Resultats globals: 37 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Articles, 15 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 7 registres trobats
Materials de curs 1 registres trobats  
1.
36 p, 859.1 KB La Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Postgrau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
La Universitat a l'Abast desenvolupa un enfocament de la formació continuada vinculat a l'Envelliment Actiu i ofereix oportunitats de formació i d'implicació social. El programa posa de manifest la voluntat de la Universitat de posar a l'abast de tots els ciutadans i ciutadanes una formació de qualitat en temes d'interès. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona ,2014-
4 documents

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
10 p, 80.9 KB Millora de la metodologia docent i de l'avaluació de l'aprenentatge en l'assignatura Llatí i Cultura Clàssica / Puigvert i Planagumà, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu del present treball és oferir a la comunitat universitària el resultat de dos anys de recerca en humanitats. Es desenvolupa una web que inclou continguts teòrics, materials audiovisuals, bateries de preguntes d'autocorrecció, etc. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 237-246
4 documents
2.
246 p, 1.2 MB Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent d'Educació Superior
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008
3 documents
3.
246 p, 2.7 MB Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008
3 documents
4.
291 p, 1.5 MB Avaluació dels aprenentatges en el marc de l'EEES: una aproximació a la perspectiva dels estudiants / Chancel Valente, Gabriel ; Calsamiglia Madurga, Andrea ; Martínez García, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
Amb aquest Recull la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic vol anticipar-se a una nova situació dels estudiants amb l'aplicació del nou pla d'estudis projectat per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per atendre les seves necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius i professionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
25 p, 1.5 MB Las titulaciones en el EEES / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la Fundació Universitària Bages (FUB) i de la Facultat de Psicologia de la UAB. Maig de 2007.
2006  
2.
32 p, 1.1 MB Espai Europeu d'Educació Superior (EEES): què és i com ens afecta Bolonya? / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al Personal d'Administració i Serveis (PAS) de la UAB. Organitzat per la Unitat de Formació per al PAS de la UAB de Octubre a Desembre del 2007.
2007  
3.
32 p, 817.6 KB Qué són les competències? / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la UAB. Organitzat dins del Pla de Formació del professorat, per la Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior (IDES) de la UAB. Febrer de 2008.
2008  
4.
122 p, 1.4 MB The Internal quality assurance as an instrument for the integration and improving of higher education : analysis of best practices in the European Union and Latin America / Flores Mavil, Marco Antonio ; Carot Sierra, José Miguel, dir. ; Carrión García, Andrés, dir. ; Bacaria i Colom, Jordi, 1952- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
L'objectiu d'aquest treball és identificar els determinants que influeixen en la implementació i desenvolupament de sistemes d'assegurament de la qualitat en les institucions d'educació superior (IES) i comparar diferents regions amb canvis similars. [...]
The aim of this work is to identify the main factors which influence in the implementation and development of Quality Assurance Systems in higher education institutions (HEIs), and compare different regions with similar changes. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
5.
239 p, 1.1 MB Mentalidades de gobierno, subjetividad y conocimiento académico : nuevas formas de gobierno de la producción de conocimiento académico en la universidad pública española / Reyes Lara, Daniel ; Pujal i Llombart, Margot, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social
Este trabajo es acerca de los cambios en el Gobierno de la producción de conocimiento académico y su relación con los procesos de formación de subjetividades, que suponen la aplicación de las reformas universitarias en el sistema universitario español para la integración del Espacio Europeo de Educación Superior. [...]
This work is about the changes in the Government of academic knowledge production and its relation to the processes of formation of subjectivities, involving the application of university reforms in the Spanish university system for the integration of the European Higher Education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
6.
84 p, 962.1 KB Adaptació dels espais de la Biblioteca de Veterinària a les necessitats del nou Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Allué i Blanch, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Gómez Escofet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
Aquest projecte té com objectiu analitzar les necessitats espacials que existeixen a la Biblioteca de Veterinària davant l'adaptació als requeriments d'alumnes i professorat per portar a terme les noves metodologies docents en un entorn optimitzat per dur a terme les activitats docents i d'aprenentatge necessàries per portar a terme el seu projecte curricular i docent. [...]
2006
2 documents
7.
697 p, 4.1 MB L'Aprenentatge dels estudiants universitaris en el marc del Procés de Bolonya / Elias Andreu, Marina ; Masjuan, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
L'objectiu de la tesis és entreveure les variables que influeixen en les aproximacions a l'aprenentatge de los estudiants universitaris. El model d'anàlisis, basat en la teoria del comportament planificat, sustenta que influeixen les motivacions a l'estudi, les creences sobre el procés d'ensenyament- aprenentatge, la norma interioritzada (moral i social) i la percepció del conjunt d'oportunitats. [...]
This Doctoral thesis analysis the factors influencing the university student's learning processes. The analysis model, based on the planning behavioural theory, stress that motivations in relation to studies, beliefs about the learning process ant the interiorized social norm (on a moral and social level) and the perception of the whole set of opportunities, are the factors above mentioned. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
8.
117 p, 972.7 KB [Canvis de conducta en els estudiants durant l'època d'examens i adaptació a l'EEES] : [enquesta als estudiants de les facultats de Ciències i de Biociències] / Torras Galan, A. ; Martin Sabi, M. ; Montero Garrigós, M ; Moyano Girbau, D. ; Valero, Oliver ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Estadística
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 2009.
3 documents
9.
540 p, 1.9 MB Auditoría universitaria y calidad / Jiménez Tello, María del Pilar ; Martínez Quirante, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques)
La Universidad española tiene en estos momentos ante sí uno de los retos más apasionantes que jamás esta Institución se haya planteado. En primer lugar, la adaptación a los grandes cambios socioeconómicos ocurridos en las últimas décadas que interaccionan desarrollo económico y calidad universitaria. [...]
The Spanish University has in these moments one of the challenges more exciting that this Institution has never appeared. First, the adjustment to the big socioeconomic changes happened in the last decades that interconnect economic development and university quality. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
4 p, 207.0 KB Full d'experiències d'innovació docent en educació superior / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior , 2006-2009
12 documents

Articles 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
22 p, 276.3 KB Formació inicial del professorat d'Educació Primària i internacionalització a casa : disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d'Educació Primària-Docència Universitaria en Anglès (GEP-DUA) / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l’educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d'internacionalització a casa denominat «Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d’accés propi. [...]
El enfoque (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua) en la educación primaria exige profesionales formados para actuar como docentes en este tipo de contextos. Sensible a esta cuestión, la UAB puso en marcha en el 2012 un programa piloto de internacionalización en casa denominado «Grado de Educación Primaria–Docencia en Inglés» (GEP-DUI), en el cual un 65-80% de los créditos se cursa en inglés y que cuenta con un sistema de acceso propio. [...]
Pour mettre en œuvre une approche EMILE (Enseignement de matières par l’intégration d’une langue étrangère) dans l’enseignement primaire, les professionnels doivent être formés au préalable pour pouvoir enseigner dans ce type de contextes. [...]
The CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach in primary education calls for professionals trained to perform as teachers in contexts of this sort. Recognizing the importance of this issue, the UAB launched a pilot programme on internationalization at home in 2012. [...]

2016 - 10.1344/TE2017.52.2
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 11-32  
2.
17 p, 221.1 KB Internacionalització en el Grau d'Educació Primària - docència universitària en anglès : mirades crítiques dels estudiants i del professorat / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)
L’inici de l’itinerari «Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA) dins del context català va ser una decisió valenta de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, i la seva entrada en funcionament, un èxit —avalat, entre d’altres indicadors, per la bona acceptació dels estudiants. [...]
Comienzo del itinerario «Grado de Educación Primaria – Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI) en el contexto catalán fue una decisión valiente de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, y su entrada en funcionamiento, un éxito —avalado, entre otros indicadores, por la buena aceptación de los estudiantes. [...]
Dans le contexte catalan, le "Grade d’Enseignement primaire – Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA) est le fruit d’une décision courageuse de la faculté des sciences de l’éducation de l’UAB et son lancement a été un succès à en juger, notamment, d’après le bon accueil reçu auprès des étudiants. [...]
The courageous decision of the UAB’s Faculty of Education to launch the Bachelor’s Degree in Primary Education – University Teaching in English (GEP-DUA) in the Catalan context has proved a success when we consider such indicators as how well it has been received by students. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.3
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 33-49  
3.
23 p, 250.4 KB El procés de Bolonya : l’hora de la veritat (o de la implantació generalitzada) / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia i Anàlisi de les Organitzacions)
Barcelona : Associació Catalana de Sociologia, 2011
Societat catalana, 2011, p. 271-293  
4.
1 p, 64.7 KB Equitat i autonomia a la universitat / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 1973 (10 maig 2016) , p. 29  
5.
22 p, 484.3 KB Riesgos de fracaso en el proceso de implantación del espacio europeo de educación superior : la experiencia de una universidad catalana / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
El objetivo de este artículo es presentar algunos resultados relevantes de la investigación sobre el proceso de incorporación al Espacio Europeo de Educación Superior de una de las universidades catalanas que participa en el proyecto piloto, particularmente en lo que atañe a la implementación del nuevo sistema de créditos (ECTS). [...]
The aim of this article is to present some relevant results of the research about the process of incorporation to the European Space for Higher Education of one of the Catalan universities that takes part in the lead scheme, particularly in what concerns the implementation of the new system of credits: the European Credit Transfer System (ECTS). [...]

2009
Revista de la educación superior, Vol. 38 Núm. 149 (Enero-Marzo 2009) , p. 73-94  
6.
16 p, 330.7 KB Querían recursos humanos y llegaron ciudadanos : reflexiones sobre el proceso de construcción del espacio europeo de educación. / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
El título de este texto sintetiza las inevitables tensiones que se producen y se continuarán produciendo entre las iniciativas para la creación del Espacio Europeo de Educación, que se focalizan en lo económico y evitan explicitar lo político en su planteamiento, y las aspiraciones de unos “ciudadanos europeos” que tienen una identidad cultural, defienden unos derechos adquiridos y tienen unos comportamientos respecto a la educación que, al menos hasta hoy, supera con mucho una pretendida racionalidad económica. [...]
The title of this paper summarizes clear tensions produced and being produced by iniciatives to create the European Education Space, focused on the economic nature of education and preventing dealing with political aspects, together with the expectations of some “European citizens” who do have cultural identity and who defend rights obtained on education which at least until today exceed the so called economic rationality. [...]

2004
Revista de la educación superior, Vol. 33 Núm. 130 (Abril - Junio 2004) , p. 115-130  
7.
20 p, 126.7 KB Incorporación de España al espacio europeo de educación superior : el caso de una universidad catalana / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
En este artículo se analizan dos procesos relativos a la incorporación de España al Espacio Europeo de Educación Superior, a través de la participación voluntaria de algunas titulaciones en una prueba piloto. [...]
2009
Calidad en la educación, Núm. 31 (Diciembre 2009) , p. 124-142  
8.
17 p, 103.7 KB Evaluando los ECTS en la sociología de la educación de los currículums de magisterio / Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sala, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Garcia Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fernández Mostaza, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
En este artículo presentamos una experiencia docente con estudiantes de magisterio en asignaturas del área de sociología, en las que se ha introducido una innovación ligada a la implementación de los ECTS. [...]
In this article we present a teaching experience with primary teacher training students in courses within the area of sociology, in which an innovation as regards the implementation of ECTS was introduced. [...]

2006
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 20 Núm. 3 (2006) , p. 183-199  
9.
28 p, 343.2 KB La recontextualización de las políticas de incorporación al Espacio Europeo de Educación Superior : un estudio de caso / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Los datos que se utilizan en este artículo proceden de una investigación sobre el Proceso de Bolonia llevada a cabo en diez titulaciones de una sola universidad; seis de ellas forman parte del proyecto piloto para incorporar los European Credit Transfer System (ECTS). [...]
Data used in this paper proceeds from one piece of research carried out in ten degrees of a single university; six of them are integrated into an experimental plan to incorporate the European Credit Transfer System (ECTS). [...]

2010 - 10.4438/1988-592X-0034-8082-RE
Revista de educación (Madrid), Núm. 351 (2010) , p. 283-310  
10.
16 p, 451.1 KB University access and after : explaining the social composition of degree programmes and the contrasting expectations of students / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elías Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
University expansion in higher education has been hierarchically differentiated. There is some concentration of certain social profiles in some degrees of study, so social composition between degrees can vary considerably. [...]
2013 - 10.1007/s10734-013-9670-4
Higher education, Vol. 67, Num. 5 (2013) , p. 637-654  

Articles : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 7 registres trobats  
1.
18 p, 598.9 KB El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna’s reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias,. Barcelona, Catalunya, : 2010  
2.
29 p, 873.0 KB Del Campus Virtual (CV) a l'EEES sent més emprenedors / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Conferència dirigida al professorat de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Febrer de 2007.
2007
Jornada de Innovació Docent de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2007  
3.
7 p, 38.8 KB Adaptación de asignaturas virtuales mediante la plataforma moodle. Una experiencia en la docencia en enfermería / Tomás Sábado, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria Gimbernat)
La incorporación de las Tecnologías de la Información y la Comunicación a la metodología docente universitaria ha supuesto cambios sustanciales en el entorno educativo, permitiendo el diseño de nuevos recursos y flexibilizando la relación profesor-alumno. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
4.
7 p, 57.4 KB Propuesta de una metodología docente para aprender diseño gráfico en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior / Entenza Rodríguez, Ana I. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez Bouza, José Manuel ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) ; Balbuena Palacios, Leonor
La asignatura de Diseño y Comunicación Gráfica, correspondiente a la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB, se imparte desde el curso 2004-2005 en el marco del EEES con créditos ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
5.
2 p, 17.2 KB Aula Informática de la Biblioteca de Medicina de la UAB. ¿Aula informática o punto de consulta multifunción? / Carles i Pomar, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Castellano, Ana ; Guerrero, Fernando ; Federación Española de Sociedades de Archivística, Biblioteconomía y Documentación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Con el Espacio Europeo de Educación Superior las bibliotecas adquieren un nuevo papel y una nueva función, a la vez que contribuyen y participan del entorno educativo. Para ello la Biblioteca de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona ha transformado su antigua Mediateca. [...]
2007
Jornadas Españolas de Documentación. Santiago de Compostel·la, Galícia, 10es : 2007  
6.
1 p, 59.6 KB La biblioteca de Medicina de la UAB ante el reto del EEES / Carles i Pomar, Àngels (Universidad Autónoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
La Biblioteca de Medicina de la UAB está formada por cinco bibliotecas , las de las UnidadesDocentes del Hospital del Mar, del Hospital de Sant Pau, del Hospital Germans Trias i Pujol, la Biblioteca Universitaria de Medicina y Enfermería del Valle de Hebrón, y la Biblioteca de Bellaterra. [...]
2005
Jornadas Nacionales de Información y Documentación en Ciencias de la Salud. Terrassa, Catalunya, 11es : 2005  
7.
10 p, 36.7 KB La Biblioteca de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona davant del repte de l'Espai Europeu d'Educació Superior / Carles i Pomar, Àngels (Universidad Autónoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
La Biblioteca de Medicina de la UAB está formada por cinco bibliotecas , las de las Unidades Docentes del Hospital del Mar, del Hospital de Sant Pau, del Hospital Germans Trias i Pujol, la Biblioteca Universitaria de Medicina y Enfermería de Valle Hebrón, y la Biblioteca de Bellaterra. [...]
2005
Jornadas Nacionales de Información y Documentación en Ciencias de la Salud. Terrassa, Catalunya, 11es : 2005  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.