Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 3 records found
Articles 1 records found  
1.
22 p, 398.5 KB L'escultor Josep Cardona i Furró (1878-1922) / López Pérez, Fàtima (Universitat de Barcelona. Departament d'Història de l'Art) ; López Piqueras, M. Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art)
L'escultor Josep Cardona i Furró (Barcelona, 1878 - Moià, 1922) és poc conegut en l'actualitat, si bé a la seva època va gaudir d'un gran prestigi. S'ha considerat que s'integra dins de la segona generació d'escultors modernistes. [...]
Josep Cardona i Furró (Barcelona, 1878 - Moià, 1922) is currently little known, although he was a prestigious sculptor in his time. Considered part of the second generation of modernist sculptors, Cardona trained in the Llotja School and was a friend of Pablo Picasso, with whom he shared a studio. [...]
El escultor Josep Cardona y Furró (Barcelona, 1878 - Moià, 1922) es poco conocido en la actualidad, si bien en su época disfrutó de un gran prestigio. Se ha considerado que se integra dentro de la segunda generación de escultores modernistas. [...]

2015 - 10.5565/rev/locus.236
Locus amoenus, Núm. 13 (2015) , p. 197-217 (Articles)  

Research literature 3 records found  
1.
133 p, 2.9 MB Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya / Reventós Guisnet, Joana ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
3.
77 p, 11.3 MB Eternament Joves / Carpena Pinilla, Laura ; Valdés Belda, Sara ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén reflectir el canvi social que està propiciant la generació Y, a partir d'un documental de tipus observacional mitjançant l'exposició de diferents personatges i la seva forma d'entendre les relacions, la feina, la maduresa, etc. [...]
Este proyecto pretende reflejar el cambio social que está propiciando la generación milenial a través de un documental de tipo observacional, mediante la exposición de distintos personajes y su forma de entender las relaciones, el trabajo, la madurez, etc. [...]
This project is intended to reflect the social change brought about by the Millennial Generation by the creation of an observational documentary that would present several young people and their ways of understanding relationships, work, maturity, etc. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.