Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
11 p, 137.6 KB Les audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
L'article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l'any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. [...]
This article presents the results of a study on women's perceptions and attitudes regarding gender representation in advertising discourse. The study was part of a research project begun in 2005 on the consumption of the woman's image in publicity and the mass media. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.55
Comunicació (Barcelona), Num. 24 (Desembre 2008) , p. 131-142  
2.
22 p, 1.7 MB A case study on transmedia reception : Fandom on Facebook and social issues in the brazilian telenovela Passione / Vassallo de Lopes, Maria Immacolata
The article begins by showing the main concerns, concepts and theories that have characterized Latin American studies on television reception and how the intensity of the transformations in contemporary communication environment requires an adjustment of focus in the present of the "network society" and its "media ecology". [...]
L'article comença mostrant els principals problemes, conceptes i teories dels estudis de recepció de la televisió i com la intensitat de les transformacions de l'entorn mediàtic contemporani requereix d'un ajust d'enfocament en el present de la "societat xarxa" i la seva "ecologia dels mitjans. [...]

2012 - 10.7238/a.v0iM.1505
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 111-132  
3.
9 p, 55.2 KB La recerca en comunicació de masses a Dinamarca / Hjarvard, Stig ; Søndergaard, Henrik
Els estudis sobre la comunicació de masses a Dinamarca no es distingeixen per escoles. La majoria dels investigadors provenen de les disciplines humanístiques, cosa que fa que els treballs s'hagin nodrit d'un sol aparell epistemològic. [...]
Los estudios en comunicación de masas en Dinamarca carecen de distinción por escuelas. La mayor parte de los investigadores provienen de un mismo campo disciplinario (las humanidades), por lo cual los trabajos se han ido nutriendo de una sola raíz epistemológica. [...]
Mass media studies in Denmark are not distinguished according to schools. Most researchers are from a single field of discipline (the Humanities), and studies have therefore been nourished by a single epistemological root. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 91-99  
4.
12 p, 73.4 KB Recerca de comunicació de masses a Finlàndia / Kunelius, Risto ; Nordenstreng, Kaarle ; Pietilä, Veikko
La recerca sobre comunicació de masses a Finlàndia s'ha desenvolupat, preferentment, dins el marc de les institucions acadèmiques, en una època relativament recent, tot i que els estudis de periodisme daten de 1925. [...]
La investigación sobre comunicación de masas en Finlandia se ha desarrollado, de manera preferente, dentro del marco de las instituciones académicas en una época relativamente reciente, a pesar de que los estudios de periodismo se remontan hasta 1925. [...]
Research into the mass media in Finland has taken place chiefly within academic institutions over a relatively recent period, although the academic discipline of journalism dates back to 1925. Initially modelled on the German school of journalism, in the sixties, Finland saw the introduction of an empirical-positivist focus. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 121-132  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
13 p, 97.9 KB Putting our experimental money where our mouths have been for ages / Kruger, Jan-Louis ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar ; Pedersen, Jan ; Perego, Elisa ; Romero-Fresco, Pablo ; Szarkowska, Agnieszka (Uniwersytet Warszawski. Instytutu Lingwistyki Stosowanej)
2016
Languages and the Media conference, 11th International Conference on Language Transfer in Audiovisual Media. Berlín, Alemanya, 11 : 2016  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
268 p, 2.6 MB Estudos de recepção Latino-Americanos : métodos e práticas / Mayora Ronsini, Veneza ; Cogo, Denise, coord. ; Repoll, Jerónimo, coord.
El libro incluye una selección de los trabajos presentados en el XI Congreso Latinoamericano de Investigadores de la Comunicación, realizado en Montevideo, Uruguay, en Mayo de 2012. Los textos ofrecen un panorama de aproximaciones teórico-metodológicas en los estudios de recepción. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 7)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
817 p, 4.0 MB La recepció de Heinrich Böll a Espanya / Jané-Lligé, Jordi ; Estelrich i Arce, Maria del Pilar, dir. ; Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Filologia
En la tesi doctoral "La recepció de Heinrich Böll a Espanya" s'analitza el procés de divulgació a Espanya de l'obra de l'escriptor alemany contemporani que s'hi ha reeditat més vegades, i se'n proposa una periodització. [...]
En la tesis doctoral "La recepción de Heinrich Böll en España" se analiza el proceso de divulgación de la obra del escritor alemán más veces reeditado en este país y se propone una periodización de ese proceso. [...]
The doctoral thesis "The reception of Heinrich Böll in Spain" analyzes the spreading process of the work of the most published contemporary German writer in this country, and proposes a periodization for it. [...]

[Barcelona] : Universitat Pompeu Fabra, 2006  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.