Resultats globals: 41 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 22 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 17 registres trobats
Articles 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
14 p, 163.9 KB El análisis de la calidad televisiva sobre los magazines a través de los discursos de la audiencia en Facebook y Twitter / Ferrer Ceresola, Rosa M. (Universitat Autònoma de Barcelona)
La producción y la emisión de magazines como programas de entretenimiento entre los distintos canales de televisión españoles presentan notables diferencias, sobre todo en relación a los valores de calidad o no calidad que registran. [...]
The production and broadcasting of magazine programs as entertainment present notable differences on Spanish television channels, particularly in relation to their quality or non-quality values. The copying of formats, the violation of democratic values, the scarce diversity, controversial content, the distortion of reality and the rise in news of little transcendence have replaced own production, originality, creativity, diversity and pluralism in the information that is disseminated and in the opinions of the guests or collaborators who come to the set to discuss a particular issue. [...]
La producció i l’emissió de magazins com a programes d’entreteniment entre els diferents canals de televisió espanyols presenten notables diferències, sobretot en relació amb els valors de qualitat o no qualitat que registren. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3135
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 91-104 (Articles)  
2.
6 p, 121.5 KB As mídias digitais e a representação moral do atleta de futebol / Moioli, Altair (Universidade Paulista) ; Machado, Afonso Antonio (Universidade Estadual Paulista)
O objetivo principal deste trabalho foi analisar a percepção moral dos atletas adolescentes de futebol em territórios concretos e virtuais. Pesquisa qualitativa elaborada com dados coletados por meio de entrevistas semiestruturadas pelo Facebook envolvendo 14 atletas homens, com idades entre 16 e 18 anos (±17,35), praticantes de futebol em campeonatos oficiais. [...]
El principal objetivo de este trabajo fue analizar la percepción moral de los atletas adolescentes de fútbol en territorios concretos y virtuales. Fue una investigación cualitativa con datos recolectados a través de entrevistas semiestructuradas en la red social Facebook, con la participación de 14 atletas hombres de 16 a 18 años (±17,35) practicantes del fútbol en campeonatos oficiales. [...]
The aim of this research was to analyze the moral perception of adolescent soccer athletes in virtual and concrete territories. In this qualitative study the data was collected through semi-structured interviews on Facebook, with 14 male athletes, aged between 16 to 18 years (± 17. [...]

2018
Revista de psicología del deporte, Vol. 27 Núm. 4 (2018) , p. 83-88 (Monográficos)  
3.
17 p, 1.2 MB Transmedialidad : series de ficción y redes sociales. El caso de Pulseras Rojas en el grupo oficial de Facebook (Antena 3. España) / Tur Viñes, Victoria (Universidad de Alicante) ; Rodríguez Ferrándiz, Raúl (Universidad de Alicante)
Analizamos el Facebook de la teleserie Pulseras Rojas emitida en España por Antena 3, en tanto recurso transmedia y fuente de oportunidades para estimular el engagement del espectador. Estudiamos el tráfico generado durante la emisión de la segunda temporada, entre julio y agosto de 2013. [...]
We analyzed the Facebook group page of a television series broadcasted in Spain, Pulseras Rojas. The social network is a transmedia platform and a resource of opportunities to stimulate viewer engagement. [...]

2014 - 10.7764/cdi.34.549
Cuadernos.info, Núm. 34 (2014) , p. 115-131
2 documents
4.
18 p, 531.1 KB Eficacia publicitaria en redes sociales : el caso de Mango en Facebook España / Llorente Barroso, Carmen (Universidad CEU San Pablo) ; Muñoz de Luna, Ángel Bartolomé (Universidad CEU San Pablo) ; Navarro Martínez, Esther (Universidad CEU San Pablo)
Este trabajo analiza las redes sociales como nuevas plataformas publicitarias que se deben tener en cuenta a la hora de desarrollar el plan estratégico de una marca. Se ha hecho un estudio del panorama de las redes sociales, sus usos y percepciones, y su relación con las marcas y la publicidad. [...]
This research examines social media as new advertising platforms that must be taken into account when developing the strategic plan of a firm. There has been a landscape study of social media in Spain, their uses and perceptions, their relationship with Brands and advertising. [...]

2013 - 10.5565/rev/qp.41
Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 93-110 (Artículos de investigación)  
5.
16 p, 778.1 KB When the user becomes a publicist : motivations for eWOM on Facebook / Santo Serra, Deborah do Espírito ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
This qualitative exploratory and descriptive research study seeks to obtain information on “electronic Word of mouth” via social networking websites. Specifically, it aims to further our knowledge of both the identification of the Uses and Gratifications sought (manifest and latent motivations) by the users through becoming part of eWOM practices on Facebook, and also the gratifications obtained from such behaviors. [...]
Esta pesquisa qualitativa, descritiva e exploratória busca obter informações sobre o boca-a-boca eletrônico (em inglês, electronic Word of Mouth, eWOM) através de sites de redes sociais. Especificamente, seu objetivo é aprofundar os conhecimentos para a identificação de Usos e Gratificações buscados (motivações manifestas e latentes) pelos usuários que se implicam em práticas de eWOM no Facebook, bem como para a identificação de gratificações obtidas com tal comportamento. [...]

2014 - 10.5585/remark.v13i1.2584
REMark, Vol. 13 Núm. 1 (2014)  
6.
6 p, 90.5 KB Uso de (auto)biografias em uma formação continuada em educação ambiental on-line / Lamim-Guedes, Valdir (Universidade de São Paulo (Brasil))
Neste texto analisamos (auto)biografias que foram utilizadas como forma de construção da identidade entre educadores ambientais no contexto de uma experiência de formação on-line continuada em Educação Ambiental (EA). [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 3287-3292  
7.
16 p, 166.7 KB Impacto político e informativo de las redes sociales : esferas de actuación y comparación con los medios / Enguix Oliver, Salvador (Universitat de València)
En este trabajo se desarrolla un ensayo teórico sobre las esferas de actuación de las empresas de redes sociales que plantea la hipótesis de que estas, como los medios, tienen naturaleza de actores políticos y no son simples canales. [...]
En aquest treball es desenvolupa un assaig teòric sobre les esferes d'actuació de les empreses de xarxes socials que planteja la hipòtesi que aquestes, com els mitjans, tenen naturalesa d'actors polítics i no són simples canals. [...]
This paper develops a theoretical analysis of the spheres of action of the social network companies proposing the hypothesis that these, like the media, have the nature of political actors, and are not simple channels. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3090
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 71-85 (Articles)  
8.
1 p, 65.3 KB Ens hem cansat de Twitter i Facebook? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2198 (21 de desembre de 2016) , p. 40
2 documents
9.
22 p, 417.7 KB Flujos de información e interacciones online en el marco de la crianza adoptiva. / Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Antropologia Social i Cultural) ; García Tugas, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Antropologia Social i Cultural) ; Vich Bertrán, Júlia (Maastricht University. Technology and Society Studies Department)
En el ámbito de la adopción internacional, la popularidad de Internet la ha convertido en un escenario propicio para que las familias adoptivas (o en vías de serlo) compartan sus experiencias y vayan construyendo interacciones en línea en el seno de las cuales se generan importantes flujos de información. [...]
In the field of international adoption, the popularity of the Internet has become an enabling environment for adoptive (or prospective) families to share their experiences, therefore weaving an online relatedness that generates significant information flows. [...]

2016
Quaderns-e de l'Institut Català d'Antropologia, Vol. 21, Num. 2 (2016) , p. 38-59  
10.
20 p, 639.9 KB Ambient journalism in Spain. How twitter and NREs are redefining agenda setting in El País, El Mundo, La Razón, ABC and La Vanguardia / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rivero Santamarina, Diana (Universidad del País Vasco) ; Meso Ayerdi, Koldo (Universidad del País Vasco) ; Larrondo Ureta, Ainara (Universidad del País Vasco)
The term “ambient journalism”, proposed by Hermida (2010), is employed in this research to comprehend the complex relations of news consumption and production in the main Spanish news-papers, resulting from the function of social networks in the sphere of digital journalism. [...]
El terme ambient journalism proposat por Hermida (2010) s’aplica a la recerca per comprendre les complexes relacions de consum i producció de la informació a les principals capçaleres espanyoles, com a conseqüència de la funció de les xarxes socials a l’esfera periodística digital. [...]

2015
Trípodos.com: revista digital de comunicació, Núm. 36 (2015) , p. 35-54  

Articles : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
20 p, 1.5 MB Los estudios de Asia Oriental en las redes sociales : una aproximación / Vargas Urpi, Mireia (Universitat Pompeu Fabra)
Cada vez hay más académicos y grupos de investigación que utilizan las redes sociales para hacer difusión de sus publicaciones y de las actividades que organizan. Somos conscientes de la necesidad de visibilizar el trabajo que hacemos y de llegar a un público lo más amplio posible. [...]
complementará con entrevistas a diez perfiles académicos con presencia habitual en estos medios, con el objetivo de arrojar luz a cuestiones más personales como pueden ser la motivación para utilizar las redes sociales con finalidad académica, o los beneficios y las desventajas del uso de las mismas.

2018
Congreso de la Asociación española de estudios de Asia Oriental. Málaga, I : 2018  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
117 p, 1.9 MB El uso de las redes sociales : ciudadanía, política y comunicación : la investigación en España y Brasil / Ferré Pavia, Carme, ed.
El documento es resultado de los trabajos de dos grupos de investigación universitarios - Comress-Incom UAB y el Centro de Convergencia de Nuevos Medios (CCNM) y que combinan la narrativa divulgadora, la referencia a la investigación empírica y la reflexión didáctica entorno a la nuevas tecnologías y sus implicaciones sociales de forma comparativa en dos entornos: España y Brasil. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 6)  

Documents de recerca 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
80 p, 3.2 MB La influència de les xarxes socials a les decisions polítiques / López Moyés, Robert ; Rius Baro, Josep Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca traslladar la influència que tenen les xarxes socials de la nostra vida a les decisions polítiques, per veure si els polítics són vulnerables o no al que succeeix i es diu sobre ells a la xarxa, i si canvien les seves decisions en funció de la pressió mediàtica que s'exerceix a la seva contra a xarxes socials com Twitter o Facebook.
El presente trabajo busca trasladar la influencia que tienen las redes sociales de nuestra vida hacia las decisiones políticas, para ver si los políticos son vulnerables o no a lo que sucede y se dice sobre ellos en la red, y si cambian sus decisiones en función de la presión mediática que se ejerce en su contra en redes sociales como Twitter o Facebook.
The present paper seeks to transfer the influence of social media from our lives to political decisions, in order to see if politicians are vulnerable or not to what happens and what is said about them in the network, and if they change their decisions in function of the media pressure that is exerted against them on social media pages like Twitter or Facebook.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
138 p, 8.8 MB Les xarxes socials com a eina per potenciar un projecte musical. Aplicació de cas pràctic : Cronopios / Palomar Magrins, Jaume ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials són una eina molt potent a l'actualitat per tirar endavant qualsevol projecte i difondre el seu contingut. La tasca de gestionar aquests canals la realitzem els professionals de la comunicació, concretament els Community Manager. [...]
Las redes socials son una herramienta muy potente en la actualidad para sacar adelante cualquier proyecto y difundir su contenido. El trabajo de gestionar estos canales lo realizamos los profesionales de la comunicación, concretamente los Community Manager. [...]
Currently, social networks are a very powerful tool to do any project and to disseminate its contents. This work of managing these channels is done by communication professionals, specifically Community Manager. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
39 p, 1.3 MB Vínculos débiles, vínculos fuertes y capital social en Facebook / Arroyo Abril, Víctor ; Tena-Sánchez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Facebook, desde su creación el año 2004 en la Universidad de Harvard, ha tenido un asombroso auge, siendo en la actualidad la red social más conocida por los usuarios de internet (Kallas, 2018). La plataforma, definida como red social online en tanto que permite crear un perfil público o semipúblico en un sistema delimitado y articular una lista de usuarios con los que se comparte una conexión (Boyd & Ellison, 2007), resulta un buen campo de estudio sobre la obtención de capital social online, como así lo demuestra la abundante literatura al respecto (Ellison et al. [...]
2018
Graduat o Graduada en Sociologia [819]
2 documents
4.
12 p, 1.6 MB Facebook històric / Valverde Galceran, Eva ; Lladós, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte Facebook històric, pretén ser un aplicatiu web amb l'objectiu principal de mostrar d'una manera intuïtiva i gràfica tota la informació que s'ha obtingut fins al moment dels nostres avantpassats. [...]
The historic Facebook project aims to be a web application with the main objective of showing in an intuitive and graphic way all the information that has been obtained until the moment of our ancestors. [...]
El proyecto Facebook histórico, pretende ser un aplicativo web con el objetivo principal de mostrar de una manera intuitiva y gráfica toda la información que se ha obtenido hasta el momento de nuestros antepasados. [...]

2018-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
343 p, 10.9 MB El ecosistema olímpico en Facebook durante los Juegos Olímpicos de Río 2016: actores, contenidos y participación de los usuarios / Pardo Gila, Jose Manuel, autor. ; Fernández Peña, Emilio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
Esta tesis doctoral analiza la actividad generada por los principales actores olímpicos y la participación de los usuarios en Facebook durante los Juegos Olímpicos de Río 2016 a partir de técnicas y procesos computacionales basados en big data. [...]
This dissertation analyses the activity generated by the main Olympic actors and users' participation on Facebook during Rio 2016, through techniques and computational procedures based on big data. From the content analysis of 38,037 publications disseminated by sports organizations such as the International Olympic Committee, National Olympic Committees and International Federations, among others, this work reveals the particularities of Facebook as the engagement in relation to format, nature and typology of contents. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
82 p, 2.6 MB L'impacte dels trending tòpics al marc comunicatiu actual : reportatge web / Martinell Lozano, Júlia ; Maas, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte mostra com podria ser un reportatge web sobre l’impacte dels trending tòpics als mitjans, a les empreses i els usuaris a través de Facebook. Es valoren els aspectes positius i negatius d’aquest nou marc comunicatiu liderat per les xarxes socials i els trending tòpics i s’extreuen conclusions de quina és la dimensió de l'impacte social que han provocat aquests canvis. [...]
Este proyecto muestra cómo podría ser un reportaje web sobre el impacto de los trending topics en los medios, las empresas y los usuarios a través de Facebook. Se valoran los aspectos positivos y negativos de este marco comunicativo liderado por la redes sociales y los trending topics y se extraen conclusiones sobre cuál es la dimensión del impacto social que han provocado estos cambios. [...]
This project intends to reveal an example of an online report about the trending topics' impact on the media, enterprises and users on Facebook. Positive and negative aspects of the current communication framework leaded by social media and trending topics are considered to achieve conclusions about the extent of the social impact that these changes have provoked. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
138 p, 2.9 MB La coherencia y la eficacia comunicativas en las redes sociales como elementos de contraste clave entre la imagen intencional y la imagen percibida de un club de fútbol de élite : el uso de Facebook por parte del RCD Espanyol / Carbonell Vivancos, Anna ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l’objectiu de determinar si la imatge intencional del club de futbol Reial Club Deportiu Espanyol s’ajusta amb la imatge percebuda que té un dels seus stakeholders: els seus seguidors. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de determinar si la imagen intencional del club de fútbol Real Club Deportivo Espanyol se ajusta con la imagen percibida que tiene uno de sus stakeholders: sus seguidores. [...]
The present investigation aims to determine if the football club Real Club Deportivo Espanyol’s intentional image corresponds to the perceived image that has one of their stakeholders: their fans. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
9.
109 p, 6.9 MB Estratègia de continguts a Facebook de marques del sector de la moda / Brañas Martínez, Meritxell ; Coromina Rodríguez, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix amb la intenció de mostrar com les xarxes socials i, en concret el cas de Facebook, han influenciat en la relació entre els usuaris i les marques o empreses del sector de la moda. [...]
Este trabajo nace con la intención de mostrar como las redes sociales y, en concreto el caso de Facebook, han influenciado en la relación entre los usuarios y las marcas o empresas del sector de la moda. [...]
The study was created with the intention of showing how social networks and, in particular the case of Facebook, have influenced the relationship between users and brands or companies in the fashion sector. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
428 p, 6.7 MB Inteligencia colectiva en los juegos sociales en Facebook : Zynga versus EA Playfish: empresas, usuarios, contenidos e interacciones / Díaz Álvarez, Lluïsa ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El fenómeno de los juegos sociales en Facebook ha resultado un paradigma de cambio dentro de la industria del videojuego. En este proceso vemos involucrados diversos factores como las empresas, los contenidos, los usuarios y las interacciones producidas entre ellos. [...]
The phenomenon of social games on Facebook has been a paradigm shift within the video game industry. In this process we involved several factors such as business, content, users and produced the interactions between them. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
3 documents

Documents de recerca : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.