Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
17 p, 346.5 KB Indicadores de calidad para evaluar buenas prácticas docentes de "mobile learning" en Educación Superior / Aznar Díaz, Inmaculada (Universidad de Granada) ; Cáceres Reche, María Pilar (Universidad de Granada) ; Romero Rodríguez, José María (Universidad de Granada)
El mobile learning se alza como una metodología emergente que ya se está aplicando en distintas etapas educativas, por tanto es necesario poner el foco de atención en el tipo de prácticas que se están implementando con dispositivos móviles. [...]
Mobile learning stands as an emerging methodology that is already being applied in different educational stages, so it is necessary to focus on the type of practices that are being implemented with mobile devices. [...]

2018 - 10.14201/eks20181935368
Education in the knowledge society, Vol. 19 Núm. 3 (2018) , p. 53-68  
2.
21 p, 973.6 KB La investigación en didáctica de la historia / Henríquez Vásquez, Rodrigo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Los autores exponen en este artículo sus indagaciones sobre la situación de la investigación en didáctica de la Historia, a partir de la literatura científica producida en algunos de los países de nuestro entorno, concretándose al mundo anglosajón, al francófono y al italiano y, dada la diversidad temática, ciñéndose a algunas líneas de investigación y sobre algunas características que permitan a los investigadores de habla española conocer, comparar o definir su propia línea de investigación. [...]
The authors explain in this article their research in the situation ofthe investigation in Hstory didactic. The stating pont is scientific literature publisched in dijferent countries, specialy in the anglo saxon wod, France and Italy and, for the thematic diversity, in the concentration of somes investigations and about some caractheristics who will Uve the investigators ofSpanish language to know, to compare or to definite his modele ofinvestigation. [...]

2004
Educación XX1, Vol. 7 (2004) , p. 63-84  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.