Results overview: Found 146 records in 0.02 seconds.
Articles, 32 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Books and collections, 6 records found
Research literature, 57 records found
Learning materials, 2 records found
Graphic and multimedia documents, 49 records found
Articles 32 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
29 p, 548.9 KB Variable First Person Singular Subject Expression in Spoken Valencian Catalan / Herbeck, Peter (Bergische Universität Wuppertal)
In this paper, I analyze first person singular subject pronoun expression in spoken Valencian Catalan varieties. I present a quantitative and qualitative analysis of 7 interviews from the corpus Parlars, examining 1sg subject rates regarding tense markings (syncretic vs. [...]
Aquest article estudia la realització del pronom de subjecte de primera persona singular en varietats orals del valencià. Es presenta una anàlisi quantitativa i qualitativa de 7 entrevistes del corpus oral Parlars i s'examinen les freqüències dels pronoms explícits i implícits tenint en compte les variables de temps verbal (formes amb sincretisme i sense), tipus de verb i tipus de discurs (monòleg o conversa). [...]

2022 - 10.5565/rev/catjl.380
Catalan journal of linguistics, Vol. 21 (2022) , p. 129-157 (Articles)  
2.
18 p, 133.7 KB ¿El silencio es un sonido? : diez principios para una teoría expresiva del silencio / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo revisa las principales tendencias teóricas y empíricas en las que se ha apoyado la investigación sobre el silencio, con el objetivo de localizar y articular entre sí aquellos conceptos que se han considerado orientadores y útiles para desplegar una revisión del objeto de estudio "silencio", sistémica y transdisciplinar. [...]
This paper reviews the main theoretical and empiricab models on which research into silence has been based, intending to locate and articulate the concepts considered to be orienting and practical to deploy a systemic and transdisciplinary review of silence as the object of research. [...]
Aquest article revisa les principals tendències teòriques i empíriques en les quals s'ha recolzat la investigació sobre el silenci, amb l'objectiu de localitzar i articular entre si aquells conceptes que s'han considerat orientadors i útils per a desplegar una revisió de l'objecte d'estudi "silenci", sistèmica i transdisciplinar. [...]

2021
Journal of sound, silence, image and technology, Núm. 4 (2021) , p. 8-25  
3.
25 p, 155.4 KB Emotions, intentions and their expressions : Anscombe on Wittgenstein's stalking cat / Aucouturier, Valérie (Université Saint-Louis)
In this paper, I explore the difference between expression of intention and expression of emotion through a discussion of a passage from G. E. M. Anscombe's Intention, where she claims that expression of intention, unlike expression of emotion, is "purely conventional". [...]
En aquest article exploro la diferència entre l'expressió d'intenció i l'expressió d'emoció a través de la discussió d'un passatge d'Intenció de G. E. M. Anscombe, on afirma que l'expressió d'intenció, a diferència de l'expressió d'emoció, és «purament convencional». [...]
En este artículo exploro la diferencia entre la expresión de intención y la expresión de emoción a través de la discusión de un pasaje de Intención de G. E. M. Anscombe, donde afirma que la expresión de intención, a diferencia de la expresión de emoción, es «puramente convencional». [...]

2021 - 10.5565/rev/enrahonar.1286
Enrahonar, Vol. 67 (2021) , p. 173-197 (Articles)  
4.
8 p, 1.3 MB Developing oral expression during confinement with very young learners / Alcalà Arxé, Eva (Escola Lloriana)
As teachers, we are aware of the fact that hundreds of unexpected things can occur in our day-to-day lives with our students and that being flexible and able to adapt to new situations is one of the most important features of our jobs. [...]
Els mestres som plenament conscients del fet que en el nostre dia a dia a l'aula poden passar centenars de coses inesperades amb els nostres alumnes i que ser flexible i capaç d'adaptar-se a noves situacions és una de les característiques més importants de les nostres feines. [...]
Los maestros somos conscientes de que en nuestro día a día en el aula pueden ocurrir una multitud de situaciones inesperadas con nuestros alumnos y que ser flexible y capaz de adaptarse a nuevas situaciones es una de las características más importantes de nuestra tarea. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.55
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 49-56 (Innovació i transmissió de coneixement)  
5.
21 p, 174.6 KB Anscombe and the Unity of "Intention" / Melamed, Noam (Tel Aviv University)
The conviction that 'intention' is not semantically ambiguous but has a single and distinctive meaning frames the argument of Anscombe's masterwork Intention. What this meaning is, however, is barely recognizable in her book. [...]
La convicció que la "intenció" no canvia de significat en diversos contextos, sinó que ha de representar un concepte únic i distintiu, emmarca l'argument de G. E. M. Anscombe a Intention; tanmateix, l'explicació d'aquest concepte i l'esquema de la seva unitat general gairebé no es reconeixen en el seu llibre. [...]
La convicción de que la "intención" no cambia de significado en varios contextos, sino que debe representar un concepto único y distintivo, enmarca el argumento de Anscombe en Intention; sin embargo, la explicación de este concepto y el esquema de su unidad general son apenas reconocibles en su libro. [...]
La convicció que la "intenció" no canvia de significat en diversos contextos, sinó que ha de representar un concepte únic i distintiu, emmarca l'argument de G. E. M. Anscombe a Intention; tanmateix, l'explicació d'aquest concepte i l'esquema de la seva unitat general gairebé no es reconeixen en el seu llibre. [...]

2020 - 10.5565/rev/enrahonar.1275
Enrahonar, Vol. 64 (2020) , p. 113-133  
6.
12 p, 105.9 KB "See, Its Eye is Fixed on It" : Anscombe and Wittgenstein on Animals and Intention / Richter, Duncan (Virginia Military Institute)
Elizabeth Anscombe criticizes Ludwig Wittgenstein for talking about the "natural expression of an intention" in his Philosophical Investigations. I consider recent responses to this dispute, especially those by Richard Moran and Martin Stone (writing together) and by Martin Gustafsson. [...]
Elizabeth Anscombe critica Ludwig Wittgenstein perquè parla de l'"expressió natural d'una intenció" en les seves <em>Investigacions filosòfiques</em>. Considero unes respostes recents a aquesta disputa, especialment les de Richard Moran i Martin Stone (com a coautors) i de Martin Gustafsson. [...]
Elizabeth Anscombe critica a Ludwig Wittgenstein por hablar de la "expresión natural de una intención" en sus Investigaciones filosóficas. Considero unas respuestas recientes a esta disputa, especialmente las de Richard Moran y Martin Stone (como coautores) y de Martin Gustafsson. [...]
Elizabeth Anscombe critica Ludwig Wittgenstein perquè parla de l'"expressió natural d'una intenció" en les seves Investigacions filosòfiques. Considero unes respostes recents a aquesta disputa, especialment les de Richard Moran i Martin Stone (com a coautors) i de Martin Gustafsson. [...]

2020 - 10.5565/rev/enrahonar.1274
Enrahonar, Vol. 64 (2020) , p. 101-112  
7.
20 p, 1.2 MB Producir textos en los inicios de la alfabetización : el impacto de diferentes enfoques pedagógicos en la expresión evaluativa / Zuccalá, Gabriela (Universidad Nacional de La Plata) ; Sandbank, Ana (Beit Berl Academic College)
The aims of this study are to analyze the impact of the approach for teaching literacy on the evaluative expressions in narrative texts, based on a comic strip, and to compare the texts produced by preschoolers and first graders in three modalities: oral, dictated to an adult and written. [...]
Aquesta recerca es proposa analitzar les expressions avaluatives de textos narratius, produïts per nens del nivell inicial i primer grau a partir d'una historieta, en tres modalitats: oral, dictat a l'adult i escrit. [...]
Esta investigación se propuso analizar las expresiones evaluativas de textos narrativos, producidos por niños del nivel inicial y primer grado a partir de una historieta, en tres modalidades: oral, dictado a un adulto y escrito. [...]
L'étude a pour objectif d'analyser l impact de deux approches pédagogiques pour l'enseignement de la langue écrite: constructiviste et formelle/systématique. Il s'agit de comparer des textes narratifs produits sur une base de bande dessinée, par des enfants d'âge préscolaire avec ceux produits par des enfants de première année. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.771
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 2 (may-june 2018) , p. 54-73 (Articles)  
8.
1 p, 137.9 KB L'amenaça a la llibertat d'expressió / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2127 (11 octubre 2016) , p. 48  
9.
28 p, 414.2 KB Las libertades de expresión y de reunión en la Constitución Española : breve apunte sobre los "escraches" como punto de confluencia entre ambas libertades / Barceló i Serramalera, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
El derecho de reunión es una manifestación colectiva de la libertad de expresión y, por tanto, garantía de una opinión pública libre; y garantía, a su vez, del principio democrático participativo, como la libertad de expresión. [...]
The right to peaceful assembly is a collective manifestation of the freedom of expression, and therefore is a free public opinion guaranty, and also enforces democratic principle of participation such as the freedom of speech. [...]

2013
Espaço jurídico journal of law, Vol. 14 Núm. 3 (2013) , p. 29-56  
10.
6 p, 115.8 KB L'art com a potenciador de coneixements i d'experiències en persones amb necessitat de suports específics / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diverses maneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses alternatives d'anàlisi i de creació: podem investigar sobre el context històric i social de l'artista o del moment representat, explorar l'obra des d'un punt de vista formal, estudiar-ne els materials utilitzats, les tècniques emprades, etc. [...]
2008
Guix. Elements d'acció educativa, Núm. 350 (2008) , p. 41-46  

Articles : 32 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
31 p, 2.2 MB El uso de redes sociales en la enseñanza-aprendizaje de lenguas : una propuesta para la expresión escrita en chino / Wang, Zihui ; Casas-Tost, Helena ; Vargas-Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Las redes sociales, herramienta para relacionarnos en el mundo virtual, son utilizadas por más de la mitad de la población española e inconscientemente se han integrado en nuestra vida cotidiana. Numerosas investigaciones, tales como Sotomayor (2010), Fernández (2012), Derakhshan y Hasanabbasi (2015), Malerba (2015) y Xie (2019), han demostrado ya que las redes sociales pueden ser una excelente forma de aprender lenguas extranjeras. [...]
2022
Simposio Internacional de Investigación Joven en Traducción, Interpretación, Estudios Interculturales y Estudios de Asia Oriental. Barcelona, 12è : 2022  

Books and collections 6 records found  
1.
16 p, 249.6 KB Protocol per prevenir i actuar contra l'assetjament sexual, l'assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, i la violència masclista : (Acord del Consell de Govern de 7 de novembre de 2018 i modificat per acord de 14 de desembre de 2022) / Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
Aquest protocol té com a finalitats: a) Prevenir l'aparició de conductes d'assetjament sexual, d'assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere i de violència masclista entre els membres de la comunitat universitària. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2022  
2.
6 p, 972.0 KB Informe anual sobre l'aplicació del Protocol per prevenir i actuar contra l'assetjament sexual, l'assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, i la violència masclista / Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
El Protocol per prevenir i actuar contra l'assetjament sexual, l'assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, i la violència masclista va ser aprovat per acord del Consell de Govern el 7 de novembre de 2018. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2021-
2 documents
3.
13 p, 852.4 KB Millorar l'expressió escrita dels estudiants universitaris : 10 idees per al personal acadèmic / Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
L'edició d'aquesta guia forma part de les accions de la Facultat d'Educació de la UAB pel que fa a la formació del professorat i del Pla de Millora de la Competència Lingüística, amb l'objectiu de consolidar la competència comunicativa de tots els estaments implicats.
2016  
4.
10 p, 50.3 KB Reglament Departament Didàctica Expressió Musical, Plàstica i Corporal / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
2006  
5.
109 p, 651.9 KB L'Expressió literària de les relacions amb els llocs personals significatius : recull de citacions / Pascual de Sans, Àngels, 1938- 1938- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
2015  
6.
7 p, 12.1 MB Don Carlos, por la gracia de Dios, ... A todos los Corregidores, e Intendentes, Asistente, Gobernadores ... ya sabeis: Que entre los capitulos de nuestra Real Pragmatica-Sancion, en fuerza de Ley, expedida y publicada en dos de Abril de mil setecientos setenta y siete, para el extrañamiento de estos Reynos á los Regulares de la Compañia / Espanya ; Carles III, 1716-1788 rei d'Espanya ; Espanya. Monarca (1759-1788 : Carles III)
"Carta Real de Carlos III por la que se prohibe expresamente la introduccion y curso de un libelo secidioso titulado 'Letera del Veseobo di N. . . in Francia. . . al Cardinale N . . in Roma tradota de francese' escrito por un individuo de la extinguida Compañia de Jesús. [...]
Carta Reial de Carles III per la qual es prohibeix expessament la introducció i curs d'un libel sediciós. .

[Madrid : s.n., 1777]  

Research literature 57 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
253 p, 10.6 MB Identification of novel candidate biomarkers of response to chemotherapeutic agents in patients with colorectal cancer / Li, Jing ; Arango, Diego, dir. ; Martínez Barriocana, Águeda, dir. ; Meseguer Navarro, Anna, dir.
El càncer colorectal és el tercer tipus de càncer més comú a tot el món. La majoria dels pacients amb càncer colorectal reben tractament quimioterapèutic durant el curs de la seva malaltia. Tot i això, l'eficàcia dels compostos quimioterapèutics com a agents únics no supera el 30%. [...]
El cáncer colorrectal es el tercer tipo de cáncer más común en todo el mundo. La mayoría de los pacientes con cáncer colorrectal reciben tratamiento quimioterapéutico durante el curso de su enfermedad. [...]
Colorectal cancer (CRC) is the third most common type of cancer worldwide. Most CRC patients receive chemotherapeutic treatment during the course of their disease. However, the efficacy of chemotherapeutic compounds as single agents is not greater than 30%. [...]

2023 - 10.1186/s13690-023-01104-4  
2.
111 p, 1.3 MB Entre la sanció i la professió : la "llei mordassa" / Soler Codina, Blanca ; Puig, Oriol (Puig Cepero), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La "llei mordassa" ha estat criticada per vulnerar drets fonamentals des de la seva aprovació l'any 2015. El treball analitza com aquesta llei pot vulnerar el dret a la llibertat d'expressió, d'informació i premsa, i com això pot debilitar la qualitat democràtica. [...]
La "ley mordaza" ha sido criticada por vulnerar derechos fundamentales desde su aprobación en 2015. El trabajo analiza cómo esta ley puede vulnerar el derecho a la libertad de expresión, de información y prensa, y cómo eso puede debilitar la calidad democrática. [...]
The "gag law" has been criticized for violating fundamental rights since it's approval in 2015. The work analyses how this law can violate the right to freedom of expression, information and press, and how this can weaken democratic quality. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
86 p, 4.7 MB El consentiment infantil dins l'àmbit familiar. Recerca en perspectiva de gènere per investigar sobre el consentiment infantil / Vila Leal, Anna ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El consentiment és un aspecte que està a l'orde del dia en l'actualitat. Però, què passa amb el consentiment infantil? Aquest treball busca donar visibilitat al consentiment infantil en l'àmbit familiar, oferint un marc de comprensió que ens permetrà entendre la tradició de la visió de la infància i on es troba el consentiment avui en dia. [...]
El consentimiento es un tema de actualidad. Pero, ¿qué sucede con el consentimiento infantil? Este trabajo pretende dar visibilidad al consentimiento infantil en el ámbito familiar, ofreciendo un marco de comprensión que permitirá entender la visión tradicional de la infancia y dónde posicionamos el consentimiento hoy en día. [...]
Consent is a topical issue. But what about child consent? This study aims to give visibility to child consent in the family setting, offering a theoretical context that will allow us to understand the traditional view of childhood and where we position consent today. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  
4.
101 p, 2.7 MB La Incorporació de la dansa dins l'aula ordinària la manera d'integrar la dansa i el moviment a l'aula a través de les mestres tutores / Aparicio Vílchez, Anna ; González-Martín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Farrés Llobet, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escola Pereanton de Granollers és un centre públic que compta amb un projecte educatiu, anomenat "Música per a créixer", en el qual la música és l'eix vertebrador dels diferents aprenentatges. [...]
La escuela Pereanton de Granollers es un centro público que cuenta con un proyecto educativo, llamado "Música per a créixer", en el cual la música es el eje vertebrador de los distintos aprendizajes. [...]
The school Pereanton in Granollers is a public centre that has got an educative project, called "Música per a créixer", in which the music is the vertebral axis of the different learnings. Currently, the leadership team has the aim of placing value on the other artistic disciplines. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
5.
186 p, 10.2 MB Posa't al MUT! : Creació i pla de llançament d'una plataforma educativa per aprendre a parlar en públic / Martínez Cánovas, Aida ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte proposa la creació i pla de llançament d'una plataforma online educativa: "MUT!". El producte que ofereix facilita l'aprenentatge d'habilitats comunicatives als estudiants universitaris. [...]
El proyecto propone la creación y el plan de lanzamiento de una plataforma online educativa: "MUT!". El producto que ofrece facilita el aprendizaje de habilidades comunicativas a los estudiantes universitarios. [...]
The project proposes the creation and launching plan of an online learning platform called "MUT". The offered product eases the adquisition of communicative skills for university students. The main goal is to make formative resources accesible for them so they can improve their public speaking skills.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
215 p, 4.1 MB Cambios genéticos y epigenéticos en un modelo animal post cirugía bariátrica / Cremades Pérez, Manel ; Fernández-Llamazares Rodríguez, Jaume, dir. ; Balibrea Del Castillo, José María, dir.
L'obesitat és un problema de salut de primer ordre que es troba en augment, amb una etiologia multifactorial i associada a un gran nombre de comorbiditats. El seu tractament requereix un enfocament multimodal, ja que cap dels existents, per si sol, manté bons resultats a llarg termini. [...]
La obesidad es un problema de salud de primer orden que se encuentra en aumento, con una etiología multifactorial y asociada a un gran número de comorbilidades. Su tratamiento requiere un enfoque multimodal, ya que ninguno de los existentes, por si solo, mantiene buenos resultados a largo plazo. [...]
Obesity is a major health problem, with a multifactorial etiology and associated with a large number of comorbidities. Its treatment requires a multimodal approach, since none of the existing ones, maintains good long-term results. [...]

2020  
7.
210 p, 18.3 MB Impacto de la historia previa de estrés en la respuesta central y periférica a estímulos estresantes : adaptación versus sensibilización / Pastor Ciurana, Jordi ; Armario Garcia, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
La exposición repetida a un mismo estímulo estresante provoca una disminución de algunas respuestas típicas de estrés como la del eje hipotalámico-hipofisario-adrenal (HPA), fenómeno que se puede denominar adaptación homotípica. [...]
Repeated exposure to a unique stressor reduces some stress responses including hypothalamo-pituitary-adenocortical (HPA) axis activation, which has been termed as homotypic stress adaptation. However, previous stress expo-sure can also modify stress response to novel (heterotypic) upcoming stressors, reducing (cross-adaptation) or increasing (sensitization) some of these responses. [...]

2019  
8.
268 p, 24.3 MB Estrés crónico controlable durante la adolescencia : impacto sobre la respuesta endocrina, conductual y el sistema nervioso central / Úbeda-Contreras Gallego de la Sacristana, Jesús ; Armario Garcia, Antonio, dir. ; Nadal i Alemany, Roser, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències
Encara que l'exposició a estrès pot tindre conseqüències negatives, factors com l'edat o el tipus de situació estressant poden modular el seu impacte. Les edats primerenques, incloent l'adolescència, amb un sistema nerviós encara en desenvolupament, son especialment sensibles a l'estrès. [...]
Si bien la exposición a estrés puede tener consecuencias negativas, factores como la edad o el tipo de situación estresante pueden modular su impacto. Las edades tempranas, incluyendo la adolescencia, con un sistema nervioso aún en desarrollo, son especialmente sensibles al estrés. [...]
Although being exposed to stress may have negative consequences, there are some factors that could modulate them, as the age of the individual or the characteristics of the stressor. Early ages, including adolescence, when the nervous system is in development, are especially sensitive to stress exposure. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
9.
98 p, 1.1 MB Desarrollo emocional y relacional : implicaciones prácticas en danza movimiento terapia / Schelotto Musetti, Elena ; Panhofer, Heidrun ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En este trabajo haremos un breve recorrido a través del desarrollo de un individuo, desde su nacimiento hasta que es capaz de adquirir cierta autonomía. Por momentos se desdibujarán los límites de las actitudes corporeizadas que parecen tener que ver estrictamente con la infancia, veremos como éstas permanecen activas como recursos expresivos trascendentes durante toda nuestra vida. [...]
2012
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
10.
84 p, 1.7 MB Llibertat d'expressió en refugi : històries de periodistes i escriptors perseguits / Valls Aymerich, Ariadna ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present reportatge mostra una de les realitats del periodisme en el món: centenars de periodistes i escriptors són perseguits, amenaçats, empresonats i fins i tot assassinats any rere any simplement per exercir el seu dret a la llibertat d'expressió i informació. [...]
El presente reportaje muestra una de las realidades del periodismo en el mundo: cientos de periodistas y escritores son perseguidos, amenazados, encarcelados e incluso asesinados año tras año simplemente por ejercer su derecho a la libertad de expresión e información. [...]
This report shows one of the realities of journalism in the world: hundreds of journalists and writers are persecuted, threatened, imprisoned and even assassinated every year in consequence of exercising their right to freedom of expression and information. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 57 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 2 records found  
1.
3 p, 119.3 KB Prova integral d'afàsia,tasca de descripció oral / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona)
Full de resposta de la tasca de descripció oral de la Prova integral d'afàsia (Salmons et al. 2021).
2023  
2.
12 p, 529.6 KB Descripcions orals de subjectes amb afàsia i demència de la làmina de la Prova integral d'afàsia / Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022  

Graphic and multimedia documents 49 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
3Q Caddy Adzuba / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'advocada i periodista congolesa Caddy Adzuba s'ha destacat com a altaveu internacional de la situació a la República Democràtica del Congo, especialment pel que fa a la situació de les dones, víctimes de la violència de gènere relacionada amb el llarg conflicte bèl·lic que castiga el país des dels anys noranta. [...]
2019 (3Q)
2 documents
2.
1569x2305, 372.2 KB Pola libertade de expresión : manifestación ... : Profesionais galegos da información
[S.l.] : A.G. Clave, 1981  
3.
789x1024, 173.5 KB Libertad de expresión : ¡Basta de represión!
Alicante : Graf. Diaz, 1980  
4.
1132x1728, 210.5 KB Miting recital : tot el districte universitari per la llibertat d'expressió, per Xavier Vinader / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Equip Butifarra
[1981]  
5.
1745x2541, 507.3 KB Galicia pola libertade de expresión : manifestación
[1981]  
6.
1240x1676, 413.1 KB La Multinacional de la hamburguesa demanda a El Pregón : nuevo atentado a la libertad de expresión / El Pregón (Revista) ; Asociación de Vecinos de Quintana (Madrid)
[S.l.] : [s.n.], [1986]  
7.
1635x594, 160.8 KB Radios libres. Legalización ¡Ya!
S.l. : s.n.. [1989]  
8.
1024x801, 847.5 KB Trabajador: por la defensa de nuestro derecho a la huelga : acudamos todos a la manifestación : solidaridad con los gasolineros : ... / Confederación Nacional del Trabajo (Espanya)
[1978]  
9.
1024x1403, 818.5 KB ¡La resistencia popular chilena triunfará!
[S.l.] : [S.n.], [197-?]  
10.
1024x1444, 885.3 KB Chile Resiste : a càrrec de membres de la resistència / Escola d'Enginyers Pedralbes. Departament d'Activitats Culturals
[S.l.] : [S.n.], [1978?]  

Graphic and multimedia documents : 49 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.