Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 3 records found
Articles 1 records found  
1.
7 p, 73.2 KB La utilització d'internet per part de Barack Obama transforma la comunicació política / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'article centra el seu objecte en les innovacions introduïdes per la campanya de Barack Obama en la utilització d'internet per comunicar-se amb els electors, aconseguir recursos econòmics i mobilitzar els seus seguidors. [...]
The article describes the innovations introduced by Barak Obama's campaign in how to use the internet as a tool to communicate with electors, in fundraising and in mobilising his supporters. It also describes how the new President is using the web as a government tool. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 35-41  

Research literature 3 records found  
1.
104 p, 1.8 MB Les eleccions del 14-F : anàlisi qualitativa i quantitativa del contingut publicat a Twitter i Instagram pel PP i CUP / Portet i Pampín, Quim-Andreu ; Pires de Sa , Fernanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les eleccions del 14-F van ser uns comicis sense precedents pel que fa a l'adaptació de les estratègies electorals a les xarxes socials pel context que travessava Catalunya. Amb una anàlisi qualitativa i una quantitativa, aquest TFG ha buscat endinsar-se en la comunicació política a les plataformes digitals. [...]
Las elecciones del 14-F fueron unos comicios sin precedentes por la adptación de las estrategias electorales en las redes sociales por el contexto que atravesaba Catalunya. Con un análisis cualitativo i quantitativo, este TFG ha buscado adentrarse en la comunicación en las plataformas digitales. [...]
The 14-F election was unprecedented in terms of adapting electoral strategies to social networks due to the context Catalunya was going through. By means of qualitative and quantitative analysis, this TFG has sought to delve into the political communication field on digital platforms. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
18 p, 540.4 KB El voto exterior español : las motivaciones políticas tras la reforma de 2011 / Sangrà Herrero, Anna ; Østergaard-Nielsen, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Treball aplicat. La reforma de la LOREG en 2011 restringe el derecho al voto exterior. ¿Cuáles fueron las motivaciones políticas tras esa decisión? A través de la academia se plantean tres hipótesis que den justificación a la reforma: las garantías democráticas, el interés hacia la diáspora y la estrategia electoral por parte de los dos grandes partidos políticos españoles. [...]
La reforma de la LOREG al 2011 restringeix el dret al vot exterior. Quines van ser les motivacions polítiques darrera d'aquesta decisió? A través de l'acadèmia es plantegen tres hipòtesis que donin justificació a la reforma: les garanties democràtiques, l'interès cap a la diàspora i l'estratègia electoral per part dels dos grans partits polítics espanyols. [...]

2015
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
2 documents
3.
60 p, 1.9 MB Propaganda política y publicidad comercial: Análisis comparativo / Agustín Valdés, Javier de ; Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El diàleg mediàtic entre les formacions polítiques i els votants es basa en la dinàmica d'acció-reacció. Parlar d'"actualitat política" és sinònim de seguir el ritme a les estratègies partidistes de les diferents formacions i la successió de declaracions creuades dels seus integrants. [...]
El diálogo mediático entre las formaciones políticas y los votantes se basa en la dinámica de acción-reacción. Hablar de "actualidad política" es sinónimo de seguir el ritmo a las estrategias partidistas de las distintas formaciones y la sucesión de declaraciones cruzadas de sus integrantes. [...]
The media dialogue between political parties and voters is based on the dynamics of action-reaction. Talk about "current affairs" is synonymous to keep up to partisan strategies of different formations and succession of its members crossed statements. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.