Results overview: Found 2 records in 0.03 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
26 p, 344.0 KB Becoming a researcher : dialogical-self based methods to the identity formation of postgraduate students / Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lamas Aicón, Macarena (Universidad Austral de Chile) ; Suñé, Nuria (Universitat Ramon Llull)
Based on the dialogical-self theory the study aims to determine how a course based on identity development might contribute to changes in the I-positions of the participants. The study explores what changes did occur and also determine which devices contributed the most to the I-position's development of the students as researchers. [...]
Siguiendo la teoría del self dialógico tenemos como objetivo determinar cómo un curso basado en el desarrollo de la identidad podría contribuir a generar cambios en las posiciones identitarias (I-positions) de los participantes. [...]

2020 - 10.5565/rev/qpsicologia.1577
Quaderns de psicologia, Vol. 22 Núm. 2 (2020) , p. 1577 (Sección temática)  
2.
12 p, 422.4 KB Eines i processos per a l'elaboració d'una tesi doctoral / Martín Mor, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament Traducció)
L'objectiu d'aquest article és el d'identificar les fases del procés d'elaboració d'una tesi doctoral i descriure'n les tasques i els processos generals (és a dir, independents de les pròpies de l'objectiu del treball).
El objetivo de este artículo es identificar las fases del proceso de elaboración de una tesis doctoral y describir las tareas y los procesos generales (es decir, independientes de las propias del objetivo del trabajo.
The goal of this article is to identify the phases of the writing process of a PhD dissertation and to describe their main tasks and processes (i. e. , regardless of those specifically concerning the goal of the study.

2013 - 10.5565/rev/tradumatica.39
Tradumàtica, Núm. 11 (2013) , p. 357-368  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.