Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
29 p, 442.4 KB La sombra de Franco es alargada / Reig Tapia, Albert
En el presente artículo se denuncia la autopropaganda que Stanley G. Payne y Jesús Palacios han hecho de sí mismos ensu reciente biografía sobre Franco como si se tratara de una obra verdaderamente excepcional que necesitara de este tipo de comentarios a los habituales e inherentes de la crítica académica. [...]
This article denounces the self-propaganda in which Stanley G. Payne and Jesus Palacios have engaged in their recent biography on Franco as if it were a truly exceptional work warranting the kind of comments fitting to an academic study. [...]

2015
Hispania Nova, Núm. 1 Extraordinario (2015) , p. 55-83  
2.
8 p, 127.9 KB Escriure la història de la biologia molecular catalana : l'ús de les entrevistes, els articles científics i les cartes / Calvó i Monreal, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d’Història de la Ciència (CEHIC))
This paper deals with the early years of the so-called Catalan Structuralist School of Molecular Biology led by Joan Antoni Subirana and Jaume Palau. How this period does have been studied? The main secondary sources have been the historiography of Molecular Biology in order to place the subject in an international context and also the historiography of Spanish Molecular Biology. [...]
2009
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica, Vol. 2, Núm. 1 (2009) , p. 477-484  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
25 p, 626.0 KB Com canvien els objectes amb el pas del temps? Una experiència d'aula l'educació infantil / Peña Pelegrí, Carla ; Anguera Cerarols, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'article fa una reflexió teòrica i pràctica sobre com els nens i nenes d'Educació Infantil aprenen la temporalitat. A partir d'una revisió general de la necessitat d'ensenyar història a les primeres etapes educatives i de les principals metodologies que sustenten aquest aprenentatge, es descriu la planificació i l'aplicació pràctica d'una proposta didàctica. [...]
El artículo propone una reflexión teórica y práctica sobre cómo los niños y niñas de Educación Infantil aprenden la temporalidad. A partir de una revisión general de la necesidad de enseñar historia en las primeras etapas educativas y de las principales metodologías que sustentan este aprendizaje, se describe la planificación y la aplicación práctica de una propuesta didáctica. [...]
This article present both a theoretical and practical reflection on how the children learn the passage of time. Starting with a general review of the necessity to teach history during the first educative stages and the main methodologies used in this learning process, a planning and practical application of teaching proposal is described. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.