Resultats globals: 11 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
38 p, 421.2 KB L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)
2009
Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
138 p, 1.1 MB L'Educació postobligatòria a Catalunya : eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges) ; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Catalunya) ; Catalunya. Departament d'Educació
El sistema educatiu català (i també l'espanyol) presenta un nombre de joves que acaben l'ensenyament secundari obligatori (ESO) sense graduació, així com també un desinterès de bona part d'aquest jovent a continuar formant-se posteriorment. [...]
Barcelona : Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2010 (Informes d'avaluació ; 15)  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
64 p, 6.3 MB Com es viu una guerra civil? Què sabia i què ha après l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova sobre la segona República española i la Guerra Civil / Picas Rodoreda, Núria ; Oller i Freixa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball és fruit de la investigació realitzada en l'aula de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova, un centre d'educació secundària ubicat al districte de Nou Barris. La recerca posa el focus en l'anàlisi de l'evolució de l'aprenentatge de la classe abans i després de la realització d'una unitat didàctica sobre la Segona República Espanyola i la Guerra Civil. [...]
2019  
2.
50 p, 1.6 MB The role L1 has in student-student interaction in EFL classes / Currubí Armengol, Gemma ; Dooly, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research paper explores the L1 interactions of eleven Catalan students, aged between 15 and 16 years, engaged in pair or small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data were gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively carried out six different activities, such as a collaborative writing. [...]
Aquest document de recerca explora les interaccions en L1 d'onze estudiants catalans, d'entre 15 i 16 anys, que treballen en parella o en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut públic de secundària de l'àrea metropolitana de Barcelona i els participants van dur a terme, col·lectivament, sis tasques diferents, com per exemple una redacció en grup. [...]

2019  
3.
41 p, 3.5 MB Fostering students' learning process through student-generated assessment tools / Ortí López, Isabel ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Teachers have always had the task to evaluate students' learning process and the performance of their assignment or final product. The use of evaluation instruments, in the case of this dissertation study an analytic rubric, not only serves to give a score but also to give feedback to students and a chance for them to improve. [...]
Els professors sempre han tingut la tasca d'avaluar el procés d'aprenentatge dels estudiants i la realització de la seva tasca o producte final. L'ús d'instruments d'avaluació, en el cas d'aquesta tesi una rúbrica analítica, no serveix només per puntuar, sinó també per donar un feedback als estudiants i una oportunitat per ells de millorar. [...]

2019  
4.
44 p, 1.5 MB On-task and off-task behaviour during small-group work : A study with Compulsory Secondary Education students / González García, Sara ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims to find, on the one hand, those aspects that lead students to on-task behaviour and, on the other hand, what are the sources that cause learners to be off-task. This is a long-standing issue in educational research and this thesis presents both a review of the major works that have been carried out in the last decades as well as the results of a field study carried out during student placement. [...]
Este trabajo tiene por objetivo encontrar, por una parte, aquellos aspectos que llevan a los estudiantes a permanecer concentrados en sus faenas y, por otra parte, cuáles son las causas que les llevan a distraerse de estas. [...]

2019  
5.
146 p, 40.8 MB Què ha passat aquí?. Aprenentatges significatius a la SD "Les nostres llengües" / Valdivia Font, Miquel ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball hem valorat la potencialitat significativa de la seqüència didàctica (SD) Les nostres llengües, que fou experimentada amb un grup de 1r d'ESO de l'Institut La Pineda de Badalona. [...]
2019  
6.
247 p, 2.1 MB Convergencia entre la identidad docente y la de alumno como medio de atención a la diversidad: una propuesta de análisis e intervención / Morodo Horrillo, Andy, autor. ; Monereo i Font, Carles, 1957- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Cada estudiante afronta el proceso de aprendizaje de manera diferente en función de su identidad de alumno, entendida como el conjunto de voces o posiciones que el alumno pone en marcha en el contexto escolar, y que determinan cómo uno aprende. [...]
Each student faces learning in a different way depending on his or her learner identity, understood as the set of voices or positions that the student activates in the school context, and which determine how each of them learns. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
229 p, 2.2 MB La competència d'indagació i la seva avaluació en els estudiants de batxillerat / Ferrés i Gurt, Concepció, autor. ; Marbà Tallada, Anna supervisor acadèmic. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Aquesta tesi analitza les dificultats dels estudiants quan realitzen activitats d'indagació científica. L'àmbit de la recerca està situat en la indagació com a contingut i s'emmarca en la perspectiva que considera la competència d'indagació com a essencial per aconseguir la competència científica. [...]
Esta tesis analiza las dificultades de los estudiantes cuando realizan actividades de indagación científica. El ámbito de la investigación está situado en la indagación como contenido y se enmarca en la perspectiva que considera la competencia de indagación como esencial para conseguir la competencia científica. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
8.
293 p, 9.6 MB La Aptitud musical y numérica durante la adolescencia : aplicación del test de Seashore y el factor -N- del Bat-7 a un estudio comparativo / Vert Alcover, Carles, autor. ; Serrano Pau, Carrasumada, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Realizamos un trabajo de campo con 200 alumnos de 1º, 2º, 3º y 4º de Educación Secundaria, y les aplicamos dos pruebas: el Test de aptitud musical de Seashore, y el Test de aptitud numérica del BAT-7; una vez analizados los resultados observamos que existe una relación intrínseca entre el nivel de aptitud musical y numérica de los participantes; respecto al género, no se observan diferencias estadísticamente significativas entre los participantes masculinos y femeninos, y que el nivel educativo ejerce una influencia positiva en la discriminación de las variables que miden la aptitud musical y numérica.
We performed a fieldwork with 200 students of 1st, 2nd, 3rd and 4th of Secondary Education, and we applied two tests: the Seashore Musical Aptitude Test, and the BAT-7 Numerical Aptitude Test; once the results were analyzed we observed that there is an intrinsic relationship between the level of musical and numerical aptitude of the participants; with respect to gender, there are no statistically significant differences between male and female participants, and that the educational level exerts a positive influence on the discrimination of variables that measure musical and numerical aptitude.

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
265 p, 514.5 KB Las Percepciones de profesores y alumnos de ESO sobre la intervención en el comportamiento disruptivo: un estudio comparativo de los IES y escuelas de enseñanza secundaria de la comarca del Bages / Badia Martín, M. del Mar ; Gotzens Busquets, Concepció, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
La presente investigación pretende reflejar algo en lo que hasta ahora ha sido más objeto de elucubración que de estudio científico. Los datos aquí reflejados se refieren a juicios subjetivos de alumnos y profesores de secundaria obligatoria, sobre cómo perciben ellos la aplicación de estrategias para frenar los comportamientos disruptivos en el aula. [...]
The present investigation tries to reflect something in which until now it has been more object of lucubration than of scientific study. The data reflected here talk about in subjective opinions of students and professors of secondary obligatory school, on how they perceive they it application of strategies to restrain the disruptive behaviors in the classroom. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.