Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Research literature, 5 records found
Research literature 5 records found  
1.
52 p, 1.4 MB Acompanyar l'escriptura. Anàlisi del biaix entre la consigna i la creativitat de les respostes de l'alumnat en el marc d'un taller de rondalles de 1r d'ESO / Vilà Garcia, Marta ; Sanz, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de recerca - acció parteix de l'anàlisi d'una seqüència didàctica basada en l'escriptura d'un conte tradicional per tal de reflexionar sobre el dispositiu dissenyat i l'acompanyament que es va fer, atès que els objectius d'aprenentatge marcats no s'assoliren. [...]
2019  
2.
59 p, 2.9 MB Les potencialitats de l'escriptura col·laborativa en línia / Masdeu Cañellas, Pol ; Sanz, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació posa el focus en els beneficis que aporta l'escriptura col·laborativa, mitjançant l'eina Google Drive, tant per als alumnes com per al docent, qui pot observar el procés d'aprenentatge dels estudiants en tot moment. [...]
This research project focuses on the benefits of collaborative writing through Google Drive for students as well as for teachers, who can observe the learning process of their students. Data analysis is taken over the didactic unit "Mulla't amb la dialectologia" in a 4th of ESO class, where students wrote an essay, in pairs or groups of three, about one controversial aspect of Catalan sociolinguistics. [...]

2019  
3.
79 p, 3.0 MB Creences de professors i alumnes sobre la creativitat literària / Martí Soteras, Montserrat ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. [...]
2019  
4.
75 p, 1.7 MB El blog 3.0 com a eina per a la producció i gestió de nous continguts periodístics de viatges / Obiols Barceló, Roger ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de recerca té com a objectiu principal exposar les característiques del blog com a eina de producció de continguts digitals de viatges. Mitjançant una combinació de mètodes qualitatius (entrevistes en profunditat a bloguers, docents i experts en matèria) i quantitatius (enquestes a bloguers de viatges), s'obtenen dades sobre quines són les rutines i la metodologia d'aquest col·lectiu a la xarxa i com gestionen els nous continguts de viatges. [...]
El presente trabajo de investigación tiene como objetivo principal exponer las características del blog como herramienta de producción de contenidos digitales de viajes. Mediante una combinación de métodos cualitativos (entrevistas en profundidad a blogueros, docentes y expertos en materia) y cuantitativos (encuestas a blogueros de viajes), se obtienen datos sobre cuáles son las rutinas y la metodología de este colectivo en la red y cómo gestionan los nuevos contenidos de viajes. [...]
The present work of research has as a main goal to expose the characteristics of the blog as a tool of production of digital travel content. Through a combination of qualitative (interviews to national bloggers and docents) and quantitative methods (surveys to travel bloggers), data is collected to understand which are the routines and the methodology of this collective, and how do they manage the new travel content. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
5.
36 p, 863.9 KB Evaluating creative writing : the criterion behind short stories' assessment / Díaz Suárez, Saray ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Assessment is an essential aspect of creative writing. However, there is not a clear opinion of whether such assessment is subjective or objective, as both types are firmly supported by researchers. [...]
L'avaluació es un aspecte essencial de l'escriptura creativa. No obstant, no hi ha una opinió clara de si aquesta avaluació és subjectiva o objectiva, ja que ambdós tipus estan fermament recolzats per investigadors. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.