Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
274 p, 3.1 MB Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió / Aymerich Franch, Laura ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La tesi doctoral titulada "Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió" explora les motivacions del consumidor vers la publicitat interactiva a la televisió i vers interactuar amb les seves aplicacions. [...]
The doctoral thesis entitled "Effect of application complexity and incentive type on motivation in interactive advertising for television" explores consumer motivations towards interactive advertising applications for television and interacting with its applications. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.