio con la relación área-volumen / Caro Villar, Abigail ; Planas Raig, Núria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca en educació presenta un estudi sobre aspectes didàctics, matemàtics i lingüístics del coneixement d'un d'estudiants per professor d'educació primària. Mitjançant dades de respostes a un qüestionari individual, s'analitzen els aspectes esmentats utilitzant mètodes deductius d'anàlisi qualitativa del contingut. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre 2020  

Documents de recerca : 567 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
34 p, 5.8 MB Recursos cartogràfics pel professorat de primària / Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos cartogràfics pels alumnes del Grau d'Educació Primària.
2021 (Fonts d'informació)  
2.
8 p, 254.3 KB Construim la pau : l'altra cara de les pel·lícules bèl·liques / Barbeito, Cécile ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
3.
8 p, 328.2 KB Construim la pau : donem-li la volta al conte! / Vidal, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Dirigit a alumnes de 8-10 anys.
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
4.
8 p, 292.7 KB Construim la pau : Tinc dues orelles per a escoltar millor / Vidal, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Activitats dirigides a alumnes de 6-8 anys.
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
5.
103 p, 2.6 MB Mai més i enlloc! Guia per treballar l'impacte de la Guerra Civil / Barbeito, Cécile, ed. ; Caireta, Marina, ed. ; Vidal Novellas, Carles, ed. ; Bonet, Guiomar ; Luís Casado, Luis ; Roig, Pere ; Martin, Violeta ; Escola de Cultura de Pau. Grup d'Educació
Aquest document és el resultat de dos anys de col·laboració entre el Memorial Democràtic, el Museu d'Història de la ciutat de Barcelona, l'Escola de Cultura de Pau, els Centres de Recursos Pedagògics de Sants i de Ciutat Vella de Barcelona, professors i professores de centres de primària i de secundària de diverses ciutats catalanes, i del Grup d'Educació per la pau. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau. Grup d'Educació 2010  
6.
56 p, 14.4 MB Janadesh, people's verdict : guia didàctica per al treball del documental / Acebillo-Baqué, Míriam ; Barbeito, Cécile ; Caireta, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
La guia didàctica que teniu a les mans té com a objectiu general plantejar propostes per al treball didàctic del documental Janadesh. Quant a estructura, després d'aquest primer capítol introductori on es presenta la guia i la seva lògica, en segon lloc podreu trobar la fitxa tècnico-artística del documental. [...]
Fundació Quepo 2011  
7.
19 p, 178.8 KB La Caravana de la pau : anàlisi de l'impacte de les activitats d'educació per la pau de l'ONUCI / Barbeito, Cécile ; Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008  
8.
25 p, 280.1 KB Avaluar projectes d'educació per la pau : informe resum / Barbeito, Cécile ; Caireta, Marina ; Vidal Novellas, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008
2 documents
9.
39 p, 260.6 KB Introducció de conceptes : pau, violencia, conflicte / Caireta, Marina ; Barbeito, Cécile
Escola de Cultura de Pau 2005 (Quaderns d'educació per a la pau)
2 documents
10.
20 p, 217.4 KB La música com a instrument d'educació per la pau / Sanfeliu Bardia, Alba ; Caireta, Marina
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2005 (Quaderns d'educació per a la Pau)
2 documents

Materials didàctics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents

Documents gràfics i multimèdia 61 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 920.3 KB Afer d'Estat: la llengua i la literatura a les aules / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
La Biblioteca d'Humanitats us ofereix aquesta guia de lectura amb motiu de la celebració del III Simposi sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat "afer d'estat: la llengua i la literatura a les aules".
2017  
2.
7.4 KB Joan Serra i Vilamitjana : moments de dansa / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició de fotografies en homenatge a Joan Serra i Vilamitjana, coreògraf i antic professor del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. La inauguració va ser el 9 de maig de 2016, i es va comptar amb parlaments de Pere Godall, Joaquín Gairín i Dora Rodríguez Ricco. [...]
2016  
3.
1024x765, 326.4 KB Exposició i acte d'homenatge a Joan Serra i Vilamitjana / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Fotografies de l'exposició i de l'acte d'homenatge a Joan Serra i Vilamitjana, celebrat a la Biblioteca d'Humanitats el 9 de maig de 2016, amb una dansa dels alumnes de l'Escola Bellaterra i parlaments de Pere Godall, Joaquín Gairín i Dora Rodríguez Ricco.
2016
18 documents
4.
11.7 KB 25 anys d'investigació i innovació en didàctica de les ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu de la celebració simultània del XXV Simposium Internacional de Didáctica de las Ciencias Sociales, les XI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials i el II Encuentro Iberoamericano de Investigación en Didáctica de las Ciencias sociales, els dies 8, 9 i 10 d'abril de 2014.
2014  
5.
La alimentación y la escuela / Universitat de Barcelona ; Barcelona (Catalunya). Ajuntament ; Universitat Autònoma de Barcelona
2007 (La ciudad en la escuela, la escuela en la ciudad)
   
6.
El agua en la escuela / Universitat de Barcelona ; Barcelona (Catalunya). Ajuntament ; Universitat Autònoma de Barcelona
2009 (La ciudad en la escuela, la escuela en la ciudad)
   
7.
748x1024, 404.1 KB Vota CCOO : : defensem l'escola pública, millorem les condicions de treball / Comissions Obreres de Catalunya. Federació d'Ensenyament
[1985?]  
8.
1024x559, 412.8 KB Exposició dels documents de l'Aula Aranzadi / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició dels documents de l'Aula Aranzadi a la Biblioteca de Ciències Socials l'abril de 2012, amb motiu del Dia del Llibre. Thomson Reuters Aranzadi i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han arribat a un acord de col·laboració pel qual l'empresa lliura a la UAB material pràctic per als usuaris i usuàries de la universitat, a través de l'Aula Aranzadi, a la Biblioteca de Ciències Socials. [...]
2012
12 documents
9.
1158x1670, 162.3 KB Votar el PP perjudica l'ensenyament públic : : una altra Espanya és possible / : / Joventut Socialista de Catalunya ; Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[ 2004?]  
10.
2467x805, 204.2 KB Escola pública gratuïta i catalana : : vota CUPS / Candidatura d'Unitat Popular pel Socialisme
[Barcelona] : Gràfiques Vinyals, 1977  

Documents gràfics i multimèdia : 61 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
18 p, 12.4 MB Carlos Risueño y Mena : el creador de la enseñanza veterinaria en España (1778-1847) / Sanz Egaña, C.
Madrid : Gráf. Yagües, 1942  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.