1.
|
4 p, 720.2 KB |
Classes socials i transició a la vida adulta a Espanya
/
Castro Torres, Andrés F. (Centre d'Estudis Demogràfics) ;
Ruiz Ramos, Carlos (Centre d'Estudis Demogràfics)
Un projecte d'investigació "Interconnected inequalities and family life courses in Spain" (INTERINEQ) liderat per Andrés Castro, investigador del Centre d'Estudis Demogràfics, ofereix una mirada nova sobre la transició a la vida adulta i la baixa fecunditat a Espanya. [...] Un proyecto de investigación "Interconnected inequalities and family life courses in Spain" (INTERINEQ) liderado por Andrés Castro, investigador del Centre d'Estudis Demogràfics, ofrece una mirada nueva sobre la transición a la vida adulta y la baja fecundidad en España. [...] A research project, "Interconnected Inequalities and Family Life Courses in Spain" (INTERINEQ) headed by Andrés Castro, a researcher at the Centre for Demographic Studies (CED) offers a new look at transition to adulthood and low fertility in Spain. [...]
Bellaterra: Centre d'Estudis Demogràfics, 2024 (Perspectives Demogràfiques ; 34) - 10.46710/ced.pd.cat.34
3 documents
|
|
2.
|
1.5 MB |
Comparing and evaluating the mental health of families with children with autism through a systemic counseling approach
/
Montazeri Ghahjavarestani, AmirHossein
El trastorn de l'espectre autista (TEA) és un trastorn del desenvolupament que es diagnostica en funció dels primers símptomes de trastorns socials i de la comunicación, i intensos patrons de comportament i interessos. [...] El trastorno del espectro autista (TEA) es un trastorno del desarrollo que se diagnostica basándose en síntomas tempranos de trastornos sociales y de la comunicación e intensos patrones de comportamiento e intereses. [...] Autism spectrum disorder (ASD) is a developmental disorder that is diagnosed based on early symptoms of social and communication disorders and intense behavioral patterns and interests. Family members who are actively involved in their child's life are more likely to engage in risky behaviors related to the mental health and well-being of their son or daughter with autism. [...]
2023
|
|
3.
|
203 p, 7.0 MB |
Simplyc : la aplicación que conecta tu vida
/
Ecube MarÍn, Nadia ;
Fernández Blanco, Anna ;
Mata Manzanares, Vanesa ;
Negruta, Raisa ;
Peña Rivas, Paula ;
Serra, Carolina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg de la nostra vida afirmem que no tenim temps i sentim que és difícil coordinar la nostra vida laboral, social i personal. Però sempre hi ha un moment per a tot i així neix Simplyc. Una idea de negoci per simplificar i organizar la teva vida perque puguis arribar a tot. [...] A lo largo de nuestra vida afirmamos que no tenemos tiempo y sentimos que es difícil coordinar nuestra vida laboral, social y personal. Pero siempre hay un momento para todo y ahí es donde nace Simplyc. [...] During our lives, we affirm that we do not have time. It's difficult to make a little space in our schedule to administer our work, personal and social life. But there's a moment for everything, and this is how Simplyc was born. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
76 p, 32.4 MB |
La maternitat : una mirada intergeneracional
/
Torné Andreu, Paula ;
Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte contempla el desenvolupament i la preproducció d'un curtmetratge documental autobiogràfic que posa en el centre les diferents perspectives sobre la maternitat dins de la família de l'autora; una família formada íntegrament per dones de tres generacions diferents. Este proyecto contempla el desarrollo y la preproducción de un cortometraje documental autobiográfico que pone en el centro las diferentes perspectivas sobre la maternidad dentro de la familia de la autora; una familia formada íntegramente por mujeres de tres generaciones diferentes. This project contemplates the development and pre-production of an autobiographical documentary short film that focuses on the different perspectives on motherhood within the author's family; a family formed entirely by women from three different generations.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
5.
|
198 p, 29.5 MB |
Terapia Familiar. Proyecto de serie de ficción
/
Amaro Díaz, Alex ;
Amrani González, Sara ;
Farrés Cabús, Júlia ;
Medina Moros, Mar ;
Valenzuela Ullés, Daniel ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
És un projecte de sèrie de ficció de comèdia dramàtica que tracta sobre una família que va a teràpia per tractar els conflictes interns i personals. Amb l'objectiu de visibilitzar la salut mental de manera rigorosa, respectuosa i fidel a la realitat, comptant amb una estratègia transmèdia. Es un proyecto de serie de ficción de comedia dramática que trata sobre una familia que va a terapia para tratar los conflictos internos y personales. Con el objetivo de visibilizar la salud mental de manera rigurosa, respetuosa y fiel a la realidad, contando con una estrategia transmedia. It is a dramatic comedy fiction TV series project about a family that goes to therapy to solve their internal and personal conflicts. With the purpose of raising awareness of mental health in a rigorous, respectful and true to reality, with a transmedia strategy.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
6.
|
30 p, 598.6 KB |
Equivalencias en los refranes formados por conceptos de familia y amigos desde un enfoque contrastivo entre el español y el catalán
/
Padrós Torra, Anna ;
Prat Sabater, Marta, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Este trabajo tiene como objetivo observar los diversos grados de equivalencia fraseológica (total, parcial y nula) que existen entre dos unidades fraseológicas, concretamente refranes, que están compuestos por al menos un elemento del ámbito familiar o de la amistad. [...] Aquest treball té com a objectiu observar els diversos graus d'equivalència fraseològica (total, parcial i nul·la) que existeixen entre dues unitats fraseològiques, concretament refranys, que estan composts per almenys un element de l'àmbit familiar o de l'amistat. [...]
2023 Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
|
|
7.
|
11 p, 910.4 KB |
Predicció de corbes d'elasticitat mitjançant models ML
/
Beltrán López, Judith ;
César Galobardes, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consiste en trobar una bona solución per a poder calcular les corbes d'elasticitat dels diferents productes ofertats a la companyia a nivell referència, fent servir models de Machine Learning. [...] El proyecto consiste en encontrar una buena solución para poder calcular las curvas de elasticidad de los diferents productos ofertados en la compañía a nivel de referencia, utilizando modelos de Machine Learning. [...] The project consists of finding a good solution to calculate the elasticity curves of the different products offered by the company at a reference level, using Machine Learning models. Throughout the project, the construction of different models can be observed, all with the same objective of predicting the elasticity curve at a reference level.
2023 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
8.
|
8 p, 547.5 KB |
INTERSTICE. Research on the peer learning methodology
/
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corazza, Laura, col. ;
Dybwik, Siri, col. ;
Forastello, Ana María, col. ;
Halle, Kristen, col. ;
Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Macuda, Anita, col. ;
Mas Parera, Maite, col. ;
Moles, Aina, col. ;
Panciroli, Chiara, col. ;
Peris Morancho, Pere, col. ;
Russo, Veronica, col. ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
|
|
9.
|
8 p, 52.2 MB |
INTERSTICE. Training course for Education students
/
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corazza, Laura ;
Dybwik, Siri ;
Halle, Kristen ;
Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Macuda, Anita ;
Panciroli, Chiara ;
Russo, Veronica ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
|
|
10.
|
70 p, 54.7 MB |
INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology
/
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Halle, Kristen ;
Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Corazza, Laura, col. ;
Dybwik, Siri, col. ;
Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Panciroli, Chiara, col. ;
Macuda, Anita, col. ;
Moles, Aina, col. ;
Russo, Veronica, col. ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ;
INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documents
|
|