Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 816.4 KB Jugar el horror. Construcción de lo fantástico en el videojuego. El caso de Silent Hill 4 : The Room / Lozano Muñoz, Alejandro (Universidad de Salamanca)
La saga "Silent Hill" en su conjunto, y de manera específica "Silent Hill 4: The Room", supone un caso paradigmático de construcción de lo fantástico en los videojuegos. Sirviéndose de las convenciones características de este medio, y alterándolas oportunamente para obtener determinados golpes de efecto, es posible generar en el jugador un amplio abanico de sentimientos. [...]
"Silent Hill", and specifically "Silent Hill 4: The Room", are paradigmatic cases of the construction of the fantastic in videogames. Developers are able to generate a wide range of feelings in players if they alter some of the usual videogame conventions. [...]

2015 - 10.5565/rev/brumal.147
Brumal, Vol. 3 Núm. 1 (2015) , p. 55-72 (Monograph)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
38 p, 1.1 MB L'evolució de "Pokémon" i de les pràctiques de consum dels seus jugadors / Gallart del Valle, Clàudia ; Lozano Méndez, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball s'analitzen les característiques de les mecàniques de joc i del disseny dels personatges presents en els videojocs principals de la franquícia Pokémon, per tal de determinar què els fa atractius per als seus consumidors i fins a quin punt aquestes característiques són rellevants en l'experiència de joc. [...]
En este trabajo se analizan las características de las mecánicas de juego y del diseño de los personajes presentes en los videojuegos principales de la franquicia Pokémon, con el fin de determinar qué los hace atractivos para sus consumidores y hasta qué punto estas características son relevantes en la experiencia de juego. [...]
This paper analyses the characteristics of the game mechanics and the design of the characters that appear in the main videogames of the Pokémon franchise, in order to determine what makes them attractive to their consumers and to what extent these characteristics are relevant in the game experience. [...]

2018
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  
2.
9 p, 1.5 MB Plataforma de gamificació / Martín Maseda, Iván ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'ús de la mecànica del joc en els negocis és una cosa cada vegada més comú. En aquest projecte s'ha desenvolupat una plataforma de suport a la implementació d'estratègies de gamification per a qualsevol mercat. [...]
La utilización de mecánicas de juego en los negocios es algo cada vez más habitual. En este proyecto se ha desarrollado una plataforma de soporte a la aplicación de estrategias de gamificación sobre cualquier mercado. [...]
The use of game mechanics in business is something increasingly common. This project has developed a platform to support the implementation of gamification strategies for any market. The platform is an open source web tool that allows the person in charge of designing the gamification strategy, to apply it to a set of users.

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.