Results overview: Found 3 records in 0.11 seconds.
Research literature, 3 records found
Research literature 3 records found  
1.
61 p, 1.6 MB Crisi de l'exhibició cinematogràfica a la sala: "El cas de Mataró" / Torrent Fabregà, Eva ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document investiga les raons per les quals moltes de les sales de cinema catalanes han hagut de tancar durant aquests últims anys. Es fa un anàlisi de l'evolució de les sales d'exhibició des de finals del segle XX fins a l'actualitat. [...]
Este documento investiga las razones por las cuales muchas salas de cine catalanas han cerrado en estos últimos años. Se hace un análisis de la evolución de las salas de exhibición desde finales del siglo XX hasta la actualidad. [...]
This document investigates the causes why many Catalan cinemas have closed in recent years. The analysis examines the evolution of film theatres since the end of the 20th century until nowadays. The data obtained from the study, as well as the five interviews, allow us to recognize the causes of the film exhibition industry decline.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
60 p, 12.6 MB Dues mil butaques : El nou mapa d'exhibició cinematogràfica a la ciutat de Barcelona / Boladeres Faura, Aïda ; Llopis, Laura ; Selva, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dues mil butaques és un documental que explora les propostes de les sales alternatives de cinema que han obert a Barcelona en els últims cinc anys. El context de crisi econòmica, sumat la davallada de públics, la pujada de l'IVA i la digitalització de les sales han abocat molts cinemes a tancar, però d'aquesta situació n'han sorgit idees que posen de manifest l'eclosió de noves tendències i configuren un nou mapa de públics a la ciutat.
Dos mil butacas es un documental que explora las propuestas de las salas alternativas de cine que han abierto en Barcelona en los últimos cinco años. El contexto de crisis económica, sumado la bajada de públicos, la subida del IVA y la digitalización de las salas, han abocado muchos cines a cerrar, pero de esta situación han surgido ideas que ponen de manifiesto la eclosión de nuevas tendencias y configuran un nuevo mapa de públicos en la ciudad.
Two thousand seats is a documentary that explores the alternative proposes of the cinemas that have opened in Barcelona in the last five years. The economic crisis, coupled with the decline in public, the VAT hike and the digitalization of the rooms, have doomed many theaters to close, but this situation has led to ideas that reveal the emergence of new trends and set a new audiences map in the city.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
333 p, 14.5 MB Manual de distribució d'un curtmetratge. Pla de promoció, exhibició i distribució del curtmetratge propi 'En el fondo del mar'. / Paüls Vergés, Joan ; Santaló Toral, Carla ; Ribera Guàrdia, Pol ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén ser una guia per tots els que vulguin distribuir un curtmetratge. La tasca inclou les fases de promoció, exhibició i la pròpia distribució i incideix en tots els actors que hi juguen un paper important. [...]
El trabajo pretende ser una guia para todos los que quieran distribuir un cortometraje. La labor incluye las fases de promoción, exhibición y la propia distribución, ee incide en todos los actores que juegan un papel importante. [...]
The aim of the project is to be a guide to those who are interested in the logistics of distributuin of a short film. We have taken into account the different stages involved: promotion, exhibition and distribution, considering the actors who play a significant role. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.