Results overview: Found 8 records in 0.02 seconds.
Research literature, 8 records found
Research literature 8 records found  
1.
15 p, 1.1 MB Deep Learning : neural networks for generating music / Santiago de Toro, Manuel ; Vilariño Freire, Fernando Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Durante los últimos años se está debatiendo si la inteligencia artificial es capaz de generar arte como si de una persona se tratase. El objetivo de este proyecto es crear música de manera artificial sin que se pueda apreciar si ha sido creada por una máquina o por un artista. [...]
During the last years, it is being debated whether an artificial intelligence is capable of generating art as if it was a person. The objective of this project is to create music in an artificial way, without have been able to appreciate if it has been created by an artist or a machine. [...]
Durant els últims anys s'està debatent si la intel·ligència artificial és capaç de generar art com si d'una persona es tractés. L'objectiu d'aquest projecte és crear música de manera artificial sense que es pugui apreciar si ha estat creada per una màquina o per un artista. [...]

2018-07-03
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
11 p, 1.2 MB Dimension Defender / Molero Hoyos, Francisco ; Vázquez Bermúdez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego 3D para poder experimentar los diferentes procesos a seguir durante el desarrollo como pueden ser el diseño, la programación, la creación de modelos, etc. [...]
This Project consists on the creation of a 3D videogame in order to experiment the different processes to be followed during the development, such as design, programming, modeling, etc… Therefor it's been used the smallest possible amount of third party material, except music which due to time limitations couldn't be created. [...]
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc 3D per tal de poder experimentar els diferents processos a seguir durant el desenvolupament com poden ser el disseny, la programació, la creació de models, etc. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 1.1 MB The Revenge / Garcia Molero, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Al llarg dels darrers anys les empreses relacionades amb els videojocs han experimentat un augment molt important del seu volum de negoci i, sobretot, aquelles relacionades amb el desenvolupament dels videojocs per a dispositius mòbils. [...]
In the last years the companies related to video games have experienced a big increase in business activity. The Revenge is a project about the creation and development of a videogame for Mobile platforms. [...]
A lo largo de estos últimos años las empresas relacionadas con los videojuegos han experimentado un gran aumento en el volumen del negocio y, sobretodo, aquellas relacionadas con el desarrollo de videojuegos para dispositivos móviles. [...]

2015-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 682.2 KB Desenvolupament d'un joc 2D isomètric d'estratègia per torns / Fernández Ibáñez, Àngel ; Gurguí Valverde, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Tot i que a Europa no està àmpliament estès, el Go és un dels jocs de taulell més popular a països orientals com la Xina, Corea o el Japó. Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar una variant del Go convertint-lo en una illa hexagonal que s'ha de conquerir posant-hi edificis per torns. [...]
Despite not being popular in Europe, Go is one of the most popular turn-based board games in the Asian countries like China, Korea or Japan. This project aims to develop a variant of the Go game where the player aims to conquer an hexagonal island by raising buildings. [...]
Aunque en Europa no está ampliamente extendido, Go es uno de los juegos de mesa más populares en países orientales como China, Corea o Japón. Este proyecto tiene como objetivo desarrollar una variante de Go convirtiéndolo en una isla hexagonal la cual debe conquistarse colocando edificios por turnos. [...]

2015-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
14 p, 652.7 KB Estudio sobre el uso de IAs basadas en comportamiento en Pac-Man / Ramos Macias, Raúl ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo se ha implementado un remake del videojuego Pac-Man original y se ha diseñado un fantasma nuevo que utiliza en su estrategia particularidades de un tipo de Inteligencia Artificial llamada 'Inteligencia Artificial basada en comportamiento', caracterizada por ser adaptable y utilizar elementos como el entorno, la memoria, el aprendizaje y la coordinación con otras IA. [...]
In this project we implemented a remake of the original Pac-Man videogame, including a new ghost that uses in its strategy characteristics of a type of Artificial Intelligence named 'Behavior based Artificial Intelligence'. [...]
En aquest treball s'ha implementat un remake del videojoc Pac-Man original i s'ha disenyat un fantasma nou que utilitza en la seva estratègia particularitats d'un tipus d'Inteligencia Artificial anomenada 'Inteligencia Artificial basada en comportament', caracteritzada per ser adaptable i utilitzar elements com el seu entorn, la memoria, l'aprendizatge i la coordinacio amb altres IAs. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
12 p, 915.9 KB The Legend of the Arrow / Pérez Cuevas, Sergio ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Legend of the Arrow es un proyecto que engloba todas las fases de la creación de un videojuego estilo plataformas en 2 dimensiones. Para la realización del proyecto se ha seguido la metodología SUM, que es la más comúnmente empleada para desarrollos de este tipo. [...]
The Legend of the Arrow és un projecte que recull totes les etapes en la creació d'un videojoc del estil plataformes 2D. Per la realització del projecte s'ha fet servir la metodología SUM, que és la més comúnment utilitzada en desenvolupaments d'aquest tipus. [...]
The Legend of the Arrow is a project that encompasses all phases in the creation of a 2D platform videogame. SUM methodology has been selected to guide the development of this project, as it is commonly used for developments of this kind. [...]

2015-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
8 p, 802.4 KB Bots vs Humans : Spelunky / Rodriguez, Borja ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto es la creación y evolución de una inteligencia artificial para el juego llamado Spelunky. Este es un juego 2D de plataformas en el que se tienen que sortear varios obstáculos (trampas, desniveles de terreno, objetos) para llegar al final del nivel y conseguir una puntuación. [...]
Aquest projecte és la creació i evolució d'una intel·ligència artificial per al joc anomenat Spelunky. Aquest és un joc 2D de plataformes en el qual s'han de sortejar diversos obstacles (trampes, desnivells de terreny, objectes) per arribar al final del nivell i aconseguir una puntuació. [...]
This project is the creation and the evolution of an Artificial Intelligence of the game named Spelunky. This is a 2D platform game where you have overcome diferent obstacles (traps, uneven terrain, objects) to arrive to the end of the level and obtain a puntuation. [...]

2015-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
14 p, 1.7 MB Aplicación de algoritmos y métodos de IA sobre un juego real en Internet / Fernández Atochero, Sergio Daniel ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se ha llevado a cabo una implementación funcional de un videojuego online de estrategia con dificultad media para un mínimo de 2 jugadores y un máximo de 4, en donde, como máximo, puede haber un jugador humano, aunque no es necesario que lo haya. [...]
In this project has conducted a working implementation of an online strategy game with medium difficulty for a minimum of 2 and a maximum of 4 players, wherein a maximum may be a human player, but need not have there. [...]
En aquest projecte s'ha dut a terme una implementació funcional d'un videojoc online d'estratègia amb dificultat mitjana per a un mínim de 2 jugadors i un màxim de 4, on, com a màxim, pot haver-hi un jugador humà, encara que no és necessari que n'hi hagi cap. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.