1.
|
|
2.
|
|
3.
|
141 p, 1.3 MB |
Holding Schools Accountable : Developing and Enacting Test-Based Accountability in the Autonomous Dutch Education System
/
Browes, Natalie ;
Verger, Antoni, dir. ;
Kosar-Altinyelken, Hülya, dir.
Aquesta tesi analitza un conjunt de polítiques educatives globals i el seu impacte en els Països Baixos, enmig d'un període agitat en el sistema educatiu d'aquest país. Es tracta de les polítiques d'autonomia escolar amb rendició de comptes, o polítiques "SAWA". [...] Esta tesis analiza un conjunto de políticas educativas globales y su impacto en los Países Bajos, en medio de un período agitado en el sistema educativo de este país. Se trata de las políticas de autonomía escolar con rendición de cuentas, o políticas "SAWA" en se encuentran en el centro de las reformas de la gobernanza educativa inspiradas por los preceptos de la nueva gestión pública. [...] Amidst a period of unrest in Dutch education, this thesis examines a particular set of globalized education policies and their impact in the Netherlands. These are school autonomy with accountability or 'SAWA' policies, laying at the heart of school governance reforms inspired by new public management ideals. [...]
2021
|
|
4.
|
512 p, 2.7 MB |
Rethinking "Educació Lliure" An ethnographic and anthropological study of three alternative schools and educational projects in contemporary Catalonia
/
Menegaki, Maria ;
Ballestín González, Beatriz, dir. ;
Soto Marata, Pepi, dir. ;
Rodríguez García, Dan, dir.
Esta tesis doctoral es un estudio etnográfico y antropológico sobre las escuelas y los proyectos educativos alternativos en la Cataluña contemporánea a partir de tres casos, una escuela privada, una escuela pública y un proyecto educativo autogestionado. [...] Τhis PhD thesis is an ethnographic and anthropological study of alternative schools and educational projects in contemporary Catalonia based on three cases, a private school, a public school, and a self-managed educational project. [...]
2021
|
|
5.
|
118 p, 15.6 MB |
Sinèrgies entre museus i escoles d'Educació Primària : desenvolupament de l'empatia històrica en Museus d'Art
/
Alibert Duportets, Marta ;
Gil Carmona, Francisco, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present treball de final de grau pretén analitzar com treballa el servei didàctic del Museu de la Xocolata de Barcelona, el Museu Picasso de Barcelona i el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (Terrassa), què ensenyen i com ho fan, per reflexionar sobre com treballen els museus d'art l'empatia històrica comparant amb museus que presenten altres tipologies de patrimoni cultural en les seves institucions. [...] El presente trabajo de final de grado pretende analizar cómo trabaja el servicio didáctico del Museu del Xocolata de Barcelona, el Museu Picasso de Barcelona y el Museo Nacional de Ciència i Tècnica de Catalunya (Terrassa), qué enseñan y cómo lo hacen, para reflexionar sobre cómo los museos de arte trabajan la empatía histórica frente a los museos que presentan otros tipos de patrimonio cultural en sus instituciones. [...] This final degree project intends to analyze how the didactic service of the Museu de la Xocolata de Barcelona, the Museu Picasso de Barcelona and the Museo Nacional de Ciència y Tècnica de Catalunya (Terrassa) work, what they teach and how they do it. [...]
2021 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
2 documents
|
|
6.
|
14 p, 1.7 MB |
Talentua : entorn universitari en el marc del campus virtual i del matching empresa-estudiant (part I)
/
Fusté Rodríguez, Alan ;
Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Talentua és un projecte que combina dues plataformes: Smart Campus, una plataforma LCMS per a centres d'estudis, i Talentua, una plataforma de matching entre estudiants i empreses. El projecte s'ha dividit en sis TFG, enfocats a diferents aspectes i s'aborda des d'una perspectiva d'emprenedoria amb l'objectiu que esdevingui una startup en un futur. [...] Talentua es un proyecto que combina dos plataformas: Smart Campus, una plataforma LCMS para centros de estudios, y Talentua, una plataforma de matching entre estudiantes y empresas. El proyecto se ha dividido en seis TFG, enfocados a diferentes aspectos y se aborda desde una perspectiva de emprendimiento con el objetivo que acontezca una startup en un futuro. [...] Talentua is a project that combines two platforms: Smart Campus, a platform LCMS for study centres, and Talentua, a platform of matching among students and companies. The project has divided at six TFG, focused at different aspects and accosts since a perspective of entrepreneurship with the aim that becomes a startup in the future. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
56 p, 2.0 MB |
Nature as a mean of learning in schools : the creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain
/
Rodríguez Bolzoni, Helena ;
Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. [...] L'Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d'altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. [...] La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. [...]
2017 Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
|
|
8.
|
50 p, 1.6 MB |
Sado, la cerimònia del te japonesa
/
Lluch Garcia, Lídia ;
Altimir, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
La cerimònia del te japonesa, o Sado, és el ritual de la preparació i el servei del te verd japonès, matcha. Influenciada pel budisme zen, és una doctrina que requereix anys d'estudi i pràctica, ja que l'ensenyança d'aquesta cerimònia inclou l'estudi d'altres arts japoneses tals com la cal·ligrafia, o shodo, l'arranjament floral, o ikebana, i l'art del quimono, entre d'altres. [...] La ceremonia del té japonesa, o Sado, es el ritual de preparación y servicio del té verde japonés, matcha. Influenciada por el budismo zen, es una doctrina que requiere años de estudio y práctica, ya que la enseñanza de esta ceremonia incluye el estudio de otras artes japonesas tales como la caligrafía, o shodo, el arreglo floral, o ikebana, y el arte del kimono, entre otros. [...] The Japanese tea ceremony, or Sado, is the ritual of preparation and service of Japanese green tea, matcha. Influenced by Zen Buddhism, it is a doctrine that requires years of study and practice, as the teaching of this ceremony includes the study of other Japanese arts such as calligraphy, or shodo, floral arrangement, or ikebana, and the art of kimono, among others. [...]
2016 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]
|
|