Resultats globals: 250 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 89 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 11 registres trobats
Publicacions periòdiques, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 15 registres trobats
Documents de recerca, 112 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 19 registres trobats
Articles 89 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 228.1 KB Tratamiento mediático de los resultados educativos en la prensa peruana / Turpo Gebera, Osbaldo (Universidad Nacional de San Agustín de Arequipa)
El tratamiento informativo de los resultados educativos desvela aspectos fundamentales de las políticas pedagógicas. Este estudio reconoce las representaciones mediáticas que la prensa peruana construye sobre las evaluaciones internacionales (PISA 2015; TERCE 2013) y nacionales (ECE 2016) desde las notas informativas de los principales diarios impresos en versión digital. [...]
El tractament informatiu dels resultats educatius revela aspectes fonamentals de les polítiques pedagògiques. Aquest estudi reconeix les representacions mediàtiques que la premsa peruana construeix sobre les avaluacions internacionals (PISA 2015 y TERCE 2013) i nacionals (ECE, 2016) des de les notes informatives dels principals diaris impresos en versió digital. [...]
The informative treatment of educational outcomes reveals fundamental aspects of educational policies. This study examines media representations of international (PISA 2015 and TERCE 2013 for Latin America) and national (ECE 2016 for Peru) assessments constructed by the Peruvian press through informative notes of digital versions of the main printed periodicals. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1101
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 457-474 (Temas de investigación)  
2.
26 p, 407.7 KB Lexical bundles in learner and expert academic writing / Navarro Gil, Noelia (Universidad Complutense de Madrid) ; Martínez Caro, Elena (Universidad Complutense de Madrid)
Lexical bundles (LBs) have been described as the 'building blocks of discourse'; in addition to being highly frequent in writing and reducing processing time for readers and writers, they also perform important functions in language. [...]
Els paquets lèxics (LBs) s'han descrit com a 'blocs de construcció del discurs'. A més de ser molt freqüents en l'escriptura, i de reduir el temps de processament per a lectors i escriptors, també exerceixen funcions importants en el llenguatge. [...]
Los paquetes léxicos (LBs) se describen como 'bloques de construcción del discurso'. Además de ser muy frecuentes en el habla y la escritura, y de reducir el tiempo de procesamiento para lectores y escritores, también desempeñan funciones importantes en el lenguaje. [...]
Les segments répétés (Lexical bundles, LBs) ont été décrits comme les « blocs de construction du discours » ; en plus d'être très fréquents à l'écrit et de réduire le temps procédural lors de la lecture et de l'écriture, ils remplissent également des fonctions importantes dans le langage. [...]

2019 - 10.5565/rev/jtl3.794
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 1 (february-march2019) , p. 65-90 (Articles)  
3.
20 p, 1.7 MB Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat / Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l'aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 163-182  
4.
8 p, 785.4 KB Caracterización de la primera generación de graduados en diseño de producto 2013-2017 : análisis de proyectos finales registrados en las Medallas ADI FAD / Ferran Masip, Guillem (Universitat Ramon Llull)
Esta investigación analiza todos los trabajos inscritos en el concurso Premios Delta Medalla ADI de las ediciones del 2014, 2016 y 2018. Nos hemos centrado en el análisis de contenidos siguiendo una serie de indicadores. [...]
This research analyzes all the works registered in the ADI Medal of de Delta Awards from ADIFAD contest of the editions of 2014, 2016 and 2018. We have focused on content analysis following a series of indicators. [...]
Aquesta recerca analitza tots els treballs inscrits en el concurs Premis Delta Medalla ADI de les edicions del 2014, 2016 i 2018. Ens hem centrat en l'anàlisi de continguts seguint una sèrie d'indicadors. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.122
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 45-52 (Ensayos)  
5.
38 p, 421.2 KB L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)
2009
Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42  
6.
18 p, 170.0 KB Wikipedia access and contribution : language choice in multilingual communities . A case study / Soler-Adillon, Joan (University of London. Department of Media Arts) ; Freixa, Pere (Universitat Pompeu Fabra)
This paper presents a study on language use in both accessing and contributing to Wikipedia in a context were users were expected to be able to read and write in at least three languages (Catalan, Spanish and English). [...]
Aquest article presenta un estudi sobre l'ús lingüístic en relació amb l'accés i la contribució a la Viquipèdia en un context on podem pressuposar que els usuaris poden accedir-hi en almenys tres llengües (català, espanyol i anglès). [...]
Este artículo presenta un estudio sobre el uso lingüístico en el acceso y la contribución a la Wikipedia en un contexto donde se puede presuponer que los usuarios pueden acceder a la misma en, al menos, tres idiomas (catalán, español e inglés). [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3109
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 63-80 (Articles)
2 documents
7.
1 p, 279.5 KB Submissions revolucionàries / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2341 (16 Maig 2017) , p. 48  
8.
18 p, 231.0 KB Sexismo y formación inicial del profesorado / Carretero Bermejo, Raúl (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Nolasco Hernández, Alberto (Universidad de Zaragoza)
Este trabajo, enmarcado dentro de un proyecto de investigación más amplio, tiene por objetivo fundamental conocer las creencias y las actitudes sexistas de los futuros docentes como responsables de la educación y como trasmisores ideológicos en el día de mañana. [...]
El present treball de recerca pretén conèixer les creences sexistes de la població d'estudiants de Magisteri, perquè les facultats d'educació són les que formen i treballen amb les persones responsables de l'educació i la formació dels nostres menors. [...]
This paper, which is framed within a broader research project, aims to determine the sexist beliefs and attitudes of future teachers as educators and ideological transmitters. More than 75% of the sample of student teachers analyzed exhibits sexist beliefs, thus suggesting that more than 75% of future teachers will transmit this sexist ideology in contrast to legislative proposals that pursue equality. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.903
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 293-310 (Temas de investigación)  
9.
17 p, 250.7 KB Relación entre el pensamiento crítico y el desempeño académico en alumnos de escuela preparatoria / Lucio García, Bianca (Centro de Estudios de Posgrado Lic. Benito Juárez García (Mèxic)) ; Vázquez Botello, Armando (Centro de Estudios de Posgrado Lic. Benito Juárez García (Mèxic))
A nivel internacional, la importancia de desarrollar el pensamiento crítico (PC) entre los alumnos desde la escuela debiera ser una tarea primordial para cada sistema educativo, y relacionarlo con el ejercicio académico, otra. [...]
A nivell internacional, la importància de desenvolupar el pensament crític (PC) en els alumnes desde l'escola hauria de ser una tasca primordial en cada sistema educatiu, i relacionar-lo amb l'exercici acadèmic, una altra. [...]
The development of critical thinking (CT) among students and its relationship with academic practice should be a primary goal of educational systems worldwide. This study aimed to determine the level of critical thinking among high school students and whether or not it is related to their academic achievement, as well as the most relevant characteristics of the analyzed sample. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.768
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 411-427 (Monográfico)  
10.
22 p, 516.4 KB Los estudiantes universitarios no tradicionales y el abandono de los estudios / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona)
En el presente artículo se propone una tipología de estudiantes universitarios no tradicionales a partir de la identificación de las características más relevantes en nuestro contexto y se analiza su impacto en el abandono de los estudios teniendo en cuenta el rendimiento académico. [...]
The present article proposes a typology of non-traditional students based on the most relevant findings in our context. Secondly, it is analysed the relationship between non-traditional students and dropout and the influence of the academic achievement in this relationship. [...]

2017 - 10.15581/004.32.27-48
Estudios sobre educación, Vol. 32 (2017) , p. 27-48  

Articles : 89 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
17 p, 500.7 KB Evolució del l'alumnat universitari i canvis en les estratègies de nou accés en els darrers anys a Catalunya / Torrents Vilà, Dani
2017
Congrés Català de Sociologia. Tarragona, Catalunya, : 2017  
2.
13 p, 1.3 MB The same job but different earnings. The women graduates' experience from Catalan universities / Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
2016
ISA Forum of Sociology. Viena, Austria, : 2016  
3.
19 p, 1.0 MB La autopercepción de las capacidades de los estudiantes según su origen social / Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
The paper presented here correspond an analysis of students' beliefs about their abilities in the educational environment. We get a sample of around 2. 000 students studying 4th ESO (last year of compulsory education in Spain) in 2013-14 in Barcelona. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015
2 documents
4.
14 p, 663.1 KB How graduates assess their studies. The influence of employment itinerary on the assessment of formation received and employability / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Navarro Cendejas, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
2012
Conferència Joves i Societats a Europa i a la Mediterrània. Catalunya, 6a: 2012  
5.
20 p, 702.3 KB Social class and study conditions in Catalonia / Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
2011
International Workshop at the University of Konstanz: The Bologna Process as a Challenge for the Students. Constança, Alemanya, : 2011  
6.
5 p, 232.4 KB L'impacte de la compaginació d'estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l'evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes / Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s'havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. [...]
2015
Congreso Internacional UNIVEST. Girona, Catalunya, : 2015  
7.
13 p, 95.5 KB La actitud del alumnado frente a la escuela / Valls, Ona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball
Históricamente muchos autores han tratado el tema de la actitud del alumnado frente a la escuela y las motivaciones instrumentales y expresivas de éstos. Estas aportaciones se han desarrollado tanto desde un punto de vista teórico donde encontramos autores como Bernstein (1977), Merton (1938), Fernández Enguita (1988), Subirats y Alegre (2006) o Tarabini (2012); como desde un punto de vista empírico con Alegre y Benito (2012), Barbeta y Termes (2014) o Feito (2003). [...]
The aim of this communication is to explore and analyse students' motivations in compulsory education and examine whether these motivations affect differentially their future expectations. The concrete objectives of this study are twofold: 1. [...]

2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  
8.
10 p, 674.9 KB Sincronització entre activitats d'aprenentatge i els recursos per a dur-les a terme / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Pérez Billinghusrt, Magaly I. (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria.) ; Velasco González, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Amb la introducció de les metodologies docents basades en el treball de l'alumne s'han hagut d'adaptar les guies docents de les assignatures. En les titulacions d'Enginyeria Informàtica i d'Enginyeria Tècnica Informàtica, han d'incloure els objectius, les competències, el temari i el sistema d'avaluació. [...]
With the introduction of educational methodologies focused on the students' work the educational guides of the subjects have had to be adapted. In the Computer Engineering and Technical Computer Engineering studies, they have to include the goals, the competences, the syllabus and the system of evaluation. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
9.
7 p, 42.2 KB La planificació docent en ECTS en forma d'agendes d'aprenentatge de l'alumne / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
En aquest treball s'ha desenvolupat una metodologia completa per a la generació de les agendes d'aprenentatge a partir dels plans docents de les assignatures. Per qüestions de complexitat, s'ha treballat només amb un tipus d'assignatures. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
10.
5 p, 31.4 KB Arxiu docent d'imatges radiològiques digitalitzadas (www.radiologico.org) / Martínez Noguera, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Docent de Sant Pau. Àrea de Radiologia i de Medicina Física. Departament de Medicina.) ; Andreu, Jordi ; Mallada, Albert
El "Arxiu Docent d'imatges radiològiques" és un projecte que sorgeix després de l'experiència de més de 25 anys d'ensenyament als alumnes de tercer i sisè de medicina. Es basa en una col·lecció de casos que es presenten en pantalla, amb la finalitat d'oferir a l'alumne un primer contacte amb imatges radiològiques digitalitzades i proporcionar un entrenament visual, ja sigui per a distingir les diferents tècniques radiològiques, com per a aprendre a identificar les troballes radiològiques més habituals. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Contribucions a jornades i congressos : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 3 registres trobats  
1.
Doblele : revista de lengua y literatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
[Bellaterra : Departamento de Filología Española de la Universidad Autónoma de Barcelona], 2015-
5 documents
2.
5 p, 8.4 MB Flecha roja / Estudiantes Marxistas-Leninistas
Barcelona : Estudiantes Marxistas-Leninistas, 1970-
8 documents
3.
12 p, 1.3 MB Boletín
Pamplona : Estudiantes de Filosofía y Letras, 196?-  

Llibres i col·leccions 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
15 p, 311.6 KB L'alfabetització informacional a la universitat / Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents)
L'Alfabetització Informacional (AI) es desenvolupa al llarg de tota la vida de les persones, inclosa l'etapa universitària. En aquet text es reflexiona sobre el nivell d'AI dels estudiants universitaris, els seus comportaments informacionals i les característiques del món digital que influeixen en aquestes conductes. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació (InCom- UAB), 2019
Com formar ciutadans crítics? : Alfabetització informacional i mediàtica, 2019, p. 91-105  
2.
138 p, 1.1 MB L'Educació postobligatòria a Catalunya : eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges) ; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Catalunya) ; Catalunya. Departament d'Educació
El sistema educatiu català (i també l'espanyol) presenta un nombre de joves que acaben l'ensenyament secundari obligatori (ESO) sense graduació, així com també un desinterès de bona part d'aquest jovent a continuar formant-se posteriorment. [...]
Barcelona : Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2010 (Informes d'avaluació ; 15)  
3.
97 p, 3.2 MB Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat / Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Fundació Jaume Bofill
Cada dia gaudim de més informació i proves d'avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d'aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 53) (Informes breus. Educació)  
4.
27 p, 1.2 MB El benestar als centres educatius a Catalunya : una anàlisi del projecte PISA-2009 des de la perspectiva dels estudiants i directors / Castejón, Alba ; Zancajo, Adrià ; Ferrer, Ferran
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2012 (Col·lecció Polítiques (Fundació Jaume Bofill) : 77)
El benestar a l'escola i en el professorat. L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2011, 2012, p. 103-129  
5.
10 p, 141.2 KB Reglament de funcionament intern del Consell d'Estudiants de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell d'Estudiants
2013  
6.
7 p, 58.7 KB Reglament del Consell d'Estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell d'Estudiants
2012  
7.
35 p, 1.6 MB L'efecte de la compaginació d'estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
8.
110 p, 529.6 KB Les Universitats catalanes, factor d'equitat i de mobilitat professional una anàlisi sobre les relacions entre l'estatus familiar, el bagatge acadèmic i la inserció professional l'any 2008 dels titulats l'any 2004 a les universitats catalanes / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona : Agència Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, 2010  
9.
110 p, 533.8 KB Catalan universities as a factor of equity and professional mobility an analysis of the relationship between family status, academic background and professional employment in 2008 of graduates who completed their studies at catalan universities in 2004 / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona : Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, 2010  
10.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documents

Llibres i col·leccions : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 112 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
348 p, 4.8 MB Un estudio descriptivo sobre la competencia intercultural de los estudiantes sinohablantes en el aula de español L2/LE / Chen, Tzu-Yiu, autor. ; Romero Ramos, Lupe, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Este estudio se enmarca en una línea de investigación empírica en la que se usan datos cuantitativos para describir y medir la competencia intercultural. Como el objetivo principal del estudio es la descripción de las características de la competencia intercultural de los estudiantes sinohablantes de español como L2/LE, se necesitaba un modelo de análisis que contemplara el análisis de las características de dicha competencia. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
108 p, 5.7 MB Enseñanza del chino como Lengua Heredada a estudiantes de origen chino en España / Huihui Lu Zhang, Julia ; Paoliello, Antonio, dir. ; Casas-Tost, Helena, coord. ; Fundació Universitat Autònoma de Barcelona
La tesina investiga cuál es la verdadera situación de los colegios de chino en España y cuáles son las verdaderas necesidades de los estudiantes de chino como Lengua Heredada. Para ello, hemos realizado: (1) una revisión bibliográfica; (2) entrevistas a estudiantes y docentes de chino como LH; (3) y unos cuestionarios para los estudiantes. [...]
The present thesis investigates what the real situation of the Chinese Heritage Language Schools in Spain is and what the real needs of the students are. To reach our objectives, we have opted by (1) a literacy review; (2) interviews for CHLL and teachers; (3) and questionnaires for CHLL. [...]
本文对西班牙的中文学校的真实教学情况及其教学法是否能满足华裔学生的学习 需求进行了研究。为此,本文以文献综述、问卷调查、以及访谈的形式进行了调 查。结果证实,西班牙的中文学校采取的教学法确实为传统教学法,部分学生也 表达了自己的不满。 最后,本文也提出了改进教学的相关建议。.

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Juliol 2020
Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  
3.
40 p, 1.3 MB English as a foreign language : vocabulary acquisition in very young learners / Arregui Crespo, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine how very young learners acquire a set of specific English vocabulary, and how much are they able to retain over a period of two months without any class exposure to it. [...]
El propósito de este estudio es examinar cómo un grupo de estudiantes de entre 5 y 6 años adquieren un conjunto de vocabulario específico en inglés y cuánto retienen durante un período de dos meses sin ninguna exposición al mismo. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és examinar com un grup d'estudiants de 5 i 6 anys adquireixen un conjunt de vocabulari específic en anglès i quant retenen durant un període de dos mesos sense cap exposició al mateix. [...]

2020
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
67 p, 1.4 MB UAB Parla / Calvet i Pey, Lluís ; Cara Ruiz, Miguel Angel de, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
En aquest document es pretén presentar el projecte de la creació de l'aplicació UAB Parla, una aplicació enfocada a millorar la comunicació entre estudiants i a digitalitzar moltes de les interaccions que tenen. [...]
2020
984 [984]
2 documents
5.
36 p, 1.2 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : perceptions of english student-teachers towards coteaching / Esgleyes Cadanet, Sandra ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This Master's dissertation aims to explore the views of student-teachers towards coteaching. Coteaching is an emergent teaching initiative widely used in the current educational system, as a way to promote collaborative work and more inclusive classrooms. [...]
Aquest treball té com a objectiu explorar la codocència des del punt de vista dels estudiants en pràctiques. La codocència és una iniciativa cada cop més utilitzada en el sistema educatiu actual com a eina per a promoure el treball cooperatiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  
6.
110 p, 4.2 MB Propuesta para el aprendizaje de chino con redes sociales / Zihui, Wang ; Vargas-Urpí, Mireia, dir. ; Casas-Tost, Helena, coord. ; Fundació Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca en Traducció del xinès al català/castellà (TXICC)
En el presente trabajo, basado en un análisis de tres redes sociales comúnmente utilizadas por internautas españoles, intentamos diseñar una propuesta del aprendizaje de chino personalizada para un grupo de estudiantes del primer curso de Grado en Estudios de Asia Oriental de la UAB. [...]
本文在对三个西班牙网民常用的社交媒体的分析下,针对巴塞罗那自治大学东亚研究系大一某班学生,量身定制了一套利用社交网络学习汉语的教学提案。问卷调查的结果显示,学生认为此类教学活动具有趣味性且有尝试的意愿。.
In this dissertation, based on an analysis of three social networks commonly used by Spanish netizens, we try to design a personalized Chinese learning proposal for a group of freshmen who major in East Asian Studies at the UAB. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  
7.
125 p, 4.3 MB El tratamiento de los estereotipos culturales en la clase de chino como lengua extranjera : una propuesta didáctica para nivel básico / Xin, Zhong ; Pascual Calvo, Xavier, dir. ; Casas-Tost, Helena, coord. ; Fundació Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca en Traducció del xinès al català/castellà (TXICC) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aunque se pone cada vez más énfasis en el desarrollo de la competencia intercultural, en la implementación real de las actividades docentes del chino como lengua extranjera, se pueden observar ciertas actividades que pretenden ayudar a los alumnos a desarrollar su competencia intercultural, pero son ineficaces e incluso hay algunos casos problemáticos en los que el profesorado provoca e incentiva los estereotipos. [...]
近年来,教育家们愈发注重跨文化能力,但在实际的对外汉语教学实践中,我们却看到一些意在提升学生该能力,实则无效的教学活动,更有教师激起、鼓励文化刻板印象的问题状况。本文旨在提出更适合中文初学者的跨文化教学策略,以及针对加泰罗尼亚的学习者们特有的刻板印象,提出处理方案。.
In recent years, educators have paid more and more emphasis on the development of intercultural competence, but in the actual practice of teaching Chinese as a foreign language, certain activities aim to enhance the student's intercultural competence, but are actually ineffective. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  
8.
31 p, 750.1 KB Experiència escolar dels estudiants procedents de famílies immigrants / Jabeen, Iqra ; Sharifi Dryaz, Massoud, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Des dels últims anys, s'ha donat a Espanya un augment considerable dels estudiants immigrants en els centres educatius. La integració d'aquests nouvinguts és un dels reptes més importants per a la cohesió de la societat i l'escola apareix com un dels principals àmbits que permet als joves integrar-se a la societat. [...]
Desde los últimos años, se ha dado en España un aumento considerable de los estudiantes inmigrantes en los centros educativos. La integración de estos recién llegados es uno de los retos más importantes para la cohesión de la sociedad y la escuela aparece como uno de los principales ámbitos que permite a los jóvenes integrarse a la sociedad. [...]
In recent years, there has been a considerable increase in immigrant students in schools in Spain. The integration of these newcomers is one of the most important challenges for the cohesion of society and the school appears as one of the main areas that allows young people to integrate into society. [...]

2020
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
3 documents
9.
37 p, 1.3 MB De gran vull ser artista. La construcció d'aspiracions artístiques dels joves estudiants / Arboix Caldentey, Paula ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La present recerca pretén investigar sobre la construcció de les aspiracions artístiques de joves estudiants de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, a partir de l'anàlisi de la influència d'elements familiars (la projecció i els capitals), educatius (la presència curricular artística en l'oferta educativa) i personals (pel que fa a la vocació i la concepció artístiques). [...]
La presente investigación pretende investigar sobre la construcción de las aspiraciones artísticas de jóvenes estudiantes del Área Metropolitana de Barcelona, a partir del análisis de la influencia de elementos familiares (la proyección y los capitales), educativos (la presencia curricular artística en la oferta educativa) y personales (con respecto a la vocación y la concepción artísticas). [...]
This research aims to investigate the construction of the artistic aspirations of young students in the Barcelona Metropolitan Area, based on the analysis of the influence of family (projection and capital), educational (the artistic curricular presence in the educational offer) and personal elements (in terms of artistic vocation and conception). [...]

2020
Grau en Sociologia [819]
3 documents
10.
14 p, 1.7 MB Talentua : entorn universitari en el marc del campus virtual i del matching empresa-estudiant (part I) / Fusté Rodríguez, Alan ; Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Talentua és un projecte que combina dues plataformes: Smart Campus, una plataforma LCMS per a centres d'estudis, i Talentua, una plataforma de matching entre estudiants i empreses. El projecte s'ha dividit en sis TFG, enfocats a diferents aspectes i s'aborda des d'una perspectiva d'emprenedoria amb l'objectiu que esdevingui una startup en un futur. [...]
Talentua es un proyecto que combina dos plataformas: Smart Campus, una plataforma LCMS para centros de estudios, y Talentua, una plataforma de matching entre estudiantes y empresas. El proyecto se ha dividido en seis TFG, enfocados a diferentes aspectos y se aborda desde una perspectiva de emprendimiento con el objetivo que acontezca una startup en un futuro. [...]
Talentua is a project that combines two platforms: Smart Campus, a platform LCMS for study centres, and Talentua, a platform of matching among students and companies. The project has divided at six TFG, focused at different aspects and accosts since a perspective of entrepreneurship with the aim that becomes a startup in the future. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 112 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
21.9 KB A 50 anys de la Caputxinada març 2016 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials
Inclou: presentació, cronologia, Manifest, fotografies, bibliografia i recursos, actes, exposició i crèdits.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2016 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documents gràfics i multimèdia 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
729x641, 109.9 KB Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans
[200-?]-
9 documents
2.
728x1024, 593.4 KB Ara és l'hora dels estudiants / Candidatura d'Unitat Popular ; Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans
[2012?]  
3.
741x1024, 523.9 KB Plataforma per Catalunya i l'amenaça del feixisme avui : dijous 11 de novembre, 13.30 h... : Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB / Estudiants en Lluita
[2010]  
4.
1749x2419, 512.7 KB Programa de mesures d'urgència vers l'autonomia universitaria ... / Sindicat Unitari d'Estudiants Universitaris de Catalunya
1977  
5.
1695x1244, 222.9 KB Por la retirada de los planes de estudio y por la participación paritaria : contra la política educativa del gobierno
[S.l.] : [s.n.], [1987]  
6.
1706x2467, 447.9 KB Gran festa de Sant Jordi a la Universitat / Universitat de Barcelona. Col·lectius Sindicals d'Estudiants
1978  
7.
1715x1251, 212.5 KB EINA : 3 eines per a la comprensió d'un món en crisi... / Moviment d'Universitaris i Estudiants Cristians
[Barcelona?] : Graó, 1979  
8.
1024x683, 863.5 KB Fotos de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions
2006
16 documents
9.
1024x1545, 811.4 KB Distrito único? No : La universitat catalana en perill... : / Bloc d'Estudiants Independents (BEI)
[S.l.] : [S.n.], [197-?]  
10.
1024x1548, 853.4 KB Com vols la universitat? : vine al BEI / Bloc d'Estudiants Independents (BEI)
[S.l.] : [S.n.], [197-?]  

Documents gràfics i multimèdia : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.