Resultados globales: 237 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 88 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 11 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 15 registros
Documentos de investigación, Encontrados 100 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 19 registros
Artículos Encontrados 88 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
26 p, 407.7 KB Lexical bundles in learner and expert academic writing / Navarro Gil, Noelia (Universidad Complutense de Madrid) ; Martínez Caro, Elena (Universidad Complutense de Madrid)
Lexical bundles (LBs) have been described as the 'building blocks of discourse'; in addition to being highly frequent in writing and reducing processing time for readers and writers, they also perform important functions in language. [...]
Els paquets lèxics (LBs) s'han descrit com a 'blocs de construcció del discurs'. A més de ser molt freqüents en l'escriptura, i de reduir el temps de processament per a lectors i escriptors, també exerceixen funcions importants en el llenguatge. [...]
Los paquetes léxicos (LBs) se describen como 'bloques de construcción del discurso'. Además de ser muy frecuentes en el habla y la escritura, y de reducir el tiempo de procesamiento para lectores y escritores, también desempeñan funciones importantes en el lenguaje. [...]
Les segments répétés (Lexical bundles, LBs) ont été décrits comme les « blocs de construction du discours » ; en plus d'être très fréquents à l'écrit et de réduire le temps procédural lors de la lecture et de l'écriture, ils remplissent également des fonctions importantes dans le langage. [...]

2019 - 10.5565/rev/jtl3.794
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 1 (february-march2019) , p. 65-90 (Articles)  
2.
20 p, 1.7 MB Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat / Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l'aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 163-182  
3.
8 p, 785.4 KB Caracterización de la primera generación de graduados en diseño de producto 2013-2017 : análisis de proyectos finales registrados en las Medallas ADI FAD. / Ferran Masip, Guillem (Universitat Ramon Llull)
Esta investigación analiza todos los trabajos inscritos en el concurso Premios Delta Medalla ADI de las ediciones del 2014, 2016 y 2018. Nos hemos centrado en el análisis de contenidos siguiendo una serie de indicadores. [...]
This research analyzes all the works registered in the ADI Medal of de Delta Awards from ADIFAD contest of the editions of 2014, 2016 and 2018. We have focused on content analysis following a series of indicators. [...]
Aquesta recerca analitza tots els treballs inscrits en el concurs Premis Delta Medalla ADI de les edicions del 2014, 2016 i 2018. Ens hem centrat en l'anàlisi de continguts seguint una sèrie d'indicadors. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.122
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 45-52 (Ensayos)  
4.
38 p, 421.2 KB L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)
2009
Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42  
5.
18 p, 170.0 KB Wikipedia access and contribution : language choice in multilingual communities . A case study / Soler-Adillon, Joan (University of London. Department of Media Arts) ; Freixa, Pere (Universitat Pompeu Fabra)
This paper presents a study on language use in both accessing and contributing to Wikipedia in a context were users were expected to be able to read and write in at least three languages (Catalan, Spanish and English). [...]
Aquest article presenta un estudi sobre l'ús lingüístic en relació amb l'accés i la contribució a la Viquipèdia en un context on podem pressuposar que els usuaris poden accedir-hi en almenys tres llengües (català, espanyol i anglès). [...]
Este artículo presenta un estudio sobre el uso lingüístico en el acceso y la contribución a la Wikipedia en un contexto donde se puede presuponer que los usuarios pueden acceder a la misma en, al menos, tres idiomas (catalán, español e inglés). [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3109
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 63-80 (Articles)
2 documentos
6.
1 p, 279.5 KB Submissions revolucionàries / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2341 (16 Maig 2017) , p. 48  
7.
18 p, 231.0 KB Sexismo y formación inicial del profesorado / Carretero Bermejo, Raúl (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Nolasco Hernández, Alberto (Universidad de Zaragoza)
Este trabajo, enmarcado dentro de un proyecto de investigación más amplio, tiene por objetivo fundamental conocer las creencias y las actitudes sexistas de los futuros docentes como responsables de la educación y como trasmisores ideológicos en el día de mañana. [...]
El present treball de recerca pretén conèixer les creences sexistes de la població d'estudiants de Magisteri, perquè les facultats d'educació són les que formen i treballen amb les persones responsables de l'educació i la formació dels nostres menors. [...]
This paper, which is framed within a broader research project, aims to determine the sexist beliefs and attitudes of future teachers as educators and ideological transmitters. More than 75% of the sample of student teachers analyzed exhibits sexist beliefs, thus suggesting that more than 75% of future teachers will transmit this sexist ideology in contrast to legislative proposals that pursue equality. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.903
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 293-310 (Temas de investigación)  
8.
17 p, 250.7 KB Relación entre el pensamiento crítico y el desempeño académico en alumnos de escuela preparatoria / Lucio García, Bianca (Centro de Estudios de Posgrado Lic. Benito Juárez García (Mèxic)) ; Vázquez Botello, Armando (Centro de Estudios de Posgrado Lic. Benito Juárez García (Mèxic))
A nivel internacional, la importancia de desarrollar el pensamiento crítico (PC) entre los alumnos desde la escuela debiera ser una tarea primordial para cada sistema educativo, y relacionarlo con el ejercicio académico, otra. [...]
A nivell internacional, la importància de desenvolupar el pensament crític (PC) en els alumnes desde l'escola hauria de ser una tasca primordial en cada sistema educatiu, i relacionar-lo amb l'exercici acadèmic, una altra. [...]
The development of critical thinking (CT) among students and its relationship with academic practice should be a primary goal of educational systems worldwide. This study aimed to determine the level of critical thinking among high school students and whether or not it is related to their academic achievement, as well as the most relevant characteristics of the analyzed sample. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.768
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 411-427 (Monográfico)  
9.
22 p, 516.4 KB Los estudiantes universitarios no tradicionales y el abandono de los estudios / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona)
En el presente artículo se propone una tipología de estudiantes universitarios no tradicionales a partir de la identificación de las características más relevantes en nuestro contexto y se analiza su impacto en el abandono de los estudios teniendo en cuenta el rendimiento académico. [...]
The present article proposes a typology of non-traditional students based on the most relevant findings in our context. Secondly, it is analysed the relationship between non-traditional students and dropout and the influence of the academic achievement in this relationship. [...]

2017 - 10.15581/004.32.27-48
Estudios sobre educación, Vol. 32 (2017) , p. 27-48  
10.
3 p, 499.0 KB Resumen de la jornada "Plan de futuro y salidas jurídico profesionales" / Fodor, Mihai I. (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
E-ciències jurídiques, Núm. 1 (2017) , p. 1-3  

Artículos : Encontrados 88 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
17 p, 500.7 KB Evolució del l'alumnat universitari i canvis en les estratègies de nou accés en els darrers anys a Catalunya / Torrents Vilà, Dani
2017
Congrés Català de Sociologia. Tarragona, Catalunya, : 2017  
2.
13 p, 1.3 MB The same job but different earnings. The women graduates' experience from Catalan universities / Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
2016
ISA Forum of Sociology. Viena, Austria, : 2016  
3.
19 p, 1.0 MB La autopercepción de las capacidades de los estudiantes según su origen social / Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
The paper presented here correspond an analysis of students' beliefs about their abilities in the educational environment. We get a sample of around 2. 000 students studying 4th ESO (last year of compulsory education in Spain) in 2013-14 in Barcelona. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015
2 documentos
4.
14 p, 663.1 KB How graduates assess their studies. The influence of employment itinerary on the assessment of formation received and employability / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Navarro Cendejas, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
2012
Conferència Joves i Societats a Europa i a la Mediterrània. Catalunya, 6a: 2012  
5.
20 p, 702.3 KB Social class and study conditions in Catalonia / Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elías Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
2011
International Workshop at the University of Konstanz: The Bologna Process as a Challenge for the Students. Constança, Alemanya, : 2011  
6.
5 p, 232.4 KB L'impacte de la compaginació d'estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l'evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes / Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elías Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s'havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. [...]
2015
Congreso Internacional UNIVEST. Girona, Catalunya, : 2015  
7.
13 p, 95.5 KB La actitud del alumnado frente a la escuela / Valls, Ona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball
Históricamente muchos autores han tratado el tema de la actitud del alumnado frente a la escuela y las motivaciones instrumentales y expresivas de éstos. Estas aportaciones se han desarrollado tanto desde un punto de vista teórico donde encontramos autores como Bernstein (1977), Merton (1938), Fernández Enguita (1988), Subirats y Alegre (2006) o Tarabini (2012); como desde un punto de vista empírico con Alegre y Benito (2012), Barbeta y Termes (2014) o Feito (2003). [...]
The aim of this communication is to explore and analyse students' motivations in compulsory education and examine whether these motivations affect differentially their future expectations. The concrete objectives of this study are twofold: 1. [...]

2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  
8.
10 p, 674.9 KB Sincronització entre activitats d'aprenentatge i els recursos per a dur-les a terme / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Pérez Billinghusrt, Magaly I. (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria.) ; Velasco González, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Amb la introducció de les metodologies docents basades en el treball de l'alumne s'han hagut d'adaptar les guies docents de les assignatures. En les titulacions d'Enginyeria Informàtica i d'Enginyeria Tècnica Informàtica, han d'incloure els objectius, les competències, el temari i el sistema d'avaluació. [...]
With the introduction of educational methodologies focused on the students' work the educational guides of the subjects have had to be adapted. In the Computer Engineering and Technical Computer Engineering studies, they have to include the goals, the competences, the syllabus and the system of evaluation. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
9.
7 p, 42.2 KB La planificació docent en ECTS en forma d'agendes d'aprenentatge de l'alumne / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
En aquest treball s'ha desenvolupat una metodologia completa per a la generació de les agendes d'aprenentatge a partir dels plans docents de les assignatures. Per qüestions de complexitat, s'ha treballat només amb un tipus d'assignatures. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
10.
5 p, 31.4 KB Arxiu docent d'imatges radiològiques digitalitzadas (www.radiologico.org) / Martínez Noguera, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Docent de Sant Pau. Àrea de Radiologia i de Medicina Física. Departament de Medicina.) ; Andreu, Jordi ; Mallada, Albert
El "Arxiu Docent d'imatges radiològiques" és un projecte que sorgeix després de l'experiència de més de 25 anys d'ensenyament als alumnes de tercer i sisè de medicina. Es basa en una col·lecció de casos que es presenten en pantalla, amb la finalitat d'oferir a l'alumne un primer contacte amb imatges radiològiques digitalitzades i proporcionar un entrenament visual, ja sigui per a distingir les diferents tècniques radiològiques, com per a aprendre a identificar les troballes radiològiques més habituals. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Publicaciones periódicas Encontrados 3 registros  
1.
Doblele : revista de lengua y literatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola.
[Bellaterra : Departamento de Filología Española de la Universidad Autónoma de Barcelona], 2015-
5 documentos
2.
5 p, 8.4 MB Flecha roja / Estudiantes Marxistas-Leninistas
Barcelona : Estudiantes Marxistas-Leninistas, 1970-
8 documentos
3.
12 p, 1.3 MB Boletín
Pamplona : Estudiantes de Filosofía y Letras, 196?-  

Libros y colecciones Encontrados 15 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
15 p, 311.6 KB L'alfabetització informacional a la universitat / Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents)
L'Alfabetització Informacional (AI) es desenvolupa al llarg de tota la vida de les persones, inclosa l'etapa universitària. En aquet text es reflexiona sobre el nivell d'AI dels estudiants universitaris, els seus comportaments informacionals i les característiques del món digital que influeixen en aquestes conductes. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació (InCom- UAB), 2019
Com formar ciutadans crítics? : Alfabetització informacional i mediàtica, 2019, p. 91-105  
2.
138 p, 1.1 MB L'Educació postobligatòria a Catalunya : eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges) ; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Catalunya) ; Catalunya. Departament d'Educació
El sistema educatiu català (i també l'espanyol) presenta un nombre de joves que acaben l'ensenyament secundari obligatori (ESO) sense graduació, així com també un desinterès de bona part d'aquest jovent a continuar formant-se posteriorment. [...]
Barcelona : Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2010. (Informes d'avaluació ; 15)  
3.
97 p, 3.2 MB Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat / Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Fundació Jaume Bofill
Cada dia gaudim de més informació i proves d'avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d'aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 53) (Informes breus. Educació)  
4.
27 p, 1.2 MB El benestar als centres educatius a Catalunya : una anàlisi del projecte PISA-2009 des de la perspectiva dels estudiants i directors / Castejón, Alba ; Zancajo, Adrià ; Ferrer, Ferran
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2012 (Col·lecció Polítiques (Fundació Jaume Bofill) : 77)
El benestar a l'escola i en el professorat. L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2011, 2012, p. 103-129  
5.
10 p, 141.2 KB Reglament de funcionament intern del Consell d'Estudiants de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell d'Estudiants
2013  
6.
7 p, 58.7 KB Reglament del Consell d'Estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell d'Estudiants
2012  
7.
35 p, 1.6 MB L'efecte de la compaginació d'estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
8.
110 p, 529.6 KB Les Universitats catalanes, factor d'equitat i de mobilitat professional una anàlisi sobre les relacions entre l'estatus familiar, el bagatge acadèmic i la inserció professional l'any 2008 dels titulats l'any 2004 a les universitats catalanes / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona : Agència Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, 2010  
9.
110 p, 533.8 KB Catalan universities as a factor of equity and professional mobility an analysis of the relationship between family status, academic background and professional employment in 2008 of graduates who completed their studies at catalan universities in 2004 / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona : Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, 2010  
10.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documentos

Libros y colecciones : Encontrados 15 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 100 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
3.6 MB La implementació de la simulació clínica d’alta fidelitat en el grau d’infermeria: un estudi mixt sobre les experiències dels estudiants = / Watson Badia, Eva Carolina, autor. ; Bernabeu Tamayo, Ma. Dolores, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
Les experiències en simulació clínica d’alta fidelitat són cada vegada més presents en la formació infermera, permetent als estudiants practicar habilitats clíniques avançades prèviament a entrar en contacte amb pacients reals. [...]
Simulation experiences are becoming more popular within nursing education, allowing students to practice clinical skills before facing actual patients. In our context, little research has been done to evaluate students’ experiences with simulation training. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
5.8 MB El Comportamiento fónico de los sinohablantes ante las vocales del español : efectos de la distancia lingüística sobre el proceso de adquisición / Igarreta Fernández, Alba, autor. ; Poch, Dolors, 1955- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola.
La presente tesis doctoral, enmarcada en el ámbito de la Fonética Experimental aplicada a la adquisición de segundas lenguas, se plantea como objetivo proporcionar datos precisos sobre la adquisición de las vocales del español por sinohablantes y sobre los fenómenos que dicho proceso provoca en el conjunto de la cadena fónica. [...]
This doctoral thesis, framed in the field of Experimental Phonetics applied to the acquisition of second languages, aims to provide accurate data on the acquisition of Spanish vowels by Chinese speakers and on the phenomena that this process causes in the set of the phonic string. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
3.
646 p, 12.2 MB Análisis de las obstruyentes en chino y en español como L3 : estudio acústico y perceptivo para la categorización de errores / Liu, Zhao, autor. ; Machuca Ayuso, María Jesús, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola.
Esta tesis se centra en un estudio experimental sobre la adquisición de las obstruyentes del chino y del español como L3 las oclusivas, las africadas y las fricativas. En este estudio, participaron dos grupos de hablantes: un grupo de nativos chinos cuya L2 es el inglés y cuya L3 es el español y un grupo de nativos españoles cuya L2 es el inglés y cuya L3 es el chino. [...]
This thesis aims at investigating the acquisition of Spanish and Mandarin Chinese by L3 learners. The sounds under investigation are the obstruents, namely, stops, affricates and fricatives. Two groups of participants were involved in the study: L1 Mandarin Chinese, L2 English, and L3 Spanish speakers; L1 Spanish, L2 English and L3 Mandarin Chinese speakers. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
225 p, 2.5 MB Aprender la subjetividad política mediante temas controversiales : una reflexión sobre la formación universitaria y su relación con la propia práctica / Calderón Jaramillo, Ana María, autor. ; Oller, Montserrat, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
La presente investigación aborda los procesos de configuración de la subjetividad política en estudiantes de educación superior que analizaron temas controversiales de la realidad social chilena. [...]
This research deals with the processes of configuration of political subjectivity in higher education students that analyzed controversial issues of the Chilean social reality. A non-traditional vision was assumed about what it means to teach and learn in context to investigate the phenomena of culture, society, and education through their subjectivity (González-Rey, 2007a). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
64 p, 6.3 MB Com es viu una guerra civil? Què sabia i què ha après l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova sobre la segona República española i la Guerra Civil. / Picas Rodoreda, Núria ; Oller i Freixa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball és fruit de la investigació realitzada en l'aula de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova, un centre d'educació secundària ubicat al districte de Nou Barris. La recerca posa el focus en l'anàlisi de l'evolució de l'aprenentatge de la classe abans i després de la realització d'una unitat didàctica sobre la Segona República Espanyola i la Guerra Civil. [...]
2019  
6.
50 p, 1.6 MB The role L1 has in student-student interaction in EFL classes / Currubí Armengol, Gemma ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research paper explores the L1 interactions of eleven Catalan students, aged between 15 and 16 years, engaged in pair or small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data were gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively carried out six different activities, such as a collaborative writing. [...]
Aquest document de recerca explora les interaccions en L1 d'onze estudiants catalans, d'entre 15 i 16 anys, que treballen en parella o en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut públic de secundària de l'àrea metropolitana de Barcelona i els participants van dur a terme, col·lectivament, sis tasques diferents, com per exemple una redacció en grup. [...]

2019  
7.
282 p, 5.6 MB Relación entre competencia profesional y mercado laboral : hacia la mejora del perfil competencial en la educación superior / Romero Sandoval, Adriana Antonieta, autor. ; Tejada Fernández, José, supervisor acadèmic. ; Mas Torelló, Óscar, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Les competències, des d'un enfocament educatiu, són susceptibles de ser apreses i desenvolupades en un procés de formació professional. El mercat laboral, des d'un enfocament d'oferta i demanda de força de treball, és l'espai on hi ha una connexió real entre les competències adquirides i l'execució de tasques que demanda l'ocupació. [...]
Las competencias, desde un enfoque educativo, son susceptibles de ser aprendidas y desarrolladas en un proceso de formación profesional. El mercado laboral, desde un enfoque de oferta y demanda de fuerza de trabajo, es el espacio donde hay una conexión real entre las competencias adquiridas y la ejecución de tareas que demanda el empleo. [...]
Competences, from an educational approach, are capable of being learned and developed in a professional training process. The labour market, from a labour supply and demand approach, is the space where there is a real connection between the skills acquired and the execution of tasks demanded by employment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
8.
331 p, 2.7 MB ¿Por qué trabajan los estudiantes universitarios catalanes? : La influencia del origen social y la organización de las titulaciones en las motivaciones para compaginar estudios y trabajo / Figueroa González, Mijail, autor. ; Planas, Jordi, 1950- supervisor acadèmic. ; Elias Andreu, Marina, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia.
El creciente aumento de la compaginación de estudios y trabajo en la universidad ha llamado la atención de diferentes actores en la educación superior, políticos, investigadores y gestores de las instituciones educativas han manifestado su interés por conocer los efectos de la combinación de estas dos actividades, así como sus implicaciones para la equidad participativa. [...]
The increase of working whilst studying in university has attracted the attention of stakeholders in higher education. Policymakers, researchers and managers of higher education institutions have expressed interest in knowing the effects of the combination of these two activities, as well as its implications for the equity of participation in higher education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
9.
54 p, 18.2 MB Redisseny de la imatge corporativa de l'Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) / Nevado Rubio, Marcos ; Entenza Rodríguez, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és el de donar a l'Associació de Joves Estudiants de Catalunya una nova imatge corporativa que li permeti esdevenir el sindicat d'estudiants de referència en l'àmbit català. [...]
El objetivo de este trabajo es el de dar a la Asociación de Jóvenes Estudiantes de Cataluña una nueva imagen corporativa que le permita convertirse en el sindicato de estudiantes de referencia en el ámbito catalán. [...]
The objective of this work is to give the Association of Young Students of Catalonia a new corporate image that will allow it to become the union of reference students in the Catalan sphere. This work is complemented by a corporate image manual, which will serve as a guide to the union to apply the new image properly.

2019
Grau en Periodisme [971]  
10.
14 p, 1.1 MB Ingenieros por el mundo : mejoras en la web de movilidad de la Escuela (EEmobi2.0) / Bianchi Bleda, Alfredo ; Pons Aróztegui, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Una de las mayores ventajas del panorama universitario a nivel global, son las facilidades que las universidades ponen a los estudiantes para cursar sus últimas etapas formativas en destinos tanto nacionales como internacionales. [...]
One of the biggest advantages of the university panorama at a global level, are the facilities that the universities give to students to study their last formative stages in both national and international destinations all arround the world. [...]
Un dels majors avantatges del panorama universitari a nivell global, són les facilitats que les universitats posen als estudiants per cursar les seves últimes etapes formatives en destinacions tant nacionals com internacionals. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Documentos de investigación : Encontrados 100 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
21.9 KB A 50 anys de la Caputxinada març 2016 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials.
Inclou: presentació, cronologia, Manifest, fotografies, bibliografia i recursos, actes, exposició i crèdits.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2016. (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 19 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
729x641, 109.9 KB Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans
[200-?]-
9 documentos
2.
728x1024, 593.4 KB Ara és l'hora dels estudiants / Candidatura d'Unitat Popular ; Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans
[2012?]  
3.
741x1024, 523.9 KB Plataforma per Catalunya i l'amenaça del feixisme avui : dijous 11 de novembre, 13.30 h... : Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB / Estudiants en Lluita
[2010]  
4.
1749x2419, 512.7 KB Programa de mesures d'urgència vers l'autonomia universitaria ... / Sindicat Unitari d'Estudiants Universitaris de Catalunya
1977  
5.
1695x1244, 222.9 KB Por la retirada de los planes de estudio y por la participación paritaria : contra la política educativa del gobierno
[S.l.] : [s.n.], [1987]  
6.
1706x2467, 447.9 KB Gran festa de Sant Jordi a la Universitat / Universitat de Barcelona. Col·lectius Sindicals d'Estudiants
1978  
7.
1715x1251, 212.5 KB EINA : 3 eines per a la comprensió d'un món en crisi... / Moviment d'Universitaris i Estudiants Cristians
[Barcelona?] : Graó, 1979  
8.
1024x683, 863.5 KB Fotos de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions
2006
16 documentos
9.
1024x1545, 811.4 KB Distrito único? No : La universitat catalana en perill... : / Bloc d'Estudiants Independents (BEI)
[S.l.] : [S.n.], [197-?]  
10.
1024x1548, 853.4 KB Com vols la universitat? : vine al BEI / Bloc d'Estudiants Independents (BEI)
[S.l.] : [S.n.], [197-?]  

Documentos gráficos y multimedia : Encontrados 19 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.