1.
|
|
2.
|
163 p, 2.6 MB |
La destrucción del reactor de mako n.º 1 : propuesta de retraducción de Final Fantasy VII
/
García Villegas, Pablo ;
Mangiron i Hevia, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aunque Final Fantasy VII ha sido un videojuego ampliamente aclamado, la calidad de sus traducciones ha sido objeto de críticas a lo largo de los años. Este trabajo presenta una propuesta de retraducción jugable de una parte del videojuego, que aspira a alcanzar una calidad traductológica profesional, a pesar de haberse elaborado mediante herramientas de localización hechas de forma aficionada. [...] Although Final Fantasy VII has been a widely acclaimed video game, the quality of its translations has been criticized over the years. This paper focuses on a proposed playable retranslation of the first minutes of Final Fantasy VII, which aims to achieve professional quality, despite being made using localization tools made by fans. [...] Tot i que Final Fantasy VII ha estat un videojoc àmpliament aclamat, la qualitat de les seves traduccions ha estat objecte de crítiques al llarg dels anys. Aquest treball presenta una proposta de retraducció jugable d'una part del videojoc, que aspira a assolir una qualitat traducto lògica professional, tot i que s'ha fet mitjançant eines de localització fetes de manera aficionada. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Traducció Audiovisual [1349]
|
|
3.
|
52 p, 1.3 MB |
Localización de videojuegos con software libre : Metodología para la localización de novelas visuales desarrolladas con Ren'Py
/
García Andrés, Carmen ;
Mata Pastor, Manuel, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
La localització de videojocs és un àmbit que va a l'alça dins la localització de programari i, com a tal, atrau l'atenció de professionals i estudiants dins de la disciplina. En aquest treball es pretén elaborar una guia i mètode de treball a seguir per aconseguir localitzar de manera íntegra una novel·la visual desenvolupada amb Ren'Py, un motor de programari lliure. [...] La localización de videojuegos es un ámbito en auge dentro de la localización de software y, como tal, atrae la atención de profesionales y estudiantes dentro de esta disciplina. Por medio de este trabajo, se pretende elaborar una guía y un método de trabajo para localizar de manera íntegra una novela visual desarrollada en el motor Ren'Py, un programa de software libre. [...] Video game localization is an area withing software localization that has gained the attention of professionals and students of this field. The aim of this paper is to design a guide and a method achieve and integral localization of visual novels developed with Ren'Py, a free software video game engine. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Tecnologies de la Traducció [4315970]
|
|
4.
|
|
5.
|
10 p, 403.5 KB |
Snake: Implementació d'agents Intel·ligents
/
Perez Diaz, Cristian ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest article presenta un estudi sobre la implementació del joc Snake utilitzant Pygame. S'han implementat i avaluat dos agents basats en heurístiques: Greedy Best-First Search (GBFS) i A*. També s'ha investigat l'aprenentatge per reforç (RL) amb l'algoritme Proximal Policy Optimization (PPO) de Stable Baselines 3. [...] Este artículo presenta un estudio sobre la implementación del juego Snake utilizando Pygame. Se han implementado y evaluado dos agentes basados en heurísticas: Greedy Best-First Search (GBFS) y A*. [...] This article presents a study on the implementation of the Snake game using Pygame. Two heuristic-based agents, Greedy Best-First Search (GBFS) and A*, have been implemented and evaluated. The study also investigates reinforcement learning (RL) with the Proximal Policy Optimization (PPO) algorithm from Stable Baselines 3. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
13 p, 1.4 MB |
Convolutional Generative Adversarial Networks
/
Sánchez Hernández, Sergi ;
Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
The aim of this project is to implement three different GAN network models, such as the DCGAN, WGAN and WGAN-GP in order to generate images similar to those that make up the MNIST and CelebA datasets. [...] L'objectiu d'aquest treball és implementar tres models de xarxes GAN diferents, com són la DCGAN, WGAN i WGAN-GP, per tal de generar imatges similars a les que conformen els datasets de MNIST i de CelebA. [...] El objetivo de este trabajo es implementar tres modelos de redes GAN diferentes, como son la DCGAN, WGAN y WGAN-GP, para generar imágenes similares a las que conforman los datasets de MNIST y de CelebA. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
678.8 KB |
Essays on Industrial Organization
/
Liu, Qianshuo ;
Macho Stadler, Inés, dir.
Aquesta tesi consta de tres capítols que aborden diferents qüestions de recerca sobre l'organització industrial inspirades i motivades per qüestions del món real en l'organització de la ciència, el procés d'innovació i les conseqüències en la competència de mercat de la presència de consumidors amb preferències no estàndard. [...] Esta tesis consta de tres capítulos que abordan diferentes preguntas de investigación sobre organización industrial inspiradas y motivadas por cuestiones del mundo real en la organización de la ciencia, el proceso de innovación y las consecuencias sobre la competencia en el mercado de la presencia de consumidores con preferencias no estándar. [...] This thesis comprises three chapters addressing different research questions on industrial organization inspired and motivated by real-world issues in the organization of science, the innovation process, and the consequences on the market competition of the presence of consumers with non-standard preferences. [...]
2022
|
|
8.
|
14 p, 1018.4 KB |
Les relacions de poder durant la socialització primària al voltant del joc
/
Morales i Molina, Manel ;
Sala, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'estudi que s'ha dut a terme pretén analitzar les relacions de poder que s'estableixen entre els nens al voltant del joc. A partir d'observacions a l'hora del pati de nens en educació primària s'analitzaran conceptes referents a la decisió del joc, a la instauració de les normes, l'expansió del joc i les tècniques de resistència. El estudio que se ha llevado a cabo pretende analizar las relaciones de poder que se establecen entre los niños alrededor del juego. A partir de observaciones en la hora del patio de niños en educación primaria se analizarán conceptos referentes a la decisión del juego, la instauración de las normas, la expansión del juego y las técnicas de resistencia. The study that has been conducted pretends to analyze power relations established between kids around the game. From kids in primary school observations several concepts will be analyzed referring to the decision of the game, the establishment of rules, the expansion of the game and the resistance techniques.
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
9.
|
34 p, 1.5 MB |
Els pagesos de la fruita : creació d'un joc de taula per a treballar la probabilitat a l'aula de P5
/
Voltà Ollé, Berta ;
Torregrosa, Alba, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball té com a objectiu dissenyar, a partir de jocs existents al mercat, un joc per a treballar la probabilitat a l'aula de P5. Jugar és una de les formes més naturals d'aprenentatge que té l'ésser humà (Edo, 2002), per tant, es considera que és una bona eina per a treballar la probabilitat, una de les àrees de les matemàtiques que més es tendeixen a apartar dins de les aules (Alsina, 2012). [...] El presente trabajo tiene como objetivo diseñar, a partir de juegos ya existentes en el mercado, un juego para trabajar la probabilidad en el aula de P5. Jugar es una de las formas más naturales de aprendizaje que tiene el ser humano (Edo, 2002), por lo tanto, se considera que es una buena manera de trabajar la probabilidad, una de las áreas de las matemáticas que se tienden a apartar dentro de las aulas (Alsina, 2012). [...] The aim of this study is to design, from existing games, a game to work on probability in the 5-year-old class. Playing is one of the most natural forms of human learning (Edo, 2002), hence, it is considered a good form to work on probability, a mathematics area tended to be put aside in classroom (Alsina, 2012). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Educació Infantil [847]
|
|
10.
|
94 p, 2.9 MB |
Análisis de la accesibilidad para personas sordas o con discapacidad auditiva en el videojuego The Last of Us Part II
/
Alonso Socorro, Elisa ;
Mangiron i Hevia, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball vol mesurar l'accessibilitat del videojoc The Last of Us Part II (2020), desenvolupat per Naughty Dog. En particular, es busca analitzar els ajustaments d'accessibilitat que ofereix per a les persones sordes o amb discapacitat auditiva, i comparar aquests resultats amb els d'un estudi de recepció. [...] Este trabajo pretende medir la accesibilidad del videojuego The Last of Us Part II (2020), desarrollado por Naughty Dog. En particular, se busca analizar los ajustes de accesibilidad que este ofrece para las personas sordas o con discapacidad auditiva, y comparar estos resultados con los de un estudio de recepción. [...] This study aims to measure the accessibility of the video game The Last of Us Part II (2020), developed by Naughty Dog. Specifically, it seeks to analyse the accessibility settings it offers for deaf and hard of hearing people, and to compare these results with those of a reception study. [...]
2021 Traducció Audiovisual [1349]
|
|