Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 250.0 KB Perceptions of fitness professionals regarding fitness occupations and careers : a phenomenological analysis / Rosado, António (Universidade de Lisboa. Faculty of Human Kinetics) ; Araújo, Duarte (Universidade do Porto. Faculdade de Ciências do Desporto e de Educação Física) ; Mesquita, Isabel (Universidade do Porto. Faculdade de Ciências do Desporto e de Educação Física) ; Correia, Abel (Universidade de Lisboa. Faculty of Human Kinetics) ; Mendes, Francisco (Instituto Politécnico de Viseu. Escola Superior de Educação.) ; Guillén García, Félix (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria. Facultad de Ciencias de la Actividad Física y el Deporte)
The purpose of this study was to examine fitness professionals' perceptions of their profession and careers. Sixteen Portuguese fitness instructors (M age = 28 years old) took part in semi-structured interviews regarding their perceptions of their profession. [...]
El propósito de este estudio fue examinar las representaciones de los profesionales del fitness acerca de sus profesiones y carreras. Dieciséis instructores portugueses de fitness (M edad = 28 años) participaron en entrevistas semiestructuradas en relación a las representaciones sobre sus profesiones. [...]
O objectivo deste estudo foi examinar as representações dos profissionais de fitness acerca das suas profissões e carreiras. Dezasseis instrutores de fitness portugueses (M idade = 28) participaram em entrevistas semiestruturadas sobre as representações da sua profissão. [...]

2014
Revista de psicología del deporte, Vol. 23, Núm. 1 (2014) , p. 23-31  
2.
16 p, 95.5 KB Formación inicial de los docentes de enseñanza media. Una mirada desde las universidades «pedagógicas» chilenas / Jofré Araya, Galvarino ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El presente estudio, realizado en 2006-2007, analiza la relación que se establece entre las universidades pedagógicas chilenas y los centros de prácticas profesionales de enseñanza media. El estudio de campo realizado incluye 54 encuestas a profesores universitarios de tres universidades, entrevistas con sus directivos y la participación de 15 estudiantes en focus group. [...]
El present estudi, realitzat al 2006-2007, analitza la relació que s'estableix entre les universitats pedagògiques xilenes i els centres de pràctica professional de l'ensenyament mitjà. L'estudi de camp realitzat inclou 54 enquestes a professors universitaris de tres universitats, entrevistes amb els seus directius i la participació de 15 estudiants en «focus group». [...]
This research, carried out in 2006-2007, analyzes the connection between the Chilean Pedagogical University and the Centres for secondary education in Professional Practice. The field of study comprises 54 focuses on professors, of three universities, opinion polls, interviews to directors and the students' participation in focus groups. [...]

2009 - 10.5565/rev/educar.105
Educar, Núm. 44 (2009) , p. 31-46  
3.
16 p, 98.3 KB Valoració de les competències professionals a la formació professional específica i de les funcions del formador / Peris Morancho, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'article presenta part dels resultats obtinguts en l'anàlisi de la formació professional específica en base a l'estudi de cas en què l'alumnat format, els tutors a les empreses i el professorat són els informants per fer la valoració de la formació. [...]
En el artículo, se presenta parte de los resultados obtenidos en el análisis de la formación profesional específica en base al estudio de caso en el que el alumnado formado, los tutores en las empresas y el profesorado son los informantes para la valoración de la formación. [...]
This article presents a part of the results obtained in the analyze of the Specific Professional Training through a study of cases in which the learners trained, company tutors and teachers are the informants for the training valuation. [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.160
Educar, N. 39 (2007) p. 47-62  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.