visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Experiències
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
89
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
41
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
2
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
16
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
29
registres trobats
Articles
41
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
21 p, 272.2 KB
Hacer gezoma : Desbinarizar género
/
Vega Sandín, Sore
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pujal i Llombart, Margot
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pujol Tarrés, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo desarrolla una propuesta teórica a partir del trabajo de Rizoma de Gilles Deleuze y Felix Guattari (1980/2015). Se propone gezoma como un dispositivo que permite pensar el género de una manera expandida y, a la vez, desbinarizar el lenguaje y los cuerpos binarios. [...]
The article develops a new theoretical approach based on Guilles Deleuze and Felix Guattari's work, Rizome (1980/2015). Gezoma is proposed as a device that allows us to think gender in an expanded way and, at the same time, to debinarize language and binary bodies. [...]
2022 -
10.5565/rev/qpsicologia.1909
Quaderns de psicologia
,
Vol. 24 Núm. 3 (2022)
, p. e1909 (Artículos)
Registre complet
-
2.
4 p, 314.4 KB
"The psychological experience of integrating content and language" : A review
/
Lovtskaya, Anastasia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: K. R. TALBOT, M. T. GRUBER y R. NISHIDA (editors), The psychological experience of integrating content and language. Multilingual Matters. 2021.
2022 -
10.5565/rev/clil.86
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 1 (2022)
, p. 81-84 (Other)
Registre complet
-
3.
8 p, 475.3 KB
Una experiència d'ús de materials virtuals en assignatures presencials : el cas de les Matemàtiques aplicades a l'empresa
/
Estapé-Dubreuil, Glòria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
La comunicació es refereix a l'assignatura de Matemàtiques aplicades a l'empresa, una troncal anual de primer curs de la Diplomatura en Ciències Empresarials. El grup de professors que donem l'assignatura ens vàrem acollir, quasi des del seu inici, a les possibilitats que ofereix el campus virtual de l'Autònoma Interactiva per tal de publicar material de diversos tipus, i permetre als estudiants poder efectuar un cert seguiment de l'assignatura per aquesta via. [...]
El presente trabajo se refiere a la asignatura de Matemáticas aplicadas a la empresa, asignatura troncal anual de primer curso de la Diplomatura en ciencias empresariales El grupo de profesores que imparten la asignatura, utilizamos, ya desde el inicio, las posibilidades que ofrece el campus virtual de l'Autònoma Interactiva, para publicar diversos tipos de materiales y permitir a los estudiantes poder efectuar un seguimiento de la asignatura. [...]
This paper refers to the subject of business mathematics, main annual subject of the first course in management sciences The group of teachers who give this subject use the possibilities that 'Autònoma Interactiva's virtual campus offers, to publish diverse types of materials and to allow the students to be able to follow-up of the subject. [...]
2009 -
10.1344/105.000000285
RIDU Revista d'Innovació Docent Universitària
,
Núm. 1 (2009)
, p. 8-15
Registre complet
-
4.
24 p, 1.3 MB
Aprendizaje sobre disoluciones reguladoras de ph mediante indagación guiada utilizando sensores
/
Tortosa Moreno, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo se describe el diseño e implementación de una actividad de indagación guiada, contextualizada en la salud, para enseñar las disoluciones reguladoras de pH a alumnos de bachillerato, y se analiza el aprendizaje de los estudiantes. [...]
The design and implementation of an inquiry based laboratory activity to introduce buffer solutions to high school pupils is presented, and the learning of students is analysed. The context of the activity is human health and in it students use pH sensors and multicomputer based laboratory equipment to obtain data. [...]
2013 -
10.5565/rev/ec/v31n1.744
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 31, Núm. 1 (2013)
, p. 189-211
Registre complet
-
5.
8 p, 103.8 KB
The Mind, the Brain, and God
/
Hanson, Rick
(Wellspring Institute for Neuroscience and Contemplative Wisdom)
With all the research on mind/brain connections these days -Your brain in lust or love! While gambling or feeling envious! While meditating, praying, or having an out-of-body experience!- it's natural to wonder about Big Questions about the relationships among the mind, the brain, and God. [...]
Con toda la investigación actual sobre las conexiones mente/cerebro -¡el cerebro lujurioso o enamorado! ¡el cerebro apostando o sintiendo envidia! ¡meditando, rezando, o teniendo una experiencia extracorporal! -, es natural plantearse las grandes preguntas acerca de las relaciones entre la mente, el cerebro y Dios. [...]
2011 -
10.5565/rev/enrahonar/v47n0.173
Enrahonar
,
Núm. 47 ( 2011)
, p. 213-220
Registre complet
-
6.
10 p, 652.7 KB
Una experiencia con TIC en la clase de matemáticas
/
Rey Fedriani, María José
(Colegio Base (Madrid))
Este artículo describe y analiza la experiencia realizada en un aula de Educación Segundaria Obligatoria utilizando la pizarra digital interactiva. La implicación de tres estudiantes en la exposición de una parte de los contenidos del programa de la asignatura, apoyándose en presentaciones digitales, aporta mejoras al aprendizaje del grupo en varios niveles, por un lado refuerza los conocimientos adquiridos en la propia asignatura de matemáticas; por otro, desarrolla las competencias digitales que pretende la aplicación de las Nuevas Tecnologías en la educación: y por último, estimula la construcción del conocimiento individual y grupal entre los alumnos.
This article analyses a practical example of the use of the interactive digital whiteboard in one of our secondary classrooms. Three Maths students were assigned the task of preparing part of the lesson plan with digital presentations, which lead to a better acquisition of the content by the students themselves as well as the rest of the class. [...]
2010
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 19 (2010)
, p. 1-10
Registre complet
-
7.
10 p, 489.8 KB
Prácticas educativas universitarias en entornos digitales 2.0
/
López Meneses, Eloy
(Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Ciencias Sociales) ;
Infante Moro, Alfonso
(Universidad de Huelva)
Hoy en día, el elenco de aplicaciones relacionadas con la web 2. 0 es muy amplia y pueden ofrecer en el ámbito educativo nuevos espacios para la comunicación, colaboración, imaginación y creación de comunidades de conocimientos compartidos. [...]
Today, the tools of applications related to Web 2. 0 are very broad and can offer on the new educational spaces for communication, collaboration, imagination and create communities of shared knowledge. [...]
2010
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 18 (2010)
, p. 1-10
Registre complet
-
8.
8 p, 76.8 KB
TIC para enseñar y jugar al ajedrez
/
Fernández Amigo, Joaquín
;
Pallarés Porcar, Maria Rosario
(IES Rovira Forns (Santa Perpètua de Mogoda, Catalunya))
Del año 1990 al 2002 en el CEIP Pompeu Fabra de Parets del Vallès (Barcelona) realizamos una serie de actividades alrededor del ajedrez ya que consideramos que es un extraordinario medio para fomentar en nuestro alumnado aspectos cognitivos, de personalidad, sociabilidad y un sin fin de valores. [...]
2009
Didáctica, innovación y multimedia
,
N. 14 (2009)
p. 0-0
Registre complet
-
9.
5 p, 44.5 KB
Experimentant els avantatges del treball en grup del professorat
/
Plarromaní, Anna M.
;
Puigvert Masó, Maria del Tura
;
Reina, Roser
La constitució d'un grup de treball estable entre professors especialistes permet introduir innovacions en la pràctica docent de manera eficaç. La cooperació entre centres propers per realitzar activitats experimentals de llarg abast resol molts dels problemes de caràcter pràctic que sorgeixen en els centres de secundària.
2009 -
10.5565/rev/ciencies.200
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària
,
N. 13 (2009)
p. 29-33
Registre complet
-
10.
8 p, 473.5 KB
Prácticas en la enseñanza de las ciencias. Problemas y posibilidades
/
Miguens, M.
;
Garrett, R. M.
We have effected an analysis of the role attached to practical studies in teaching sciences through the study of works published on this subjetc. The work has been structured starting from the historic development, to go on with the ends and advantages and finishing it outstanding some of the aspects of what can be considered the core of practical work. [...]
1991 -
10.5565/rev/ensciencias.4723
Enseñanza de las ciencias
,
V. 9 n. 3 (1991)
p. 229-236
Registre complet
-
Articles :
41
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
2
registres trobats
1.
7 p, 33.1 KB
Una experiència d'aprenentatge basada en projectes en l'àmbit de la informàtica
/
Lapedriza i Garcia, Àgata
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Benavente i Vidal, Robert
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Ferrer, Miquel
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Garcia, Jaume
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya))
;
Sánchez Albaladejo, Gemma
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Valveny Llobet, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l'adaptació a l'EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d'Enginyeria Informàtica de la UAB. Per a aquesta adaptació s'ha utilitzat, entre d'altres, una metodologia d'aprenentatge basada en un projecte comú. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 5es : 2008
Registre complet
-
2.
6 p, 29.4 KB
Una experiència de coordinació d'un modul docent a l'EEES
/
Ferré Pavia, Carme,
1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Simelio i Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Presentem una proposta de docència del Mòdul d'Història de la Comunicació de la licenciatura de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc de la prova pilot de l'EEES. [...]
In this Conference we present an experience on teaching History of Communication in a new career, the new studies of Publicity and Public Relations in the Faculty of Communication Sciences in the UAB. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 5es : 2008
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
278 p, 5.1 MB
Enquesta a la joventut de Catalunya 2017
/
Elola-Olaso, Maria Caprile
;
Condom Bosch, Josep Lluís
;
Domínguez i Aguayo, Aitor
;
Escobedo Caparrós, Anna
;
Estivill i Castany, Jordi
;
García Gracia, Maribel
;
Homs Ferret, Oriol
;
Marín Saldo, Antonio
;
Martín Pérez, Alberto
;
Merino Pareja, Rafael
;
Sala Torrent, Mireia
;
Sanz de Miguel, Pablo
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Serracant Melendres, Pau
;
Valls Casas, Ona
;
Valls Fonayet, Francesc
Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 2018 (
Col·lecció estudis
) (
Producció científica
)
Registre complet
-
Documents de recerca
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
21 p, 1.5 MB
Gentrificación, vejez y vida cotidiana. Un estudio cualitativo del barrio San Martín en Bogotá D.C
/
Mora Solano, Salomón
;
Solana Solana, A. Miguel,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Geografia
Aquesta investigació analitza les repercussions dels processos de transformació social i urbana al barri Sant Martí de Bogotà D. C. sobre les experiències quotidianes de les gent gran. Per això es realitza una exploració qualitativa, basada en entrevistes i observacions del sector i reunions veïnals. [...]
This research analyzes the effects of the social and urban changes processes in the neighborhood of San Mantín in Bogotá D. C. upon the older people's daily experiences. For this, a qualitative exploration is carried out, based on interviews and observations of the sector and neighborhood meetings. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament
[
1475
]
Registre complet
-
2.
126 p, 3.8 MB
Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic
/
Molist Delisau, Ariadna
;
Martínez Melo, Montserrat,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...]
El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...]
Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]
2022
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Registre complet
-
3.
11 p, 707.1 KB
Remote Boost Experience : Event Tool
/
Pérez Barcons, Marc
;
Benavente i Vidal, Robert,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En el següent document es presenta l'eina d'esdeveniments que pertanyerà a una agrupació d'aplicacions ideades pel treball en equip Remote Boost de l'empresa Teaming Labs, la idea principal d'aquesta eina és poder donar suport a tallers o explicacions en línia, en les quals un amfitrió s'encarrega de fer una explicació o demostració d'algun tema en concret del qual ell és expert. [...]
In the next document we'll present the event tool, a web application that will be part of a group of applications for team building named Remote Boost from the company Teaming Labs, the main idea of this tool is to be able to support online workshops or explanations, in which a host is in charge of explaining or demonstrating a specific topic of which he is an expert. [...]
En el siguiente documento se presenta la herramienta de eventos que pertenecerá a una agrupación de aplicaciones ideadas para el trabajo en equipo Remote Boost de la empresa Teaming Labs, la idea principal de esta herramienta es poder dar soporte a talleres o explicaciones en línia, en las cuales un anfitrión se encarga de hacer una explicación o demostración de algún tema en concreto del cual el es experto. [...]
2021
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
4.
44 p, 1.3 MB
Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat
/
Porcuna Pocurull, Helena
;
Domènech Casal, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. [...]
2019
Registre complet
-
5.
58 p, 9.0 MB
Classificar amb criteri : habilitats de classificació d'éssers vius i selecció de criteris a 1er d'ESO
/
Municio Samon, Guillem
;
Domènech Casal, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza els criteris de classificació que utilitza l'alumnat de 1er d'ESO a l'hora de classificar els éssers vius, així com l'evolució en l'ús d'aquests al llarg d'una unitat didàctica basada en la metodologia de l'Estudi de Cas, en un context museístic. [...]
2019
Registre complet
-
6.
47 p, 2.2 MB
Valoració de la utilitat i l'eficàcia de la unitat didàctica "Els nostres gens : un assumpte científic o social?"
/
Massa Gómez, Marc
;
Hernández Rodríguez, María Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En el present treball es pretén valorar la utilitat i l'eficàcia de nivell 2 de la unitat didàctica "Els nostres gens: un assumpte científic o social?". Per fer-ho s'han tingut en compte les valoracions dels qüestionaris KPSI realitzats pels alumnes tant a l'inici com al final de la unitat didàctica i les respostes dels alumnes a dues activitats avaluatives. [...]
juny 2019
Registre complet
-
7.
46 p, 1.5 MB
El dibuix a classe de ciències : una eina modelitzadora i avaluadora
/
Martinez Martinez, Andrea
;
Canet Pladevall, Roser
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el recurs del dibuix a la classe de ciències com a una potent eina modelitzadora i la coavaluació d'aquest dibuix com a eina d'aprenentatge. Les dades es van recollir en un institut públic de Santa Coloma de Gramenet. [...]
juny 2019
Registre complet
-
8.
42 p, 1.1 MB
Group Work in the English Classroom : Cooperative and Collaborative Learning
/
Ruiz Rubio, Angel
;
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to examine how students manage their roles when they work in groups on a task designed for cooperative (roles assigned) or collaborative (no roles assigned) learning. Apart from these two manners of learning, group work, per se, is also studied in order to observe what it has to offer. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és observar com els estudiants gestionen els seus rols quan treballen en grups de manera cooperativa (rols assignats) o col·laborativa (sense rols assignats). A més d'aquestes dues maneres d'aprendre, també s'estudia el treball en grup per observar què pot aportar. [...]
2019
Registre complet
-
9.
88 p, 1.6 MB
El paper de la mediació en la discussió literària : evolució de les respostes lectores en un context d'alta complexitat
/
Roca Ferràndiz, Adriana
;
Manresa Potrony, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza la intervenció del mediador en dues discussions literàries sobre àlbums il·lustrats en el marc de la Seqüència Didàctica "Fomentem la lectura a partir d'àlbums il·lustrats", implementada aquest curs a l'institut Federica Montseny de Badia del Vallès, un centre educatiu de secundària d'alta complexitat. [...]
2019
Registre complet
-
10.
59 p, 2.9 MB
Les potencialitats de l'escriptura col·laborativa en línia
/
Masdeu Cañellas, Pol
;
Sanz, Jesús
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació posa el focus en els beneficis que aporta l'escriptura col·laborativa, mitjançant l'eina Google Drive, tant per als alumnes com per al docent, qui pot observar el procés d'aprenentatge dels estudiants en tot moment. [...]
This research project focuses on the benefits of collaborative writing through Google Drive for students as well as for teachers, who can observe the learning process of their students. Data analysis is taken over the didactic unit "Mulla't amb la dialectologia" in a 4th of ESO class, where students wrote an essay, in pairs or groups of three, about one controversial aspect of Catalan sociolinguistics. [...]
2019
Registre complet
-
Documents de recerca :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia
29
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
Les alternatives comunitàries // Barri de Sants
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca d'Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalització
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Fundació Autònoma Solidària
Tradicionalment l'alimentació ha sigut un vincle entre la ciutat i el camp, però el sistema agroalimentari global ha destruit aquests ponts provocant, entre d'altres, una pèrdua de control sobre el tipus d'alimentació que tenim o una profunda desconeixença de les condicions tècniques i socials que envolten l'agricultura. [...]
2017 (
Alimentar Barcelona. Una mirada crítica al model agroalimentari de la ciutat
)
Registre complet
-
2.
L'agricultura periurbana // Parc Agrari del Baix Llobregat
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca d'Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalització
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Fundació Autònoma Solidària
La producció d'aliments requereix d'espai agrícola, la major part del qual es troba en territoris rurals. Tanmateix, l'entorn de les grans ciutats també ofereix sovint possibilitats per conrear aliments, sobretot hortalisses: és el que es coneix com a agricultura periurbana. [...]
2017 (
Alimentar Barcelona. Una mirada crítica al model agroalimentari de la ciutat
)
Registre complet
-
3.
La distribució i la comercialització d'aliments // Mercabarna
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca d'Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalització
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Fundació Autònoma Solidària
La distribució i la comercialització d'aliments conformen dues baules centrals del que anomenem cadena o circuit agroalimentari. Són tots els passos que tenen lloc des que els aliments són produïts (ja siguin frescos o processats) fins que arriben a la persona que els consumirà. [...]
2017 (
Alimentar Barcelona. Una mirada crítica al model agroalimentari de la ciutat
)
Registre complet
-
4.
Llaurant Barcelona
/
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
;
GRAIN
;
Barcelona (Catalunya).
Ajuntament
Barcelona està duent a terme trobades participatives per tal de dialogar sobre polítiques alimentàries i explorar la viabilitat d'un Consell Alimentari. Aquest vídeo és un resum de les activitats impulsades des de la plataforma Llaurant Barcelona entre octubre de 2015 i desembre de 2016.
2016
Registre complet
-
5.
València agroecològica, que s'hi està coent?
/
Pérez, Josep M.
;
Llaurant Barcelona
;
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
;
GRAIN
;
Barcelona (Catalunya).
Ajuntament
Xerrada realitzada el 27 de maig de 2016 al Casal de barri Pou de la Figuera, dins el cicle "Construint circuits de sobirania alimentària a Barcelona".
2016
Registre complet
-
6.
Son Boira. Ous ecològics. Mallorca
/
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Descripció de com funciona una granja de gallines ecològiques per a la producció d'ous ecològics.
2015
Registre complet
-
7.
Agroecologia en Eivissa
/
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Fina Prats es una jóven agricultora en Eivissa que aplicando la agroecología y el método de 'Parades en Crestall' proporciona cestas semanales a las familias de su cercanía.
2015 (
La revuelta al campo
)
Registre complet
-
8.
La Verdolaga
/
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
La Verdolaga es un proyecto colectivo de 3 amigos que se unen para hacer el trabajo que les gusta. Recuperando variedades tradicionales, y compartiendo el proyecto con comedores escolares y las familias de estas escuelas.
2015 (
La revuelta al campo
)
Registre complet
-
9.
El Molí d'en Vendrell
/
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Aprovechando la certificación ecológica que ya tenía la finca, esta pareja arranca un proyecto productivo y de venta de sus productos en Santa Eulàlia de Ronçana (Barcelona).
2015 (
La revuelta al campo
)
Registre complet
-
10.
Cría de cabras en Castellón
/
Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Ani y Esaú nos muestran su recién iniciada aventura en las montañas de Castellón, en un proyecto valiente como las cabras que está criando.
2015 (
La revuelta al campo
)
Registre complet
-
Documents gràfics i multimèdia :
29
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.