Results overview: Found 174 records in 0.03 seconds.
Articles, 61 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Periodical publications, 3 records found
Books and collections, 8 records found
Research literature, 48 records found
Learning materials, 8 records found
Graphic and multimedia documents, 41 records found
Personal and institutional archives, 3 records found
Articles 61 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 247.8 KB En Jordi, un més en el dia a dia del grup de treball de professorat de ciències Eduwikilab / Gasco Díaz, Jesús ; Losarcos Rengel, Javier ; Municio Samon, Guillem ; Royo Urgellès, Pere ; Serrano Alcaraz, Eulàlia
El Jordi Domènech va ser una de les persones fundadores del grup de treball Eduwikilab ara fa uns 13 anys. Com a company del grup la seva empremta ha quedat marcada de diverses maneres i en diferents graus en tots els professors i professores que han participat en el grup en algun moment. [...]
Jordi Domènech was one of the founders of the Eduwikilab working group about 13 years ago. As a colleague of the group, his mark has been marked in various ways and grades in all the teachers who have participated in the group at some point. [...]
Jordi Domènech fue una de las personas fundadoras del grupo de trabajo Eduwikilab hará ahora unos 13 años. Como compañero del grupo su huella ha quedado marcada de diversas formas y en distintos grados en todos los profesores y profesoras que han participado en el grupo en algún momento. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.505
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 10-13 (Articles)  
2.
17 p, 423.5 KB El movimiento "Arbor" (1951-1953) / Díaz Hernández, Onésimo (Universidad de Navarra)
El objetivo de este artículo es examinar la gestación de un movimiento intelectual, dirigido por Rafael Calvo Serer que aspiró a convertirse en un movimiento político en los inicios de los años 1950. [...]
L'objectiu d'aquest article és examinar la gestació d'un moviment intel·lectual, dirigit per Rafael Calvo Serer, que va aspirar a convertir-se en un moviment polític pels inicis dels anys 1950. La principal aportació de l'article procedeix de la consulta de documents dels protagonistes, sobretot dels fons personals de Rafael Calvo Serer i Florentino Pérez Embid. [...]
This article examines the construction of the intellectual movement of Rafael Calvo Serer, which aspired to become a political movement in the early 1950s. For it, this essay analyzes this process based on consultation of Calvo Serer and Pérez-Embid's personal papers. [...]

2023 - 10.5565/rev/rubrica.324
Rúbrica contemporánea, Vol. 12 Núm. 25 (2023) , p. 123-139 (Artículos)  
3.
22 p, 782.7 KB The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom / Markina, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Mollá, Alba (Codeworks)
In this paper, we addressed the concept of classroom participation and the way it is affected by a traditional teacher-centred (TC) approach and a more innovative learner-centred (LC) approach which uses the principles and strategies of active learning and cooperative learning to engage students in the learning process. [...]
En aquest estudi, hem abordat el concepte de participació a l'aula i com es veu afectada per un enfocament centrat en el docent i un enfocament centrat en l'alumnat que utilitza els principis i estratègies de l'aprenentatge actiu i cooperatiu per a involucrar l'alumnat en el procés d'aprenentatge. [...]
En este estudio, hemos abordado el concepto de participación en el aula y cómo se ve afectada por un enfoque centrado en el docente y un enfoque centrado en el alumnado que utiliza los principios y estrategias del aprendizaje activo y cooperativo para involucrar al alumnado en el proceso de aprendizaje. [...]
Dans cet article, nous avons abordé le concept de participation en classe et comment elle est affecté par une approche centrée sur l'enseignant (TC) et une approche centrée sur l'apprenant (LC) qui utilise les principes et les stratégies d'apprentissage actif et d'apprentissage coopératif pour engager les élèves dans le processus d'apprentissage. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1007
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 3 (2022) , p. e1007 (Articles)  
4.
11 p, 170.3 KB Didáctica de las lenguas, Interculturalidad y Multilingüismo en Educación (DIME) / Fernández Costales, Alberto (Universidad de Oviedo) ; Rodríguez-Olay, Lucía (Universidad de Oviedo)
El grupo DIME (Didáctica de las lenguas, Interculturalidad y Multilingüismo en Educación) de la Universidad de Oviedo es un equipo de nueva creación, evaluado favorablemente por la Agencia Estatal de Investigación en 2020. [...]
El grup DIME (Didàctica de les llengües, Interculturalitat i Multilingüisme en Educació) de la Universitat d'Oviedo és un equip de nova creació, avaluat favorablement per l'Agència Estatal de Recerca el 2020. [...]
The DIME group (Language Didactics, Interculturality and Multilingualism in Education) of the University of Oviedo is a newly created team, favorably evaluated by the State Research Agency in 2020. Specifically, the team includes eleven professors from the area of Didactics of Language and Literature (DLL) of the Department of Educational Sciences of the University of Oviedo and two external professors affiliated with the University of Lleida.
O grupo DIME (Didática de Línguas, Interculturalidade e Multilinguismo na Educação) da Universidade de Oviedo é uma equipa recém-criada, avaliada favoravelmente pela Agência de Investigação do Estado em 2020. [...]

2021 - 10.5565/rev/periferia.857
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 26 Núm. 2 (2021) , p. 279-289 (Grupos de investigación)  
5.
14 p, 127.0 KB Impacto del aprendizaje cooperativo en la inclusión del alumnado en la educación secundaria / Muntaner Guasp, Juan Jorge (Universitat de les Illes Balears) ; Forteza Forteza, Dolors (Universitat de les Illes Balears)
El propósito de este artículo es mostrar los resultados obtenidos en un instituto de educación secundaria de la comunidad autónoma de las Islas Baleares que ha implementado el programa Cooperar para Aprender / Aprender a Cooperar, tanto en los tres ámbitos de intervención como en las tres etapas de desarrollo que presenta el mismo. [...]
El propòsit d'aquest article és mostrar els resultats obtinguts en un institut d'educació secundària de la comunitat autònoma de les Illes Balears que ha implementat el programa Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar, tant en els tres àmbits d'intervenció com en les tres etapes de desenvolupament que presenta. [...]
This article presents the results obtained in a secondary education institute of the autonomous region of the Balearic Islands, which has implemented the cooperate to learn/learn to cooperate program in both the three areas of intervention and in the three stages of development of this program. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1236
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 305-318 (Monográfico)  
6.
52 p, 606.1 KB Number and Gender Convergence : the Arabic Plurative / Fehri, Abdelkader Fassi (Mohammed V University Abu Dhabi)
Morpho-syntactic and semantic properties of a specific plural/collective construction in Arabic, which I call the plurative, are examined and analysed. The plurative is shown to be a complex third entity, resulting from a convergence process of both Number and Gender features (and/or categories). [...]
En aquest article s'analitzen les propietats morfosintàctiques i semàntiques d'una construcció plural/col·lectiva de l'àrab, que anomeno pluratiu. S'hi mostra que el pluratiu és una tercera entitat complexa que resulta d'un procés de convergència dels trets (i/o categories) de nombre i gènere. [...]

2020 - 10.5565/rev/catjl.318
Catalan journal of linguistics, Vol. 19 (2020) , p. 75-126 (Articles)  
7.
11 p, 531.1 KB Profesionales del futuro : la formación por competencias a través de la co-presentación / Graell Martín, Mariona (Universitat Internacional de Catalunya)
Este artículo presenta una experiencia práctica que permite desarrollar distintas competencias de la asignatura de aprendizaje de las lenguas y lectoescritura III en una sola actividad. En la Universidad Internacional de Catalunya la co-presentación propone a los estudiantes unificar distintos saberes para dar respuesta a un reto específico de materia: presentando, analizando y evaluando un trabajo elaborado por otro equipo de estudiantes. [...]
This article presents a practical experience that allows to develop different competences of the language learning and literacy III subject in a single activity. At the Universitat International de Catalunya, the co-presentation proposes students to unify different knowledge to respond to a specific subject matter challenge: presenting, analyzing and evaluating a work prepared by another team of students. [...]
Aquest article presenta una experiència pràctica que permet desenvolupar diferents competències de l'assignatura d'aprenentatge de les llengües i lectoescriptura III en una sola activitat. A la Universitat Internacional de Catalunya la co-presentació proposa als estudiants unificar diferents sabers per donar resposta a un repte específic de matèria: presentant, analitzant i avaluant un treball elaborat per un altre equip d'estudiants. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.39
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 45-55 (Innovation & Knowledge Transfer)  
8.
20 p, 1.7 MB Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat / Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l'aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 163-182  
9.
9 p, 997.8 KB Los estudiantes de intercambio y el control del problema de polizones en los equipos de trabajo / Nicolini, Rosella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Roig Sabaté, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
This study discusses a teaching experience that has been taking place at the School of Economics and Business at Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) since the academic year 2012-2013. We implement a self-evaluation mechanism: students working on group projects are required to deliver a joint declaration in which they asses their individual participation in the accomplishment of the joint task. [...]
La experiencia docente descrita en este estudio se viene llevando a cabo desde el curso académico 2012-2013 en la Facultat d' Economía i Empresa (FEiE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
L'experiència docent presentada en aquest estudi es porta realitzant des de el curs acadèmic 2012-2013 a la Facultat d'Economia i Empresa (FEiE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). S'ha implementat un mecanisme d'autoavaluació per part dels estudiants quan duen a terme treballs en grup: es demana als estudiants la tramesa d'una declaració conjunta on s'indica la participació individual a la realització del treball de grup. [...]

2016 - 10.7203/attic.17.8195
@tic. revista d'innovació educativa, Vol. 17 (2016) , p. 1-9  
10.
35 p, 496.0 KB ¿Privarlas de libertad es privarlas de salud? : Interlocuciones entre género, salud pública y prisión a partir de la experiencia de un equipo de atención bàsica / Sordi Stock, Bárbara (Universidad de Sevilla. Instituto Andaluz Interuniversitario de Criminología) ; Dotta Panichi, Renata Maria (Secretaría de Salud del Estado (Brasil). Departamento de Políticas en Prisión) ; Mattos Fuzinatto, Aline (Secretaría de Salud del Estado (Brasil). Departamento de Políticas en Prisión)
En el presente artículo se expondrán los resultados de una pesquisa para conocer la situación psicosocial de las reclusas, así como el trabajo ejecutado por el equipo de atención básica de salud (EABp) en una prisión de Brasil. [...]
This article discusses the results of action research on the psychosocial situation of female inmates and the work of a basic health care team (EABp) in a Brazilian women's prison. The research was carried out by means of methodological pluralism. [...]
En aquest article s'exposaran els resultats d'una recerca per conèixer la situació psicosocial de les recluses, així com el treball executat per l'equip d'atenció bàsica de salut (EABp) en una presó del Brasil. [...]

2017 - 10.5565/rev/papers.2341
Papers : revista de sociologia, Vol. 102 Núm. 2 (Abril-Juny 2017) , p. 337-371 (Artículos de monográfico)  

Articles : 61 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
22 p, 2.1 MB L'experiència del grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
2 documents
2.
18 p, 598.9 KB El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias. Barcelona, Catalunya, : 2010  

Periodical publications 3 records found  
1.
39 p, 18.7 MB Último grito : fanzine
Barcelona : Último grito, 1982-[198-?]
2 documents
2.
20 p, 576.7 KB Annual report / Vinci (Grup)
[Paris] : Vinci , 1999-
23 documents
3.
16 p, 243.5 KB Converses : empresaris, polítics, gestors / Associació d'Amics de la Universitat Autònoma de Barcelona ; Grup Claris
Converses
Bellaterra : Associació d'Amics de la UAB , 2002-2008
7 documents

Books and collections 8 records found  
1.
4 p, 1.2 MB Grupo Signo, de Chile : pintura : Alberto Pérez-Bonati-Gracia Barrios-Balmes / Signo (Grup d'artistes)
Catàleg de l'exposició número 20 celebrada al Museu d'Art Contemporani de Barcelona, entre els dies 4 al 15 de juny de 1962. Conté uns textos introductoris, la relació de les obres exposades i unes notes biogràfiques dels artistes.
Number 20 exhibition catalogue held at the Barcelona Museum of Contemporary Art, from 4 to 15 June 1962. It contains introductory texts, a list of exhibits and biographical notes on the artists.
Catálogo de la exposición número 20 celebrada en el Museo de Arte Contemporáneo de Barcelona, entre los días 4 y 15 de junio de 1962. Contiene unos textos introductorios, la relación de las obras expuestas y unas notas biográficas de los artistas.

Barcelona : Fomento de las Artes Decorativas, 1962 (Museo de Arte Contemporáneo de Barcelona ; V. 20) (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
Institut Amatller d'Art Hispànic  
2.
4 p, 1.1 MB Grupo Picasso de Málaga : pintura / Grupo Picasso (Grup d'artistes)
Catàleg de l'exposició número 13 celebrada al Museu d'Art Contemporani de Barcelona, entre els dies 2 al 22 de desembre de 1961. Amb un text introductori i fotografies de les obres.
Number 13 exhibition catalogue held at the Barcelona Museum of Contemporary Art, from 2 to 22 December 1961. With an introductory text and photos of the exhibits.
Catálogo de la exposición número 13 celebrada en el Museo de Arte Contemporáneo de Barcelona, entre los días 2 y 22 de diciembre de 1961. Con texto introductorio y fotografías de las obras expuestas.

Barcelona : Fomento de las Artes Decorativas, 1961 (Museo de Arte Contemporáneo de Barcelona ; V. 13) (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
Institut Amatller d'Art Hispànic  
3.
11 p, 238.1 KB Els reptes del moviment associatiu juvenil pel segle XXI / Collet-Sabé, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Sánchez i Prat, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC)
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Agència Catalana de Joventut. Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), 2010
Els reptes de la participació pel moviment associatiu juvenil al segle XXI, 2010, p. 8-18  
4.
18 p, 184.5 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2010] / Universitat Autònoma de Barcelona
Aquest document descriu, de forma resumida, les actuacions realitzades durant els anys 2009 i 2010 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2011 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic.
2010  
5.
14 p, 178.0 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2011] / Universitat Autònoma de Barcelona
Tenint en compte les actuacions i accions planificades i desenvolupades des del Comissionat de la Societat de la Informació i descrites a l'informe de desembre 2010 a l'Informe Societat de la Informació i a l'informe d'administració electrònica es presenta el següent resum que conté les actuacions realitzades durant l'any 2011 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2012 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic. [...]
2011  
6.
93 p, 3.4 MB L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat / Chancel Valente, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Jordana Santiago, Mirentxu (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (Reculls)  
7.
168 p, 1.3 MB La tutoria entre iguals en el marc de l'EEES: cinc anys de funcionament del Programa d'Assessors d'Estudiants a la UAB / Chancel Valente, Gabriel ; Jordana Santiago, Mirentxu ; Pericon Ramon, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El Programa d'Assessors d'Estudiants (PAE), es va implementar a la UAB el curs 2002/2003. Des del seu inici s'ha buscat una relació propera, directa i d'interacció entre els estudiants que hi participen. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  
8.
29 p, 512.7 KB El prólogo de Francisco de Medina a las Anotaciones : poesía, imperio y ciudad / Ruiz Pérez, Pedro
Se analizan las ideas lingüísticas y poéticas de Francisco de Medina como resultado y formulación de una nueva actitud en el marco de una cultura nacional, propia de un grupo de perfiles socioculturales vinculados a la ciudad y en busca de asentar su posición en un escenario imperial, con implicaciones políticas inmediatas.
This study analyses Francisco de Medina's linguistic and poetical ideas as the product and expression of a new attitude within a national culture that derives from a set of social and cultural characteristics linked to the city and that seeks to make its presence felt on the imperial stage, with the political consequences that implies.

2010 (Studia aurea monográfica ; 1)
Studia Aurea Monográfica, Núm. 1 (2010) , p. 117-145  

Research literature 48 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
25 p, 341.2 KB Auto-organització i consum / Aspa Miralta, Tomeu ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'auto-organització és clau per poder arribar a prendre decisions sobre el consum, col·laborant amb les petites productores de la zona i poder crear diferents maneres de consumir aliments i serveis. [...]
La auto-organización es clave para poder llegar a tomar decisiones sobre el consumo, colaborando con las pequeñas productoras de la zona y poder crear diferentes formas de consumir alimentos y servicios. [...]
Self-organization is key to being able to make decisions about consumption, collaborating with small producers in the area and being able to create different ways of consuming food and services. We can explain it with examples in Baix Montseny.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
9.2 MB Evolució de la sèpsia neonatal precoç en un hospital de tercer nivell : impacte del protocol de profilaxi davant l'Streptococcus agalactiae (EGB) i efecte de la implantació d'un nou protocol d'actuació davant el risc d'infecció neonatal basat en l'observació clínica / Esteban Oliva, Dolors ; Rodrigo Gonzalo de Liria, Carlos, dir.
Introducció: La sèpsia neonatal vertical és causa important de morbi-mortalitat en el període neonatal. Des de la introducció del cribratge sistemàtic vagino-rectal de l'Estreptococ del Grup B (EGB) ha descendit la seva incidència, tot i que aquesta s'ha mantingut constant en els darrers anys. [...]
Introducción: la sepsis neonatal vertical es una causa importante de morbi-mortalidad en el período neonatal. Desde la introducción del despistaje sistemático vagino-rectal del Estreptococo del Grupo B (EGB) ha disminuido su incidencia, aunque se ha mantenido constante en los últimos años. [...]
Background: Vertical neonatal sepsis is an important cause of morbidity and mortality in the neonatal period. Since the introduction of systematic vagino-rectal screening of Group B Streptococcus (GBS) its incidence has decreased, although it has remained constant in recent years. [...]

2023  
3.
42 p, 868.0 KB La influència dels vincles socials en la reincidència penitenciària / Pinyol Lozano, Aina ; Cruz Gómez, Irene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Malgrat que la reincidència penitenciària és una pràctica que cada cop va més a la baixa (Capdevila, 2015), continua resultant un camp d'estudi rellevant, ja que permet millorar les polítiques criminals a partir de l'estudi dels factors que hi intervenen. [...]
Although recidivism in prison is a downward phenomenon (Capdevila, 2015), it is still a relevant field of study, as it makes it possible to improve criminal policies based on the study of the factors involved. [...]

2022
Grau en Criminologia [805]  
4.
14 p, 5.2 MB Schedule Manager: programari web, per la creació, assignació i gestió autònoma per part dels alumnes de torns de treball / Reig Plazas, Pol ; Serra Ruiz, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest informe es presenta el desenvolupament d'una aplicació web amb l'objectiu de gestionar grups de pràctiques. El propòsit principal és aconseguir que els alumnes puguin accedir al torn de pràctiques que desitgen, amb els companys que escullin (sempre que les pràctiques ho requereixin) de la forma més senzilla i justa possible, tenint en compte les prioritats escollides i la nota mitjana, amb la possibilitat de canviar de grup i d'horari, per tal de minimitzar la implicació del professor a l'hora de canviar de grup alumnes que no estiguin satisfets amb el grup i l'horari que els ha estat assignat. [...]
This report presents the development of a web application with the aim of managing practice groups. The main purpose is to get students to access the internship shift they want, with peers choosing (as long as the internship requires it) in the simplest and fairest way possible, taking into account the chosen priorities and the average grade, with the possibility of changing groups and schedules, in order to minimize the teacher's involvement in changing groups of students who are not satisfied with the group and the schedule that has been assigned to them. [...]
En este informe se presenta el desarrollo de una aplicación web con el objetivo de gestionar grupos de prácticas. El propósito principal es conseguir que los alumnos puedan acceder al turno de prácticas que deseen, con los compañeros que elijan (siempre que las prácticas lo requieran) de la forma más sencilla y justa posible, teniendo en cuenta las prioridades escogidas y la nota media, con la posibilidad de cambiar de grupo y horario, para minimizar la implicación del profesor a la hora de cambiar de grupo alumnos que no estén satisfechos con el grupo y el horario que les ha sido asignado. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
55 p, 1.7 MB Les interaccions que es poden produir a les xarxes socials com a delicte de trencament de condemna : especial consideració en l'àmbit de la violència de gènere / Font Palou, Ariadna ; Rodriguez Puerta, Ma. José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Hi ha consens entre els diferents òrgans jurisdiccionals al respecte de considerar que les xarxes socials han esdevingut un mitjà de comunicació més per a la nostra societat i, en conseqüència, també és un mitjà a través del qual és possible la comissió d'un delicte com pot ser el de trencament de condemna, quan la pena accessòria o mesura cautelar imposada consisteixen en una prohibició de comunicació i/o aproximació, sobretot en l'àmbit de la violència de gènere, entre d'altres il·lícits penals. [...]
2022
Grau en Dret [949]  
6.
83 p, 2.1 MB Collaborative group work : An educational approach for enhancing each and every student's process / Maurí Torrens, Adelaida ; Lorenzo Galés, Maria Nieves, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation presents collaborative learning as an educational approach that may enhance every student's learning process in an EFL classroom in obligatory secondary education (ESO). Most students are not aware that during their school years they acquire skills that enable them to express themselves orally in a foreign language in a classroom activity. [...]
En aquest Treball de Fi de Màster es presenta l'aprenentatge col·laboratiu com un recurs educatiu concebut per a contribuir a millorar l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera dels alumnes durant l'Educació Secundària Obligatòria (ESO). [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta el aprendizaje colaborativo como un recurso educativo concebido para contribuir a la mejora del proceso de aprendizaje del inglés como lengua extranjera en los alumnos durante la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
7.
61 p, 1.1 MB Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work / Caparrós Rodríguez, Rosalia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
8.
83 p, 2.2 MB Collaborative group work : an educational approach for enhancing each and every student's learning process / Maurí i Torrens, Adelaida ; Lorenzo Galés, Maria Nieves, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation presents collaborative learning as an educational approach that may enhance every student's learning process in an EFL classroom in obligatory secondary education (ESO). Most students are not aware that during their school years they acquire language skills that enable them to express themselves orally in a foreign language in a classroom activity. [...]
En aquest Treball de Fi de Màster es presenta l'aprenentatge col·laboratiu com un recurs educatiu concebut per a contribuir a millorar l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera dels alumnes durant l'Educació Secundària Obligatòria (ESO). [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta el aprendizaje colaborativo como un recurso educativo concebido para contribuir a la mejora del proceso de aprendizaje del inglés como lengua extranjera en los alumnos durante la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]

2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
9.
10 p, 1.1 MB MEETEST : Web-app enfocat a meetings per a fer testing / Cocis, Raul Sergiu Vasile ; Koster, Andrew, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Durant part de l'especialització del grau d'Enginyeria Informàtica, especialment en la menció del software, s'ha realitzat un gran èmfasi en la importància de realitzar proves al software creat. [...]
During the specialization part of my career in the mention of software, teachers always have realized a big emphasis at the importance of making tests about the created software. But most of the time, testers end up being other co-workers or acquaintances, because there is not a specific place to find these people. [...]
Durante parte de la especialización del grado de Ingeniería informática, especialmente en la mención del software, se ha realizado un gran énfasis en la importancia de realizar pruebas al software creado. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
52 p, 1.4 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience / Terès Arcarons, Clara ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]

juny 2020  

Research literature : 48 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 8 records found  
1.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
1 p, 2.7 MB Biblioteca Universitària de Sabadell. Sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell
Infografia que explica les condicions d'ús de les sales de treball en grup de la Biblioteca Universitària de Sabadell.
2022 (Serveis) (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca Universitària de Sabadell)  
3.
1667x4576, 2.0 MB Resultats de l'enquesta «Reserva sales de treball a la BCT» / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Enquesta realitzada durant el mes de febrer del 2018 als usuaris de les sales de treball en grup de la BCT per conèixer la seva opinió sobre el servei.
2018 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
4.
2 p, 505.0 KB Biblioteca de Ciència i Tecnologia, com reservar les sales de treball / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia per conèixer com fer reserves de les sales de treball en grup de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia a través del Catàleg UAB.
2020 (Serveis) (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
5.
1 p, 284.7 KB Biblioteca de Ciència i Tecnologia, guia d'ús de les sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia d'ús de les sales de treball en grup: horaris, tipologia de sales i normes de funcionament.
2018 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
6.
1 p, 134.0 KB Condicions generals d'ús i de préstec de les sales de treball en grup i cabines de les biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Condicions generals d'ús i préstec de les sales de treball en grup i cabines.
2024 (Serveis)  
7.
1 p, 128.9 KB Biblioteca de Veterinària, normes d'ús de les sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les sales de treball en grup: número i tipologia de sales, i normes de funcionament.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Veterinària)  
8.
2 p, 247.8 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Normes d'ús de les cabines i sales de treball / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les cabines i sales de treball: número i tipologia de cabines, horari, accés, i condicions d'ús.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
3 documents

Graphic and multimedia documents 41 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
Procés d'Adquisició de la Competència Traductora i Avaluació - PACTE / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Grup de recerca que té com a objectiu fonamental investigar sobre la competència traductora i la seva adquisició. La nostra última finalitat és millorar el disseny curricular de la formació de traductors, en especial el disseny de competències, la progressió de l'ensenyament i la seva avaluació. [...]
Grupo de investigación cuyo objetivo fundamental es investigar sobre la competencia traductora y su adquisición. Nuestra finalidad última es mejorar el diseño curricular de la formación de traductores, especialmente el diseño de competencias, la progresión de la enseñanza y su evaluación. [...]
Research group whose main objective is to investigate translation competence and its acquisition. Our ultimate goal is to improve curriculum design for translator training, especially where competences, the progression involved in teaching, and evaluation are concerned. [...]

2022  
2.
GRAMPO Grup de Recerca Arqueològica en el Mediterrani i Pròxim Orient / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Arqueològica en el Mediterrani i Pròxim Orient ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria
El Grup de recerca de qualitat GRAMPO (2014 SGR 1248) del departament de Prehistòria de la Facultat de Lletres de la UAB, agrupa l'activitat de recerca, estudi i difusió de tres grups de recerca en l'àmbit de l'arqueologia: - El grup SAPPO que centra les seves línies de recerca en l'arqueologia de les primeres societats agrícoles del Pròxim Orient i Península Ibèrica. [...]
2016  
3.
6.0 KB Quit : 25 anys fent recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials
Inclou: presentació, línies de recerca, producció científica, seminaris i jornades, actes, galeria fotogràfica, exposició presencial i crèdits.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2016 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
4.
1024x602, 358.9 KB Els Verds : mirant cap al futur ... / Verds - Grup Verd Europeu
[200-?]  
5.
1024x648, 428.4 KB L'Única candidatura verda independent : per a gent intel·ligent : Josep Lluís Freijo / Verds - Grup Verd Europeu
[2010]  
6.
727x1024, 456.3 KB Els Verds, l'alternativa ecologista : l'única candidatura verda independent : per a gent intel·ligent ... / Verds - Grup Verd Europeu
[2010]  
7.
727x1024, 530.2 KB Estàs al dia de la Unió Europea? : 302 74 40 ... / Parlament Europeu. Grup per l'Esquerra Unitària Europea
[199-?]  
8.
680x1024, 465.8 KB Ja n'hi ha prou d'incoherència ...! : treballem pel futur d'Andorra / Unió Liberal (Andorra) ; Partit Liberal Andorrà ; Grup d'Acció Democràtica (Andorra)
[1997?]  
9.
682x1024, 437.7 KB Ja n'hi ha prou d'incoherència ...! : treballem pel futur d'Andorra / Unió Liberal (Andorra) ; Partit Liberal Andorrà ; Grup d'Acció Democràtica (Andorra)
[1997?]  
10.
716x1024, 477.5 KB Ja n'hi ha prou d'incoherència ...! : treballem pel futur d'Andorra / Unió Liberal (Andorra) ; Grup d'Acció Democràtica (Andorra)
[1997?]  

Graphic and multimedia documents : 41 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Personal and institutional archives 3 records found  
1.
1 p, 701.5 KB Còpia del programa de la Jornada d'Informació sobre el CERN i la Creació d'un Grup de Física Experimental d'Alta Energia a Barcelona
1982  
 UAB restricted access
2.
1 p, 292.5 KB Carta de Pere Pascual al prof. A. Duran (Junta de Energía Nuclear, Madrid) sol·licitant formalment fons per al grup Mössbauer / Pascual, Pedro, 1934-2006
28 desembre 1976  
 UAB restricted access
3.
1 p, 262.1 KB Carta de Pere Pascual al prof. A. Duran (Junta de Energía Nuclear, Madrid) sol·licitant fons per al grup Mössbauer / Pascual, Pedro, 1934-2006
28 desembre 1976  
 UAB restricted access

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.