Resultats globals: 1,401 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 532 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 86 registres trobats
Publicacions periòdiques, 40 registres trobats
Llibres i col·leccions, 81 registres trobats
Documents de recerca, 582 registres trobats
Materials didàctics, 19 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 65 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 532 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 811.0 KB L'Arxiu històric de l'Escola d'Enginyeria Industrial de Barcelona (AhEIB) : planificació estratègica / Valentines Álvarez, Jaume (Universitat Politècnica de Catalunya. Centre de Recerca per a la Història de la Tècnica)
The Integral Management Project of the Historical Archive of the School of Industrial Engineering of Barcelona (ETSEIB) was started in September of 2004. In order to make visible the definition and implementation of this project, and to formulate its evaluation and redefinition, we have used marketing languages and techniques, like auxiliary methodologies for the archivistic and historiographic sciences.
Barcelona : Societat Catalana d'Historia de la Ciència i de la Tècnica, 2008 - 10.2436/20.2006.01.11
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica, Nova època, Vol. 1 num 1 (2008), p. 95-101  
2.
22 p, 708.1 KB La primera década del plan Portugal como herramienta de inclusión educativa en La Raya extremeña / Claver-Gasco, Fernando (Universidad de Extremadura) ; Deocano-Ruiz, Yolanda (Universidad de Extremadura)
El Plan Portugal es uno de los elementos más innovadores del currículo extremeño, convirtiendo a la comunidad autónoma de Extremadura en pionera en este ámbito al apostar por el portugués como segunda lengua extranjera. [...]
El Pla Portugal és un dels elements més innovadors del currículum extremeny, convertint a la comunitat autònoma d'Extremadura en pionera en aquest àmbit apostant pel portuguès com a segona llengua estrangera. [...]
The Portugal Plan is one of the most innovative elements of the Extremadura curriculum, making the autonomous community of Extremadura a pioneer in this area by betting on Portuguese as a second foreign language. [...]
Le Plan Portugal est l'un des éléments les plus innovants du programme d'études d'Estrémadure, faisant de la communauté autonome d'Estrémadure un pionnier dans ce domaine en s'engageant pour le portugais comme deuxième langue étrangère. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1047
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 1 (2023) , p. e1047 (Articles)  
3.
12 p, 895.0 KB "No va amb mi" : la influència del disseny d'activitats STEM sobre el posicionament de l'alumnat en aquest àmbit / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article que es presenta analitza les diferències en la percepció de l'impacte sobre el propi posicionament cap a l'àmbit STEM en estudiants de secundària que han participat en un festival STEM. [...]
In this article, differences in the perception of the impact on the stance on STEM of high school students who have participated in a STEM festival are analysed. As well, how different elements that can promote a positive stance on STEM, based also on the opinion of the participant boys and girls is also analysed. [...]
El artículo que se presenta analiza las diferencias en la percepción del impacto sobre el propio posicionamiento hacia el ámbito STEM en estudiantes de secundaria que han participado en un festival STEM. [...]

2019 - 10.17345/ute.2019.2.2658
UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), Núm. Monogràfic (2019) , p. 133-144  
4.
17 p, 177.3 KB OSORIO ÁLVAREZ, M., Iconicidad entre habla y gestualidad: un enfoque verbo-tonal de la enseñanza-aprendizaje del ritmo en francés a hispanohablantes / Gauchola, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: M. OSIORIO ÁLVAREZ, Iconicidad entre habla y gestualidad: un enfoque verbo-tonal de la enseñanza-aprendizaje del ritmo en francés a hispanohablantes (Tesis doctoral). Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
2022 - 10.5565/rev/languesparole.114
Langue(s) & Parole, Vol. 7 (2022) , p. 263-279 (Comptes rendus et lectures)  
5.
15 p, 487.5 KB Changes of teaching goals in native language teaching for pupils with visual impairments in the Czech lands / Eliaskova, Klara (Charles University in Prague)
Over the course of two centuries (since 1807), the Czech lands have seen fundamental changes in the paradigm of special L1 didactics for pupils with vision impairments (hereinafter the VI). The individual didactic transformations often found theoretical backgrounds in special education approaches simultaneously designed across Europe (especially in Austria, England, former Yugoslavia, Italy, Hungary, Russia, etc. [...]
En el transcurs de dos segles (des del 1807), el territori txec ha vist canvis fonamentals en el paradigma de didàctiques especials de L1 per a alumnes amb deficiència visual (d'ara endavant DV). Les transformacions didàctiques individuals sovint han trobat antecedents en enfocaments d'educació especial dissenyats simultàniament arreu d'Europa (especialment a Àustria, Anglaterra, ex-Iugoslàvia, Itàlia, Hongria, Rússia, etc. [...]
En el transcurso de dos siglos (desde 1807), el territorio checo ha visto cambios fundamentales en el paradigma de didácticas especiales de L1 para alumnos con deficiencia visual (en adelante DV). Las transformaciones didácticas individuales a menudo han encontrado antecedentes en enfoques de educación especial simultáneamente diseñados por toda Europa (especialmente en Austria, Inglaterra, ex Yugoslavia, Italia, Hungría, Rusia, etc. [...]
Depuis deux siècles (depuis 1807), les pays tchèques connaissent les changements fondamentaux dans le paradigme de la didactique de L1 pour les élèves avec une déficience visuelle (DV). Les transformations didactiques individuelles trouvent souvent la base théorique dans des approches de l'éducation spéciale échafaudées simultanément à travers l'Europe (spécialement en Autriche, Angleterre, ex-Yougoslavie, Italie, Hongrie, Russie etc. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1159
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1159 (Articles)  
6.
24 p, 396.7 KB Czech Teachers' Subjective Theories about Teaching Grammar / Hurytová, Ivana (Charles University in Prague)
Modern subject didactics of the mother tongue postulates that the fundamental goal of teaching the mother tongue is the communication goal and that grammar instruction has a supporting function in the development of communication skills. [...]
Les didàctiques subjectives modernes de la llengua mare postulen que la meta fonamental d'ensenyar la llengua materna és comunicativa i que la instrucció gramatical compleix una funció de suport en el desenvolupament d'habilitats comunicatives. [...]
Las didácticas subjetivas modernas de la lengua materna postulan que la meta fundamental de enseñar la lengua materna es comunicativa y que la instrucción gramatical cumple con una función de soporte en el desarrollo de habilidades comunicativas. [...]
La didactique moderne de L1 postule que l'objectif essentiel de l'enseignement de la langue maternelle est celui de communication et que l'instruction grammaticale ne possède qu'une fonction de soutien dans le développement des compétences communicatives. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1013
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1013 (Articles)  
7.
19 p, 409.6 KB Fraseologismos en el aula de ELE : la problemática de la traducción automática / Ramírez Rodríguez, Pablo (Peoples' Friendship University of Russia)
La traducción automática en la actualidad es un recurso frecuente en el campo de la lingüística, ya sea en el ámbito de la enseñanza de L2 o en la formación de traductores. Sin embargo, con la misma frecuencia percibimos que, en el marco de la fraseología, muchos fragmentos de textos en la lengua meta carecen de sentido o de idiomaticidad fruto de la traducción automática. [...]
Al nostre estudi contrastiu rus-espanyol entre la traducció automàtica versus traducció humana d'unitats fraseològiques idiomàtiques, en concret de parèmies i locucions verbals, s'observa que la major part de propostes dels alumnes són traduccions literals o calcs en què predomina la traducció paraula per paraula. [...]
Machine translation is a frequently used resource currently in linguistics, whether in the field of L2 teaching or in training translators. Nevertheless, regarding phraseology, we can see that automatic machine translation generates an equally high frequency of text fragments in the target language which are lacking in meaning or idiomaticity. [...]

2022 - 10.5565/rev/tradumatica.304
Tradumàtica, Núm. 20 (2022) , p. 77-95 (Tradumàtica oberta)  
8.
18 p, 1.1 MB Geolocalitzar el coneixement per a 'centennials' / Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Perpinyà i Morera, Remei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Els estudiants universitaris són experts a consultar adreces i calcular rutes en mapes virtuals. Però són capaços de geolocalitzar el coneixement? La comunicació presenta una experiència sobre geolocalització portada a terme per un equip que treballa en àrees i facultats diferents. [...]
College students are expert at querying directions and calculating routes on virtual maps. However, are they able to geolocate knowledge? The communication presents an experience of geolocation carried out by a team working in different areas and faculties. [...]

2021
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 5 (2021)  
9.
22 p, 1.3 MB Algunas claves para enseñar el complemento directo en la educación secundaria / Pérez Ocón, Pilar (Universidad de Alcalá)
En este artículo intentaremos ir más allá de los diagnósticos escolares que funcionan solo para dar cuenta de los ejemplos prototípicos del complemento directo. Siguiendo la Nueva gramática de la lengua española, examinaremos las condiciones que legitiman la ausencia de este complemento, analizaremos la distribución de la preposición a, y hablaremos de algunas precauciones que hay que tener con la sustitución pronominal y con la pasivización. [...]
En aquest article intentarem anar més enllà dels diagnòstics escolars que funcionen només per donar compte dels exemples prototípics del complement directe. Seguint la Nueva gramática de la lengua Española, examinarem les condicions que legitimen l'absència d'aquest complement, analitzarem la distribució de la preposició a, i parlarem d'algunes precaucions que cal tenir amb la substitució pronominal i amb la passivització. [...]
In this paper we will try to go beyond school diagnoses that work only to account for the prototypical examples of direct complement. Following the Nueva gramática de la lengua española, we will examine the conditions that legitimize the absence of this complement, we will analyze the distribution of the preposition a, and we will discuss some precautions to take with pronominal substitution and passivization. [...]

2021 - 10.5565/rev/regroc.60
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 40-61 (Actualización gramatical)  
10.
18 p, 801.2 KB Enseñar y aprender matemáticas en lengua indígena. La experiencia del proyecto T'arhexperakua en Michoacán, México / Márquez Escamilla, Betzabe (Universidad Autónoma Metropolitana-Iztapalapa (Mèxic))
El presente artículo analiza el proceso de enseñanza y aprendizaje de matemáticas en lengua indígena desde la experiencia del proyecto colaborativo de educación intercultural y bilingüe T'arhexperakua en Michoacán, México. [...]
El present article analitza el procés d'ensenyament i aprenentatge de matemàtiques en llengua indígena des de l'experiència de el projecte col·laboració d'educació intercultural i bilingüe T'arhexperakua a Michoacán, Mèxic. [...]
This article analyzes the process of teaching and learning mathematics in the indigenous language from the experience of the collaborative project of intercultural and bilingual education T'arhexperakua in Michoacán, Mexico. [...]
Cet article analyse le processus d'enseignement et d'apprentissage des mathématiques dans la langue indigène à partir de l'expérience du projet collaboratif d'éducation interculturelle et bilingue T'arhexperakua à Michoacán, au Mexique. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.912
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 1 (2022) , p. e912 (Articles)  

Articles : 532 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 86 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 212.9 KB Jornada Interdisciplinaria de Formación y Trabajo : los Objetivos de Desarrollo Sostenible en el marco de un proyecto universitario de cooperación internacional / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La Jornada interdisciplinaria de formación y trabajo: "Los Objetivos de Desarrollo Sostenible en el marco de un proyecto universitario de cooperación internacional", es va celebrar el 14 de març de 2023 com a part de les activitats de clausura del projecto "Programa de capacitación para la incorporación de la perspectiva de los ODS- Agenda 2030, als cursos de formació docent universitari de la UNISS-Cuba.
2023
Jornada Interdisciplinaria de Formación y Trabajo, : 2023
2 documents
2.
35 p, 764.5 KB Percepció sobre la docència i l'aprenentatge a la Facultat de Veterinària / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manuelian, Carmen L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Ripolles-Avila, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu avaluar els aspectes de millora del model docent actual de la Facultat de Veterinària per tendir cap a un nou model ensenyament-aprenentatge més competencial, centrat amb l'alumne, que aprofiti els recursos digitals disponibles i connectat amb les necessitats reals en un entorn professional. [...]
2022
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, 7ena : 2022  
3.
12 p, 838.8 KB Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la Diplomatura de Relacions Laborals / Sierra Noguero, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
2006
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 3es : 2006  
4.
24 p, 1.2 MB Obrint les Humanitats : les ficcions populars i el que els estudiants ens podeu ensenyar / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2017
Lliço inaugural curs 2017-18 Facultat de Filosofia i Lletres. Campus UAB, : 2017  
5.
16 p, 220.7 KB El largo camino de la traducción hacia las nubes / Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
El artículo aborda el desarrollo de los procesos de traducción a lo largo de las diferentes etapas como factor angular de la formación de traductores.
2011
7º Simposio de traducción, interpretación y terminología Cuba-Canadá. L'Havana, : marzo 2011  
6.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
7.
1 p, 158.2 KB Aprenentatge cooperatiu / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
8.
12 p, 69.8 KB Fem protagonista a l'alumne / Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
9.
16 p, 1.2 MB Estratègies : per a motivar als alumnes en matèries massa teòriques. L'exemple de la Biologia Animal a 1er i altres / Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Constenla Matalobos, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
10.
7 p, 535.6 KB Aprenentatge cooperatiu / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  

Contribucions a jornades i congressos : 86 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Quaderns IEE / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Europeus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Quaderns IEE és una revista d'accés obert i gratuït, promoguda per l'Institut d'Estudis Europeus de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el suport del Centre de Documentació Europea. El seu objectiu és donar a conèixer els estudis que es realitzen sobre temes europeus des d'una perspectiva multidisciplinària. [...]
Quaderns IEE es una revista de acceso abierto y gratuito, promovida por el Instituto de Estudios Europeos de la Universidad Autónoma de Barcelona, con el apoyo del Centro de Documentación Europea. Su objetivo es dar a conocer los estudios que se realizan sobre temas europeos desde una perspectiva multidisciplinar. [...]
Quaderns IEE is a free and open access journal, promoted by the Institute of European Studies of the Autonomous University of Barcelona, with the support of the European Documentation Center. Its objective is to publicize the studies carried out on European issues from a multidisciplinary perspective. [...]

Bellaterra : Centre de Documentació Europea, 2022-
3 documents
2.
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias / Universitat Autònoma de Barcelona
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018-
4 documents
3.
74 p, 20.6 MB Eth Sautarèth
Vielha : CRP Val d'Aran, [199?]-
2 documents
4.
Doblele : revista de lengua y literatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
[Bellaterra : Departamento de Filología Española de la Universidad Autónoma de Barcelona], 2015-
7 documents
5.
Methodos : revista de didàctica dels estudis clàssics / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Paideia. Trobada internacional de didàctica dels estudis clàssics (1a : 2011 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra: Institut de Ciències de l'Educació, 2011-
5 documents
6.
8 p, 12.1 MB Front ensenyant : butlletí dels Comités d'Acció d'Ensenyants / Comités d'Acció d'Ensenyants
[s.l.] : CAE, 1971-
11 documents
7.
13 p, 18.3 MB Escuela roja : revista del Frente de Enseñanza de la Organización Comunista Bandera Roja / Organización Comunista de España-Bandera Roja. Frente de Enseñanza
[s.l.] : Organización Comunista Bandera Roja, [1970-1973]
12 documents
8.
6 p, 657.3 KB El Toro
[S.l.] : [s.n.], 197?-  
9.
7 p, 1.0 MB Tribuna / Instituto Nacional de Educación Media Balmes
Tribuna (Barcelona, Catalunya)
Barcelona : Instituto Nacional de Educación Media (INEM) Balmes, 1976-  
10.
2 p, 124.8 KB Informatiu : IDES / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior, 2010-2013
9 documents

Publicacions periòdiques : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 81 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 989.8 KB El empleo de "teams" en la docencia de teoría del derecho / Puig Hernández, Marc-Abraham (Universitat Autònoma de Barcelona)
La docencia presencial en el curso 2020/2021 no ha sido siempre posible. De ahí que se recurriera a la aplicación «TEAMS» de Office 365 para completar el curso de Teoría del Derecho en la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB), tanto en las clases magistrales como en las actividades de seminario. [...]
2021 - 10.4995/INRED2021.2021.13682
In-Red 2021. VII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en redlecciones aprendidas, ideas compartidas, 2021, p. 1286-1292  
2.
433 p, 15.5 MB El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment ; Primera edició / Massip i Sabater, Mariona, ed. ; González-Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
El llibre que teniu a les mans sorgeix de les comunicacions i ponències presentades a les XVI Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials, celebrades el febrer de 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS UAB, 2021 (DOCS.3)  
3.
212 p, 1.6 MB Abordant la crisi de les cures : polítiques, treballs i experiències locals / Carrillo Gómez, Silvia ed. ; Díaz Gorfinkiel, Magdalena ; Espinosa Sánchez, Wendy Raquel ; Keller Garganté, Christel ; Roca Escoda, Mireia ; Rubio Cano, Xavier, 1968- ; Sol Torelló, Miriam ; Ezquerra, Sandra, 1976- ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2019 (Grana (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 37) (Ciutats i persones)  
4.
2 p, 638.7 KB Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau / Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013  
5.
492 p, 13.5 MB Quin professorat, quina ciutadania, quin futur? Els reptes de l'ensenyament de les ciències socials, la geografia i la història / Ballbé, Maria, ed. ; González-Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed.
Quins són els reptes de l'ensenyament de les ciències socials i de l'educació per a la ciutadania? Per contestar aquesta pregunta hauríem de pensar quina ciutadania volem educar, quin professorat volem formar i quin futur volem construir. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)  
6.
3 p, 550.6 KB Case Study-ProjecTA-U : where artificial intelligence (Science), machine translation (technology) and tranlation studies (humanities) meet to improve higher education students' acess to global knowledge / Aguilar-Amat, Anna, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona: GUNI, 2019
Higher education in the world 7: humanities and higher education: synergies between science, technology and humanities, 2019, p. 160-162  
7.
88 p, 1.7 MB Sociologia, economia i ciència política : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ortiz Monera, Rosa María (Universitat de Barcelona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Morero Beltrán, Anna María (Universitat de Barcelona)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la sociologia, l'economia i la ciència política. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica i perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
8.
36 p, 2.2 MB Psicologia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Bosch Fiol, Esperanza (Universitat de les Illes Balears) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Mantero Heredia, Salud (Universitat de les Illes Balears)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la psicologia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
9.
50 p, 1.9 MB Medicina : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ruiz Cantero, María Teresa (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'evidència científica i l'experiència, tant acadèmica com professional, demostren que és imprescindible incorporar un enfocament de gènere com a criteri de millora de la qualitat dels estudis universitaris en ciències de la salut. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
10.
42 p, 1.9 MB Història de l'art : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Faxedas Brujats, M. Lluïsa (Universitat de Girona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l'Art. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  

Llibres i col·leccions : 81 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 582 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Análisis del discurso docente en actividades de modelización sobre fuerzas y movimiento / Vergara Sandoval, Camilo ; Couso, Digna, dir. ; López, Víctor (López Simó), dir.
Aquesta tesi s'emmarca en els tallers experimentals de física centrats en la modelització (tallers REVIR) dirigits a alumnat de batxillerat, analitzant el discurs docent que es dona, les pràctiques de modelització en les quals participa l'alumnat, i el progrés de les seves idees sobre forces i moviment. [...]
Esta tesis se enmarca en los talleres experimentales de física centrados en la modelización (talleres REVIR) dirigidos a alumnado de bachillerato, analizando el discurso docente que se da, las prácticas de modelización en las que participa el alumnado, y el progreso de sus ideas sobre fuerzas y movimiento. [...]
This thesis is framed in the experimental physics workshops focused on modelling (REVIR workshops) aimed at high school students, where we analyse the teaching discourse present in these workshops, the modelling practices in which students participate, and the progress of their ideas about forces and movement. [...]

2022
   
2.
6.6 MB La docencia compartida. Una herramienta para facilitar el progreso en los procesos de enseñanza-aprendizaje / Triana Teherán, Edwin José ; Armengol Asparó, Carme, dir.
La present Tesi Doctoral té el propòsit de donar a conèixer la docència compartida com una metodologia que facilita el progrés en els processos d'ensenyament-aprenentatge. El professorat necessita formar-se de manera permanent per a donar resposta ràpida a les diverses circumstàncies que es detecten a l'aula, com són els problemes d'aprenentatge, la falta d'habilitats socials, els diferents nivells d'assimilació, i principalment la diversitat. [...]
La presente Tesis Doctoral tiene el propósito de dar a conocer la docencia compartida como una metodología que facilita el progreso en los procesos de enseñanza-aprendizaje. El profesorado necesita formarse de manera permanente para dar respuesta rápida a las diversas circunstancias que se detectan en el aula, como son los problemas de aprendizaje, la falta de habilidades sociales, los diferentes niveles de asimilación, y principalmente la diversidad. [...]
The purpose of this doctoral thesis is familiarising with co-teaching as a methodology that facilitates progress in the teaching-learning processes. Teachers need permanent training to respond quickly to the various circumstances that are detected in the classroom, for example, learning problems, lack of social skills, different levels of assimilation, and above all, diversity. [...]

2022  
3.
465 p, 14.3 MB La invisibilidad social del pueblo mapuche en la enseñanza y el aprendizaje de la Historia y de las Ciencias Sociales en Chile y en Argentina. Un análisis desde la Teoría Fundamentada / Sanhueza Rodríguez, Alexis ; González-Monfort, Neus, dir. ; Gonzalez Valencia, Gustavo, dir.
d'investigacions en països amb una marcat passat colonial que mostren el lloc infravalorat que tenen els pobles originaris en els currículums i, de la mateixa manera, el valor d'una formació docent lligada a la justícia social, 2) els vincles històrics i educatius entre Xile i l'Argentina pel que fa a el poble maputxe, 3) les investigació en didàctica de la història en els dos països i, finalment, 4 ) la relació entre la teoria i la pràctica d'ensenyar història maputxe. [...]
El problema de investigación de esta tesis doctoral se construye a partir de los siguientes elementos: 1) el concierto de investigaciones en países con una marcado pasado colonial que muestran el lugar minusvalorado que tienen los pueblos originarios en los currículos y, del mismo modo, el valor de una formación de profesores y de profesoras ligada a la justicia social, 2) los vínculos históricos y educativos entre Chile y Argentina con respecto al pueblo mapuche, 3) las investigación en didáctica de la historia en ambos países y, por último, 4) la relación entre la teoría y la práctica de enseñar historia mapuche. [...]
The research problem of this doctoral thesis is built from the following elements: 1) the concert of researches in countries with a marked colonial past that show the undervalued place that native peoples have in the curricula and, in the same way, the value of the teacher training linked to social justice, 2) the historical and educational links between Chile and Argentina with respect to the Mapuche people, 3) research in didactics of history in both countries and, finally, 4 ) the relationship between the theory and practice of teaching Mapuche history. [...]

2021  
4.
442 p, 7.0 MB La Humanització de la Història Escolar. Conceptualització, limitacions i possibilitats per al professorat / Massip i Sabater, Mariona ; Santisteban, Antoni, dir. ; Gonzalez Valencia, Gustavo, dir.
Aquesta tesi és una recerca en l'àmbit de la didàctica de les ciències socials. Ubicada en la pedagogia crítica i en els plantejaments decolonials, desenvolupa el concepte i les implicacions de la humanització del coneixement social escolar i, de manera més específica, els continguts històrics de l'Educació Secundària Obligatòria. [...]
Esta tesis es una investigación en el ámbito de la didáctica de las ciencias sociales. Ubicada en la pedagogía crítica y en los planteamientos decoloniales, desarrolla el concepto y las implicaciones de la humanización del conocimiento social escolar y, de manera más específica, los contenidos históricos de la Educación Secundaria Obligatoria. [...]
This thesis is a research on social studies education. Located in critical pedagogy and decolonial approaches, it develops the concept and implications of humanizing school social knowledge and, more specifically, the historical contents of Obligatory Secondary Education. [...]

2022  
5.
12 p, 7.6 MB Gitanas y gitanos en la universidad : dificultades y acciones para su superación / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Abad-Merino, Silvia (Universidad de Córdoba) ; García, Sonia (Universidad de Córdoba) ; García, Tania (Catalunya. Generalitat) ; García, María del Mar (Universidad de Córdoba) ; Giménez Adelantado, Ana (Universitat Jaume I) ; Macías-Aranda, Fernando (Universitat de Barcelona) ; Peña, Paz (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Segovia, Blas (Universidad de Córdoba) ; Soler, Marta (Universitat de Barcelona) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aumentar el nivel educativo es imprescindible para revertir la situación de pobreza y exclusión social en la que se encuentra la población gitana en España. En las últimas décadas, se han realizado esfuerzos en este sentido. [...]
2022  
6.
29 p, 548.7 KB Financing public education when agents have retirement concerns / Montolio, Daniel (Universitat de Barcelona. Departament d'Economia) ; Piolatto, Amedeo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Salvadori, Luca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Institut d'Economia de Barcelona
We study, theoretically and empirically, the link between voters' support for public education and pensions. We show that the (inter-generational) redistributive component of the retirement system creates a link between current spending on education and future pensions. [...]
2022 (IEB Working Paper ; 2022/01)  
7.
93 p, 688.0 KB Los subtítulos y el lenguaje inclusivo en redes sociales : una herramienta didáctica / Bartual Sambartolomé, Cora ; Navtanovich, Liudmila, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo se ha llevado a cabo con el objetivo de demostrar que a través de la finalidad didáctica de los subtítulos se puede difundir un lenguaje inclusivo que emplee recursos y mecanismos propios de la lengua, de manera que estos resulten naturales a los hablantes y los incorporen en su discurso. [...]
Aquest treball s'ha portat a terme amb l'objectiu de demostrar que mitjançant la fi didàctica dels subtítols es pot difondre un llenguatge inclusiu que empre recursos i mecanismes propis de la llengua per tal que els parlants els incorporin al seu discurs. [...]
This work has been carried out with the aim of demonstrating that through the didactic purpose of subtitles it is possible to disseminate inclusive language that uses the language's own resources and mechanisms, in such a way that they come naturally to speakers and are incorporated into their discourse. [...]

2021
Màster Universitari en Traducció Audiovisual [1349]  
8.
766 p, 9.3 MB Factores explicativos de la deserción académica en la educación superior técnico profesional / Sotomayor Soloaga, Pedro ; Rodríguez-Gómez, David, dir.
L'Educació Tècnica Professional és considerada actualment prioritària i un dels grans reptes per a l'educació xilena, ja que es concep com una àrea estratègica per al desenvolupament de país. [...]
La Educación Técnico-profesional es considerada actualmente prioritaria y uno de los grandes desafíos para la educación chilena, pues se concibe como un área estratégica para el desarrollo del país. [...]
Technical and vocational education and training is currently considered a priority and one of the great challenges for Chilean education, as it is conceived as a strategic area for the development of the country. [...]

2021  
9.
64 p, 841.6 KB Teaching English to Adults : The Students' Perceptions on Coteaching Adjustments during the COVID-19 Pandemic / Amieva Potrony, Anna ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The COVID-19 pandemic and the safety measures and restrictions implemented by the governments have had a huge impact on education world-wide. Educational institutions were forced to abruptly close the school premises and adopt different - and improvised - online teaching approaches. [...]
La pandèmia de la COVID-19 i les mesures i restriccions de seguretat implementades pels governs han tingut un gran impacte en l'educació mundialment. Les institucions educatives es van veure forçades a tancar els centres educatius i a adoptar diferents (i improvisades) metodologies d'ensenyament en línia. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]  
10.
39 p, 567.4 KB Students'perceptions of coteaching in the EFL classroom at a public language school for adults in Catalonia / Cuadrado García, Daniel ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Over the last decades, there has been a general tendency towards an inclusive model of education that guarantees the same learning opportunities to all students regardless of their learning barriers or disabilities. [...]
Durant les últimes dècades, hi ha hagut un esforç per apropar l'educació cap a un model inclusiu que garanteixi la igualtat d'oportunitats d'aprendre per a tots els alumnes independentment de les seves barreres o les seves discapacitats. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  

Documents de recerca : 582 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Curs de català : Recursos per aprendre i reflexionar sobre la llengua catalana / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
Recursos per aprendre i reflexionar sobre la llengua catalana. Materials per a la preparació del Nivell N2, Facultat d'Educació. Nivell C1-C2 Marc Europeu Comú de Referència.
2022  
2.
Curs de Català A2 : Nivell Bàsic de Català - 3a part / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües  
3.
Curs d'iniciació al català-Bàsic 2 : 15 hores de català per a universitaris (A1+) / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
2013  
4.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  
5.
1 p, 206.3 KB Com incorporar recursos audiovisuals i textos d'altres / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia que explica els passos a seguir per incorporar recursos audiovisuals (imatges, vídeos, música i sons), mapes o textos d'altres autors en una obra pròpia, tot respectant el dret a tercers.
2023 (Eines per a la recerca)
4 documents
6.
34 p, 5.8 MB Recursos cartogràfics pel professorat de primària / Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos cartogràfics pels alumnes del Grau d'Educació Primària.
2021 (Fonts d'informació)  
7.
8 p, 254.3 KB Construim la pau : l'altra cara de les pel·lícules bèl·liques / Barbeito Thonon, Cecile ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
8.
8 p, 328.2 KB Construim la pau : donem-li la volta al conte! / Vidal, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Dirigit a alumnes de 8-10 anys.
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
9.
8 p, 292.7 KB Construim la pau : Tinc dues orelles per a escoltar millor / Vidal, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Activitats dirigides a alumnes de 6-8 anys.
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
10.
103 p, 2.6 MB Mai més i enlloc! Guia per treballar l'impacte de la Guerra Civil / Barbeito Thonon, Cecile, ed. ; Caireta, Marina, ed. ; Vidal Novellas, Carles, ed. ; Bonet, Guiomar ; Luís Casado, Luis ; Roig, Pere ; Martin, Violeta ; Escola de Cultura de Pau. Grup d'Educació
Aquest document és el resultat de dos anys de col·laboració entre el Memorial Democràtic, el Museu d'Història de la ciutat de Barcelona, l'Escola de Cultura de Pau, els Centres de Recursos Pedagògics de Sants i de Ciutat Vella de Barcelona, professors i professores de centres de primària i de secundària de diverses ciutats catalanes, i del Grup d'Educació per la pau. [...]
Bellaterra Escola de Cultura de Pau. Grup d'Educació 2010  

Materials didàctics : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents

Documents gràfics i multimèdia 65 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Curs de català : Recursos per aprendre i reflexionar sobre la llengua catalana / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
Recursos per aprendre i reflexionar sobre la llengua catalana. Materials per a la preparació del Nivell N2, Facultat d'Educació. Nivell C1-C2 Marc Europeu Comú de Referència.
2022  
2.
Curs de Català A2 : Nivell Bàsic de Català - 3a part / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües  
3.
Curs d'iniciació al català-Bàsic 2 : 15 hores de català per a universitaris (A1+) / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
2013  
4.
23.4 KB UABfotomat2017 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Pàgina web del concurs de fotografia matemàtica organitzat anualment pel Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals de la UAB.
2017  
5.
35.3 KB Lletra, Educació lingüistica i literària / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. LLETRA, Educació lingüística i literària ; Universitat de Barcelona
Captura de la pàgina web del Grup de Recerca LLETRA (2017 SGR 1728), acrònim format amb les inicials dels mots que designen els eixos de la seva activitat: Llengua, Literatura, Educació, Transferència, Recerca, Acció.
2017  
6.
576x262, 55.3 KB Ensenyament / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
1977-
12 documents
7.
6 p, 920.3 KB Afer d'Estat: la llengua i la literatura a les aules / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
La Biblioteca d'Humanitats us ofereix aquesta guia de lectura amb motiu de la celebració del III Simposi sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat "afer d'estat: la llengua i la literatura a les aules".
2017  
8.
7.4 KB Joan Serra i Vilamitjana : moments de dansa / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició de fotografies en homenatge a Joan Serra i Vilamitjana, coreògraf i antic professor del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. La inauguració va ser el 9 de maig de 2016, i es va comptar amb parlaments de Pere Godall, Joaquín Gairín i Dora Rodríguez Ricco. [...]
2016  
9.
1024x765, 326.4 KB Exposició i acte d'homenatge a Joan Serra i Vilamitjana / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Fotografies de l'exposició i de l'acte d'homenatge a Joan Serra i Vilamitjana, celebrat a la Biblioteca d'Humanitats el 9 de maig de 2016, amb una dansa dels alumnes de l'Escola Bellaterra i parlaments de Pere Godall, Joaquín Gairín i Dora Rodríguez Ricco.
2016
18 documents
10.
11.7 KB 25 anys d'investigació i innovació en didàctica de les ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu de la celebració simultània del XXV Simposium Internacional de Didáctica de las Ciencias Sociales, les XI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials i el II Encuentro Iberoamericano de Investigación en Didáctica de las Ciencias sociales, els dies 8, 9 i 10 d'abril de 2014.
2014 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats))  

Documents gràfics i multimèdia : 65 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
18 p, 12.4 MB Carlos Risueño y Mena : el creador de la enseñanza veterinaria en España (1778-1847) / Sanz Egaña, C.
Madrid : Gráf. Yagües, 1942  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.