1.
|
29 p, 548.9 KB |
Variable First Person Singular Subject Expression in Spoken Valencian Catalan
/
Herbeck, Peter (Bergische Universität Wuppertal)
In this paper, I analyze first person singular subject pronoun expression in spoken Valencian Catalan varieties. I present a quantitative and qualitative analysis of 7 interviews from the corpus Parlars, examining 1sg subject rates regarding tense markings (syncretic vs. [...] Aquest article estudia la realització del pronom de subjecte de primera persona singular en varietats orals del valencià. Es presenta una anàlisi quantitativa i qualitativa de 7 entrevistes del corpus oral Parlars i s'examinen les freqüències dels pronoms explícits i implícits tenint en compte les variables de temps verbal (formes amb sincretisme i sense), tipus de verb i tipus de discurs (monòleg o conversa). [...]
2022 - 10.5565/rev/catjl.380
Catalan journal of linguistics, Vol. 21 (2022) , p. 129-157 (Articles)
|
|
2.
|
18 p, 133.7 KB |
¿El silencio es un sonido? : diez principios para una teoría expresiva del silencio
/
Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo revisa las principales tendencias teóricas y empíricas en las que se ha apoyado la investigación sobre el silencio, con el objetivo de localizar y articular entre sí aquellos conceptos que se han considerado orientadores y útiles para desplegar una revisión del objeto de estudio "silencio", sistémica y transdisciplinar. [...] This paper reviews the main theoretical and empiricab models on which research into silence has been based, intending to locate and articulate the concepts considered to be orienting and practical to deploy a systemic and transdisciplinary review of silence as the object of research. [...] Aquest article revisa les principals tendències teòriques i empíriques en les quals s'ha recolzat la investigació sobre el silenci, amb l'objectiu de localitzar i articular entre si aquells conceptes que s'han considerat orientadors i útils per a desplegar una revisió de l'objecte d'estudi "silenci", sistèmica i transdisciplinar. [...]
2021
Journal of sound, silence, image and technology, Núm. 4 (2021) , p. 8-25
|
|
3.
|
25 p, 155.4 KB |
Emotions, intentions and their expressions : Anscombe on Wittgenstein's stalking cat
/
Aucouturier, Valérie (Université Saint-Louis)
In this paper, I explore the difference between expression of intention and expression of emotion through a discussion of a passage from G. E. M. Anscombe's Intention, where she claims that expression of intention, unlike expression of emotion, is "purely conventional". [...] En aquest article exploro la diferència entre l'expressió d'intenció i l'expressió d'emoció a través de la discussió d'un passatge d'Intenció de G. E. M. Anscombe, on afirma que l'expressió d'intenció, a diferència de l'expressió d'emoció, és «purament convencional». [...] En este artículo exploro la diferencia entre la expresión de intención y la expresión de emoción a través de la discusión de un pasaje de Intención de G. E. M. Anscombe, donde afirma que la expresión de intención, a diferencia de la expresión de emoción, es «puramente convencional». [...]
2021 - 10.5565/rev/enrahonar.1286
Enrahonar, Vol. 67 (2021) , p. 173-197 (Articles)
|
|
4.
|
8 p, 1.3 MB |
Developing oral expression during confinement with very young learners
/
Alcalà Arxé, Eva (Escola Lloriana)
As teachers, we are aware of the fact that hundreds of unexpected things can occur in our day-to-day lives with our students and that being flexible and able to adapt to new situations is one of the most important features of our jobs. [...] Els mestres som plenament conscients del fet que en el nostre dia a dia a l'aula poden passar centenars de coses inesperades amb els nostres alumnes i que ser flexible i capaç d'adaptar-se a noves situacions és una de les característiques més importants de les nostres feines. [...] Los maestros somos conscientes de que en nuestro día a día en el aula pueden ocurrir una multitud de situaciones inesperadas con nuestros alumnos y que ser flexible y capaz de adaptarse a nuevas situaciones es una de las características más importantes de nuestra tarea. [...]
2021 - 10.5565/rev/clil.55
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 49-56 (Innovació i transmissió de coneixement)
|
|
5.
|
21 p, 174.6 KB |
Anscombe and the Unity of "Intention"
/
Melamed, Noam (Tel Aviv University)
The conviction that 'intention' is not semantically ambiguous but has a single and distinctive meaning frames the argument of Anscombe's masterwork Intention. What this meaning is, however, is barely recognizable in her book. [...] La convicció que la "intenció" no canvia de significat en diversos contextos, sinó que ha de representar un concepte únic i distintiu, emmarca l'argument de G. E. M. Anscombe a Intention; tanmateix, l'explicació d'aquest concepte i l'esquema de la seva unitat general gairebé no es reconeixen en el seu llibre. [...] La convicción de que la "intención" no cambia de significado en varios contextos, sino que debe representar un concepto único y distintivo, enmarca el argumento de Anscombe en Intention; sin embargo, la explicación de este concepto y el esquema de su unidad general son apenas reconocibles en su libro. [...] La convicció que la "intenció" no canvia de significat en diversos contextos, sinó que ha de representar un concepte únic i distintiu, emmarca l'argument de G. E. M. Anscombe a Intention; tanmateix, l'explicació d'aquest concepte i l'esquema de la seva unitat general gairebé no es reconeixen en el seu llibre. [...]
2020 - 10.5565/rev/enrahonar.1275
Enrahonar, Vol. 64 (2020) , p. 113-133
|
|
6.
|
12 p, 105.9 KB |
"See, Its Eye is Fixed on It" : Anscombe and Wittgenstein on Animals and Intention
/
Richter, Duncan (Virginia Military Institute)
Elizabeth Anscombe criticizes Ludwig Wittgenstein for talking about the "natural expression of an intention" in his Philosophical Investigations. I consider recent responses to this dispute, especially those by Richard Moran and Martin Stone (writing together) and by Martin Gustafsson. [...] Elizabeth Anscombe critica Ludwig Wittgenstein perquè parla de l'"expressió natural d'una intenció" en les seves <em>Investigacions filosòfiques</em>. Considero unes respostes recents a aquesta disputa, especialment les de Richard Moran i Martin Stone (com a coautors) i de Martin Gustafsson. [...] Elizabeth Anscombe critica a Ludwig Wittgenstein por hablar de la "expresión natural de una intención" en sus Investigaciones filosóficas. Considero unas respuestas recientes a esta disputa, especialmente las de Richard Moran y Martin Stone (como coautores) y de Martin Gustafsson. [...] Elizabeth Anscombe critica Ludwig Wittgenstein perquè parla de l'"expressió natural d'una intenció" en les seves Investigacions filosòfiques. Considero unes respostes recents a aquesta disputa, especialment les de Richard Moran i Martin Stone (com a coautors) i de Martin Gustafsson. [...]
2020 - 10.5565/rev/enrahonar.1274
Enrahonar, Vol. 64 (2020) , p. 101-112
|
|
7.
|
20 p, 1.2 MB |
Producir textos en los inicios de la alfabetización : el impacto de diferentes enfoques pedagógicos en la expresión evaluativa
/
Zuccalá, Gabriela (Universidad Nacional de La Plata) ;
Sandbank, Ana (Beit Berl Academic College)
The aims of this study are to analyze the impact of the approach for teaching literacy on the evaluative expressions in narrative texts, based on a comic strip, and to compare the texts produced by preschoolers and first graders in three modalities: oral, dictated to an adult and written. [...] Aquesta recerca es proposa analitzar les expressions avaluatives de textos narratius, produïts per nens del nivell inicial i primer grau a partir d'una historieta, en tres modalitats: oral, dictat a l'adult i escrit. [...] Esta investigación se propuso analizar las expresiones evaluativas de textos narrativos, producidos por niños del nivel inicial y primer grado a partir de una historieta, en tres modalidades: oral, dictado a un adulto y escrito. [...] L'étude a pour objectif d'analyser l impact de deux approches pédagogiques pour l'enseignement de la langue écrite: constructiviste et formelle/systématique. Il s'agit de comparer des textes narratifs produits sur une base de bande dessinée, par des enfants d'âge préscolaire avec ceux produits par des enfants de première année. [...]
2018 - 10.5565/rev/jtl3.771
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 2 (may-june 2018) , p. 54-73 (Articles)
|
|
8.
|
|
9.
|
28 p, 414.2 KB |
Las libertades de expresión y de reunión en la Constitución Española : breve apunte sobre los "escraches" como punto de confluencia entre ambas libertades
/
Barceló i Serramalera, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
El derecho de reunión es una manifestación colectiva de la libertad de expresión y, por tanto, garantía de una opinión pública libre; y garantía, a su vez, del principio democrático participativo, como la libertad de expresión. [...] The right to peaceful assembly is a collective manifestation of the freedom of expression, and therefore is a free public opinion guaranty, and also enforces democratic principle of participation such as the freedom of speech. [...]
2013
Espaço jurídico journal of law, Vol. 14 Núm. 3 (2013) , p. 29-56
|
|
10.
|
6 p, 115.8 KB |
L'art com a potenciador de coneixements i d'experiències en persones amb necessitat de suports específics
/
Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diverses maneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses alternatives d'anàlisi i de creació: podem investigar sobre el context històric i social de l'artista o del moment representat, explorar l'obra des d'un punt de vista formal, estudiar-ne els materials utilitzats, les tècniques emprades, etc. [...]
2008
Guix. Elements d'acció educativa, Núm. 350 (2008) , p. 41-46
|
|