Resultados globales: 25 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 25 registros
Documentos de investigación Encontrados 25 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
61 p, 2.4 MB La representación de los afroamericanos en la ficción televisiva policíaca en Estados Unidos : estudio de caso de 'Mentes criminales'. / Sans Ballester, Arnau ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunitat afroamericana ha estat subjecta històricament a estereotips negatius als mitjans de comunicació i la ficció nordamericana. En aquest treball de recerca ens interroguem sobre la representació dels afroamericans en les sèries policíaques nordamericanes a partir de l’estudi de cas de la sèrie “Criminal Minds”. [...]
La comunidad afroamericana ha sido sujeta históricamente a estereotipos negativos en los medios de comunicación y la ficción norteamericana. En este trabajo de investigación nos preguntamos acerca de la representación de los afroamericanos en las series policíacas norteamericanas a partir del estudio de caso de la serie "Criminal Minds". [...]
The African-American community has historically been subjected to negative stereotypes in the American media and fiction. In this research paper we interviewed the representation of African Americans in the North American police series from the case study of the Criminal Minds series. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
55 p, 1.7 MB Estudio de los personajes LGBTI en la ficción seriada norteamericana : el caso de Sense8 / Padilla Espinosa, Oscar ; Garcia Muñoz, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca s'enfoca en l'anàlisi dels personatges LGBTI de la ficció nord-americana Sense8. Entre els objectius principals destaca la identificació dels estereotips sexuals no convencionals en el context de la ficció seriada. [...]
La investigación se centra en el análisis de los personajes LGBTI de la ficción norteamericana Sense8. Entre los objetivos principales destaca la identificación de los estereotipos sexuales no convencionales en el contexto de la ficción seriada. [...]
The research focuses on the analysis of the LGBTI characters of the American fiction Sense8. Among the main objectives highlights the identification of unconventional sexual stereotypes in the context of serial fiction. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
118 p, 9.6 MB Anàlisi de l'evolució publicitària de la marca de desodorants, gels i fragàncies AXE des d'una perspectiva de gènere / Martínez Agustí, Sara ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en una anàlisi de les campanyes publicitàries d’AXE des d’una perspectiva de gènere, des de la seva creació el 1983 fins a dia d’avui. L’estudi dels anuncis permetrà veure si el contingut d’aquests va lligat al present que la societat experimenta en cada moment de la història. [...]
Este trabajo consiste en un análisis de las campañas publicitarias de la marca AXE desde una perspectiva de género, desde su creación el 1983 hasta día de hoy. Su estudio permitirá observar si el contenido de estos guarda relación con el presente que la sociedad experimenta en cada momento de la historia. [...]
This project consists of an analysis about the advertising of AXE’s brand from a gender perspective, since its creation in 1983 until nowadays. This research will allow us to discover if the content is related with society’s present and with every important moment of history. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
71 p, 5.6 MB Els estereotips de la dona a la premsa rosa durant el segon franquisme : anàlisi de la revista Pronto / Jaumira Nesplé, Marta ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere han existit sempre, però van ser molt més reforçats durant l'època franquista, sobretot el paper que havien de dur a terme les dones. Aquests models, a part de ser difosos pel règim, també eren transmesos per les revistes femenines i la premsa del cor. [...]
Los estereotipos de género han existido siempre, pero fueron mucho más reforzados durante la época franquista, sobre todo el papel que tenían que llevar a cabo las mujeres. Estos modelos, aparte de ser difundidos por el régimen, también eran transmitidos por las revistas femeninas y la prensa del corazón. [...]
Gender stereotypes have always existed, but they were much more reinforced during Franco's period, especially the role women should play. These models, apart from being disseminated by the regime, were also transmitted by female magazines and the gossip magazines. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
79 p, 2.5 MB Rompiendo las barreras del género / Hernández Aguiar, Suam Naylet ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Trencant les barreres del gènere' pretén qüestionar el sistema binari del gènere. El contingut de la recerca està presentat en una escaleta audiovisual perquè el lector pugui imaginar com seria el documental si ho veiés en televisió. [...]
'Rompiendo las barreras del género' pretende cuestionar el sistema binario del género. El contenido de la investigación está presentado en una escaleta audiovisual para que el lector pueda imaginar cómo sería el documental si lo viese en televisión. [...]
'Breaking gender barriers' seeks to challenge binary gender. The content of the research is presented in an audiovisual script so that the reader can imagine what the documentary would be like if he saw it on television. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
6.
76 p, 3.1 MB La evolución del deporte femenino en la prensa escrita deportiva / Aguilar Tuset, Mònica ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, l'esport femení ha progressat i evolucionat de forma notable dins la societat. Tot i així, la seva presència en els mitjans de comunicació i, concretament, a la premsa escrita esportiva ha estat molt inferior a la dels homes. [...]
En los últimos años, el deporte femenino ha progresado y evolucionado de manera notable dentro de la sociedad. A pesar de ello, su presencia en los medios de comunicación y, concretamente, en la prensa escrita deportiva ha sido muy inferior a la de los hombres. [...]
In recent years, women's sport has progressed and evolved in a remarkable way within society. In spite of this, his presence in the media and, in particular, in the written sports press has been much lower than that of men. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
63 p, 1.2 MB Representación de los roles de masculinidad en los protagonistas masculinos de How I met your mother / Agharbi El Harchaoui, Sara ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi analitza els rols de masculinitat que representen els personatges masculins protagonistes de la sitcom americana How I met your mother. L'objectiu de l'anàlisi es demostrar que no solament existeix una masculinitat, per a això s'ha creat una taula de variables amb la que s'ha analitzat a cadascun dels personatges i la relació que tenen entre ells quan interactuen.
El siguiente estudio analiza los roles de masculinidad que representan los personajes masculinos protagonistas de la sitcom americana How I met your mother. El objetivo del análisis es demostrar que no solo existe una masculinidad, para ello se ha creado una tabla de variables con los que se ha analizado a cada uno de los personajes y la relación que tienen entre ellos cuando interactúan.
The following study analyses the roles of masculinity that represent the masculine characters protagonists of the American sitcom How I met your mother. The aim of the analysis is to show that more than one masculinity exists. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
128 p, 2.4 MB Análisis de la evolución audiovisual del personaje Peter Pan y su influencia en los espectadores / Vilá Torrens, Cristina ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en la realització d'una anàlisi audiovisual del personatge Peter Pan, de la pel·lícula d'animació (1953) i de la pel·lícula de personatges reals (2003), ambdues basades en la història original creada per J. [...]
El siguiente trabajo consiste en la realización de un análisis audiovisual del personaje Peter Pan, de la película de animación (1953) y de la película de personajes reales (2003), ambas basadas en la historia original creada por J. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
49 p, 429.1 KB La dona animada : anàlisi de la representació dels personatges femenins en els dibuixos animats infantils / Piqué Martínez-Quintanilla, Marina ; Serrano Bazaga, Laura ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte conjunt en forma d'assaig visual busca reflexionar sobre el tractament que es fa de les qüestions de gènere en els dibuixos animats infantils. Recolzant-nos en la força del llenguatge visual, volem realitzar aquest treball de reflexió i investigació, de manera que el resultat final esdevingui un banc de proves sobre la situació actual dels estereotips de gènere vinculats a la TV dirigida a infants.
Este proyecto conjunto en forma de ensayo visual busca reflexionar sobre el tratamiento que se le da a las cuestiones de género en los dibujos animados infantiles. Apoyándonos en la poténcia del lenguaje visual, queremos realizar este trabajo de reflexión e investigación, de manera que el resultado final se convierta en un banco de pruebas sobre la situación actual de los estereotipos de género vinculados a la TV dirigida a los más pequeños.
The present project is a visual essay that inteds to shed light on the treatment of the gender issues on the cartoon, specifically about the representation of woman characters. Taking the visual language as our main power, we developed this research work with the intention to collect a wide range of proofs which reflects the current situation of gender stereotypes on TV contents for children.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
195 p, 2.7 MB Cánones de belleza en la publicidad de moda  / Recordà Fouces, Júlia  ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza els cànons de bellesa en la publicitat de moda i els canvis que s'han produït al llarg de la història, donant major importància als canvis que s'estan produint en l'actualitat. [...]
El presente trabajo analiza los cánones de belleza en la publicidad de moda y los cambios que se han producido a lo largo de la historia, dando mayor importancia a los cambios que se están produciendo en la actualidad. [...]
The present work analyzes the canons of beauty in fashion advertising and the changes that have taken place throughout history, giving greater importance to the changes that are taking place nowadays. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 25 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.