1.
|
3.2 MB |
U-space estructura del espacio aéreo
/
Larred Blanco, Paula ;
Muñoz Gamarra, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La següent tesi se centra en l'estructuració de l'espai aeri de baix nivell per a la integració segura de sistemes aeris no tripulats (drons) en zones urbanes. L'objectiu és definir estructures d'espai aeri per a dos barris, Ciutat Vella i Eixample, i determinar la densitat de trànsit òptima utilitzant el servei de Resolució de Conflictes Estratègics del U-Space. [...] La siguiente tesis se centra en la estructuración del espacio aéreo de bajo nivel para la integración segura de sistemas aéreos no tripulados (drones) en zonas urbanas. El objetivo es definir estructuras de espacio aéreo para dos barrios, Ciutat Vella y Eixample, y determinar la densidad de tráfico óptima utilizando el servicio de Resolución de Conflictos Estratégicos de U-Space. [...] The follow thesis focuses on structuring low-level airspace for the safe integration of unmanned aerial systems (drones) in urban areas. The objective is to define airspace structures for two neighborhoods, Ciutat Vella and Eixample, and determine the optimal traffic density using the Strategy Conflict Resolution service of U-Space. [...]
2022 Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
|
|
2.
|
|
3.
|
273 p, 73.2 MB |
Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove
/
Remolins Canillo, Berta ;
Ubach Mases, Laura ;
Vila Vilà, Vinyet ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...] Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...] Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
290 p, 81.6 MB |
Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local
/
Lumbreras Solano, María ;
Muñoz Rodríguez, Paula ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...] El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...] The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
144 p, 2.5 MB |
Impuls de Whims Jewels al lideratge del sector
/
López Obis, Irene ;
Murcia Sadurní, Neus ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén posicionar la marca de joies Whims Jewels al lideratge del sector de la joieria online. Per aconseguir-ho s'ha dut a terme un pla de comunicació en el qual s'ha estudiat l'evolució de les joies, s'ha elaborat una anàlisi del mercat joier i de la competència, així com un estudi en profunditat de la marca per conèixer els punts diferencials i elaborar una estratègia. Este proyecto pretende posicionar la marca de joyas Whims Jewels al liderazgo del sector de la joyería online. Para conseguirlo se ha llevado a cabo un plan de comunicación en el cual se ha estudiado la evolución de las joyas, se ha elaborado un análisis del mercado joyero y de la competencia, sí como un estudio en profundidad de la marca para conocer los puntos diferenciales y laborar una estrategia. The objective of the project is to position the jewellery brand, Whims Jewels, to be sector leaders in the online jewellery industry. to meet the objective a marketing communications plan has been developed. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
133 p, 2.9 MB |
Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024
/
Dilmé Collell, Júlia ;
Trull Cabas, Sandra ;
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...] Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...] This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
197 p, 16.4 MB |
Estratègia de rellançament de la revista Super Pop
/
Banyuls Garcia, Alícia ;
Bataller i Quiñones, Aina ;
Silvestre Anglada, Carla ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. [...] El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. [...] This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
156 p, 58.9 MB |
Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca
/
Jiménez Isach, Mariela ;
Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...] Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...] My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
112 p, 52.3 MB |
Plan de redes sociales para la bodega Castelo de Pedregosa
/
Sanz Díez, Carla ;
Pérez Creus, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball fi de grau consisteix a dur a terme un pla de xarxes socials per les caves Castelo de Pedregosa, ubicada a Sant Sadurní d'Anoia. El pla està centrat en Instagram i l'objectiu principal és generar més engagement amb els usuaris. [...] Este trabajo fin de grado consiste a llevar a cabo un plan de redes sociales por la bodega Castelo de Pedregosa, ubicada en Sant Sadurní d'Anoia. El plan está centrado en Instagram y el objetivo principal es generar más engagement con los usuarios. [...] This final degree project consists of carrying out a social media plan for the Castelo de Pedregosa winery, located in Sant Sadurní d'Anoia. The plan is focused on Instagram and the main objective is to generate more engagement with users. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
10.
|
168 p, 79.6 MB |
Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte
/
Masip Domingo, Maria ;
Torrico Fernández Valera, Alejandro ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...] La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...] The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|