Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
14 p, 122.0 KB La geografia com a metàfora i com a palimpsest : passat i futur d'una disciplina / Boira Maiques, Josep Vicent (Universitat de València) ; Vicente Rufí, Joan (Universitat de Girona)
L'article es presenta en un format poc convencional: un intercanvi epistolar entre els autors. El diàleg gira a l'entorn de la funció i la utilitat de la geografia en el marc de la contemporaneïtat tan convulsa que vivim, en la qual l'espai continua sent transcendental a la vegada que sembla que es desmaterialitza. [...]
The article is presented in an unconventional format: an exchange of correspondence between the authors. The dialogue revolves around the function and usefulness of geography in the context of the turbulent contemporaneity in which we live, where space continues to be transcendental at the same time as it seems to dematerialize. [...]
El artículo se presenta en un formato poco convencional: un intercambio epistolar entre sus autores. El diálogo gira en torno a la función y la utilidad de la geografía en el marco de la contemporaneidad tan convulsa que vivimos, en la que el espacio sigue siendo trascendental a la vez que parece que se desmaterializa. [...]

2022 - 10.5565/rev/dag.748
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 68 Núm. 3 (2022) , p. 453-466 (Articles)  
2.
21 p, 11.6 MB L'ensenyament de l'espai geogràfic en una aula d'anglès de primària / Anguera Cerarols, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El treball per competències posa l'èmfasi en què l'aprenentatge ha de suposar que l'alumnat sigui capaç dominar els recursos que el permetin actuar d'una forma eficaç i raonada en la societat actual. [...]
El trabajo por competencias pone el acento en que el aprendizaje debe permitir que el alumnado sea capaz de dominar los recursos que le permitan actuar de una forma eficaz y razonada en la sociedad actual. [...]
A competence-based curriculum aims at helping learners to master those communicative resources that are necessary to act efficiently and reasonably in our society. Achieving these competences means learning how to use, orally and through the written medium, those languages that are essential to be able to solve the different situations that people have to face in the development of their social activities as citizens. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.549
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 4 (November-December 2013) , p. 33-53  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.