Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 5 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 5 registros  
1.
24 p, 4.2 MB Noves aportacions per a un estudi de l'evolució arquitectònica del monestir cistercenc de Santa Maria de la Real de Mallorca / Reus Planells, Guillem Alexandre (IES Sa Blanca Dona)
L'orde del Cister es va establir a Mallorca gràcies a la conquesta catalana de 1229. El 1233 es fundà un primer monestir en terres de l'alqueria Alpic d'Esporles, però a l'any 1239 els monjos s'establiren en unes terres a prop de la ciutat de Mallorca, on a partir de 1254 aixecaren un segon monestir, en el que s'hi instal·laren el 1266. [...]
The Cistercian order was established in Mallorca following the Catalan conquest of 1229. In 1233 a first monastery was founded in Alpic, in the district of Esporles, but in 1239 the monks were established in some lands near the city of Mallorca, where in 1254 they started to built a second monastery, where they lived from 1266. [...]

2020 - 10.5565/rev/medievalia.535
Medievalia, Vol. 23 Núm. 2 (2020) , p. 41-64 (Artículos)  
2.
5 p, 92.3 KB Lug, Robert, Semi-mensurale Informationen zur Liedrhythmik des 13. Jahrhunderts / Rossell, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Arxiu Occità)
Obra ressenyada: Robert LUG, Semi-mensurale Informationen zur Liedrhythmik des 13. Jahrhunderts, Stuttgart: Ibidem-Verlag, 2019.
2020 - 10.5565/rev/medievalia.530
Medievalia, Vol. 23 Núm. 2 (2020) , p. 148-152 (Reseñas)  
3.
3 p, 257.5 KB La continuïtat d'un projecte / Bassegoda i Hugas, Bonaventura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
2020
Biblioteca informacions, Juny 2020, p. 1-2  
4.
22 p, 3.5 MB Ciencia y arte se encuentran : el caso del telescopio de Galileo / Vázquez Manassero, Margarita Ana (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Vázquez Alonso, Ángel (Universitat de les Illes Balears. Centro de Estudios de Posgrado)
Se plantea un enfoque interdisciplinar para la enseñanza de las ciencias basado en la historia de la ciencia y la historia del arte. El enfoque es innovador, pues recupera la historia de la ciencia para el aprendizaje, y se complementa con productos del arte, cuya accesibilidad y fácil comprensión amplifican la atracción y motivación de los estudiantes. [...]
Es planteja un enfocament interdisciplinari per a l'ensenyament de les ciències basat en la història de la ciència i la història de l'art. L'enfocament és innovador, doncs recupera la història de la ciència per a l'aprenentatge, i es complementa amb productes de l'art, l'accessibilitat del qual i fàcil comprensió amplifiquen l'atracció i motivació dels estudiants. [...]
An interdisciplinary approach for teaching science based on the history of science and history of art is proposed. The approach is innovative, as it traces the history of science for learning, and is complemented by products of art, whose accessibility and understanding amplify the attraction and motivation for students. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2224
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 195-215 (Historia y Epistemología)  
5.
3 p, 36.9 KB Les dificultats de l'hispanisme en l'art
La història de l'art a l'Estat espanyol des del segle XIX s'ha format i s'ha desenvolupat amb un gran marge d'autonomia respecte dels altres grans centres intel·lectuals europeus i americans. Aquesta autonomia es va veure augmentada per la guerra civil i la llarga postguerra. [...]
2006 - 10.5565/rev/locus.156
Locus amoenus, N. 8 (2005-2006) p. 4-6  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
20 p, 308.1 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Història de l'Art / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2002-
6 documentos
2.
42 p, 1.9 MB Història de l'art : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Faxedas Brujats, M. Lluïsa (Universitat de Girona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l'Art. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
3Q Paul Spence / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Paul Spence imparteix classes i investiga al primer Departament d'Humanitats Digitals d'una universitat a nivell mundial, el King's College de London, del qual ha estat director diversos anys. Format en Filologia Espanyola i Estudis Americans, ha treballat també en l'àmbit periodístic i és expert en l'edició i publicació de textos digitals, àmbit en el qual ha desenvolupat més de trenta projectes.
Paul Spence imparte clases e investiga en el primer Departamento de Humanidades Digitales de una universidad a nivel mundial, el King's College de London, del que ha sido director diversos años. Formado en Filología Española y Estudios Americanos, ha trabajado también en el ámbito periodístico y es experto en la edición y publicación de textos digitales, ámbito en el que ha desarrollado más de treinta proyectos. [...]
Paul Spence is Senior Lecturer at King's College London, where he has twice acted as Head of Department for what is the only academic department of digital humanities in the world. Paul Spence has worked as a journalist, has an academic background in Spanish and Latin American studies and is an expert in digital edition and publication, having managed more than thirty research projects in the digital humanities.

2016 (3Q)
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.