Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
69 p, 2.9 MB The role of interaction in the development of the students' writing skills. A study using model texts as feedback / Montgé Ginés, Laia ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Using model texts as a corrective feedback technique is believed to provide students with meaningful feedback, which could lead to the improvement of their writing skills. The aim of this study is to determine whether interaction among peers and with the teacher generated by the use of model texts as feedback has a positive effect on the development of the students' writing skills. [...]
L'ús de textos model com a tècnica de feedback correctiu pot proporcionar als estudiants un feedback rellevant, que podria conduir a la millora de la seva expressió escrita. L'objectiu d'aquest estudi és determinar si la interacció amb els companys i amb el professor durant l'ús de textos models com a feedback té un efecte positiu en el desenvolupament de l'expressió escrita dels alumnes. [...]

2019  
2.
40 p, 2.1 MB Analysis of students' noticing in a models as feedback writing task / Capdevila Capella, Mar ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of the present study is to investigate and analyse the language and discourse features that English as a Foreign Language students noticed and incorporated when doing a Models as Feedback writing task. [...]
L'objectiu del present estudi és la investigació i l'anàlisis dels elements lingüístics i discursius que els alumnes perceben i incorporen durant l'execució d'una tasca escrita de feedback correctiu. [...]

2019  
3.
50 p, 1.6 MB How can collaboration impact writings in the L2 in a high-complexity school? / Aragón Bracero, Gerard ; Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study seeks to investigate the impact of collaboration on written productions in the L2 in a high-complexity school situated in the Maresme area (Barcelona). In order to carry out the research, qualitative data has been used to draw a comparison between sixteen individual writings and four collaborative texts performed by 2nd ESO students, with a low command of English, during a 2-hour class session. [...]
Aquest estudi té per objectiu investigar l'impacte de la col·laboració en produccions escrites en la L2 en un centre de màxima complexitat situat a la comarca del Maresme (Barcelona). Per dur a terme la recerca, s'han emprat dades de caràcter qualitatiu per tal de traçar una comparativa entre setze textos individuals i quatre de col·laboratius produïts per alumnes de 2n de la ESO, amb baix domini de l'anglès, durant una sessió de dues hores de classe. [...]

2019  
4.
37 p, 934.3 KB Corrective models as feedback : the effect of enhanced typography / Aceña Milán, Laura ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Completing successfully writing tasks in the English as a Foreign Language classroom is, currently, a very tough task. Using Models as Corrective Feedback has found a path for students to edit their own work to create higher-quality texts and improve their over-all language awareness. [...]
Completar con éxito tareas de escritura en la clase de Inglés como lengua extranjera es, actualmente, una ardua tarea. El uso de Textos Modelo como Feedback Correctivo ha encontrado un camino para que los estudiantes puedan editar su propio trabajo para crear textos de mayor calidad y mejorar su conciencia lingüística general. [...]

2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.