Resultats globals: 1,377 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 523 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 84 registres trobats
Publicacions periòdiques, 40 registres trobats
Llibres i col·leccions, 80 registres trobats
Documents de recerca, 575 registres trobats
Materials didàctics, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 62 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 523 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 801.2 KB Enseñar y aprender matemáticas en lengua indígena. La experiencia del proyecto T'arhexperakua en Michoacán, México / Márquez Escamilla, Betzabe (Universidad Autónoma Metropolitana-Iztapalapa (Mèxic))
El presente artículo analiza el proceso de enseñanza y aprendizaje de matemáticas en lengua indígena desde la experiencia del proyecto colaborativo de educación intercultural y bilingüe T'arhexperakua en Michoacán, México. [...]
El present article analitza el procés d'ensenyament i aprenentatge de matemàtiques en llengua indígena des de l'experiència de el projecte col·laboració d'educació intercultural i bilingüe T'arhexperakua a Michoacán, Mèxic. [...]
This article analyzes the process of teaching and learning mathematics in the indigenous language from the experience of the collaborative project of intercultural and bilingual education T'arhexperakua in Michoacán, Mexico. [...]
Cet article analyse le processus d'enseignement et d'apprentissage des mathématiques dans la langue indigène à partir de l'expérience du projet collaboratif d'éducation interculturelle et bilingue T'arhexperakua à Michoacán, au Mexique. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.912
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 1 (2022) , p. e912 (Articles)  
2.
14 p, 250.7 KB La traducció en l'ensenyament de llengües : un recurs exclòs de les aules del mètode directe? / Reverter Oliver, Beatriz (Universitat de València)
Tradicionalment s'ha pensat que la traducció com a eina a l'aula de llengües estrangeres va quedar desaconsellada en el mètode directe. Així, des de llavors, molts docents han defensat la idea que la traducció és un recurs nociu per ensenyar idiomes, encara que, segons Cook (2010), no hi ha evidències que ho hagin provat científicament. [...]
Translation as a tool within the foreign language classroom has traditionally been thought to be discouraged in the Direct Method. Thus, since then, many teachers have defended the idea that translation is a harmful resource for teaching languages, although, according to Cook (2010), there is no scientifically-proven evidence. [...]
Tradicionalmente se ha pensado que la traducción como herramienta en el aula de lenguas extranjeras quedó desaconsejada en el método directo. Así, desde entonces, muchos docentes han defendido la idea de que la traducción es un recurso nocivo para enseñar idiomas, aunque, según Cook (2010), no hay evidencias que lo hayan probado científicamente. [...]
Traditionnellement, on pensait que la méthode directe décourageait l'utilisation de la traduction comme un outil dans la classe de langue étrangère. Ainsi, depuis lors, de nombreux enseignants défendent l'idée que la traduction est une ressource nocive pour l'enseignement des langues, bien que, selon Cook (2010), il n'existe aucune preuve scientifiquement établie. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.900
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 4 (2021) , p. e900 (Articles)  
3.
7 p, 280.8 KB Metodología para la enseñanza de la Escritura en prensa en el Grado de Periodismo de la UAB / Sabés Turmo, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo analiza la experiencia educativa en la asignatura de UAB, tras dos cursos de implantación de la misma. Pretende, por un lado, abordar la perspectiva del docente, y, por otro, a través de una encuesta entre el alumnado, conocer también su punto de vista sobre el modo de impartir una materia, que es su primera aproximación al lenguaje periodístico.
This article analyses the educational experience in the subject Journalistic Writing of the Journalism degree, at the Faculty of UAB, after two years of implementing it. The paper aims, in one hand, to consider the teacher's perspective and, on the other hand, through a survey, also know the views of the students about the teaching of this subject, which is their first approach to journalistic language.
Aquest article analitza l'experiència educativa en l'assignatura d'Escriptura en Premsa del Grau de Periodisme, a la Facultat de UAB, desprès de dos anys de la seva implantació. Pretén, per una banda, abordar la perspectiva del docent, i, per un altre, mitjançant una enquesta al alumnat, conèixer també el seu punt de vista, sobre tot de la manera d'impartir una matèria, que és la seva primera aproximació al llenguatge periodístic.

2012 - 10.7203/attic.9.1690
@tic. revista d'innovació educativa, Núm. 9 (2012) , p. 140-146  
4.
19 p, 241.7 KB Un regard sur les compétences socioculturelles à partir du traitement de l'Erasmus + dans les méthodes de FLE, niveau B2 / Gabiola Arrizubieta, Esther (UPV/EHU)
Malgré le Covid-19, la mobilité internationale des étudiants universitaires est toujours une démarche fortement encouragée par les universités, quel que soit le pays auquel elles appartiennent. [...]
Malgrat el Covid-19, la mobilitat internacional dels estudiants universitaris és sempre un transcurs fortament encoratjat per les universitats, quin que sigui el país al qual pertanyin. És fins i tot obligatòria en certes carreres acadèmiques. [...]
Despite Covid-19, international mobility of university students is still strongly encouraged by universities in all countries. It is even compulsory in some academic programmes. In the programmes they offer, foreign language teaching methods have obviously been adapted to encourage this phenomenon by facilitating the preparation of stays abroad. [...]
A pesar del Covid-19, la movilidad internacional de los estudiantes universitarios sigue siendo ampliamente fomentada por las universidades, independientemente del país al que pertenezcan. Incluso es obligatorio en algunos programas académicos. [...]

2021
Langue(s) & Parole, Vol. 6 (2021) , p. 251-269 (Varia)  
5.
22 p, 380.8 KB Machine translation literacy and undergraduate students in applied languages : report on an exploratory study / Loock, Rudy (Université de Lille) ; Léchauguette, Sophie (Université de Lille)
This article reports on an exploratory study conducted on applied languages undergraduate students' use of machine translation. Starting from the observation that they make extensive use of free tools available online, our aim was to understand whether they are capable of identifying and correcting machine translation errors, and if so, to what extent.
Aquest article mostra el resultat d'un experiment realitzat sobre l'ús de la traducció automàtica per part d'estudiants de grau en llengües aplicades. Partint de la premissa que ells habitualment utilitzen eines gratuïtes disponibles en línia, el nostre objectiu era entendre si realment són capaços d'identificar i corregir errors de TA i, si és així, fins a quin punt.
Este artículo presenta los resultados de un experimento centrado en el uso de la traducción automática por parte de estudiantes de grado de lenguas aplicadas. Tras observar que utilizaban de forma habitual las herramientas gratuitas disponibles en línea, quisimos comprobar si eran capaces de identificar y corregir errores de traducción automática, y hasta qué punto.

2021 - 10.5565/rev/tradumatica.281
Tradumàtica, Núm. 19 (2021) , p. 204-225 (Tradumàtica dossier)  
6.
8 p, 141.1 KB La alfabetización mediática e informacional : injerencia y perspectiva en América Latina. Entrevista con Guillermo Orozco, investigador en comunicación / Gonzalez-Carrion, Erika Lucia (Universidad Técnica Particular de Loja, Ecuador)
Guillermo Orozco es un reconocido académico mexicano, Doctor en Educación por la Universidad de Harvard, miembro emérito del Sistema Nacional de Investigaciones y coordinador de la Cátedra de Alfabetización Mediática Informacional y Diálogo Intercultural (Universidad de Guadalajara y UNESCO-UNAOC (United Nations Alliance of Civilizations). [...]
Guillermo Orozco és un reconegut acadèmic mexicà, Doctor en Educació per la Universitat de Harvard, membre emèrit de el Sistema Nacional d'Investigacions i coordinador de la Càtedra d'Alfabetització Mediàtica informacional i Diàleg Intercultural (Universitat de Guadalajara i UNESCO-UNAOC, United Nations Alliance of Civilizations). [...]
Guillermo Orozco is a renowned Mexican academic, Doctor of Education (Harvard University), emeritus member of the National Research System and coordinator of the Chair of Informational Media Literacy and Intercultural Dialogue (University of Guadalajara and UNESCO-UNAOC (United Nations Alliance of Civilizations He has developed audio-visual reception and literacy studies, focusing on production, mediation and pedagogical intervention strategies with the media, especially television. [...]
Guillermo Orozco est un réputé universitaire mexicain, docteur en éducation de l'Université Harvard, membre émérite du Système national de recherche et coordinateur de la Chaire d'alphabétisation médiatique et de dialogue interculturel (Université de Guadalajara et UNESCO-UNAOC (Alliance des civilisations des Nations Unies). [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.941
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. e941 (Interviews)  
7.
17 p, 174.0 KB La innovación en los centros de enseñanza de Bachillerato : análisis realizado en la Comunidad Valenciana / Cuñat Giménez, Rubén J. (Universitat de València)
La capacidad para innovar en un establecimiento escolar depende de los recursos disponibles y utilizados para contribuir a generar nuevas prácticas en su funcionamiento. En el presente trabajo se analizan dichos recursos en los centros de Bachillerato de la Comunidad Valenciana, así como la influencia que pueden ejercer su tamaño y su antigüedad sobre la innovación. [...]
La capacitat per a innovar en un establiment educatiu depèn dels recursos disponibles i utilitzats per a contribuir a generar noves pràctiques en el seu funcionament. En el present treball s'hi analitzen aqueixos recursos en els centres de batxillerat de la Comunitat Valenciana, així com la influència que poden exercir la grandària i l'antiguitat sobre la innovació. [...]
The ability to innovate in an educational institution depends on the available resources and how they are used to develop new practices in the school's functioning. In this paper, these resources are analyzed in high schools of the Valencian Community, as well as the influence that the size of the school and its age can have on innovation. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1221
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 413-429 (Temas de investigación)  
8.
14 p, 739.0 KB La retroacció correctiva oral amb estudiants adults poc escolaritzats / Sans Bertran, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona)
En els últims anys, el feedback correctiu ha despertat molt interès i s'han dut a terme un nombre considerable de recerques en aquest àmbit, especialment en la didàctica de l'anglès com a llengua segona o estrangera. [...]
In recent years, corrective feedback has aroused much interest and a considerable number of studies have been carried out in this field, especially in English as a second or foreign language, but in Catalan as an additional language it is still in its early stages. [...]
En los últimos años, la retroalimentación correctiva ha despertado mucho interés y se han llevado a cabo un número considerable de investigaciones en este ámbito, especialmente en la didáctica del inglés como segunda lengua o lengua extranjera, pero la investigación en el contexto de la enseñanza del catalán como lengua adicional es aún incipiente. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.69
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 2 (2021) , p. 49-62 (Investigació i qüestions teòriques)  
9.
16 p, 267.6 KB Reading the world through the educational curriculum : The Social Sciences curriculum in Brazil in the context of the rise of conservatism / Oliveira, Amurabi (Federal University of Santa Catarina)
In Brazil, the growing political polarization that culminated in the election of Jair Bolsonaro in 2018 consolidated a shift in educational policy that had already been pointed out in previous years, as demonstrated by the Nonpartisan school movement performance. [...]
Al Brasil, la creixent polarització política que va culminar amb l'elecció de Jair Bolsonaro el 2018 va consolidar un gir en la política educativa que ja havia estat assenyalat en anys anteriors, com ho demostra l'acompliment del moviment Escola sense Partit. [...]
En Brasil, la creciente polarización política que culminó con la elección de Jair Bolsonaro en 2018 consolidó un giro en la política educativa que ya había sido señalado en años anteriores, como lo demuestra el desempeño del movimiento Escuela sin Partido. [...]
Au Brésil, la polarisation politique croissante qui a culminé avec l'élection de Jair Bolsonaro en 2018 a consolidé un changement de politique éducative déjà signalé les années précédentes, comme en témoigne la performance du mouvement École sans Parti. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.948
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 2 (2021) , p. e948 (Invited Authors)  
10.
14 p, 136.8 KB Demanding Relations : Sociological Imagination, Education, the Usefulness of Concepts and the World Around Us / Kos, Živa (University of Ljubljana) ; Tašner, Veronika (University of Ljubljana)
El presente trabajo se basa en el fomento de la imaginación sociológica (Wright Mills, 2000) y las posibilidades contemporáneas en la enseñanza y el aprendizaje de conceptos sociológicos en relación con la educación. [...]
El present treball es basa en els fonaments de la imaginació sociològica (Wright Mills, 2000) i en les possibilitats contemporànies d'ensenyar i aprendre conceptes sociològics en relació amb l'educació. [...]
The present paper draws on fostering sociological imagination (Wright Mills, 2000) and contemporary possibilities in teaching and learning sociological concepts in relation to education. The authors present a method of reading films as a didactic tool in connection to selected sociological texts in order to better understand theory and praxis in the educational field and beyond. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1144
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 261-274 (Puntos de vista)  

Articles : 523 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 84 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 838.8 KB Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la Diplomatura de Relacions Laborals / Sierra Noguero, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
2006
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 3es : 2006  
2.
24 p, 1.2 MB Obrint les Humanitats : les ficcions populars i el que els estudiants ens podeu ensenyar / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2017
Lliço inaugural curs 2017-18 Facultat de Filosofia i Lletres. Campus UAB, : 2017  
3.
16 p, 220.7 KB El largo camino de la traducción hacia las nubes / Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
El artículo aborda el desarrollo de los procesos de traducción a lo largo de las diferentes etapas como factor angular de la formación de traductores.
2011
7º Simposio de traducción, interpretación y terminología Cuba-Canadá. L'Havana, : marzo 2011  
4.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
5.
1 p, 158.2 KB Aprenentatge cooperatiu / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
6.
12 p, 69.8 KB Fem protagonista a l'alumne / Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
7.
16 p, 1.2 MB Estratègies : per a motivar als alumnes en matèries massa teòriques. L'exemple de la Biologia Animal a 1er i altres / Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Constenla Matalobos, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
8.
7 p, 535.6 KB Aprenentatge cooperatiu / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
9.
5 p, 1.1 MB Jocs per aprendre agronomia / Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
10.
30 p, 3.6 MB Per què complicar-se la vida treballant col·laborativament en l'Administració Pública? / Gimenez, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovacio Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  

Contribucions a jornades i congressos : 84 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Quaderns IEE / Institut Universitari d'Estudis Europeus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Quaderns IEE és una revista d'accés obert i gratuït, promoguda per l'Institut d'Estudis Europeus de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el suport del Centre de Documentació Europea de la mateixa universitat. [...]
Bellaterra : Centre de Documentació Europea, 2022-  
2.
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias / Universitat Autònoma de Barcelona
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018-
3 documents
3.
74 p, 20.6 MB Eth Sautarèth
Vielha : CRP Val d'Aran, [199?]-
2 documents
4.
Doblele : revista de lengua y literatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
[Bellaterra : Departamento de Filología Española de la Universidad Autónoma de Barcelona], 2015-
7 documents
5.
Methodos : revista de didàctica dels estudis clàssics / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Paideia. Trobada internacional de didàctica dels estudis clàssics (1a : 2011 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra: Institut de Ciències de l'Educació, 2011-
5 documents
6.
8 p, 12.1 MB Front ensenyant : butlletí dels Comités d'Acció d'Ensenyants / Comités d'Acció d'Ensenyants
[s.l.] : CAE, 1971-
11 documents
7.
13 p, 18.3 MB Escuela roja : revista del Frente de Enseñanza de la Organización Comunista Bandera Roja / Organización Comunista de España-Bandera Roja. Frente de Enseñanza
[s.l.] : Organización Comunista Bandera Roja, [1970-1973]
12 documents
8.
6 p, 657.3 KB El Toro
[S.l.] : [s.n.], 197?-  
9.
7 p, 1.0 MB Tribuna / Instituto Nacional de Educación Media Balmes
Tribuna (Barcelona, Catalunya)
Barcelona : Instituto Nacional de Educación Media (INEM) Balmes, 1976-  
10.
2 p, 124.8 KB Informatiu : IDES / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior, 2010-2013
9 documents

Publicacions periòdiques : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 80 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
433 p, 15.5 MB El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment ; Primera edició / Massip Sabater, Mariona, ed. ; González Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
El llibre que teniu a les mans sorgeix de les comunicacions i ponències presentades a les XVI Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials, celebrades el febrer de 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS UAB, 2021 (DOCS.3)  
2.
212 p, 1.6 MB Abordant la crisi de les cures : polítiques, treballs i experiències locals / Carrillo Gómez, Silvia editor literari ; Díaz Gorfinkiel, Magdalena ; Espinosa Sánchez, Wendy Raquel ; Keller Garganté, Christel ; Roca Escoda, Mireia ; Rubio Cano, Xavier, 1968- ; Sol Torelló, Miriam ; Ezquerra, Sandra, 1976- ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2019 (Grana (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 37) (Ciutats i persones)  
3.
2 p, 638.7 KB Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau / Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013  
4.
492 p, 13.5 MB Quin professorat, quina ciutadania, quin futur? Els reptes de l'ensenyament de les ciències socials, la geografia i la història / Ballbé, Maria, ed. ; González Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed.
Quins són els reptes de l'ensenyament de les ciències socials i de l'educació per a la ciutadania? Per contestar aquesta pregunta hauríem de pensar quina ciutadania volem educar, quin professorat volem formar i quin futur volem construir. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)  
5.
3 p, 550.6 KB Case Study-ProjecTA-U : where artificial intelligence (Science), machine translation (technology) and tranlation studies (humanities) meet to improve higher education students' acess to global knowledge / Aguilar-Amat, Anna, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torres Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona: GUNI, 2019
Higher education in the world 7: humanities and higher education: synergies between science, technology and humanities, 2019, p. 160-162  
6.
88 p, 1.7 MB Sociologia, economia i ciència política : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ortiz Monera, Rosa María (Universitat de Barcelona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Morero Beltrán, Anna María (Universitat de Barcelona)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la sociologia, l'economia i la ciència política. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica i perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
7.
36 p, 2.2 MB Psicologia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Bosch Fiol, Esperanza (Universitat de les Illes Balears) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Mantero Heredia, Salud (Universitat de les Illes Balears)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la psicologia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
8.
50 p, 1.9 MB Medicina : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ruiz Cantero, María Teresa (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'evidència científica i l'experiència, tant acadèmica com professional, demostren que és imprescindible incorporar un enfocament de gènere com a criteri de millora de la qualitat dels estudis universitaris en ciències de la salut. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
9.
42 p, 1.9 MB Història de l'art : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Faxedas Brujats, M. Lluïsa (Universitat de Girona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l'Art. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
10.
30 p, 1.9 MB Història : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Moreno Seco, Mónica (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
En aquesta guia es realitzen aportacions per a la inclusió de la perspectiva de gènere en la docència en Història. L'autora trasllada la seua expertesa en la recerca històrica amb enfocament de gènere a l'aula universitària. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  

Llibres i col·leccions : 80 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 575 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
93 p, 688.0 KB Los subtítulos y el lenguaje inclusivo en redes sociales : una herramienta didáctica / Bartual Sambartolomé, Cora ; Navtanovich, Liudmila, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo se ha llevado a cabo con el objetivo de demostrar que a través de la finalidad didáctica de los subtítulos se puede difundir un lenguaje inclusivo que emplee recursos y mecanismos propios de la lengua, de manera que estos resulten naturales a los hablantes y los incorporen en su discurso. [...]
Aquest treball s'ha portat a terme amb l'objectiu de demostrar que mitjançant la fi didàctica dels subtítols es pot difondre un llenguatge inclusiu que empre recursos i mecanismes propis de la llengua per tal que els parlants els incorporin al seu discurs. [...]
This work has been carried out with the aim of demonstrating that through the didactic purpose of subtitles it is possible to disseminate inclusive language that uses the language's own resources and mechanisms, in such a way that they come naturally to speakers and are incorporated into their discourse. [...]

2021
Màster Universitari en Traducció Audiovisual [1349]  
2.
Factores explicativos de la deserción académica en la educación superior técnico profesional / Sotomayor Soloaga, Pedro ; Rodríguez Gómez, David, dir.
L'Educació Tècnica Professional és considerada actualment prioritària i un dels grans reptes per a l'educació xilena, ja que es concep com una àrea estratègica per al desenvolupament de país. [...]
La Educación Técnico-profesional es considerada actualmente prioritaria y uno de los grandes desafíos para la educación chilena, pues se concibe como un área estratégica para el desarrollo del país. [...]
Technical and vocational education and training is currently considered a priority and one of the great challenges for Chilean education, as it is conceived as a strategic area for the development of the country. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Educació.

2021  
3.
64 p, 841.6 KB Teaching English to Adults : The Students' Perceptions on Coteaching Adjustments during the COVID-19 Pandemic / Amieva Potrony, Anna ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The COVID-19 pandemic and the safety measures and restrictions implemented by the governments have had a huge impact on education world-wide. Educational institutions were forced to abruptly close the school premises and adopt different - and improvised - online teaching approaches. [...]
La pandèmia de la COVID-19 i les mesures i restriccions de seguretat implementades pels governs han tingut un gran impacte en l'educació mundialment. Les institucions educatives es van veure forçades a tancar els centres educatius i a adoptar diferents (i improvisades) metodologies d'ensenyament en línia. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]  
4.
39 p, 567.4 KB Students'perceptions of coteaching in the EFL classroom at a public language school for adults in Catalonia / Cuadrado García, Daniel ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Over the last decades, there has been a general tendency towards an inclusive model of education that guarantees the same learning opportunities to all students regardless of their learning barriers or disabilities. [...]
Durant les últimes dècades, hi ha hagut un esforç per apropar l'educació cap a un model inclusiu que garanteixi la igualtat d'oportunitats d'aprendre per a tots els alumnes independentment de les seves barreres o les seves discapacitats. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
5.
65 p, 1.9 MB Les relacions laborals al sistema educatiu : proposta educativa per la inserció al món laboral / Antuña García, Alexandra ; Arqueros Wood, Marcela, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El present treball s'incentiva en la creació i aplicació d'una matèria educativa vinculada al món del treball del segle XXI. L'objectiu és analitzar, justificar, motivar i promoure una assignatura en l'etapa de l'ensenyament secundari obligatori que proporcioni als alumnes un coneixement ampli, legítim i aplicable a partir de la normativa estatal i autonòmica en matèria laboral. [...]
2021
Grau en Relacions Laborals [806]  
6.
1 p, 7.3 MB Mercury in fish and its impact on human health: Service Learning (SL) Project / Milko, Alesia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
7.
319 p, 2.8 MB La gestión de la investigación en universidades colombianas / Chalela Naffah, Salim ; Rodríguez Gómez, David, dir.
La gestió de la investigació a les universitats ha estat un tema poc estudiat en el context colombià. És per aquest motiu que no existeixen evidències suficients que permetin analitzar les característiques dels seus factors intra-organitzacionals i els seus possibles efectes sobre la productivitat científica del professorat. [...]
La gestión de la investigación en universidades ha sido un tema poco estudiado en el contexto colombiano, por lo que no existe evidencia suficiente que permita analizar las características de sus factores intra-organizacionales y sus posibles efectos sobre la productividad científica del profesorado. [...]
The research management in universities has not been a deep field studied in the Colombian context, so there is not enough evidence to analyze the characteristics of its intra-organizational factors and their possible effects on the scientific productivity. [...]

2020  
8.
365 p, 5.1 MB Análisis de la partícula "LE" y su aplicación a la enseñanza-aprendizaje del chino como lengua extranjera a alumnos hispanohablantes / Niu, Tianhe ; Gauchola, Roser, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica
Las dificultades inherentes a todo proceso de enseñanza-aprendizaje de una lengua extranjera aumentan considerablemente cuando la lengua aprendida no mantiene ningún vínculo genético o tipológico con el idioma del alumno. [...]
The inherent difficulties in any process of teaching and learning of foreign languages increase considerably when the target language maintains no genetic or typological link with the native language of the student. [...]

2019  
9.
367 p, 4.7 MB Relaciones de poder y empoderamiento docente para la innovación educativa / Pascual Medina, Javier ; Rodríguez Gómez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La demanda pel canvi educatiu i la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda pel canvi i educatiu la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda por el cambio y el mejoramiento educativo nunca se había posicionado tan fuertemente en la historia de Chile como lo ha hecho recientemente. El surgimiento de la Sociedad del Conocimiento, sumada a las numerosas revueltas estudiantiles y sociales, han puesto a la educación en el punto de mira de la opinión pública y la agenda política. [...]
Social demand for change and educational improvement had never positioned itself in Chilean history as strongly as it has during the past decade. The emergence of Knowledge Society and the numerous student and social revolts have put education in the spotlight of public opinion and political agenda. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
10.
0 p, 14.5 MB El Nuevo diseño institucional sobre educación superior y los cambios en la producción científica del profesorado en la Pontificia Universidad Católica del Ecuador / Flores Núñez, Querubín Patricio ; Armengol Asparó, Carme, dir. ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
L'estudi destaca la raó de ser de la universitat, el seu origen i trajectòria en context d'eficiència, eficàcia i la globalitat actual en aspectes de docència, investigació i vinculació amb la societat, s'estudia l'aportació de la universitat en la construcció de la ciència, la formació dels professionals i el rol de les professions en el quefer de la gestió del coneixement i s'analitza la importància de la universitat en la formació del professorat i la incidència de la universitat en el món de la producció acadèmica i científica. [...]
El estudio destaca la razón de ser de la universidad, su origen y trayectoria en contexto de eficiencia, eficacia y la globalidad actual en aspectos de docencia, investigación y vinculación con la sociedad, se estudia el aporte de la universidad en la construcción de la ciencia, la formación de los profesionales y el rol de las profesiones en el quehacer de la gestión del conocimiento y se analiza la importancia de la universidad en la formación del profesorado y la incidencia de la universidad en el mundo de la producción académica y científica. [...]
The study highlights the raison d'être of the university, its origin and trajectory in the context of efficiency, effectiveness and current globality in aspects of teaching, research and relationship with society, the contribution of the university in the construction of science is studied , the training of professionals and the role of professions in the task of knowledge management and the importance of the university in teacher training and the impact of the university in the world of academic and scientific production are analyzed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  

Documents de recerca : 575 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
34 p, 5.8 MB Recursos cartogràfics pel professorat de primària / Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos cartogràfics pels alumnes del Grau d'Educació Primària.
2021 (Fonts d'informació)  
2.
8 p, 254.3 KB Construim la pau : l'altra cara de les pel·lícules bèl·liques / Barbeito Thonon, Cecile ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
3.
8 p, 328.2 KB Construim la pau : donem-li la volta al conte! / Vidal, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Dirigit a alumnes de 8-10 anys.
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
4.
8 p, 292.7 KB Construim la pau : Tinc dues orelles per a escoltar millor / Vidal, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Activitats dirigides a alumnes de 6-8 anys.
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
5.
103 p, 2.6 MB Mai més i enlloc! Guia per treballar l'impacte de la Guerra Civil / Barbeito Thonon, Cecile, ed. ; Caireta, Marina, ed. ; Vidal Novellas, Carles, ed. ; Bonet, Guiomar ; Luís Casado, Luis ; Roig, Pere ; Martin, Violeta ; Escola de Cultura de Pau. Grup d'Educació
Aquest document és el resultat de dos anys de col·laboració entre el Memorial Democràtic, el Museu d'Història de la ciutat de Barcelona, l'Escola de Cultura de Pau, els Centres de Recursos Pedagògics de Sants i de Ciutat Vella de Barcelona, professors i professores de centres de primària i de secundària de diverses ciutats catalanes, i del Grup d'Educació per la pau. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau. Grup d'Educació 2010  
6.
56 p, 14.4 MB Janadesh, people's verdict : guia didàctica per al treball del documental / Acebillo-Baqué, Míriam ; Barbeito Thonon, Cecile ; Caireta, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
La guia didàctica que teniu a les mans té com a objectiu general plantejar propostes per al treball didàctic del documental Janadesh. Quant a estructura, després d'aquest primer capítol introductori on es presenta la guia i la seva lògica, en segon lloc podreu trobar la fitxa tècnico-artística del documental. [...]
Fundació Quepo 2011  
7.
19 p, 178.8 KB La Caravana de la pau : anàlisi de l'impacte de les activitats d'educació per la pau de l'ONUCI / Barbeito Thonon, Cecile ; Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008  
8.
25 p, 280.1 KB Avaluar projectes d'educació per la pau : informe resum / Barbeito Thonon, Cecile ; Caireta, Marina ; Vidal Novellas, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2008
2 documents
9.
39 p, 260.6 KB Introducció de conceptes : pau, violencia, conflicte / Caireta, Marina ; Barbeito Thonon, Cecile
Escola de Cultura de Pau 2005 (Quaderns d'educació per a la pau)
2 documents
10.
20 p, 217.4 KB La música com a instrument d'educació per la pau / Sanfeliu Bardia, Alba ; Caireta, Marina
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2005 (Quaderns d'educació per a la Pau)
2 documents

Materials didàctics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents

Documents gràfics i multimèdia 62 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
23.4 KB UABfotomat2017 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Pàgina web del concurs de fotografia matemàtica organitzat anualment pel Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals de la UAB.
2017  
2.
35.3 KB Lletra, Educació lingüistica i literària / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. LLETRA, Educació lingüística i literària ; Universitat de Barcelona
Captura de la pàgina web del Grup de Recerca LLETRA (2017 SGR 1728), acrònim format amb les inicials dels mots que designen els eixos de la seva activitat: Llengua, Literatura, Educació, Transferència, Recerca, Acció.
2017  
3.
576x262, 55.3 KB Ensenyament / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
1977-
12 documents
4.
6 p, 920.3 KB Afer d'Estat: la llengua i la literatura a les aules / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
La Biblioteca d'Humanitats us ofereix aquesta guia de lectura amb motiu de la celebració del III Simposi sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat "afer d'estat: la llengua i la literatura a les aules".
2017  
5.
7.4 KB Joan Serra i Vilamitjana : moments de dansa / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició de fotografies en homenatge a Joan Serra i Vilamitjana, coreògraf i antic professor del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. La inauguració va ser el 9 de maig de 2016, i es va comptar amb parlaments de Pere Godall, Joaquín Gairín i Dora Rodríguez Ricco. [...]
2016  
6.
1024x765, 326.4 KB Exposició i acte d'homenatge a Joan Serra i Vilamitjana / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Fotografies de l'exposició i de l'acte d'homenatge a Joan Serra i Vilamitjana, celebrat a la Biblioteca d'Humanitats el 9 de maig de 2016, amb una dansa dels alumnes de l'Escola Bellaterra i parlaments de Pere Godall, Joaquín Gairín i Dora Rodríguez Ricco.
2016
18 documents
7.
11.7 KB 25 anys d'investigació i innovació en didàctica de les ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu de la celebració simultània del XXV Simposium Internacional de Didáctica de las Ciencias Sociales, les XI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials i el II Encuentro Iberoamericano de Investigación en Didáctica de las Ciencias sociales, els dies 8, 9 i 10 d'abril de 2014.
2014  
8.
748x1024, 404.1 KB Vota CCOO : defensem l'escola pública, millorem les condicions de treball / Comissions Obreres de Catalunya. Federació d'Ensenyament
[1985?]  
9.
1024x559, 412.8 KB Exposició dels documents de l'Aula Aranzadi / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició dels documents de l'Aula Aranzadi a la Biblioteca de Ciències Socials l'abril de 2012, amb motiu del Dia del Llibre. Thomson Reuters Aranzadi i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han arribat a un acord de col·laboració pel qual l'empresa lliura a la UAB material pràctic per als usuaris i usuàries de la universitat, a través de l'Aula Aranzadi, a la Biblioteca de Ciències Socials. [...]
2012
12 documents
10.
1158x1670, 162.3 KB Votar el PP perjudica l'ensenyament públic : una altra Espanya és possible / : / Joventut Socialista de Catalunya ; Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[ 2004?]  

Documents gràfics i multimèdia : 62 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
18 p, 12.4 MB Carlos Risueño y Mena : el creador de la enseñanza veterinaria en España (1778-1847) / Sanz Egaña, C.
Madrid : Gráf. Yagües, 1942  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.