1.
|
|
2.
|
102 p, 2.7 MB |
Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès
/
García Martínez, Azucena ;
Jiménez Vera, Francesc ;
Puig Rubio, Eric ;
Villanueva Jiménez, Carlos ;
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. [...] Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. [...] This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. [...]
2021 Grau en Comunicació Interactiva [1423] Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
3.
|
106 p, 1.4 MB |
Comment traduire la phraséologie?: les phrasèmes avec des noms d'aliments et leurs équivalences de traduction en espagnol
/
Cervera Caro, Aida ;
Catena Rodulfo, Maria Angeles, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectif de notre étude de contribuer à l'identification des caractéristiques des phraséologismes, y compris leur sens, leur structure et leur usage dans des contextes spécifiques. C'est pourquoi, dans notre étude, nous nous concentrerons sur l'analyse des différences et des similitudes entre les phrasèmes français et espagnols, à l'observation du comportement de chaque typologie et à l'élaboration d'un corpus traductologique de différentes unités phraséologiques en français et en espagnol contenant des noms d'aliments. L'objectiu del nostre estudi és contribuir a la identificació de les característiques dels fraseologismes, incloent-hi el seu significat, estructura i ús en contextos específics. Per tant, en el nostre estudi ens centrarem en analitzar les diferències i similituds entre els fraseologismes en francès i espanyol, observant el comportament de cada tipologia i elaborant un corpus traductològic de diferents unitats fraseològiques en francès i espanyol que continguin noms d'aliments.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Traducció i Interpretació [1204]
|
|
4.
|
29 p, 551.3 KB |
El rerefons dels "wagashi"
/
Burguès Chiva, Mireia ;
Lozano Méndez, Artur, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Partint de l'aparent vincle entre els dolços tradicionals japonesos (els wagashi) i la natura i el seu ús en determinats contextos religiosos al Japó, el present treball busca descobrir què ha motivat i influït la creació d'aquests dolços. [...] Partiendo del aparente vínculo entre los dulces tradicionales japoneses (los wagashi) y la naturaleza y su uso en determinados contextos religiosos en Japón, el presente trabajo busca descubrir qué ha motivado e influido la creación de estos dulces. [...] On the basis of the apparent link between Japanese traditional sweets (wagashi) and nature and their use in certain religious contexts in Japan, the present paper seeks to discover what has motivated and influenced the creation of these sweets. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]
|
|
5.
|
|
6.
|
223 p, 16.9 MB |
Creación de VOLÁTIL, una agencia de publicidad digital especializada en el sector de la gastronomía y la restauración. Un caso práctico real
/
López Barreto, Amanda ;
Mata Torner, Laia ;
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG es basa en la creació de l'agència digital VOLÁTIL. Aquesta agència digital estarà especialitzada en la gestió i disseny de les estratègies necessàries a les Xarxes Socials per a negocis pertanyents al sector de la gastronomia i la restauració (restaurants, cafeteries, cocteleries, bars, pastisseries). Este TFG se basa en la creación de la agencia digital VOLÁTIL. Esta agencia digital estará especializada en la gestión y diseño de las estrategias necesarias en Redes Sociales para negocios pertenecientes al sector de la gastronomía y la restauración (restaurantes, cafeterías, coctelerías, bares, pastelerías). This thesis explains the creation of VOLÁTIL, a digital agency. This digital agency will specialize in the management and design of the necessary strategies in the Social Media Networks of the gastronomy and catering industry business (restaurants, cafes, cocktails, bars, pastry shops).
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
129 p, 1.3 MB |
Influencers gastronómicos : ¿Recomendación personal o publicidad disfrazada?
/
Solórzano, Fernando ;
Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers gastronómicos se han convertidos en voces de autoridad y diferentes sectores se han beneficiado de estos nuevos perfiles, encontrando nuevas formas de llevar sus productos allí donde su público realmente estaba, y uno de esos sectores es el sector gastronómico. [...] Els influencers gastronòmics s'han convertits en veus d'autoritat i diferents sectors s'han beneficiat d'aquests nous perfils, trobant noves maneres de portar els seus productes allí on el seu públic realment estava, i un d'aquests sectors és el sector gastronòmic. [...] Gastronomic influencers have become voices of authority and different sectors have benefited from these new profiles, finding new ways to take their products where their public really is, and one of these sectors is the gastronomic sector. [...]
2019
|
|
8.
|
116 p, 22.2 MB |
Planificació i organització d'una fira gastronòmica local
/
Olucha Tarrés, Maria ;
Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les fires són una tècnica molt preuada de les relacions públiques, les quals s'utilitzen per exposar un producte i donar-lo a conèixer. Aquestes aconsegueixen moure a molta gent i generar sentit de pertinença quan es tracta d'una fira local. [...] Las ferias son una técnica muy preciada de las relaciones públicas, las cuales se utilizan para exponer un producto y darlo a conocer. Estas consiguen mover a mucha gente y generar sentido de pertenencia cuando se trata de una feria local. [...] Fairs are a highly prized public relations technique, which are used to expose a product and make it known. They move many people and generate a sense of belonging when it comes to a local fair. The project itself consists of the planning and organization of a gastronomic fair in the city of Manresa. [...]
2019 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
417 p, 4.8 MB |
El Comercio de las especias orientales desde la Antigüedad a las Cruzadas : un estudio geopolítico
/
Hereter, Román ;
Járrega Domínguez, Ramón, 1961-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana
A lo largo de la Historia, la palabra especias ha ido cambiando de significado. Utilizadas desde el antiguo Egipto en alta gastronomía (azafrán, mostaza, sésamo, alcaravea) y para embalsamar, y posteriormente en ceremonias religiosas (incienso y mirra); en época clásica se definían como mercancía de valor especial en comparación con los artículos ordinarios, referidas también a perfumes y ungüentos. [...] Throughout history, the word spices has changed its meaning. Used from ancient Egypt in haute cuisine (saffron, mustard, sesame, caraway) and for embalming, and later in religious ceremonies (incense and myrrh); in classical times they were defined as merchandise of special value in comparison with ordinary articles, also referred to perfumes and ointments. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
|
|
10.
|
126 p, 2.7 MB |
Plan empresarial de Food & Dessert : revista de gastronomía y repostería
/
Calvo Bizarro, Judith ;
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau desenvolupa un pla empresarial d'una nova revista. Food&Dessert és una revista de periodicitat mensual especialitzada en gastronomia i rebosteria. La publicació consta de les seccions d'actualitat, gastronomia, rebosteria, receptes i on menjar. [...] Este Trabajo de Fin de Grado desarrolla un plan empresarial de una nueva revista. Food&Dessert es una revista de periodicidad mensual especializada en gastronomía y repostería. La publicación consta de las secciones de actualidad, gastronomía, repostería, recetas y dónde comer. [...] This Final Project puts into practice a business plan of a new magazine. Food&Dessert is a monthly publication magazine specialized in gastronomy and pastries. The publications consists in the sections of news, gastronomy, pastries, recipes and where to eat. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|