Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
16 p, 188.4 KB Competencia comunicativa, oral y escrita, en estudiantes de ciencias de la salud de una universidad de Bogotá D. C., Colombia / Chaparro Serrano, María Fernanda (Fundación Universitaria de Ciencias de la Salud. Bogotá (Colombia))
La competencia comunicativa es un eje de la formación transversal. Este es el caso de los trabajadores del ámbito de la salud, que, como seres humanos, cuentan con un contexto personal, familiar y emocional en el que interactúan. [...]
La competència comunicativa és un dels eixos de la formació transversal. Aquest és el cas dels treballadors de l'àmbit de la salut, que, com a éssers humans, presenten un context personal, familiar i emocional en què interactuen. [...]
Communication skills are a universal element of training. This is true of healthcare personnel who, as human beings, act within a personal, family and emotional context. The aim of this paper is to identify the level of communication skills among a group of third and sixth semester students of a surgical instrumentation programme in Bogotá. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1502
Educar, Vol. 58 Núm. 2 (2022) , p. 501-516 (Temas de investigación)  
2.
12 p, 732.6 KB Más allá del conocimiento : los desafíos epistemológicos y sociales de la enseñanza mediante el cambio conceptual / Duschl, R. A. (University of Pittsburgh. Department of Instruction and Learning)
The focus of this paper is on the generic assessment practices teachers need to adopt in order to support the shift in perspective about classroom management. This research show that actions, practices, products and discourse patterns of the classroom can provide the necessary assessment information in the epistemic, cognitive, and social domains teachers need to facilitate science learning.
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4278
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 3-14  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
45 p, 2.4 MB Gestió del consum de tòxics en joves amb trastorn de conducta i comorbiditats per part de les seves famílies. Com la família pot fer front a l'addicció / Vallbona Saurí, Raimon ; Urrea Monclús, Aida, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teoria de l'Educació i Pedagogia Social
Els trastorns de conducta no només incideixen en la persona que els presenta, sinó també en el seu entorn. La situació encara és més complexa si el subjecte consumeix tòxics. El present estudi té com a objectiu analitzar les situacions familiars que se'n deriven del consum de substàncies dels fills i filles amb trastorn de conducta i comorbiditats, així com la identificació de les habilitats socials i comunicatives per fer front a aquestes situacions. [...]
Los trastornos de conducta no solo inciden en la persona que los presenta, sino también en su entorno. La situación es aún más compleja si el sujeto consume tóxicos. El presente estudio tiene como objetivo analizar las situaciones familiares que se derivan del consumo de sustancias de los hijos e hijas con trastorno de conducta y comorbilidades, así como la identificación de las habilidades sociales y comunicativas para hacer frente a estas situaciones. [...]
Behavioural disorders affect not only the person presenting them, but also their environment. The situation is even more complex if the subject consumes toxic. This study aims to analyze the family situations that arise from the consumption of substances of sons and daughters with behaviour disorder and comorbidities, as well as the identification of social and communicative skills to cope with these situations. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Educació Social [827]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.