Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
7 p, 409.7 KB La conjectura i la planificació : aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes / Margelí, Sílvia (Institut de Sils (Girona, Catalunya)) ; Perpinyà, Sílvia (Institut de Sils (Girona, Catalunya)) ; Monsergas, Marisa (Institut Sant Pol de Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Sol, Manel (Institut Vilatzara (Vilassar de Mar, Catalunya)) ; Chiva, Salvador (Institut Les Vinyes (Castellbisbal, Catalunya))
L'aprenentatge de les matemàtiques implica un doble viatge: des de la modelització matemàtica de fenòmens fins a l'aplicació dels models i eines matemàtiques a la resolució de problemes. Ambdues aproximacions impliquen la necessitat d'un context problemàtic com a lloc de partida o d'arribada. [...]
Mathematics learning implies a double journey: from mathematic modeling of phenomena to the application of mathematic models and tools to problem solving. Both approaches need to propose a problematic context as a departure or arrival. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.12
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 35-41 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
2.
5 p, 74.8 KB Escolab : investigadores en el papel de divulgadores / Molins Guillemí, Maria (Institut Municipal d'Educació de Barcelona) ; Escalas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori de la Difusió de la Ciència) ; Escobar Vicent, Diana (Institut de Cultura de Barcelona) ; Espar Gasset, M. Bruna (Institut de Cultura de Barcelona) ; Ruiz Mallén, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Costa, Moira (Associació Pèndulum per la Difusió del Coneixement Científic)
EscoLab (http://www. escolab. cat) es una iniciativa del ICUB e IMEB del Ayuntamiento de Barcelona que brinda la oportunidad a jóvenes de interactuar con investigadores, conocer sus proyectos y participar en actividades a través de la visita sus centros de trabajo. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 2358-2362 (Innovacions didàctiques)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.