Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 5 registros
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
25 p, 451.9 KB La Superlliga europea. Pressions mediàtiques, necessitats econòmiques i esportives / Badia, Jordi
L'objectiu d'aquest article és analitzar la viabilitat de la Superlliga europea de futbol a partir de tres aspectes: la pressió dels grans grups de comunicació, les necessitats econòmiques dels clubs i la competitivitat esportiva de les lligues domèstiques. [...]
The aim of this article is to analyse the viability of an European football Superleague, taking into account three important aspects: the pressure of media groups, the economical necessities of the European football clubs and the sportive competitiveness of the local leagues. [...]

2013
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, Núm. 5 (Diciembre 2013) , p. 1-25  
2.
27 p, 187.1 KB La convergencia de intereses entre banca y grupos de comunicación : el caso de SCH y PRISA / Almirón, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
Este artículo se enmarca en una investigación más amplia de análisis de la relaciones entre el sistema financiero y el sistema mediático para el periodo 1976 y 2004 en España. Aquí se presentan en concreto la evolución teórica del estudio de estas relaciones, así como los resultados obtenidos para el caso de los vínculos entre los dos líderes en España para los respectivos sectores: el grupo SCH en el ámbito financiero, y el grupo PRISA en el mediático.
This paper is part of a wider research work analyzing the relationship between the banking system and the media system in Spain between 1976 and 2004. We present here an analysis of how this relationship study has evolved, together with a case study based upon the two corresponding leading.

2007
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 12, Núm. 22 (Mayo 2007) , p. 41-67  
3.
19 p, 934.3 KB Los think tank y advocacy tank como actores de la comunicación política / Xifra, Jordi
Los denominados think tank —fenómeno eminentemente norteamericano o, a lo sumo, anglosajón, aunque su expansión en los países desarrollados es notable— pueden ser considerados públicos especiales de los programas de comunicación corporativa promovidos principalmente por grupos de presión, al tiempo que son, per se, actores privilegiados de la actual comunicación política, cada día más nutrida por las técnicas de las relaciones públicas. [...]
Think tanks —basically American phenomenon or, at most, Anglo-Saxon although his development in others countries is notable— can be considerate special publics in corporate communication programs mostly promote by pressure groups, and they are privileged actors of the contemporary political communication, every day more fed by the public relations techniques. [...]

2005
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 32 (2005) p. 73-91  

Libros y colecciones Encontrados 5 registros  
1.
11 p, 723.3 KB Webs d'interès / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 393-397  
2.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 382-388  
3.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya)
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 359-369  
4.
25 p, 2.6 MB Grups de comunicació / Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Puig, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Catalunya compta amb un sistema comunicatiu amb característiques pròpies però que es troba immers en les dinàmiques econòmiques de l'Estat espanyol i del mercat internacional. Això provoca que dins del mercat comunicatiu català hi actuïn grups de comunicació de procedència i àmbits diversos: internacional, estatal, autonòmic i, també, local-comarcal. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 125-143  
5.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961-, editor ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  

Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
42 p, 937.6 KB Group Work in the English Classroom : Cooperative and Collaborative Learning / Ruiz Rubio, Angel ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to examine how students manage their roles when they work in groups on a task designed for cooperative (roles assigned) or collaborative (no roles assigned) learning. Apart from these two manners of learning, group work, per se, is also studied in order to observe what it has to offer. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és observar com els estudiants gestionen els seus rols quan treballen en grups de manera cooperativa (rols assignats) o col·laborativa (sense rols assignats). A més d'aquestes dues maneres d'aprendre, també s'estudia el treball en grup per observar què pot aportar. [...]

2019  
2.
110 p, 6.6 MB La influència del poder financer en el poder mediàtic / Oliver Lucas, Laura ; Marín, Enric, 1956- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació pretén fer una aproximació en la relació que existeix entre les entitats financeres i els mitjans de comunicació. En concret, el cas d'anàlisi pràctic que s'ha estudiat és el de La Caixa i El Periódico de Catalunya. [...]
Esta investigación pretende hacer una aproximación en la relación que existe entre las entidades financieras y los medios de comunicación. En concreto, el caso de análisis práctico que se ha estudiado es el de La Caixa y El Periódico de Catalunya. [...]
This research aims to make an approach to the relation that exists between financial institutions and the media. Specifically, the practical analysis that has been studied is the one between La Caixa and El Periódico de Catalunya. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
325 p, 1.4 MB Teorías de la comunicación grupal en la toma de decisiones : contexto y caracterización / Macías Cortés, Gerardo J. ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Este trabajo es una investigación documental descriptiva que responde a la pregunta: cómo estudiar a los grupos desde la perspectiva comunicativa. Para lograr este objetivo se estudian dos teorías generales de la comunicación de grupos: la Teoría Funcional desarrollada por Gouran e Hirokawa (1983,1986,1996) y la Teoría de la Estructuración desarrollada principalmente por Poole, Seibold & McPhee (1986,1996); Ambas teorías persiguen estudiar cómo la comunicación influye en el proceso de toma de decisiones en los grupos pequeños. [...]
This work is a descriptive documental investigation that pretends to answer the question: how to study the groups within the communicative perspective. To carry out this objective two general theories of group communication are studied: the Functional Theory developed by Gouran and Hirokawa (1983,1986,1996) and the Structuration Theory mainly developed by Poole, Seibold & McPhee (1986,1996); Both theories are concerned by how the communication influences the decision making process within the small groups. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.