1.
|
68 p, 11.9 MB |
'Drive Through Podcast' : un projecte sobre Fórmula 1
/
Villanueva Clar, Mar ;
Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document és la memòria detallada del procés de desenvolupament de la segona temporada de "Drive Through Podcast", un projecte multiplataforma dedicat a la Fórmula 1. Els objectius fonamentals consisteixen a proporcionar un espai per parlar d'aquest esport, desvinculat de les formalitats pròpies dels mitjans de comunicació convencionals, i acostar a nous oients, especialment joves, al món del motor. [...] Este documento es la memoria detallada del proceso de desarrollo de la segunda temporada de "Drive Through Podcast", un proyecto multiplataforma dedicado a la Fórmula 1. Los objetivos fundamentales consisten en proporcionar un espacio para hablar de este deporte, alejado de las formalidades propias de los medios de comunicación convencionales, y acercar a nuevos oyentes, especialmente jóvenes, al mundo del motor. [...] This document is a detailed record of the development process of the second season of "Drive Through Podcast", a multi-platform project dedicated to Formula 1. The fundamental objectives consist of providing a space to discuss this sport, detached from the formalities of conventional media, and to bring new listeners, especially young ones, into the world of motorsport. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
12 p, 1.2 MB |
Falling Boxes: joc amb dificultat adaptativa
/
Querol Egido, Albert ;
Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest document es presenta un videojoc 2D anomenat "Falling Boxes" amb dificultat adaptativa de gènere Dodge'em up. El joc utilitza la senzilla mecànica d'esquivar, en aquest cas el jugador haurà de moure's per una sèrie de carrils en els quals aniran caient caixes que haurà d'evitar. [...] This document features a 2D video game called "Falling Boxes" with adaptive difficulty of the Dodge'em up genre. The game uses the dodge simple mechanic, in which case the player will have to move along a series of lanes on which boxes will fall that he will have to avoid. [...] En este documento se presenta un videojuego 2D llamado "Falling Boxes" con dificultad adaptativa de género Dodge'em up. El juego utiliza la sencilla mecánica de esquivar, en cuyo caso el jugador deberá moverse por una serie de carriles en los que irán cayendo cajas que deberá evitar. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
383 p, 20.5 MB |
Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro
/
Farrés i Cardona, Sara ;
Serra Vilà, Neus ;
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu. Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo. In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
117 p, 18.8 MB |
Proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto : Esquina Azul
/
Arteaga González, Rafael David ;
Belghazy Gallardo, Ángel ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Llopis, Maite, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Esquina Azul és un projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte. El treball consta de dues parts: una part teòrica, que versa principalment sobre el pla d'empresa i el procés de creació de la marca que, al seu torn, justifiquen el major actiu de la marca un programa en Gol Televisió; i una part pràctica, en la qual s'exposa una mostra del contingut potencial per a televisió del contingut publicat en les nostres xarxes socials, al costat d'una anàlisi amb gràfics de la primera presa de contacte amb el nostre públic objectiu. Esquina Azul es un proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto. El trabajo consta de dos partes: una parte teórica, que versa principalmente sobre el plan de empresa y el proceso de creación de la marca que, a su vez, justifican el mayor activo de la marca: un programa en Gol Televisión; y una parte práctica, en la que se expone una muestra del contenido potencial para televisión y del contenido publicado en nuestras redes sociales, junto a un análisis con gráficos de la primera toma de contacto con nuestro público objetivo. Esquina Azul is a branding project for multimedia content on contact sports. The work consists of two parts: a theoretical part, which deals mainly with the business plan and the process of creating the brand that, in turn, justify the greatest asset of the brand: a program on Gol Television; and a practical part, in which a sample of potential content for television and content published on our social networks is exposed, along with an analysis with graphics of the first contact with our target audience.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
5.
|
123 p, 26.5 MB |
No tots els diumenges : disseny i proposta estilística d'un videopodcast cultural d'entreteniment
/
Ribaudí Compte, Zoè ;
Santamarina Blanco, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació, disseny i proposta estilística de No tots els diumenges. Un videopodcast de proximitat que reivindica, a través de l'entreteniment, l'activitat cultural que es desenvolupa fora de les grans capitals de Catalunya, amb l'objectiu de visibilitzar una part de la població juvenil catalana que no se sent representada als mitjans actuals. [...] Ideación, diseño i propuesta estilística de No tots els diumenges. Un videopodcast de proximidad que reivindica, a través del entretenimiento, la actividad cultural que se desarrolla fuera de las grandes capitales de Catalunya, con el objetivo de visibilizar una parte de la población juvenil catalana que no se siente representada en los medios actuales. [...] Ideation, design and stylistic proposal of No tots els diumenges. A proximity videopodcast that claims, through entertainment, the cultural activity that takes place outside the big capitals of Catalonia, with the aim of giving visibility to a part of the Catalan youth population that does not feel represented in the current media. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
6.
|
|
7.
|
68 p, 2.0 MB |
Signon: una plataforma d'infoentreteniment per a infants amb sordesa
/
Vidal Pérez, Laia ;
Pulido, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització del projecte Signon, una plataforma digital amb continguts informatius i d'entreteniment pensada per a infants amb sordesa a través del vídeo. A més del desenvolupament del projecte professional (documentació, justificació de la necessitat, estudi de màrqueting. [...] Realización del proyecto signon, una plataforma digital con contenidos informativos y de entretenimiento pensada para niños con sordera con soporte vídeo. Además del desarrollo del proyecto profesional (documentación, justificación de la necesidad, estudio de marketing . [...] Development of Signon, a digital platform with news and entertainment content in video format, dedicated to deaf children. Besides the development of this professional project (documentation, justification, marketing plan. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
142 p, 1.3 MB |
Las cualidades de la mujer presentadora en los magazines de televisión : un estudio de casos del Café d'idees de RTVE y Els Matins de TV3
/
Monclús González, Katia ;
Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisis de tres dies diferents amb contingut informatiu important dels programes Els Matins de TV3 i el Café d'idees de RTVE, amb l'objectiu de veure quin tracte informatiu tenen, i si es diferent entre ells; però sobretot amb l'objectiu de conèixer les qualitats fonamentals que ha de tenir una presentadora d'aquest gènere. Análisis de tres días diferentes con contenido informativo importante de los programas Els Matins de TV3 i el Café d'idees de RTVE, con el objetivo de ver que trato informativo tienen, y si es diferente entre ellos; pero sobre todo con el objetivo de conocer las cualidades fundamentales que debe tener una presentadora de este género. Analysis of three different days with important informative content of the programs Els Matins of TV3 and the Café d'idees of RTVE, in order to see what kind of information treatment they have, and if it's different between them; but above all with the aim of knowing the most important qualities or skills that a presenter of this genre must have.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
144 p, 7.2 MB |
La creación de un podcast: "Hoy se Sale"
/
Eguren Villar, Ana ;
Hurtado Inocencio, Alejandro ;
Israel Martínez, Lara ;
Mimbrero Gallardo, Gemma ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La creació del podcast "Hoy se Sale" neix amb l'objectiu apropar als joves el format radiofònic a través del mercat del podcast, que actualment es troba en auge. Un producte que pot ser consumit en qualsevol moment i espai, a més a més, de ser una forma fàcil i econòmica de captar audiència. [...] La creación del podcast "Hoy se Sale" nace con el objetivo de acercar a los jóvenes el formato radiofónico a través del mercado del podcast, que actualmente esta en auge. Un producto que puede ser consumido en cualquier momento y lugar, además de ser una forma fácil y económica de captar audiencia. [...] The creation of the podcast "Hoy se Sale" was born with the aim to bring the radio format closer to the youth through the podcast market, which is currently booming. A product that can be consumed at any time and place, as well as being an easy and inexpensive way to attract an audience. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
68 p, 2.7 MB |
La credibilidad y el entretenimiento en las voces femeninas : un estudio fonosimbólico sobre la altura tonal en un vídeo de divulgación histórica de YouTube
/
González Caparrós, Daniel ;
De la Mota Gorriz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Varios estudios aseguran la correspondencia fonosimbólica entre la altura tonal y algunas ideas abstractas. En concreto, han asociado las voces agudas a conceptos como la diversión, el entretenimiento o la agradabilidad, mientras que las voces graves están relacionadas con la credibilidad y la competencia. [...] Diversos estudis asseguren la correspondència fonosimbòlica entre l'altura tonal i algunes idees abstractes. En concret, han associat les veus agudes a conceptes com la diversió, l'entreteniment o l'agradabilitat, mentre que les veus greus estan relacionades amb la credibilitat i la competència. [...]
2021 Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
|
|