Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
32 p, 1.5 MB La importancia de la metodología etnográfica para la investigación antropológica. El caso de las relaciones de valores en un espacio asociativo juvenil / Cerri, Chiara
El artículo presenta, a través de los resultados de un trabajo de campo realizado en el local social de una Asociación Juvenil, la importancia de la aplicación metodológica de las prácticas etnográficas. [...]
This article presents, through the results of a fieldwork done in a space of a Youth Association, the importance of the ethnographic methodology practices. What do we mean talking about participant observation, qualitative interviewing, transcription, field notes, etc. [...]

2010 - 10.5565/rev/periferia.549
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Núm. 13 (2010) , p. 1-32  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
525 p, 2.9 MB El Psicopedagog a l'educació secundària : estudi etnogràfic de la intervenció psicopedagògica : entre la intervenció sistèmica i la breu estratègica : el model CRAPs / Palau del Pulgar, Maria-Eulàlia ; Izquierdo, Conrad, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Roche Olivar, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Sovint la intervenció psicopedagògica als centres d'ESO es veu arrossegada per un clima de malestar que posa de manifest la complexitat dels problemes educatius i la incertesa de poder trobar una solució satisfactòria per a tots els implicats: professorat, famílies i alumnes. [...]
Con frecuencia la intervención psicopedagógica en los centros de ESO se ve llevada por un clima de mal estar que pone de manifiesto la complejidad de los problemas educativos y la incertidumbre de encontrar una solución que satisfaga a todos los implicados: profesorado, familias y alumnado. [...]
Often, the psycho-pedagogic intervention at the ESO centres is swept out by a bad atmosphere that reveals the complexity of the educational problems and the uncertainty to find a satisfactory solution to all the involved parts: teaching staff, families and students. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.