Resultats globals: 17 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 8 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
6 p, 427.6 KB Test de visualidad : las preferencias del buen diseño / Merino, Quim ; Busquets, Cris ; Giol, Arnau ; Termes, G.
Este artículo pretende dar noticia de la investigación dirigida por el Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas (en adelante, GRP) de la Universidad Autònoma de Barcelona llevada a cabo por los autores de esta reseña. [...]
2014 - 10.5565/rev/grafica.26
Grafica, Vol. 2 Núm. 4 (2014) , p. 147-152  
2.
4 p, 592.0 KB La codificació de la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi
El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. [...]
2013 - 10.5565/rev/grafica.11
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101  
3.
12 p, 708.5 KB ¿Imagen o texto? El poder de captar la atención visual de los elementos gráficos analizado con el Eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
S'analitzen, amb la tecnologia Eye Tracking, els efectes de l'atenció visual dispensada sobre el text, l'element gràfic més visual de l'estímul publicitari gràfic, provocats per la incorporació d'una imatge en un estímul. [...]
Se analizan, con la tecnología Eye Tracking, los efectos de la atención visual dispensada sobre el texto, el elemento gráfico más visual del estimulo publicitario gráfico, provocados por la incorporación de una imagen en un estímulo. [...]
The effects of incorporating an image into a graphic advert stimulus are analyzed, with the Eye tracking technology, over visual attention on the most visual element, the text. This investigation is based on different researches that demonstrated the great semantically contribution of images makes them being the most visual element and the most powerful one into attracting visual attention. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.9
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 87-98  
4.
8 p, 1.0 MB Estat estètic, una nova proposta metodològica al voltant de la investigació científica sobre els mitjans impresos / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Resum de la tesi doctoral elaborada sota la direcció del Dr. Angel Rodríguez.
1998
Treballs de comunicació, Núm. 10 (Desembre 1998) , p. 73-80  
5.
11 p, 1.2 MB Anàlisi iconològica de marques a la banca internacional / Segura Bonet, Joan
Resum de la tesi doctoral elaborada sota la direcció del Dr. José Luís Riva.
1998
Treballs de comunicació, Núm. 10 (Desembre 1998) , p. 61-71  
6.
8 p, 416.6 KB Técnicas de creación y manipulación de imágenes de estructuras orgánicas tridimensionales. Nuevos entornos de aplicación didáctica / Juanes, J. A. ; Zoreda, J. L. ; Vacas Peña, José Manuel ; Riesco, J. M. ; Vázquez, R.
The development of computer-generated images opens new perspectives in the field of teaching. These techniques permit geometric modelling of three-dimensional structures, allowing the production and manipulation of real images and the numerical and graphic characterization of two-three-dimensional contours. [...]
1993
Enseñanza de las Ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 188-195  
7.
24 p, 1.5 MB El grafismo en la información televisiva. / Valero Sancho, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Cuando se estudian las distintas informaciones en los telediarios o informativos de televisión, una de las formas que aparecen en pantalla para cubrir una parte de los aspectos esenciales de las noticias u otros géneros es el grafismo, que se presenta de diversas formas según la utilidad, aplicación y objetivos concretos a cubrir. [...]
When the different newcast or television informations are studied, one of the format that appear on screen to cover the news is the graphism. The graphism shows itself by different forms according to the utility, application and concrete aims to cover. [...]

2004
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 31 (2004) , p. 99-122  
8.
9 p, 83.2 KB La Comunicació visual persuasiva / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Per fer front a la complexitat que representa l'estudi de la comunicació visual, es proposa l'eficiència com a concepte que recull la valoració del rendiment entre els recursos utilitzats i els resultats obtinguts. [...]
To face up to the complexity of the study of visual communication, the efficiency it's been proposed as the conception that measures the balance between the used resources and the results obtained. This new perspective enables us to talk about a new methodology that relates the graphic message, or the elements of the message, with the recipient's performance. [...]

2003
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 30 (2003) , p. 205-213  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
grafica : documents de disseny gràfic = documentos de diseño gráfico = journal of graphic design. / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
grafica.
grafica es la consecuencia lógica de años de experiencia en investigación científica en diseño gráfico, con la consecuente finalidad académica y pedagógica de los conocimientos adquiridos desde esta perspectiva en la especialidad, transfiriendo competencias a los estudiantes y a la sociedad en general. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013-
13 documents

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
78 p, 40.1 MB Disseny de la identitat visual corporativa d'un esdeveniment esportiu : Projecte: la volta ciclista a Catalunya / Merino Tarruella, Joaquim ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'un manual de identitat visual corporativa de la Volta ciclista a Catalunya. S'analitzen les característiques de la imatge visual corporativa de les proves ciclistes professionals i de les funcions dels diferents elements gràfics de la marca visual.
Proyecto de elaboración de la identidad visual corporativa en la Vuelta ciclista a Catalunya. Se analizan las características de la imagen visual corporativa de las pruebas ciclistas profesionales y de las funciones de los diferentes elementos gráficos de la marca visual.
Project to devolop a corporate visual identity guide of the Catalonia's cycling race. A study on the characteristics of the image of the internacional procycling races and the roles of different graphic elements of the visual brands.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
24 p, 2.3 MB Els dingbats : orígens històrics i evolució / Santacana Ricart, Helena ; Corbeto, Albert
El dingbat és un recurs tipogràfic que ja fa uns quants anys que està establert al món de les arts gràfiques i ha estat acceptat de forma natural en aquesta disciplina. De fet, aquest element tipogràfic ha passat bastant desapercebut en la història de la tipografia i potser per aquest motiu el seu material teòric és pràcticament inexistent. [...]
2016  
3.
37 p, 1.2 MB La actualidad de la tipografía multiescritura / Peralta Dimas, Elena ; Jardí, Enric, 1964-
El diseño de tipografías multiescritura es la disciplina que adapta varios sistemas de escritura a las tecnologías tipognificas baja un mismo marco estilística. Este proyecto de investigación trata de dar una explicación de qué y cómo son esos sistemas, su desarrollo y sus relaciones internas. [...]
2016  
4.
143 p, 5.5 MB Panorama Cuantitativo de la Tipografía Latinoamericana : Bienal Tipos Latinos (2012-2014-2016) / Doreste Centeno, César ; Meseguer, Laura
La Tipografia Llatinoamericana ha sofert grans transformacions durant les últimes tres dècades. Moltes són les tasques que s'han emprès per impulsar la producció de noves tipografies i promoure a la regió l'ús de fonts llatinoamericanes. [...]
La Tipografía Latinoamericana ha sufrido grandes transformaciones durante las últimas tres décadas. Muchas son las tareas que se han emprendido para impulsar la producción de nuevas tipografías y promover en la región el uso de fuentes latinoamericanas. [...]
The Latin American Typography has undergone major changes over the past three decades. There are many tasks that have been undertaken to boost the production of new fonts in the region and promote the use of Latin American fonts. [...]

2016  
5.
93 p, 600.4 KB Escenografia electrònica a la televisió de l'Estat espanyol: inicis, evolució i tendències / Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Una nova escenografia, a partir de l'aplicació de les noves tecnologies de la imatge, es va evidenciar en les pantalles de diversas cadenas de la televisión española en la darrera dècada del segle XX. [...]
A new scenery, starting from the application of the new technologies of the image, was evidenced in the screens of diverse chains of Spanish television in the last decade of the XX century. We define the electronic set as "the continent, the encircling of an audiovisual product. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
8 documents
6.
55 p, 9.8 MB La Influencia de la composición gráfica en la elección de un bloque de texto escrito / Tena Parera, Daniel ; Rodríguez Bravo, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Se parte de la página y se llega a determinar las categorías visuales que influyen en la eficiencia de los mensajes impresos. Se proponen conceptos como: Estado Estético, Preferencia, Visualidad, variables visuales de cantidad, de tamaño, de posición y de aspecto, el MAPA de formato, el Indice de Preferencia y un Modelo de Captación visual. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
10 documents

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
Tipografia / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General sobre la tipografia i el disseny de tipus en les seves diverses vessants. Acompanyada d'una exposició presencial entre els dies 26 de juny i el 27 de setembre de 2013 amb material bibliogràfic sobre tipografia i disseny provinent de les col·leccions de la BCHG.
2013
   

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1 p, 8.3 MB Tipografia : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Tipografia" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 26 de juny i el 27 de setembre de 2013 amb material bibliogràfic sobre tipografia i disseny de tipus provinent de les col·leccions de la BCHG.
2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.