Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
18 p, 461.9 KB Creativity and Narrative Writing in L2 Classrooms : comparing Individual and Paired Task Performance / Zabihi, Reza (University of Isfahan (Iran)) ; Rezazadeh, Mohsen (University of Isfahan (Iran)) ; Vahid Dastjerdi, Hossein (Islamic Azad University (Iran))
The study reported in this paper aimed at examining the role of creativity in L2 learners’ individual and collaborative written narrative task performance, with the sociocultural theory of mind as a frame of reference. [...]
L'étude rapportée dans cet article vise à examiner le rôle de la créativité dans le rendement individuel et collectif des apprenants de classe L2 pour ce qui est de la narration écrite, avec la théorie socioculturelle de l'esprit comme un cadre de référence. [...]
El estudio presentado en este artículo examina el rol de creatividad de los estudiantes cuando se escribe individualmente y colaborativamente en el L2. A este fin, una muestra de 92 estudiantes de lengua inglesa (nivel intermedio) de la universidad de Isfahán, Irán, participaron en este estudio. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.481
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. 29-46  
2.
27 p, 208.9 KB El Comentario lingüístico de textos como mediador de las tareas de escritura / López, Inmaculada (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo es el resultado del estudio de una metodología de trabajo utilizada en segundo de bachillerato cuyo objetivo primordial es trabajar la reflexión sobre la lengua al tiempo que se crean y utilizan mecanismos para "aprender a escribir", de manera que el alumnado demuestre su capacidad comunicativa mientras escribe sobre lengua. [...]
This work is the result of a work methodology in second year of high school, whose primary objective is to work thinking about the language at the time that mechanisms to "learn to write" are used and created, so that students demonstrate their communicative ability while writes about language study. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.320
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 1 (2011) , p. 80-106  
3.
22 p, 669.5 KB Una wiki sobre Amor y pedagogía, de Miguel de Unamuno / López, Inmaculada (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las tareas de escritura, la atención a su proceso y a la enseñanza del mismo es un tema especialmente interesante, también cuando se produce en situaciones colaborativas de interacción entre iguales. [...]
Les tasques d'escriptura, l'atenció al seu procés i a l'ensenyament del mateix és un tema especialment interessant, també quan es produeix en situacions col·laboratives de interacció entre iguals. [...]
The tasks of writing, the attention to its process and teaching the same is a particularly interesting topic also when occurs in collaborative situations of interaction among equals. The activities that will be exposed here combine collaborative writing and technology at a time. [...]
Les tâches d'écriture, l'attention sur le processus et son enseignement sont particulièrement intéressants, surtout quand il se produit dans des situations d'interaction collaborative entre pairs. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.318
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 1 (2011) , p. 17-38  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.