Results overview: Found 8 records in 0.12 seconds.
Articles, 4 records found
Research literature, 2 records found
Learning materials, 2 records found
Articles 4 records found  
1.
8 p, 1.3 MB Developing oral expression during confinement with very young learners / Alcalà Arxé, Eva (Escola Lloriana)
As teachers, we are aware of the fact that hundreds of unexpected things can occur in our day-to-day lives with our students and that being flexible and able to adapt to new situations is one of the most important features of our jobs. [...]
Els mestres som plenament conscients del fet que en el nostre dia a dia a l'aula poden passar centenars de coses inesperades amb els nostres alumnes i que ser flexible i capaç d'adaptar-se a noves situacions és una de les característiques més importants de les nostres feines. [...]
Los maestros somos conscientes de que en nuestro día a día en el aula pueden ocurrir una multitud de situaciones inesperadas con nuestros alumnos y que ser flexible y capaz de adaptarse a nuevas situaciones es una de las características más importantes de nuestra tarea. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.55
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 49-56 (Innovació i transmissió de coneixement)  
2.
4 p, 285.0 KB Lenguajes para sentir y pensar / Leal, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Palabras y dibujos constituyen formas de simbolización que utilizamos para expresar ideas y sentimientos. Al realizar este proceso, se seleccionan unos aspectos con preferencia a los otros. El resultado es una representación única e individual percibida de forma diferente por el autor o por quienes la contemplan. [...]
1998
Cuadernos de pedagogía, Num. 1 (Jun 1998)  
3.
6 p, 335.3 KB Escribir para aprender : ensayo de una alternativa en la enseñanza universitaria de las ciencias / Muñoz-Chápuli, R. (Universidad de Málaga. Departamento de Biología Animal)
Many professors of scientific disciplines are unsatisfied by a teaching strategy which consists mainly of formal lectures and laboratory exercises. We describe in this paper the implementation of a possible alternative based on the principles of the educational approach termed "Writing to Learn". [...]
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4249
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 273-278  
4.
8 p, 657.5 KB Elaboració de seqüències didàctiques. Les aplicacions de la Física i la Química en la Meteorologia / Vidal i Segarra, Dolors
L'elaboració de seqüències didàctiques ens permet assolir un doble objectiu: l'autofor-mació del professorat (individualment o en grup) i l'aplicació de nous mètodes d'en-senyament de les ciències innovadors. [...]
2007 - 10.5565/rev/ciencies.265
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 7 (2007) p. 23-30  

Research literature 2 records found  
1.
186 p, 10.2 MB Posa't al MUT! : Creació i pla de llançament d'una plataforma educativa per aprendre a parlar en públic / Martínez Cánovas, Aida ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte proposa la creació i pla de llançament d'una plataforma online educativa: "MUT!". El producte que ofereix facilita l'aprenentatge d'habilitats comunicatives als estudiants universitaris. [...]
El proyecto propone la creación y el plan de lanzamiento de una plataforma online educativa: "MUT!". El producto que ofrece facilita el aprendizaje de habilidades comunicativas a los estudiantes universitarios. [...]
The project proposes the creation and launching plan of an online learning platform called "MUT". The offered product eases the adquisition of communicative skills for university students. The main goal is to make formative resources accesible for them so they can improve their public speaking skills.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
71 p, 4.1 MB La enseñanza de la expresión oral en la clase de ELE / García Segura, Laura ; Ríos Mestre, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo tiene como objetivos analizar diversos manuales para comprobar si siguen la pauta del Marco Común Europeo, averiguar cuáles son los problemas principales de los alumnos a la hora de expresarse en español y dar solución a estos problemas. [...]
Aquest treball té com a objectiu analitzar diversos manuals per a comprovar si segueixen la pauta del Marco Común Europeo, esbrinar quins son els problemes principals dels alumnes a la hora d'expressar-se en espanyol i donar solució a aquests problemes. [...]
The purpose of this assignment is to investigate and analyze different manuals to see if they follow the patterns of the Common European Framework of Reference for Languages and figure out what the main problems of students are when talking in Spanish and find a solution. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  

Learning materials 2 records found  
1.
3 p, 119.3 KB Prova integral d'afàsia,tasca de descripció oral / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona)
Full de resposta de la tasca de descripció oral de la Prova integral d'afàsia (Salmons et al. 2021).
2023  
2.
12 p, 529.6 KB Descripcions orals de subjectes amb afàsia i demència de la làmina de la Prova integral d'afàsia / Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.