Resultats globals: 2 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17.6 KB Las estrategias comunicativas de las mujeres y hombres empleados/as iranies / Khosravi Jafari, Marjan
Este trabajo se ha diseñado con el objetivo de averiguar las estrategias comunicativas de las mujeres y los hombres en las organizaciones, las estrategias que pueden ser nada mas y nada menos que la llave del éxito de la mujer en el ambiente laboral.
2002 - 10.5565/rev/athenead/v1n2.61
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 2 (2002) p. 132-136  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
150 p, 4.0 MB El fenomen Salvados : Per què lidera els programes d'investigació? / Martínez Mate, Inés ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un TFG que té com a objectiu principal esbrinar per què Salvados és el programa de recerca capdavanter en la televisió espanyola. Es compara a Salvados amb els altres dos programes que compten amb més audiència: Equipo de Investigación i Comando Actualidad. [...]
Se trata de un TFG que tiene como objetivo principal averiguar por qué Salvados es el programa de investigación líder en la televisión española. Se compara a Salvados con los otros dos programas que cuentan con más audiencia: Equipo de Investigación y Comando Actualidad. [...]
This is a research project whose main objective is to find out why "Salvados" is the leading research program on Spanish television. To that end, we compare this program with the other two programs that have more audience: "Equipo de Investigación" and "Comando Actualidad". [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.