Resultats globals: 5 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 5 registres trobats
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
109 p, 6.9 MB Estratègia de continguts a Facebook de marques del sector de la moda / Brañas Martínez, Meritxell ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix amb la intenció de mostrar com les xarxes socials i, en concret el cas de Facebook, han influenciat en la relació entre els usuaris i les marques o empreses del sector de la moda. [...]
Este trabajo nace con la intención de mostrar como las redes sociales y, en concreto el caso de Facebook, han influenciado en la relación entre los usuarios y las marcas o empresas del sector de la moda. [...]
The study was created with the intention of showing how social networks and, in particular the case of Facebook, have influenced the relationship between users and brands or companies in the fashion sector. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
71 p, 2.8 MB El patrocinio deportivo y la fidelización de marca / Zamorano Pirla, Claudia ; Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi investiga la relació dels aficionats al futbol amb les marques que patrocinen als seus equips. Es pretén esbrinar el grau de lleialtat que tenen els aficionats cap a les marques patrocinadores. [...]
Este estudio investiga la relación de los aficionados al fútbol con las marcas que patrocinan a sus equipos. Se pretende averiguar el grado de lealtad que tienen los aficionados hacia las marcas patrocinadoras. [...]
This study investigates the relation of football fans with the sponsors. One tries to verify the degree of loyalty that the fans have towards the sponsoris. The data have been obtained by analizing the students' attitude of the Faculty of Sciences of the Communication of the Universitat Autònoma de Barcelona.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
67 p, 1.1 MB Estudio de los programas de viajero frecuente de las compañías aéreas / Esquerra Ybáñez, Clara ; Pérez de la Cruz, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el presente trabajo, se estudia la importancia del papel que juega la fidelización dentro de una aerolínea. En primer lugar, se ha realizado una aproximación al concepto de fidelización de clientes, así como de las estrategias para conseguirlo. [...]
En el present treball, s'estudia la importància del paper que juga la fidelització dins una companyia aèria. En primer lloc, s'ha realitzat una aproximació al concepte de fidelització de clients, així com de les estratègies per aconseguir-ho. [...]
In this paper, the importance of the role of loyalty within an airline is studied. First, there is explained an approach to customer loyalty concept, as well as the strategies to achieve it and deal with the differences between frequent-flyer programs offered by European and American airlines. [...]

2015
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
4.
82 p, 18.6 MB Estratègies de fidelització dels mitjans televisius: el cas del 'Botó Vermell' de RTVE / Gacusana Figer, Karen ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar els canvis que s'han produït en els darrers anys en els mitjans televisius, focalitzant l'atenció en les diferents estratègies de fidelització que aquests han creat per tal de que els usuaris continuïn consumint la televisió, tot i la forta influència que ha suposat Internet. [...]
El presente trabajo pretende estudiar los cambios que se han producido últimamente en los medios televisivos, focalizando la atención en las diferentes estrategias de fidelización que estos han creado con el objetivo de que los usuarios continuen consumiendo la television, teniendo en cuenta la fuerte influencia de Internet. [...]
The finality of this research is to study the changes occurred in the last years in the field of television media, focusing on the different loyalty strategies that these television media have implemented in order to keep consumers watching tv. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
5.
30 p, 200.6 KB The Design and efficiency of loyalty rewards / Caminal, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica ; Institut d'Anàlisi Econòmica
The goal of this paper is to reexamine the optimal design and efficiency of loyalty rewards in markets for final consumption goods. While the literature has emphasized the role of loyalty rewards as endogenous switching costs (which distort the efficient allocation of consumers), in this paper I analyze the ability of alternative designs to foster consumer participation and increase total surplus. [...]
2010 (Working papers ; 789.09)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.