Resultats globals: 89 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 41 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 16 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 29 registres trobats
Articles 41 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
21 p, 272.2 KB Hacer gezoma : Desbinarizar género / Vega Sandín, Sore (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pujal i Llombart, Margot (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pujol Tarrés, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo desarrolla una propuesta teórica a partir del trabajo de Rizoma de Gilles Deleuze y Felix Guattari (1980/2015). Se propone gezoma como un dispositivo que permite pensar el género de una manera expandida y, a la vez, desbinarizar el lenguaje y los cuerpos binarios. [...]
The article develops a new theoretical approach based on Guilles Deleuze and Felix Guattari's work, Rizome (1980/2015). Gezoma is proposed as a device that allows us to think gender in an expanded way and, at the same time, to debinarize language and binary bodies. [...]

2022 - 10.5565/rev/qpsicologia.1909
Quaderns de psicologia, Vol. 24 Núm. 3 (2022) , p. e1909 (Artículos)  
2.
4 p, 314.4 KB "The psychological experience of integrating content and language" : A review / Lovtskaya, Anastasia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: K. R. TALBOT, M. T. GRUBER y R. NISHIDA (editors), The psychological experience of integrating content and language. Multilingual Matters. 2021.
2022 - 10.5565/rev/clil.86
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 81-84 (Other)  
3.
8 p, 475.3 KB Una experiència d'ús de materials virtuals en assignatures presencials : el cas de les Matemàtiques aplicades a l'empresa / Estapé-Dubreuil, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
La comunicació es refereix a l'assignatura de Matemàtiques aplicades a l'empresa, una troncal anual de primer curs de la Diplomatura en Ciències Empresarials. El grup de professors que donem l'assignatura ens vàrem acollir, quasi des del seu inici, a les possibilitats que ofereix el campus virtual de l'Autònoma Interactiva per tal de publicar material de diversos tipus, i permetre als estudiants poder efectuar un cert seguiment de l'assignatura per aquesta via. [...]
El presente trabajo se refiere a la asignatura de Matemáticas aplicadas a la empresa, asignatura troncal anual de primer curso de la Diplomatura en ciencias empresariales El grupo de profesores que imparten la asignatura, utilizamos, ya desde el inicio, las posibilidades que ofrece el campus virtual de l'Autònoma Interactiva, para publicar diversos tipos de materiales y permitir a los estudiantes poder efectuar un seguimiento de la asignatura. [...]
This paper refers to the subject of business mathematics, main annual subject of the first course in management sciences The group of teachers who give this subject use the possibilities that 'Autònoma Interactiva's virtual campus offers, to publish diverse types of materials and to allow the students to be able to follow-up of the subject. [...]

2009 - 10.1344/105.000000285
RIDU Revista d'Innovació Docent Universitària, Núm. 1 (2009) , p. 8-15  
4.
24 p, 1.3 MB Aprendizaje sobre disoluciones reguladoras de ph mediante indagación guiada utilizando sensores / Tortosa Moreno, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo se describe el diseño e implementación de una actividad de indagación guiada, contextualizada en la salud, para enseñar las disoluciones reguladoras de pH a alumnos de bachillerato, y se analiza el aprendizaje de los estudiantes. [...]
The design and implementation of an inquiry based laboratory activity to introduce buffer solutions to high school pupils is presented, and the learning of students is analysed. The context of the activity is human health and in it students use pH sensors and multicomputer based laboratory equipment to obtain data. [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n1.744
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 1 (2013) , p. 189-211  
5.
8 p, 103.8 KB The Mind, the Brain, and God / Hanson, Rick (Wellspring Institute for Neuroscience and Contemplative Wisdom)
With all the research on mind/brain connections these days -Your brain in lust or love! While gambling or feeling envious! While meditating, praying, or having an out-of-body expe­rience!- it's natural to wonder about Big Questions about the relationships among the mind, the brain, and God. [...]
Con toda la investigación actual sobre las conexiones mente/cerebro -¡el cerebro lujurioso o enamorado! ¡el cerebro apostando o sintiendo envidia! ¡meditando, rezando, o teniendo una experiencia extracorporal! -, es natural plantearse las grandes preguntas acerca de las rela­ciones entre la mente, el cerebro y Dios. [...]

2011 - 10.5565/rev/enrahonar/v47n0.173
Enrahonar, Núm. 47 ( 2011) , p. 213-220  
6.
10 p, 652.7 KB Una experiencia con TIC en la clase de matemáticas / Rey Fedriani, María José (Colegio Base (Madrid))
Este artículo describe y analiza la experiencia realizada en un aula de Educación Segundaria Obligatoria utilizando la pizarra digital interactiva. La implicación de tres estudiantes en la exposición de una parte de los contenidos del programa de la asignatura, apoyándose en presentaciones digitales, aporta mejoras al aprendizaje del grupo en varios niveles, por un lado refuerza los conocimientos adquiridos en la propia asignatura de matemáticas; por otro, desarrolla las competencias digitales que pretende la aplicación de las Nuevas Tecnologías en la educación: y por último, estimula la construcción del conocimiento individual y grupal entre los alumnos.
This article analyses a practical example of the use of the interactive digital whiteboard in one of our secondary classrooms. Three Maths students were assigned the task of preparing part of the lesson plan with digital presentations, which lead to a better acquisition of the content by the students themselves as well as the rest of the class. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 19 (2010) , p. 1-10  
7.
10 p, 489.8 KB Prácticas educativas universitarias en entornos digitales 2.0 / López Meneses, Eloy (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Ciencias Sociales) ; Infante Moro, Alfonso (Universidad de Huelva)
Hoy en día, el elenco de aplicaciones relacionadas con la web 2. 0 es muy amplia y pueden ofrecer en el ámbito educativo nuevos espacios para la comunicación, colaboración, imaginación y creación de comunidades de conocimientos compartidos. [...]
Today, the tools of applications related to Web 2. 0 are very broad and can offer on the new educational spaces for communication, collaboration, imagination and create communities of shared knowledge. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 18 (2010) , p. 1-10  
8.
8 p, 76.8 KB TIC para enseñar y jugar al ajedrez / Fernández Amigo, Joaquín ; Pallarés Porcar, Maria Rosario (IES Rovira Forns (Santa Perpètua de Mogoda, Catalunya))
Del año 1990 al 2002 en el CEIP Pompeu Fabra de Parets del Vallès (Barcelona) realizamos una serie de actividades alrededor del ajedrez ya que consideramos que es un extraordinario medio para fomentar en nuestro alumnado aspectos cognitivos, de personalidad, sociabilidad y un sin fin de valores. [...]
2009
Didáctica, innovación y multimedia, N. 14 (2009) p. 0-0  
9.
5 p, 44.5 KB Experimentant els avantatges del treball en grup del professorat / Plarromaní, Anna M. ; Puigvert Masó, Maria del Tura ; Reina, Roser
La constitució d'un grup de treball estable entre professors especialistes permet introduir innovacions en la pràctica docent de manera eficaç. La cooperació entre centres propers per realitzar activitats experimentals de llarg abast resol molts dels problemes de caràcter pràctic que sorgeixen en els centres de secundària.
2009 - 10.5565/rev/ciencies.200
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 13 (2009) p. 29-33  
10.
8 p, 473.5 KB Prácticas en la enseñanza de las ciencias. Problemas y posibilidades / Miguens, M. ; Garrett, R. M.
We have effected an analysis of the role attached to practical studies in teaching sciences through the study of works published on this subjetc. The work has been structured starting from the historic development, to go on with the ends and advantages and finishing it outstanding some of the aspects of what can be considered the core of practical work. [...]
1991 - 10.5565/rev/ensciencias.4723
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 229-236  

Articles : 41 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
7 p, 33.1 KB Una experiència d'aprenentatge basada en projectes en l'àmbit de la informàtica / Lapedriza i Garcia, Àgata (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Benavente i Vidal, Robert (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ferrer, Miquel (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Garcia, Jaume (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Sánchez Albaladejo, Gemma (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l'adaptació a l'EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d'Enginyeria Informàtica de la UAB. Per a aquesta adaptació s'ha utilitzat, entre d'altres, una metodologia d'aprenentatge basada en un projecte comú. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
6 p, 29.4 KB Una experiència de coordinació d'un modul docent a l'EEES / Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Simelio i Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Presentem una proposta de docència del Mòdul d'Història de la Comunicació de la licenciatura de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc de la prova pilot de l'EEES. [...]
In this Conference we present an experience on teaching History of Communication in a new career, the new studies of Publicity and Public Relations in the Faculty of Communication Sciences in the UAB. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
278 p, 5.1 MB Enquesta a la joventut de Catalunya 2017 / Elola-Olaso, Maria Caprile ; Condom Bosch, Josep Lluís ; Domínguez i Aguayo, Aitor ; Escobedo Caparrós, Anna ; Estivill i Castany, Jordi ; García Gracia, Maribel ; Homs Ferret, Oriol ; Marín Saldo, Antonio ; Martín Pérez, Alberto ; Merino Pareja, Rafael ; Sala Torrent, Mireia ; Sanz de Miguel, Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serracant Melendres, Pau ; Valls Casas, Ona ; Valls Fonayet, Francesc
Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 2018 (Col·lecció estudis) (Producció científica)  

Documents de recerca 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
21 p, 1.5 MB Gentrificación, vejez y vida cotidiana. Un estudio cualitativo del barrio San Martín en Bogotá D.C / Mora Solano, Salomón ; Solana Solana, A. Miguel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Aquesta investigació analitza les repercussions dels processos de transformació social i urbana al barri Sant Martí de Bogotà D. C. sobre les experiències quotidianes de les gent gran. Per això es realitza una exploració qualitativa, basada en entrevistes i observacions del sector i reunions veïnals. [...]
This research analyzes the effects of the social and urban changes processes in the neighborhood of San Mantín in Bogotá D. C. upon the older people's daily experiences. For this, a qualitative exploration is carried out, based on interviews and observations of the sector and neighborhood meetings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]  
2.
126 p, 3.8 MB Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic / Molist Delisau, Ariadna ; Martínez Melo, Montserrat, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...]
El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...]
Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]

2022
Grau en Pedagogia [1211]  
3.
11 p, 707.1 KB Remote Boost Experience : Event Tool / Pérez Barcons, Marc ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el següent document es presenta l'eina d'esdeveniments que pertanyerà a una agrupació d'aplicacions ideades pel treball en equip Remote Boost de l'empresa Teaming Labs, la idea principal d'aquesta eina és poder donar suport a tallers o explicacions en línia, en les quals un amfitrió s'encarrega de fer una explicació o demostració d'algun tema en concret del qual ell és expert. [...]
In the next document we'll present the event tool, a web application that will be part of a group of applications for team building named Remote Boost from the company Teaming Labs, the main idea of this tool is to be able to support online workshops or explanations, in which a host is in charge of explaining or demonstrating a specific topic of which he is an expert. [...]
En el siguiente documento se presenta la herramienta de eventos que pertenecerá a una agrupación de aplicaciones ideadas para el trabajo en equipo Remote Boost de la empresa Teaming Labs, la idea principal de esta herramienta es poder dar soporte a talleres o explicaciones en línia, en las cuales un anfitrión se encarga de hacer una explicación o demostración de algún tema en concreto del cual el es experto. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
44 p, 1.3 MB Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat / Porcuna Pocurull, Helena ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. [...]
2019  
5.
58 p, 9.0 MB Classificar amb criteri : habilitats de classificació d'éssers vius i selecció de criteris a 1er d'ESO / Municio Samon, Guillem ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza els criteris de classificació que utilitza l'alumnat de 1er d'ESO a l'hora de classificar els éssers vius, així com l'evolució en l'ús d'aquests al llarg d'una unitat didàctica basada en la metodologia de l'Estudi de Cas, en un context museístic. [...]
2019  
6.
47 p, 2.2 MB Valoració de la utilitat i l'eficàcia de la unitat didàctica "Els nostres gens : un assumpte científic o social?" / Massa Gómez, Marc ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el present treball es pretén valorar la utilitat i l'eficàcia de nivell 2 de la unitat didàctica "Els nostres gens: un assumpte científic o social?". Per fer-ho s'han tingut en compte les valoracions dels qüestionaris KPSI realitzats pels alumnes tant a l'inici com al final de la unitat didàctica i les respostes dels alumnes a dues activitats avaluatives. [...]
juny 2019  
7.
46 p, 1.5 MB El dibuix a classe de ciències : una eina modelitzadora i avaluadora / Martinez Martinez, Andrea ; Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el recurs del dibuix a la classe de ciències com a una potent eina modelitzadora i la coavaluació d'aquest dibuix com a eina d'aprenentatge. Les dades es van recollir en un institut públic de Santa Coloma de Gramenet. [...]
juny 2019  
8.
42 p, 1.1 MB Group Work in the English Classroom : Cooperative and Collaborative Learning / Ruiz Rubio, Angel ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to examine how students manage their roles when they work in groups on a task designed for cooperative (roles assigned) or collaborative (no roles assigned) learning. Apart from these two manners of learning, group work, per se, is also studied in order to observe what it has to offer. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és observar com els estudiants gestionen els seus rols quan treballen en grups de manera cooperativa (rols assignats) o col·laborativa (sense rols assignats). A més d'aquestes dues maneres d'aprendre, també s'estudia el treball en grup per observar què pot aportar. [...]

2019  
9.
88 p, 1.6 MB El paper de la mediació en la discussió literària : evolució de les respostes lectores en un context d'alta complexitat / Roca Ferràndiz, Adriana ; Manresa Potrony, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza la intervenció del mediador en dues discussions literàries sobre àlbums il·lustrats en el marc de la Seqüència Didàctica "Fomentem la lectura a partir d'àlbums il·lustrats", implementada aquest curs a l'institut Federica Montseny de Badia del Vallès, un centre educatiu de secundària d'alta complexitat. [...]
2019  
10.
59 p, 2.9 MB Les potencialitats de l'escriptura col·laborativa en línia / Masdeu Cañellas, Pol ; Sanz, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació posa el focus en els beneficis que aporta l'escriptura col·laborativa, mitjançant l'eina Google Drive, tant per als alumnes com per al docent, qui pot observar el procés d'aprenentatge dels estudiants en tot moment. [...]
This research project focuses on the benefits of collaborative writing through Google Drive for students as well as for teachers, who can observe the learning process of their students. Data analysis is taken over the didactic unit "Mulla't amb la dialectologia" in a 4th of ESO class, where students wrote an essay, in pairs or groups of three, about one controversial aspect of Catalan sociolinguistics. [...]

2019  

Documents de recerca : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Les alternatives comunitàries // Barri de Sants / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalització ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Tradicionalment l'alimentació ha sigut un vincle entre la ciutat i el camp, però el sistema agroalimentari global ha destruit aquests ponts provocant, entre d'altres, una pèrdua de control sobre el tipus d'alimentació que tenim o una profunda desconeixença de les condicions tècniques i socials que envolten l'agricultura. [...]
2017 (Alimentar Barcelona. Una mirada crítica al model agroalimentari de la ciutat)  
2.
L'agricultura periurbana // Parc Agrari del Baix Llobregat / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalització ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
La producció d'aliments requereix d'espai agrícola, la major part del qual es troba en territoris rurals. Tanmateix, l'entorn de les grans ciutats també ofereix sovint possibilitats per conrear aliments, sobretot hortalisses: és el que es coneix com a agricultura periurbana. [...]
2017 (Alimentar Barcelona. Una mirada crítica al model agroalimentari de la ciutat)  
3.
La distribució i la comercialització d'aliments // Mercabarna / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalització ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
La distribució i la comercialització d'aliments conformen dues baules centrals del que anomenem cadena o circuit agroalimentari. Són tots els passos que tenen lloc des que els aliments són produïts (ja siguin frescos o processats) fins que arriben a la persona que els consumirà. [...]
2017 (Alimentar Barcelona. Una mirada crítica al model agroalimentari de la ciutat)  
4.
Llaurant Barcelona / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas ; GRAIN ; Barcelona (Catalunya). Ajuntament
Barcelona està duent a terme trobades participatives per tal de dialogar sobre polítiques alimentàries i explorar la viabilitat d'un Consell Alimentari. Aquest vídeo és un resum de les activitats impulsades des de la plataforma Llaurant Barcelona entre octubre de 2015 i desembre de 2016.
2016  
5.
València agroecològica, que s'hi està coent? / Pérez, Josep M. ; Llaurant Barcelona ; Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas ; GRAIN ; Barcelona (Catalunya). Ajuntament
Xerrada realitzada el 27 de maig de 2016 al Casal de barri Pou de la Figuera, dins el cicle "Construint circuits de sobirania alimentària a Barcelona".
2016  
6.
Son Boira. Ous ecològics. Mallorca / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Descripció de com funciona una granja de gallines ecològiques per a la producció d'ous ecològics.
2015  
7.
Agroecologia en Eivissa / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Fina Prats es una jóven agricultora en Eivissa que aplicando la agroecología y el método de 'Parades en Crestall' proporciona cestas semanales a las familias de su cercanía.
2015 (La revuelta al campo)  
8.
La Verdolaga / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
La Verdolaga es un proyecto colectivo de 3 amigos que se unen para hacer el trabajo que les gusta. Recuperando variedades tradicionales, y compartiendo el proyecto con comedores escolares y las familias de estas escuelas.
2015 (La revuelta al campo)  
9.
El Molí d'en Vendrell / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Aprovechando la certificación ecológica que ya tenía la finca, esta pareja arranca un proyecto productivo y de venta de sus productos en Santa Eulàlia de Ronçana (Barcelona).
2015 (La revuelta al campo)  
10.
Cría de cabras en Castellón / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas
Ani y Esaú nos muestran su recién iniciada aventura en las montañas de Castellón, en un proyecto valiente como las cabras que está criando.
2015 (La revuelta al campo)  

Documents gràfics i multimèdia : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.