1.
|
121 p, 57.5 MB |
Pla de comunicació del festival de música: Eargasm Fest 2020
/
Bruguera Llongueras, Francesc Xavier ;
Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte presenta un pla de comunicació estratègic, digital (online) i offline, per al festival de música emergent 'Eargasm Fest 2020', programat per celebrar-se a la 'Sala Upload' del Poble Espanyol (Barcelona) el dia 1 de maig de 2020. [...] Este proyecto presenta un plan de comunicación estratégico, digital (online) y offline, para el festival de música emergente 'Eargasm Fest 2020', programado para celebrarse en la 'Sala Upload' del Poble Espanyol (Barcelona) el día 1 de mayo de 2020. [...] This project presents a strategic communication plan, digital (online) and offline, for the emerging music festival 'Eargasm Fest 2020', scheduled to be held in the 'Sala Upload' of Poble Espanyol (Barcelona) on May 1, 2020. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
161 p, 91.8 MB |
Igloofest Barcelona 2021: Pla de comunicació
/
Martínez Corbella, Mireia ;
París Gómez, Laura ;
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació de l'edició catalana d'Igloofest, un festival del Canadà, a Barcelona l'any 2021. En aquest projecte s'ha investigat, per una banda, com és el funcionament del festival al Canadà i, per altra banda, l'entorn i els públics del nostre país. [...] Creación de la edición catalana de Igloofest, un festival de Canadá, en Barcelona el año 2021. En este proyecto se ha investigado, por un lado, cómo es el funcionamiento del festival en Canadá y, por otro lado, el entorno y los públicos de nuestro país. [...] Creation of the Catalan edition of Igloofest, a festival from Canada, in Barcelona in 2021. In this project we have investigated, on the one hand, how the festival works in Canada and, on the other hand, the environment and the public of our country. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
|
4.
|
143 p, 15.7 MB |
Les dones als festivals de música i el seu tractament a mitjans especialitzats
/
Domínguez Romero, Elena ;
Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi realitza, per una banda, una anàlisis sobre la presència de les dones a deu festivals de música d'Espanya l'any 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim i Arenal Sound. [...] El presente estudio realiza, por un lado, un análisis sobre la presencia de las mujeres en diez festivales de música de España de 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim y Arenal Sound. [...] The present study carries out, on the one hand, an analysis on the presence of women in ten Spanish music festivals of 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim and Arenal Sound. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
56 p, 986.5 KB |
El cinema xinès a Espanya : vies d'entrada i canals de distribució
/
Altisent Altisent, Àngela ;
Rovira-Esteva, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Amb aquest treball s'intenta crear una fotografia del panorama de pel·lícules d'origen xinès que han arribat a Espanya, fent zoom en les vies i criteris d'entrada de les produccions, fixant-se en el mètode d'entrada al país (distribuïdora o festival), la importància dels premis, l'impacte del ressò internacional en la seva distribució interior i els gèneres més demanats. [...] Este trabajo intenta crear un fotografía del panorama de películas de origen chino que han llegado a España, haciendo zoom en las vías y criterios de entrada de las producciones, fijándose en el método de entrada al país (distribuidora o festival), la importancia de los premios, la repercusión internacional en su distribución interior y los géneros más demandados. [...] This Bachelor's Degree Final Project's objective lies in the study of a listed number of Chinese origin films which have arrived Spain in order to determinate their impact to the Spanish public. With this purpose in mind, I have paid attention to the ways and criteria of introduction of the productions, their method of entrance (by distributor or festival), the importance of the prizes, the impact of international repercussion in its internal distribution and the most demanded genres. [...]
2018 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]
|
|
6.
|
88 p, 92.3 MB |
Sushifest : el festival de la comida que está de moda
/
Payeras Seguí, Marina Joana ;
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que consisteix a desenvolupar una proposta sobre la creació d'un festival de sushi a Barcelona. Aquest festival és perfecte per a què les marques de la ciutat puguin promocionar-se al mateix temps que el seu públic passi una bona estona envoltat d'aquest aliment que està tan de moda. [...] Proyecto que consiste en desarrollar una propuesta sobre la creación de un festival de sushi en Barcelona. Este festival es perfecto para que las marcas de la ciudad puedan promocionarse al mismo tiempo que su público pase un buen rato rodeado de este alimento que está tan de moda. [...] Project that consists in the developement of a proposal on the creation of a festival of sushi in Barcelona. This festival is perfect for the brands of the city to promote themseves at the same time that his public have a great time surrounded of this aliment that is so fashionable. [...]
2017 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
143 p, 17.8 MB |
Pla de comunicació de feat.bcn : festival de música emergent de Barcelona
/
Morey Martín, Virginia ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i construcció d'un festival de música emergent a Barcelona i disseny del pla de comunicació. En aquest projecte trobem tres capítols diferenciats: l'anàlisi dels mercats (macroentorn i microentorn, target, DAFO,. [...] Creación y construcción de un festival de música emergente en Barcelona y diseño del plan de comunicación. En este proyecto encontramos tres capítulos diferenciados: el análisis de los mercados (macroentorno y microentorno, target, DAFO,. [...] Creation and construction of an emerging music festival in Barcelona and its communication plan. In this project we can see three differentiate chapters: the analysis of its markets (macro and micro environment, target, SWOT,. [...]
2017 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
98 p, 19.0 MB |
L'impacte del patrocini en els festivals de música : estudi dels casos d'Estrella Damm al Sónar i de Heineken al Primavera Sound
/
Massegú Santaeulària, Carla ;
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està canviant constantment. Aquest treball pretén conèixer la realitat, l'eficàcia i els beneficis dels patrocinis en els festivals de música, per part de les marques i dels consumidors. [...] El mundo de la comunicación está cambiando constantemente. Este trabajo pretende conocer la realidad, la eficacia y los beneficios de los patrocinios en los festivales de música, por parte de las marcas y de los consumidores. [...] The communication business is constantly changing. The object of this project is to know the reality, effectiveness, and benefits of sponsorships at music festivals, both for the brands and the consumers. [...]
2017 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
|
10.
|
|