Resultats globals: 49 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 9 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 18 registres trobats
Documents de recerca, 21 registres trobats
Articles 9 registres trobats  
1.
17 p, 861.3 KB Del cómic a la novela gráfica : mutaciones editoriales de la historieta colombiana en el siglo XXI / Conde Aldana, Juan Alberto (Universidad Jorge Tadeo Lozano (Bogotà, Colòmbia))
La expresión novela gráfica ha sido discutida extensamente tanto por autores de cómics como por críticos y teóricos. generalmente desde aproximaciones formales o históricas. En este artículo propongo una aproximación descriptiva al conjunto de producciones englobadas bajo dicha etiqueta en el contexto colombiano, país que vive en la actualidad un inusitado crecimiento editorial, y que ha encontrado en la publicación de novelas gráficas una de sus líneas más exitosas. [...]
L'expressió "novel·la gràfica" ha estat discutida extensament tant per autors de còmics com per crítics i teòrics, generalment des d'aproximacions formals o històriques. En aquest article proposo una aproximació descriptiva al conjunt de produccions englobades sota aquesta etiqueta en el context colombià, país que viu en l'actualitat un inusitat creixement editorial, i que ha trobat en la publicació de novel·les gràfiques una de les línies amb més èxit. [...]
The label "graphic novel" has been discussed by comic book authors as well as by theorists, mainly from historical or formal approaches. In this article I propose an approach to the works published under this label in the Colombian context, a country that currently lives an unusual publishing growth, and that has found in the publication of graphic novels one of its most successful lines. [...]

2019 - 10.5565/rev/mitologias.662
Mitologías hoy, Vol. 20 (2019) , p. 61-77 (Dossier)  
2.
10 p, 267.8 KB Introducció de l'ensenyament en línia en Humanitats : estudis de cas sobre l'acceptació d'activitats en línia per part del professorat de llengües clàssiques / Vlachopoulos, Dimitrios (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'objectiu d'aquest article és mostrar les percepcions del professorat de llengües clàssiques (grec antic i llatí) amb relació a les activitats en línia fetes durant els cursos. L'estudi es va fer a tres països: Grècia (a tres universitats importants), Espanya (a la Universitat de Barcelona) i els Estats Units (a la Universitat de Califòrnia a Berkeley) amb la participació de trenta-tres professors. [...]
The purpose of this paper is to show the perceptions of the academic staff of classical languages (ancient Greek and Latin) concerning use of online activities during their courses. The study was carried out in three countries: Greece (three major Universities), Spain (University of Barcelona) and the United States (University of California, Berkeley) with the participation of thirty-three academic instructors. [...]

2009 - 10.7238/d.v0i11.83
Digit.HVM : Revista digital d'humanitats, Núm. 11 (Maig 2009) , p.1-10
2 documents
3.
13 p, 84.4 KB Proyecto «Comunicadores digitales». La formación de los comunicadores en Iberoamérica ante el desafío digital / Scolari, Carlos Alberto (Universitat de Vic)
El presente artículo es una síntesis de los documentos elaborados por la Red Iberoamericana de Comunicación Digital (Red ICOD) en el marco del proyecto «Comunicadores digitales» del programa ALFA de la Unión Europea. [...]
This article is a summary of the documents produced by the Iberoamerican Network of Digital Communication (Red ICOD in Spanish) in the context of the «Digital Communicators» project of the ALFA Programme (EU). [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) , p. 197-209  
4.
14 p, 63.5 KB Más que palabras : otros mundos. Por una geografía cultural crítica / Clua, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Zusman, Perla Brígida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El actual marco político requiere la recuperación de los objetivos iniciales de los estudios culturales y la geografía cultural. Esto significa tomar en cuenta el carácter interdisciplinar y comprometido de la producción de conocimiento, la interacción de la cultura con los dominios económico y político y la articulación crítica entre espacio y cultura. [...]
The current political framework requires the recovery of the initial purposes of cultural studies and cultural geography. It means to take into account the interdisciplinary and committed character of the production of knowledge, the interaction between culture and political and economic realms, and the critical articulation among space and culture. [...]

2002
Boletín de la AGE, N. 34 (2002) , p. 105-117  
5.
9 p, 55.2 KB La recerca en comunicació de masses a Dinamarca / Hjarvard, Stig ; Søndergaard, Henrik
Els estudis sobre la comunicació de masses a Dinamarca no es distingeixen per escoles. La majoria dels investigadors provenen de les disciplines humanístiques, cosa que fa que els treballs s'hagin nodrit d'un sol aparell epistemològic. [...]
Los estudios en comunicación de masas en Dinamarca carecen de distinción por escuelas. La mayor parte de los investigadores provienen de un mismo campo disciplinario (las humanidades), por lo cual los trabajos se han ido nutriendo de una sola raíz epistemológica. [...]
Mass media studies in Denmark are not distinguished according to schools. Most researchers are from a single field of discipline (the Humanities), and studies have therefore been nourished by a single epistemological root. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 91-99  
6.
19 p, 109.4 KB Educació i investigació en comunicació de masses a Bèlgica / Gryspaerdt, Axel
En aquest article es consagra la distinció entre la investigació sobre comunicació de masses a Flandes i la que es realitza a la comunitat belga francòfona. La descripció que es refereix a la Bèlgica flamenca es fa a través de la categorització dels treballs segons el seu autor en les diferents universitats, mentre que en el cas de la Bèlgica francòfona la descripció atén més al procés evolutiu dels estudis i del seu àmbit acadèmic.
En este artículo se constata la distinción entre la investigación sobre comunicación de masas en Flandes y la realizada desde la comunidad belga francófona. La descripción referida a la Bélgica flamenca se lleva a cabo con la categorización de los trabajos según su autor en las distintas universidades, mientras que en el caso de la Bélgica francófona la descripción atiende más al proceso evolutivo de los estudios y de su ámbito académico.
This article draws a distinction between the research on the mass media carried out in Flanders on the one hand, and that carried out in the French-speaking Belgian community, on the other. The description of Flemish Belgium categorises the studies, by author, at the various universities, whilst in the case of French-speaking Belgium, the description focuses more on the evolutive process of studies and their academic context.

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 71-89  
7.
15 p, 88.5 KB La investigació sobre els mitjans de comunicació a Suècia / Dahlgren, Peter
Aquest article descriu l'emergència d'aquest àmbit d'estudi i d'investigació a Suècia. Els estudis sobre els mitjans es consolidaren finalment a les universitats a partir de la formació professional dels periodistes, i també dels cursos sobre els mitjans de comunicació. [...]
Este artículo describe la emergencia de este cuerpo de estudio y de investigación en Suecia. Los estudios sobre los medios se consolidó finalmente en las universidades a partir de la formación profesional de los periodistas, así como de los cursos sobre los medios de comunicación. [...]
This article describes the emergence of a body of study and research in Sweden which was finally consolidated in universities' providing professional training in journalism as well as more academic courses on the communication media. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 249-263  
8.
13 p, 79.1 KB El «punt zero» després de Lisboa, 1898 / Marcos, Luís Humberto
L'autor de l'article situa l'evolució de la recerca sobre comunicació de masses a Portugal dins del seu context històric i geogràfic. Fa un recorregut a través dels canvis produïts en les polítiques de comunicació. [...]
El autor del artículo sitúa la evolución de la investigación sobre comunicación de masas en Portugal dentro de su contexto histórico y geográfico, haciendo un recorrido a través de los cambios producidos en las políticas de comunicación. [...]
The author of this article places the evolution of research into the mass media in Portugal within its historical and geographical context, reviewing the changes which have taken place in communication policies. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 235-247  
9.
12 p, 74.8 KB La recerca en comunicació de masses a Gran Bretanya / Meech, Peter ; Zhao, Bin
La Gran Bretanya, en la seva condició de seu de la tradició crítica en els estudis sobre comunicació de masses, ha exercit una influència en aquesta recerca, tant a Europa com a la resta del món. [...]
Gran Bretaña, como sede de la tradición crítica en los estudios sobre comunicación de masas, ha ejercido una gran influencia en la investigación, tanto a nivel europeo como a nivel mundial. Los autores del artículo adoptan una postura analítica para dar cuenta de la organización y la evolución en su país del ámbito científico dedicado a los medios de comunicación. [...]
As the centre of the critical tradition in mass communication studies, great Britain has had a great influence on research, both on the European and the world level. The authors of this article adopt an analytical approach to explain the organisation and evolution of the scientific study of the mass media in that country. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 149-160  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
36 p, 1.5 MB Material docent interactiu elaborat amb Camtasia Studio : l'exemple dels estudis de comunicació de la UAB / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La comunicació exposa els resultats de la primera fase d'un projecte que els autors estan duent a terme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. La recerca, de naturalesa exploratòria, comença amb el disseny i elaboració d'un exemple de material digital de suport a la docència amb el programa informàtic Camtasia Studio, que és sotmès a testeig per part d'una mostra de docents i discents d'aquests estudis. [...]
This paper shows the results of an early-stage project which authors are currently carrying out at the Faculty of Communication Sciences (Universitat Autònoma de Barcelona). This exploratory research starts with the design and production of a digital content sample made with Camtasia Studio software for supporting learning process. [...]

2008
Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació, : 2008  

Llibres i col·leccions 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, editor ; Corbella, Joan M., editor ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, editor ; Sabaté i Salazar, Joan, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  
2.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, editor ; Corbella, Joan M., editor ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, editor ; Sabaté i Salazar, Joan, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
3.
380 p, 18.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Civil i Serra, Marta, editor ; Blasco Gil, José Joaquín, editor ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)  
4.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Civil i Serra, Marta, editor ; Fernández Alonso, Isabel, editor ; Blasco Gil, José Joaquín, editor ; López López, Bernat, editor
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  
5.
404 p, 20.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Fernández Alonso, Isabel, editor ; Almiron, Núria, editor ; Blasco Gil, José Joaquín, editor ; Corbella, Joan M. , editor ; Civil i Serra, Marta, editor ; Gibert i Fortuny, Oriol, editor
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)  
6.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Fernández Alonso, Isabel, editor ; Blasco Gil, José Joaquín, editor ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, editor ; Corbella, Joan M. , editor ; Civil i Serra, Marta, editor ; Gibert i Fortuny, Oriol, editor
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
7.
8 p, 482.0 KB Estudis universitaris / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 392-393  
8.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 382-388  
9.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya)
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 359-369  
10.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961-, editor ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  

Llibres i col·leccions : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
59 p, 2.3 MB La figura de la mujer en los medios deportivos digitales / Montes Perpiñan, Antonio ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest investigació és observar quin és el paper de la dona en els principals diaris esportius d'Espanya en les seves versions online, i amb quina freqüència apareixen notícies sobre el gènere femení. [...]
El objetivo de la presente investigación es observar cuál es el papel de la mujer en los principales diarios deportivos de España en sus versiones online, y con qué frecuencia aparecen noticias sobre el género femenino. [...]
The objective of the present investigation is to observe what is the role of women in the main sporting journals of Spain in their online versions, and how often they appear news about the female gender. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
2.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
3.
87 p, 68.9 MB La dona a la revista : representació de la imatge, l'aparença i els valors de la figura femenina als anuncis gràfics / Borralleras Maya, Ivette ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada dia expliquem amb zero paraules qui som, què volem i com ens sentim en cada moment. No en som conscients, però la manera de moure'ns, els gestos, la mirada, com ens relacionem amb els altres, i fins i tot, la manera de vestir-nos, de pentinar-nos o de maquillar-nos, ens delata. [...]
Cada día explicamos con cero palabras quiénes somos, qué queremos y cómo nos sentimos en cada momento. No somos conscientes, pero la manera de movernos, los gestos, la mirada, como nos relacionamos con los demás, e incluso, la manera de vestirnos, de peinarnos o de maquillarnos, nos delata. [...]
Every day we explain with zero words who we are, what we want and how we feel at all times. We are not aware of it, but the way we move, the gestures, the look, how we relate to others, and even the way we dress, comb or make up, gives us away. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
186 p, 5.2 MB La discriminación de género en los medios de comunicación digitales durante los JJOO de Río 2016 / Sánchez Navarro, Arantxa ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi analitza el tractament realitzat pels diaris MARCA i El Mundo sobre les dones esportistes durant els Jocs Olímpics de Río 2016. El treball consta d'entrevistes a professionals així com d'un extens anàlisi de continguts. [...]
El siguiente estudio analiza el tratamiento realizado por los diarios MARCA y El Mundo sobre las mujeres deportistas durante los Juegos Olímpicos de Río 2016. El trabajo consta de entrevistas a profesionales así como de un extenso análisis de contenido. [...]
This study analyzes the treatment made for the journals MARCA and El Mundo on women athletes during the Rio 2016 Olympic Games. The work consists of interviews with professionals and an extensive content analysis too. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
72 p, 1.7 MB Representación y tratamiento del deporte femenino en informativos de televisión / Roche Ortiz, Albert ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la presència i el tractament informatiu de l'esport femení als informatius de les principals cadenes espanyoles de televisió. La recerca permet observar la quantitat de contingut esportiu femení emès i la qualitat informativa de les notícies, tenint en compte aspectes com els estereotips entorn a la dona esportista. [...]
El presente trabajo analiza la presencia y el tratamiento del deporte femenino en los informativos de las principales cadenas españolas de televisión. La investigación permite observar la cantidad de contenido deportivo femenino emitido y la calidad informativa de las noticias, teniendo en cuenta aspectos como los estereotipos en torno a la mujer deportista. [...]
This study analyzes the presence and treatment of female sport in the news of the main Spanish television channels. This research encapsulates the amount of female sport broadcasted and the informative quality of the news, taking into account different aspects such as stereotypes revolving around female athlete. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
6.
116 p, 6.7 MB Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo / Torres Mayoral, Mercedes ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l'empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
120 p, 9.1 MB Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian / Chimelis Fortet, Sara ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. [...]
Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. [...]
Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
8.
98 p, 2.5 MB Evolució i tendències de les eines de comunicació interna en l'entorn 2.0 : estudi de cas, Unilever / Roca López, Anna ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses cada vegada més tenen la necessitat de personalitzar les seves vies de comunicació, atès que comencen a adonar-se de la importància de transmetre la seva identitat i cultura corporatives als seus públics interns per aconseguir millores empresarials. [...]
Las organizaciones cada vez más tienen la necesidad de personalizar sus vías de comunicación, dado que empiezan a darse cuenta de la importancia de transmitir su identidad y cultura corporativas a sus públicos internos para conseguir mejoras empresariales. [...]
In enterprises has enhance the necessity of customize its communication paths, because of the importance of transmitting its corporative identity and its corporative culture to internal stakeholders. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents
9.
74 p, 15.7 MB Proposta de programa de televisió sobre igualtat de gènere a Barcelona : La balança / Navarro Gómez, Tatiana ; Lorite, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els darrers anys s'ha donat un pas de gegant cap a la igualtat de gènere, però la desigualtat entre homes i dones encara està present en alguns aspectes de la vida de les dones. Per aquesta raó es proposa l'elaboració d'un programa de televisió que mostri els anomenats micromasclismes amb l'objectiu que, tant homes com dones, els identifiquin i hi plantin cara. [...]
En los últimos años se ha dado un paso de gigante hacia la igualdad de género, pero la desigualdad entre hombres y mujeres todavía está presente en algunos aspectos de la vida de las mujeres. Por esta razón se propone la elaboración de un programa de televisión que muestre los llamados micromachismos con el objetivo de que, tanto hombres como mujeres, los identifiquen y hagan frente. [...]
In recent years there has been a giant step towards gender equality, but inequality between men and women is still present in some aspects of life of women. For this reason we propose the production of a television program showing male chauvinism with the aim that both men and women, identify and cope them. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
10.
80 p, 4.3 MB Publicidad y promoción en las redes sociales : su contribución a la explotación simbólica de la mujer / Molina López, Núria ; Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació consisteix en una anàlisi de les xarxes socials i de les dinàmiques de promoció i publicitat de productes mitjançant la imatge estereotipada de les usuàries de YouTube i Instagram. [...]
El presente trabajo de investigación consiste en un análisis de las redes sociales y de las dinámicas de promoción y publicidad de productos mediante la imagen estereotipada de las usuarias de YouTube e Instagram. [...]
This research is an analysis of social media and the dynamics of advertising through the stereotypicallized image of the female users of YouTube and Instagram. In order to achieve this, we have analyzed a total of 50 profiles from both YouTube and Instagram. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.